Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
29.12.2007 13:52:54
|
|
|
kaur23: Aga miks Sa paberilehte ja ümbrikut osta ei taha.
Pabed paberile:
Küsimus - kas firma tootis või on tootnud ajavahemikul - sellest selleni DDR3 mälu või mitte. Ning et soovid firma poolt ametlikku vastust sellele.
Ja siis kiri (soovitavalt tähtkirjana) tootja (MSI) poole teele.
Edasi ootad sealpoolset vastust, kus on kõik kirjas. Ja siis, vastavalt sellele, otsustad mida edasi teha.
Toredat aastalõppu
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
29.12.2007 14:35:44
|
|
|
Chidori kirjutas: |
mks kirjutas: |
kui arvel mälutüüp kirjas, siis vuta-vuta poodi ja nõuad ümbervahetamist või raha tagasi... kui pood ei nõustu, siis vuta-vuta tarbijakaitsesse... vahepeal võid lasta veel kaardile mõnes muus arvutipoes "sõltumatu ekspertiisi" teha ja tõestada, et mälud ka reaalselt DDR2 on, ka ekspertiisi peab pood sulle kinni maksma, eeldusel, et need mälud ka tegelikult ddr2 on... ja sinu kui tarbija mure ei pea olema see, et poel pole kaardiga midagi teha... |
Laos tekkinud viga tootekirjelduse sisestamisel tõenäoliselt. Kus kohas on see kirjas, et vahendaja peab kinni maksma mingi X tegijate poolt tehtud ekspertiisi? - Kui OX ei usu või kirjalikult keeldub vahetamisest, alles siis võid "expertiisi" teha. Enne seda tee palju tahad, ei maksa keegi midagi sulle kinni.
Tootja kodulehel kirjas, et antud toode on DDR2 |
seda ma ütlesingi... kõigepealt poodi, kui pood ei nõustu, siis tarbijakaitsesse - vahepeal (nende kahe vahel, kas siinkohal jäi midagi arusaamatuks?)....
enivei, tootja kodulehel võib kirjas olla, et see videokaart on kaamel, jätkuvalt see kedagi ei koti... arve on see, mis maksab
tahanteada, tarbija ei pea tootjaga suhtlema... ostu-müügileping siiski arvel olevate isikute vaheline...
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
29.12.2007 15:02:20
|
|
|
mks: Tootjafirma paber on ainus asi, mis annab kiirelt vastuse selles suhtes, kellel õigus ja kes eksib.
Igasugu muude paberitega võib jääda aastateks suur vaidlus, kus keegi oma viga ei tunnista ja näitab näpuga teiste peale.
Ning kui see asi näiteks ekpertiisi jõuab, siis tuleb tootjalt nagunii sama info kätte saada.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
29.12.2007 17:26:25
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
mks: Tootjafirma paber on ainus asi, mis annab kiirelt vastuse selles suhtes, kellel õigus ja kes eksib.
Igasugu muude paberitega võib jääda aastateks suur vaidlus, kus keegi oma viga ei tunnista ja näitab näpuga teiste peale.
Ning kui see asi näiteks ekpertiisi jõuab, siis tuleb tootjalt nagunii sama info kätte saada. |
milleks vaja tootjafirma paberit, kui iga vähegi teadlikum arvutikasutaja on võimeline välja uurima, mis mäludega on kaardil tegu - fakt, et arvel on kirjas DDR3, ei ole ju väga vaieldav, kui mälud kaardil DDR3 ei ole, on tegu ostu-müügilepingu rikkumisega...
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
29.12.2007 17:56:46
|
|
|
mks: Vaidluspunkt pole ju mitte selles, mis on paberil kirjas, vaid et kas MSI tootis sel ajaperioodil DDR3 mälusid või mitte.
Lihtsalt üks "ametlik paber" lõpetaks selle mõttetu vaidluse, helistamiste ja E-Mailide laviini...
Ja selle paberi alusel oleks see mälu ammu ilma igasuguse lärmita DDR3 mälu vastu vahetatud...
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
minunimi
HV kasutaja
liitunud: 31.01.2006
|
29.12.2007 18:01:34
|
|
|
DDR3 mäluga 7600GS'i nimetus on 7600GT,millel on ka kõrgemad kellad.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
soulshaker
HV Guru
liitunud: 20.04.2004
|
29.12.2007 20:26:58
|
|
|
minunimi kirjutas: |
DDR3 mäluga 7600GS'i nimetus on 7600GT,millel on ka kõrgemad kellad. |
DDR3-ga leiab ka GS-e.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
219 |
|
tagasi üles |
|
|
jungleman
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.08.2005
|
04.01.2008 12:05:48
|
|
|
mulle jõudis korralik kaup nii vara kohale, et kuller äratas mu üles.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Krueger
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2004
|
06.01.2008 17:18:06
|
|
|
Sai ka just tellimus vormistatud.
Muidu ei tundu väga vigagi olevat, aga paar asja jäid silma.
Saan aru, et leht veel noor ja meil kõigil juhtub, kuid kuna tegemist firma kodulehega, siis mainiks ühe koha ära, kus neid ei peaks olema. Kõige rohkem paistis olevat neid osas "Tellimuse maksmine":
tsitaat: |
Te saate teda ära maksta seitsme päeva jooksul panga ülekannega, peale seda ostetud kaup saadetakse Teile kulleriga. |
tsitaat: |
Arveldamine internetipankaga kaudu |
Pmst paaris kohas veel, aga eks need kao peagi loodetavasti.
Ja ei nori niisama tähtede kallal, sest leht ise on ning loodetavasti paari päeva pärast on endal ka OX-iga positiivne kogemus olemas. Aga sellised vead kutsusid vähemalt mind küll igaks juhuks veel üle kontrollima, et mis lehe ja firmaga täpsemalt nüüd tegemist ikka on.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
time123
HV Guru
liitunud: 11.09.2005
|
06.01.2008 17:52:32
|
|
|
Need kirjavead olid seal ka aasta aega tagasi..
Lisaks on endiselt ostutingimustes viimane punkt vastuolus EV seadustega.
tsitaat: |
6. Toote tagastamine
Ostetud tooteid saab tagastada vaid juhul, kui saadetud on vale või defektne toode. Kui vale toodet tagastatakse, peab see olema samas seisukorras ning samas pakendis nagu see välja saadeti. Defektse toote puhul peab tootel alles olema seerianumber (kui see algselt seal oli). Klient kannab kõik kulutused seoses toote saatmise ja tagastamisega garantiiremonti. |
|
|
Kommentaarid: 198 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
06.01.2008 17:55:09
|
|
|
tõsi ta on, 14 päeva tagastamisõigusest pole seal sõnagi
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
06.01.2008 23:04:39
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
tõsi ta on, 14 päeva tagastamisõigusest pole seal sõnagi |
Nagu ma juba enne siin kirjutasin
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
aurum
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2005
|
07.01.2008 00:31:42
|
|
|
soulshaker kirjutas: |
Kiire uuring näitas, et reeglina on 7600GS tehtud DDR2-ga, aga Galaxy, Inno3D jne omad on DDR3-ga.
MSI pole aga DDR3-ga 7600GS-isid tootnud. Ma arvan, et said siiski õige toote. |
toode ei ole õige, sest lubati ja müüdi DDR3, aga käes on DDR2, seega toode on vale
Chino kirjutas: |
Praegu on kirjas jah tootja kodulehel, et on DDR2 aga kas ka aasta aega tagasi oli, selles on küsimus. |
ei ole küsimus. nii või naa peab raha tagasi või vastav kaart, sest pood lubas just DDR3
mks kirjutas: |
kaur23, kuna arvel mälutüüp kirjas, siis vuta-vuta poodi ja nõuad ümbervahetamist või raha tagasi... kui pood ei nõustu, siis vuta-vuta tarbijakaitsesse... vahepeal võid lasta veel kaardile mõnes muus arvutipoes "sõltumatu ekspertiisi" teha ja tõestada, et mälud ka reaalselt DDR2 on, ka ekspertiisi peab pood sulle kinni maksma, eeldusel, et need mälud ka tegelikult ddr2 on... ja sinu kui tarbija mure ei pea olema see, et poel pole kaardiga midagi teha... |
jah, kui arvel on kirjas, et ddr3, siis peab see nii olema. Sind, kui kliendi ei huvita kes seda vigu tegi, isegi kui see oli tootjakodukal. Ära karju ox-le, aga
kuna pood lubas ja võttis raha DDR3 eest, siis ostjal on 100% õigus nõuda ja saada kas õiget toodet või raha tagasi (kliendi ei huvita, kes süüdi on selles, et müüjad kliendile pähemäärisid valekaardi!)
viisakalt küsi ja nõua, ja kui pood on korralik, siis ikka saad korda! kui ei, siis juba siin öeldi mis teha
_________________ aurum |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
soulshaker
HV Guru
liitunud: 20.04.2004
|
07.01.2008 01:15:56
|
|
|
muhaha, kompensatsiooni võivad kah maksta, näiteks mis oli ddr2 ja ddr3 kaartide hinnavahe.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
219 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
07.01.2008 03:24:30
|
|
|
Püsigem teemas.
Antud konkreetne videokaardi teema on tsiviilõiguslik vaidlus, mis loodetavasti leiab lahenduse firma ox.ee uue esindaja ja videokaardi omaniku vahel privaatselt.
Lahmida ja sõimata kedagi pole tarvis.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Itsme
HV vaatleja
liitunud: 05.05.2005
|
16.01.2008 11:11:50
|
|
|
kas keegi kunagi on neile ka helistanud? olen mitu korda proovinud neil tel teel kätte saada kuid keegi ei vasta... tunnen vaikselt huvi kui kaugel mu uued mälud on nagu nad reklaamivad et kui maksta arve ennem 13.30 siis saab tooted järgmine päev kätte... no mul on arve tasutud juba 13.01. kuid ei mingit vastust veel.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Chino
HV kasutaja
liitunud: 29.07.2005
|
16.01.2008 11:38:33
|
|
|
Kas 13.01 on kellaaeg või kuupäev?
_________________ When the things get fo real, my warm heart turns cold |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
dellu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.01.2005
|
16.01.2008 11:39:42
|
|
|
Itsme kirjutas: |
kas keegi kunagi on neile ka helistanud? olen mitu korda proovinud neil tel teel kätte saada kuid keegi ei vasta... tunnen vaikselt huvi kui kaugel mu uued mälud on nagu nad reklaamivad et kui maksta arve ennem 13.30 siis saab tooted järgmine päev kätte... no mul on arve tasutud juba 13.01. kuid ei mingit vastust veel. |
Arvesta ka pankadevahelise makse liikumise ajaga. See et sina kandsind 13:01 ei tähenda et kohe raha ka firma kontol oleks.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
Itsme
HV vaatleja
liitunud: 05.05.2005
|
16.01.2008 12:12:19
|
|
|
Tellimus N xxxx mis oli vormistatud 2008-01-13 00:07:18 on ära makstud summas xxx.xxx EEK. 14.01.2008 10:59
no jah kahjuks teatasid nad lõpuks et see mis tellisin seda enam neil polegi.... kaup otsas eks vaatab mis edasi saab sel juhul.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
salasource
HV kasutaja
liitunud: 31.01.2005
|
17.01.2008 10:26:27
|
|
|
Ei soovita ox.ee-d! Tundub, et tarneajad on lihtsalt laest välja mõeldud, millest kinni ei peeta, isegi vaatamata sellele, et kaup on laos. Tundub, et tegu on tsiigu.ee taolise ärgiga, kus kaubale minnakse lattu järgi alles siis kui mingi X kogus tellimusi on koos.
Pärimise peale saadetakse e-posti teel vastus "Homme peame kätte saama". Võite mitu korda arvata kas see vastas tõele.
Lisades veel selle, et telefonitsi kedagi kätte ei saa, tundub mulle küll, et tegijad lihtsalt norivad tarbijakaitse keisse.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
dellu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.01.2005
|
17.01.2008 14:07:14
|
|
|
salasource kirjutas: |
Ei soovita ox.ee-d! Tundub, et tarneajad on lihtsalt laest välja mõeldud, millest kinni ei peeta, isegi vaatamata sellele, et kaup on laos. Tundub, et tegu on tsiigu.ee taolise ärgiga, kus kaubale minnakse lattu järgi alles siis kui mingi X kogus tellimusi on koos.
Pärimise peale saadetakse e-posti teel vastus "Homme peame kätte saama". Võite mitu korda arvata kas see vastas tõele.
Lisades veel selle, et telefonitsi kedagi kätte ei saa, tundub mulle küll, et tegijad lihtsalt norivad tarbijakaitse keisse. |
Mis kaubast jutt on? Saan ka paari laoseisu vaadata maaletoojate juures;). Ühel maaletoojal toimus aastavahetuse kandis infosüsteemi vahetus (mis tegelikult venis ka üksjagu uude aastasse) ja täitsa võimalik, et ka sinu tellimus on veninud just selle tõttu.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
ruger
HV kasutaja
liitunud: 13.06.2003
|
18.01.2008 00:01:38
|
|
|
Mina pean jälle kiitma. Sai teisipäeval kella 4 paiku päeval tellimus tehtud ning eile õhtul oli teade postkastis, et saadeti ELSiga minema. Täna oli enne kella 9-t hommikul kaup käes. 2-st erinevast laost oli tellimus.
_________________ Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Roost
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2007
|
18.01.2008 19:40:44
|
|
|
Kus nad asuvad? Olen sellel aadressil käinud, mis nende koduleheküljel oli, kuid seal oli uks kinni.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Ezh
HV kasutaja
liitunud: 26.02.2002
|
19.01.2008 15:22:53
|
|
|
Esmaspäevast asume uuel aadressil: Asunduse 15-1. See on meie emafirma Meneloni (http://www.menelon.ee) kontor.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
marcor1
HV veteran
liitunud: 29.09.2003
|
20.01.2008 22:44:39
|
|
|
Kelleil veel häid/halbu kogemusi viimati? Tahaks ka tellida kaarti, mida mujalt eestist ei saa.
Nii OX kui Meneloni kohta saab krediidiinfost, mittejulgustavat infot.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
|