Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
rahzel
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.08.2004
|
31.12.2007 14:32:03
Kohutav Tele2 klienditeenindus! |
|
|
Kuna täna sai Tele2-st lõplikult kõrini, siis tahan probleemist ka teistele kasutajatele kurta.
Nimelt olen olnud Tele2 klient juba ca 5 aastat ning selle aja jooksul omanud püsivalt perioodiliselt 1-3 numbrit.
Tunnistan austalt, et kuni selle aastani (2007) polnud mul Tele2 kohta midagi öelda, probleemid algasid alles sellel aastal.
Üks peamisi muresid olid väga sagedane "Võrk hüljati" vastuseks saamine ning seda erinevates Tallinna kohtades. Kuna samal ajal pakkus Tele2 mulle ka ärikliendipaketti firmale, siis tõrjusin pakkumise just nimelt pideva "Võrk hüljati" vastuse pärast.
Huvitavamad saagad olid aga alles ees.
Nimelt oli mul ühel hetkel ühte lisanumbrit ning sai siis see telefoni teel tellitud, kuna iseteenindus sel hetkel ei töötanud. Lubati 3 päeva pärast kaart mulle koju ka toimetada. Niisiis teavitasin oma kontakte, et saavad helistada mulle Tele2-e poolt antud numbrile juba õige varsti.
Õige huvitavaks läks aga kui helistasin 3 päeva pärast ja küsisin, kus kaart on. Mulle aga öeldi, et selline number on hoopis teise inimese nimele registreeritud .Imestusel mul polnud piire. Küsisin siis, et miks mind sellest ei teavitatud ja kuidas üldse selline asi juhtuda sai. Tema loomulikult ei teadnud midagi.
Lõppude lõpuks otsusasin paar päeva loobuda Tele2 numbritest ja kasutada vaid oma firmanumbrit. Helistasin siis Tele2-te ning ütlesin, et alates 1-st kuupäevast pole mul enam kaarti vaja. Öeldi siis, et okei saab tehtud. Korduvalt küsisin veel üle, et ega te üllatusi mulle ei tee enne vana aasta lõppu. Vastuseks tuli loomulikult mitte.
Ning oh seda imet...ärkan täna hommikul ning vaatan et "Piiratud teenus". Helistan oma numbrile ning öeldakse et number ei ole kasutusel.
Järgmine kõne on loomulikult klienditeenindusse, kus vastuseks saan et see inimene on puhkusel praegu ja kaarti tööle enam panna ei saa. Küsimuse peale kuidas selline sigadus toimuda sai, vastatakse et ei teata asjast midagi.
Siit ka küsimus, kuidas sellisesse klienditeenindusse suhtuda?
Parimat soovidega ning ilusat vana aasta lõppu soovides,
rahzel
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
02.01.2008 23:53:28
|
|
|
Suhtu nagu võõrasse koera: Naerata ja lehvita ühe käega rahulikult, aga teisega otsi kivi.
Mul üritati järjepidevalt arvega külma teha. Kui arvel on kaks korda sama teenus erinevate hindadega või lihtsalt topelt pandud siis ajab ikka vihaseks küll. Kõige tipuks arve kokkuvõte ja kõnede eristus on nigu siga ja kägu. Kui ma selle asjaga seal hüppama hakkasin lubati arved üle vaadata ja ühendust võtta. Esimese telefonikõnega üritas tädike mulle segeks teha, et arved on korrektsed ja kuuluvad maksmisele. Ma ei hakanud teda kurvastama et need juba ammu makstud. Küsisin, et kas ta on arve tegelikult ka läbi vaadanud ja siis hakkasin lahmima (mul oli endal arve ja väljavõte ninaees) rida realt ja punkt punktilt mis mulle selle asja juures ei meeldi. Lõpuks tunnistas ta ise kah, et siin on midagi valesti. Teisel korral helistas teine tädike ja hakkas mulle seletama mispärast gprs teenuse hinnad ei pruugi klappida ja nii edasi. Ja muudkui jaurab midagi megabaitidest minu arve peal ridadel kus minul on KB. Peale paari kiiret suunavat küsimus tuli tõdeda Et see tipsi oskab ainult telefoni vastu võtta, mitte kümneni lugeda.
Peale mingit neljandat viiendat kõne tegid nad mingi tasaarvelduse ja asi jäi sinnapaika. Põhjenduseks toodi mingid süsteemiuuendused sellel hetkel. Aga ma sain selliseid arveid juba mingi pool aastat
Häppi Hannuka kõigile.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
payton
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003
|
03.01.2008 00:10:02
|
|
|
Kusjuures mul ka sarnane olukord olnud. Kuller tõi Tele2-st hunniku smardi stardikaid ühte müügipunkti müüki. Leidsin nende hulgast väga hea numbri ja ostsin samal päeval ära. Nädal hiljem müüsin selle stadika HV kaudu maha ja oh imet.. See kaart ei töötanudki, see olevat juba varem registreeritud number. Totaalne müstika
Tele2
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
WaHur
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
03.01.2008 00:39:57
|
|
|
Minul sai TELE2-st mõõt täis enne, kui ta tegutsema sai hakata...
Nimelt sel hallil ajal oli Eesti Telefonil monopoolne õigus ja keegi teine ei tohtinud torkida. Siis aga sai ET kuldaeg otsa ja juba aegsasti oli teada et alates 1-st jaanuarist võivad ka teised turule tulla. TELE2 saatiski miski moosikirja, a la "liitu ja kõik on ilus" Miks mitte, mõtlesin,võib proovida ja liitusingi (jutt käib ikka traadiga telefonist, need olid siis põhilised). Paari kuu jooksul mis meid lahutas sest maagilisest pöördepunktis, 1-st jaanuarist, sain TELE2 kahest vähemalt 4-5 erinevat kirja: õnnitleme et liitusite, pakume parimat, pakume soodsamat, jne.. olin juba kergelt või sees ja ootasin õhinaga et millal küll nüüd õnn mu õuele tuleb. Aga siis, Mõned Päevad enne 1-st tuli TELE2-st kiri, et sorry vaan, see külamoodi linn kus mina elan, ei oma digi-liine, mis on eelduseks teenuse kasutamisel ja unusta ära! Mina teadsin aegade algusest peale et selles külamoodi linnas, 40 versta Linnast ei ole digi-liine, TELE2-le oli see aga viimse hetke üllatus-uudis... Kas püütsid nad koguda võimalikult palju kliente, et ennast tegijana tunda, ei tea aga peale seda käin ikka TELE2 logost kaarega mööda, justkui rehast, et peale ei astuks.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri
HV veteran

liitunud: 05.11.2001
|
03.01.2008 01:03:46
|
|
|
ma võin väita, et Tele2 arveldussüsteem on tohutult vigane. pidevalt käib arvete koostamise tarkvaras tulekahjude kustutamine. paraku ei taha Tele2 tellida korralikku analüüsi ja arendust oma arveldusinfosüsteemile.
informatsioon pärineb kolleegilt.
_________________ The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Laurikre
HV Guru

liitunud: 20.09.2003
|
03.01.2008 01:12:06
|
|
|
lauri, Aga samas ka milleks kui firma rohkem raha saab kui peaks ja inimesed ei kurda.
Laurikre:.
_________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tarff123
HV vaatleja
liitunud: 13.12.2006
|
03.01.2008 01:13:50
|
|
|
Kui ma saan millestki valesti aru, siis palun selgitage.
Teemaalgataja tahtis lõpuks numbrit kinni panna ja kui see oli kinni pandud siis ta on selle pärast vihane
Aga oma kogemused on neutraalsed.
Siis kui veel oli paberarve, jäi see paaril kuul tulemata, selletõttu arve täis ja enam helistada ei saanud. Polnud väga hull, kuna niikuinii kaks tel. nr-it paralleelselt kasutuses, vahet polnud, millal vahetada. Vähemalt Kuressaare klienditeenindajad on mulle küll väga positiivse mulje jätnud, suhtlus nendega, ükskord olin sõbraga koos kui too omale telefoni (SE W810i) sealt ostma läks. Pool aastat oli möödas kampaaniast, kus jagati koos nende telefonidega SE kõlareid, küsisime nalja pärast, et andke kõllid ka kaasa, müüja ütles, et tal kahju pole, võtke kauba peale
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
WaHur
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
03.01.2008 01:24:07
|
|
|
Muhus ike inimesed lahkemad, mulle ka meeldib seal suiti olla..
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
waux
HV Guru

liitunud: 01.07.2006
|
03.01.2008 01:25:41
|
|
|
Tarff123, 1)number pandi kinni päev varem kui teemaalgataja soovis.
2) kliendieenindajad ei asu Kuressaares ega Tartus vaid ikka Tallinnas.
Muideks,Tele2 ostan seda telefoni klienditeenindust sisse,ning sellest on ka tingitud osad ebatäpsused,kuna info Tele2 ja teenust pakkuva firma vahel ei liigu kahjuks piisava kiirusega.
Ise oman tele2-ga negatiivseid kogemusi.
|
|
Kommentaarid: 597 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
494 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tarff123
HV vaatleja
liitunud: 13.12.2006
|
04.01.2008 21:58:04
|
|
|
need, kes istuvad tele2 esinduses laua taga on ju ka klienditeenindajad või pole
okei, aga teema pole selles üldse, vastan siis ka teemaalgataja küsimusele.
sellisesse teenindusse hästi küll ei saa suhtuda
mida muidu see "võrk hüljati" tähendama peaks, kas seda, et pole levi või ülekoormus või midagi muud?
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
WaHur
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
drac
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2005
|
13.02.2008 16:00:49
|
|
|
juhtus ka Tele2-ga selline lugu et tahtsin kõneposti maha võtta. helistasin ja rääkisin soovist, öeldi et 2 päeva jooksul eemaldatakse. mõni nädal hiljem helistab ema ja ütleb et on mitu tundi üritanud mind kätte saada aga pidevalt suunab kõneposti. uus kõne siis Tele2 ja küsin et milles asi, möödas juba mitu nädalat ja asi ikka toimib. Selle peale küsiti: Aga kas soovite et võtame kohe kõneposti maha?
_________________ 58579602 |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
soodent
HV Guru

liitunud: 10.04.2002
|
13.02.2008 23:31:09
|
|
|
Tele2 puhul asi nagu K-arvutisalongil ,et kõigil juba ammu kõik selge.Mind väsitas nende võrgus olles pidevate veateadete saamine mobiilile ja sama said ka mulle helistajad.Kord polnud number kasutusel või välja lülitatud või mida iganes teateid ja toone sealt tuli- ära tüütas.Levist pole mõtet rääkidagi...
Klienditeenindus muidugi ka vastavas olukorras ei saagi midagi teha kus kõik per..es.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
19 :: |
6 :: |
564 |
|
tagasi üles |
|
 |
Incikas
HV veteran

liitunud: 12.09.2004
|
14.02.2008 01:48:10
|
|
|
Viimasel ajal see Tele 2 ikka "imeb"vilinal...enne olime firmaga EMT-s,siis suvel mindi üle,tagajärjeks-levi pole enam
Mäletan siin 6-7 aastat tagasi käisime sõbraga Vene vahet,siis olin kah Tele2-es ja oli hea veel 10km Luhamaa piiripostist Vene poolepeal olles näidata talle Tele 2 levi,mida EMT-l seal polnud...aga nüüd on täielikult ülevõimendatud ja segi see värk neil...teenindajad kah nagu nad on,osad ikka tõelised lambapead
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
vopski
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2004
|
20.07.2009 17:30:42
|
|
|
Vabandused vana teema ülesvõtu pärast, aga ei leidnud teist Tele2 teemat ning isegi ülimalt pahane Tele2 peale.
Ostsin siis eelmine esmaspäev 13.07 ma põlvast stardika - 45kr. Ostsin, et kasutada M-Interneti(EMT kus mul põhinumber on selleks üsna kirves koht).
Sõuitsin põlvasse spetsiaalselt stardika pärast ja ka tagasi. Kokku 40km.
Koju tagasi jõudes ja kaarti sisse pannes tabas mind üllatus, telefon õütles et kaardi registreerimine ebaõnnestub ja ei võtnud ka Tele2 logo ette ega ka levi.
Niisiis arvates et tegemist on sim kaardi veaga mida klienditeenindus lahendada ei saa sõitsin Põlvasse Tele2 esindusse. Sinna jõudes selgus, et esindus terve nädal kinni.(Kaardi ostsin mujalt).40km jälle tühisõitu
Helistasin klienditeenindusele, seal vastati et on jah vist probleem ja see lahendatakse ilmselt kohe, aga mitte hiljem kui 3h jooksul. Ja, et mulle helistatakse kui asi korras.
Kui oli 3h möödunud helistasin uuesti, vastati: "Vabandame, sellega hakatakse kohe tegelema, paari h jooksul saab korda".
3h pärast helistasin uuesti, öeldi: "Probleem on edastatud ja sellega tegeletakse ja Teile helistatakse kui valmis." Minu küsimuse peale, et kas hommikuks on korras vastati, et ilmselt on korras hommikuks.
Hommikul, aga polnud ikka korras. Helistasin.
Ja vohh kui siis tuli alles vastuseid:
"See on tehniline probleem ja selle lahendamine võtab aega kuni 2 nädalat""Teile helistatakse kui kaart korras".
Selle peale ei osnud ma enam midagi öelda, sest nii operatiivset lahendust ma küll ei oodanud .
Sõitsin siis uuesti Põlvasse, jälle 40km edasi-tagasi. Ostsin R-kioskist Zen stardika ja sain asja kohe toimima ja ka netti.
Lõpuks netti jõudes saatsin neile e-kirja kus palusin hüvitada järgnevad kulud:
45kr stardikas (vahetusega ei nõustu)
45kr kõned klienditeeninduse telefonile
100kr autokütus (selle hüvitamist ei näe ma isegi parimates unenägudes).
Kirjale vastati paari tunniga ja lubati 5 päevaga vastata kõrgemalt tasandilt.
Täna sai 5 päeva täis, vastust pole.
Läksin esindusse asja uurima ja sealt vastati väga huvitavalt: "Kaart on meie silmis korras ja aktiveerimata" Klienditeenindusest ei leitud ühtegi pöördumist ja kaebust selle numbri kohta.
Kuidas on see võimalik, et 3st kõnest ja ühest meilist ei jää jälge maha
Saatsin neile uuesti meili, eks näeb mis nüüd vastavad.
SOOVITAN KÕIGIL TELE2-st KAUGE KAAREGA EEMALE HOIDA!
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kännuämmelg
HV Guru

liitunud: 27.08.2002
|
20.07.2009 17:37:28
|
|
|
vopski kirjutas: |
Lõpuks netti jõudes saatsin neile e-kirja kus palusin hüvitada järgnevad kulud:
45kr stardikas (vahetusega ei nõustu)
45kr kõned klienditeeninduse telefonile
100kr autokütus (selle hüvitamist ei näe ma isegi parimates unenägudes).
|
vaata ja imesta, mida inimesed endale telekat vaadates ette kujutama hakkavad.
Ma oleks sinna lisanud veel Prozaci kuuri ning 2 pudelit viina, kuna üks õige eesti mees peab selle selge ülekohtu kiirelt alla loputama ning kaasaegne edumeelne kodanik ei saa ju stressil levida lasta
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
205 |
|
tagasi üles |
|
 |
vopski
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2004
|
20.07.2009 21:59:03
|
|
|
Mittemingisugune filmivaatamine pole sellega seotud.
Kütuse kompenseerimine on nii ja naa - tõestada on seda raske, aga TELE2 on otseselt selle põhjustajaks. Muide, kütuse hind on arvestatud vaid kahe sõidu kohta, sest esimene sõit oli ju minu omaalgatuslik. Aga las see kütuse asi olla, see enam-vähem niisama sinna lisatud.
45kr kõnekulu, täpsemalt 46,75kr. peab küll TELE2 hüvitama, sest abi ma nende infotelefonilt ei saanud ja MIKS MA PEAN NENDE PROBLEEMI pärast enda raha kulutama?
Seega kindel summa mida ma neilt ootan on 90kr.
Minule pole see materjaalsus nii oluline, ma ei ole ei vaesem ega rikkam kui ma selle raha tagasi saan, aga asi on põhimõttes.
Mina olen andnud TELE2-le 45kr krediiti mida ma, aga kasutada ei saa. Ostes Smart kõnekaardi sõlmisin ma TELE2-ga lepingu milles nad võtavad kohustuse osutada mulle kõneteenust selle raha eest mis arvel on. Seda teenust pole nad, aga osutanud ja nad pole ka mittemingisugust tagasisidet mulle andnud kuidas toimima peaks ja milliseid võimalusi nad mulle välja pakuvad. Sellist tegemata jätmist nimetan ma, aga juba petmiseks.
Paratamatult jääb mulje, et probleem püütakse maha vaikida lootes, et ma ka oma saamata teenuse unustan.
Ma ei aja taga mingit utoopiat, ma soovin lihtsalt, et minuga koos püütaks probleemi lahendada, seda initsiatiivi, aga TELE2 ülesse ei näita.
Miks ma neid postitusi teen on see, et näidata inimestele, et suure ja ilusa reklaami taga ei peitu mitte midagi head.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
hugo
HV veteran
liitunud: 01.12.2005
|
21.07.2009 10:07:13
|
|
|
Soovitaks igaljuhul asjaga lõpuni minna.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
vopski
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2004
|
22.07.2009 15:10:18
|
|
|
Tele2-st võeti ühendust.
Pakuti mulle sobiv kompromiss ja ma nõustusin sellega.
Olen nende lahendusega rahul, aga see ei muuda siiski eelmist probleemi olematuks.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
WaHur
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
27.10.2009 11:07:33
|
|
|
WaHur, tähelepanu viidi ikkagi Läti pihta siiski.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
hardstyler
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.03.2006
|
27.10.2009 11:22:54
|
|
|
Olin kaks aastat Tele2 klient. Ainus, mis häiris oli see nn. tasuta helistamine Tele2 võrgus. Naisele sai võetud miski soodne pakett, millega oli kõnealustustasu vististi 0,45.- ja Tele2 võrgus kõned tasuta. Helistades mulle või mõnele teisele Tele2 numbrile katkes kõne pahatihti täiesti suvalisel ajal. Vahel minut, vahel kümme pärast kõne alustamist. Uuesti helistades sama jama. Ei tea, kas oli tegu loomuliku tehnilise veaga või.....?
Nüüd jutustame Elisa perepaketis. Kõne alustamine ei maksa, kõned ei katke ja arved on kah väiksemad.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
WaHur
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
27.10.2009 11:25:49
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
WaHur, tähelepanu viidi ikkagi Läti pihta siiski. |
..nii nad väidavad. Kui vedada aga paraleel terroristidest pommi-panijatega (siin on isegi teatud kattuvad punktid ) siis ka nende põhieesmärgiks ei ole tappa (surmata) üks kuni mitu inimest, vaid teadustada maailmale: me oleme olemas!
Eile rääkis maailm meteoriidist, täna et see oli Tele2 trikk. Läti nimi ei ole siin nii oluline.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
27.10.2009 11:27:17
|
|
|
WaHur, enamik päevast oli siiski Läti ju teemaks
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
WaHur
HV kasutaja
liitunud: 21.02.2003
|
27.10.2009 11:35:44
|
|
|
mikk36, täna-homme Tele2
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
|