Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Goner
HV vaatleja
liitunud: 28.04.2005
|
18.11.2006 18:01:42
Õnnelik erand või lihtsalt reegli kinnitus??? |
|
|
Lugu järgnev et minu HP NX6110 ühel päeval lihtsalt ei tea millest ei kirjutanud DVD+R plaate. Kõiksugu teisi plaate kirjutas kenasti (CD-RW, DVD-R, DVD+RW, jne). Helistan Flexi et kus asub garantii HP-l. Nemad et Liimi 1 Abobase Systems.
Eks ma siis viisin ka arvuti sinna (neljapäeval 9.11.06), kus mulle öeldi et esmaspäevaks(13.10.06) on ülevaadatud ja anname teada kaua läheb. Õhtul kuulsin õe käest, et tal igast tuttavad häkkarid räägivad ja firmal oli läbu listis ka kirjas kui jube koht see on. Selle tagajärjel hakkasil HV foorumi kommentaare lugema. Tuju ei tõusnud sugugi.
Esmaspäeva ommikul, olles ise suhteliselt negatiivselt antud firma suhtes meelestatud, helistasin sinna ja küsisin kuidas on minu HP-ga. Öeldi et veel ei tea läheb natukene aega, siis helistame tagasi. Tulemus ??? suuremat sorti vaikus selles firma kohapealt. Siis otsustasin ise pool viis sinna sama päeva õhtul helistada, tulemus kõnepost.
Teisipäev (14.11.06) otsustasin taas sinna helistada ommikul kell 10, tulemus kõnepost ja nii terve päeva. Peab mainima et närvi ajas küll mustaks selline käitumine firma poolt, et tööajal ka keegi ei vasta telefonile.
Kolmapäeval (15.11.06) helistati mulle Abobasest, kuid kuna ma oli piisavalt mürarohkes keskkonnas ja telefon koosoleku profiili peal, siis ei kuulnud ma seda. Helistan tagasi, kõnepost,,, ei no aitähh eks.
Mis seal ikka kuna lõunast liikusin autoga naguinii Mustamäele siis otsustasin läbi astuda Abobasest ja siis saab kasvõik kellegi peale karjuda mitte tuim automaatvastaja ei võta vastu. Seal ütleb tibi mulle et :"TEIE ARVUTI ON KORRAS". oi mu rõõmu ja õnne, et mul nii lihtsalt see asi läks. Vahetati välja garantii korras DVD kirjutaja ja puhastati klaverit , kuna klahvide alla oli miskit sodi jäänud. Nüüd töötab kõik kenasti, DVD kirjutaja ja klaver ka.
Võib olla on ses firmas midagi muutunud paremaks. Kuid samas ERAND kinnitab ju REEGLIT!!!
parimatega goner ja lootes, et teil läheb sama õnnelikult seal kui mul.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.11.2006 14:00:35
|
|
|
Nende kõnepostist kuulen ma küll esimest korda. Aga nende teavitamine on tõesti vist sõltuv kuu faasidest. Endal niimoodi mitu korda lubatud helistada, kui valmis ja seejärel võtab maad pikk vaikus. Helistades selgub, et asi on valmis, aga mind polevat kätte saadud
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
qn2
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2007
|
04.01.2007 18:52:07
|
|
|
Endalgi ABS iga olnud probleeme , näiteks viisin neile nädal vana aceri mis tööpoolt oli antud ,et ...ei tööta.
läks miski nädal mööda sain vastuse lõpuks ,et softi viga... mul savi oli nagu nii arve firmale läheb ... nüüd peale garantii lõppemist ,kus sõber kiskus laiali läpaka ja vaadata mis ikkagi viga selgus ,et mälu oli emaplaadi küljes lihtsalt natuke lahti.
Et nii hoolsad nad seal meil on
|
|
tagasi üles |
|
 |
200sx
HV vaatleja

liitunud: 05.06.2006
|
08.03.2007 02:08:47
|
|
|
sry et vana teema üles tõmban kuid krt! miks ma seda nüüd loen kui laksu juba kätte olen saanud.
samuti viisin mitte töötava läpaka sinna... öeldi, et nädala jooksul võtavad ühendust. ootasin ootasin. keegi ei helistanud. hakkasin ise tüütama neid kuni lõpuks ka kolmanda nädala lõpus telefoni teel vastuse sain. arvutil emaplaat rikkis!:O (tundub tuttav nii mõnelegi siia teemasse postitanule?) enivei... peale seda kui ütlesin ära mulle koostatud u. 5000 kr-sest hinnapakkumisest kästi koheselt arvutile järgi tulla. seda siis koos u 250 kr diagnosti rahaga loomulikult! - aga kuna mul kiiret sellega polnud (arvuti ju nagunii ei töötanud ) siis mõtlesin, et las ront seisab neil. tööajad ka seal suht priimad... kuni kella 17-ni töötavad. ei mina hakka sellepärast siplema, et oma töö ajast sinna jõuda sulgemiseks.
peale ühte päeva ootamist hakati mind kõnedega pommitama "miks ei tule", "ootame", "võiksite oma arvuti minema viia" jne. krt siis oli võimalust küll helistada!
Jube koht see ABS! Ei soovita kellelegi! Ise käin ka edaspidi suure kaarega mööda...
edit:// lugedes postitusi on päris mitmel inimesel sama komöödia vähemalt pole ainuke!
_________________
 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
11.07.2007 12:05:07
|
|
|
Pean Abobase'ile plussi kirja panema.
Suutsin oma Aspire'i adapteri ära lõhkuda. Ebaõnne tegi hullemaks veel asjaolu, et aku oli tühi ja järgmiseks päevaks esitatav töö + uus töö + vajalikud paroolid/kasutajanimed olid Outlook Expressis kinni.
Valmistusin kõige hullemaks, kuna nende tarneajad algavad enamasti 1 nädalast. Helistasin neile teisipäeva hommikul, tellisin ära (ajaks 1 nädal, nagu ennustasin) ja jäin siis enesetapuplaane mõlgutama.
Olin juba nööri kaela pannud ja valmistusin pinki jalge alt lükkama, kui telefon helises (pool tundi pärast tellimuse sisseandmist) - laost leiti Aspire'ile sobiv adapter. Paarikümne minuti pärast oli asi käes ja elu läks edasi. Lihtsalt super.
Muideks, tegelased on oma bisnesi teisele poole teed kolinud - Mustamäe tee 55. Tatsasin alguses vanale aadressile, kust mind siiski edasi juhatati.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
11.07.2007 22:15:58
|
|
|
Acer travelmate. Dvd-r suri. Kõigepealt vii kohale ja näita ette. Tellisid uue jupi. Siis helistasid, et kohal on. Jälle kohale. Siis koju jõudsin ja suri jälle seade ära. Helistasin, nemad: vaevalt et katki. tooge siia. Nõudsin k-saluunist raha tagasi. K-saluun väitis et ma ise lõhkusin masina. Põrutustagajärg. Adobase olevat nii vastanud. Elistasin adobase, lubatu uurida. Tagasi ei Helistatud. Saatsin kirja, vastuseks oli, et tehnikute kala. Mitteühilduv seade läks sisse. Saatsin selle k-saluuni. Lõpuks sain raha tagasi (läks paarkümend e-kirja ja pea 2 kuud)
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
muhvn
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.10.2002
|
19.07.2007 20:53:05
|
|
|
Abobasega saab tihtipeale huumorit. Näiteks oli aceri fotoka aku ära surnud, tellisid nemad aga uue ja peale 1,5 kuud ootamist saabus kauaoodatud aku kohale. Nii aga see polnud asja lõpp. Vale aku telliti Läks veel paar kuud ja juba tuligi õige aku ära. 8)
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
04.08.2007 22:41:00
|
|
|
muhvn, FS Amilioga sai käidud kokku 7 korda kordus remondsi, ehk siis: remondi-korduremondi-korusekordusremondi-kordusekordusekordusremont jne. Siis sai villand, ning raha tasi nõudma, ning K-Saluun plekkis ilusti 2A tagsuse hinna välja. Väga viis.
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
07.08.2007 23:53:06
|
|
|
Läks garantiisse Acer. Viga seisnes selles et CD-ROM ei töötanud. Nädal hiljem saadeti läpakas tagasi ja kõik oli... ebanormaalne?!
Maha oli lastud kõik andmed ja recovery osa kettast. Millest muidugi ei olnud veel ka plaate. Abobase-i tehnik kes antud isendiga tegeles ütles rahuloleva häälega et seda tuleb ikka ette kui CD seade vahetada. Kettale oli jäänud vaid poolikult installitud vene keelne win. Kui selgitusi nõudma hakkasin siis öeldi et kõik mis nad teha saavad on see et panevad recoveri partitsiooni uuesti peale kui läpakas sinna saata. Kei tea kas tasubki...:/
Aga kui see üks kord välja arvata siis üldjoontes positiivsed kogemused.
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Veere T
HV vaatleja
liitunud: 24.11.2003
|
29.11.2007 14:05:49
|
|
|
Endal ka suht negatiivne kogemus.
Firmale ostetud Aceri notebookil avastasin sellise vea, et kõrvaklapi väljundist heli kadunud. Samal päeval parajasti sai aasta ostukuupäevast. Kuna oli parajasti reedese päeva õhtu, siis ainus võimalus oli helistada esmaspäeval. Seletasin asja ära ja öeldi, et sorry garantii sai reedel läbi ja oleks pidanud siis helistama. Siis küsisin, et palju remont maksta võiks. Vastati, et uus emaplaat umbes 10k. Ütlesin, et kuulge mul läpakas isegi ei maksnud ostes nii palju(tegemist oli odava mudeliga) ja kas on võimalik lihtsalt väljund üle vaadata lasta. Lubati tehnikuga ühendada ja seal ma istusin siis mõned minutid ja kuulasin muusikat. Tehnikut aga ei kuskilt.
Loobusin selle firmaga asju ajamast.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
29.11.2007 16:48:59
|
|
|
Tanel kuule, kui sa ostsid selle sülearvuti eraisikuna, siis rakendub sellele ju pretensiooni esitamise tähtaeg 2 aastat. Mina sinu asemel Abobasega Aceri garantiiasju ei ajaks. ServiceNet tegeleb sellega samamoodi. Kust sa üleüldse selle arvuti ostsid. Nimelt rakendatakse pretensiooni esitamise tähtaega kauba müüjale, seega pöördu kauplusse.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
dellu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.01.2005
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
 |
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
29.11.2007 22:24:27
|
|
|
3 kuud ootame asendusmonitore, iga nädal lubatakse nädalalõpus...
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
19.02.2008 20:39:01
|
|
|
Ühe kliendi HP nx8220 käis seal diagnostikas, probleemiks oli windowsi aeglus ning vahepealsed errorid-kokkujooksud.
Põhjuseks leiti vigane emaplaat, lahenduseks maksta 6k neile ning siis saab uue emaka. Kasseeriti ka 500 krooni tööraha diagnostika eest.
Täna sain arvuti enda kätte võtsin sealt arvutist kõvaketta välja, panin enda nx8220 sisse, seal täpseltsama moodi uimane ja loobib erroreid windows. Tõstsin enda masinast kõvaketta ja panin selle abobases "diagnostis" käinud masinassse ning kõik toimib nagu kellavärk. Installisin kliendi masina windowsi üle ja kõik tibens-tobens.
Oskab keegi seletada, kuidas see viga siis emaplaadis oli? Homme helistan ise ka üle ja kuulan nende poolset versiooni.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
19.02.2008 22:00:44
|
|
|
rahu, kui hästi läheb, saad vastuse "vedas", nagu mu kunagine klassijuhataja, kellel küll natuke teine viga oli, aga ka emaplaati süüdistati... abopask on abopask, ja seda juba ligi seitse aastat (täpselt niipalju aega tagasi oli endal kogemusi selle firmaga ja samuti süüdistati emaplaati, mis süüdlaseks ei olnud)
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
19.02.2008 22:48:17
|
|
|
nood võtavad iga liigutuse eest pappi. isegi siis kui viga on garantiiline leitakse mingi põhjus miks klient ikka maksma peab.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanq
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.05.2002
|
19.02.2008 23:16:42
|
|
|
"Emaplaat" on neid ju põhiline "rikke" põhjus - tegelikult nad isegi ei vaevu üldjuhul kontrollimast, olenemata kliendist või arvutist. Hoiduge HP-st ja Adobasest.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
20.02.2008 00:51:29
|
|
|
mks, just just "vedas"
/sama õpetaja
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
20.02.2008 08:49:25
|
|
|
Selles suhtes jah "huvitav firma", et igale kliendile iga probleemiga pakuvad uut emaplaati 8) Selle jama vältimiseks olen ise tuttavad suunanud Abobase konkurendi Kungla-Dialoog juurde.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
waux
HV Guru

liitunud: 01.07.2006
|
20.02.2008 09:37:43
|
|
|
peaks acerile kirja saatma,millega nende "lepinguline partner" eestis tegeleb.
|
|
Kommentaarid: 597 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
494 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
20.02.2008 16:27:16
|
|
|
arvatavasti makstakse diagnostika raha tagasi kliendile...
töömees, kes parandanud oli ajas ikka sellist mõnusat mulli juttu ning kui poleks ise 15aastat arvutitega tegelenud, siis ehk oleks isegi uskuma võinud jääda...
tema väide oli, et emaplaat on vigane ning tõstes mõnikord see väljendub, uurisin, et mis programmiga ta siis neid testis, ütles, et memtestid jms...ning tema käes ei jooksnud mõnikord arvuti bios-inig välja...kuigi klient seda muret kurtnud pole ja pole ka ise veel näinud, et see konkreetne masin sellist nalja teeks...ja et kindlasti kadus viga siis ära, kui kõvaketast vahetasin, sest tõstsin arvutit ja nüüd läks kõik korda
aga sellejutu peale pani suu lukku, kui rääkisin, kuidas emaplaadi viga kandus kõvaketta vahetusega teise arvutisse üle...siis hakkas tulema hoopis, et egas ta täpselt mäleta ja eks ikka maksavad raha tagasi jms :p
igatahes olge ettevaatlikud sealsete diagnoositud "vigadega" sest alati on kõige kergem öelda, hirmkallis müstiline emaplaadi viga ning kasseerida järgmiselt ullikeselt 500.-
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
maislam
HV vaatleja
liitunud: 14.02.2008
|
24.02.2008 23:16:57
|
|
|
Mu läpakal ilmnes probleem sisemise voolupesga, mis oli ära murdunud. Kui ma selle firmasse viisin, siis lubati 24 tunniga öelda, mis viga ja palju maksma läheks(sai toonitatud, et seda oleks kiiremas korras vaja). Kui nädala jooksul midagi ei öeldud, siis läksin ise kohale, mille peale vaadati see üle ja küsiti suht müstilisi summasid(ilma et emaplaat läbi oleks) ja veel 500 EEK diagnostika eest.(enne läptopi kätte ei antud, kui see oli makstud). Kui ma selle vea koos asja jagava tuttavaga ise käsile võtsin, siis selgus, et arvutil polnud ühtegi kruvi isegi puututud. Nimelt olid veel kruvid tehase kinnitusliimiga. Lisaks sellele olid tehasest saati sees lahti paar kruvi. NImelt neid kruve pole vaja voolupesa jaoks vaja lahti võtta. Ehk siis taheti 500 EEK lihtsalt hoidmise eest. Mulle aga väideti tehniku poolt, et tehti täisdiagnostika ja vaadati probleem seest täpselt ära. Soovitus siit: ÄRGE TEHKE ABOBASE'GA KOOSTÖÖD KA SIIS KUI SEE ON VIIMANE IT-FIRMA MAAILMAS.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jeanman
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2004
|
15.04.2008 17:51:28
|
|
|
Kas mingi seadus ei reguleeri taolist asja.Et saaks siis nagu paberi, et diagnost tehtud,lahti kruvitud jne.Siis lased läpparile normaalses kohas või volitatud esindaja juures teha ekspertiisi.Selgub et ei ole nad seal essugi testind.Annad kohtusse ja nõuad oodatud aja eest pappi, kuna läppariga teenid raha?
Kuidagi peaks ju saama karistada neid taoliste idiootsuste eest.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.09.2008 19:18:56
|
|
|
lihtsam ja odavam on uus läppar osta kui sinna piixu auku oma läpparit viia... keegi võiks sellisele pellarile vee peale juba lasta.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
rxman
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2004
|
05.01.2009 14:13:18
|
|
|
Põrutaks ka selle firma kohta hea krõbeda sõimu siia ülesse.
Minul hetkel veel käsil selline teema, et sai ostetud üks server HP DL180 G5 mille plaanisin kogu firma andmebaasi maisnaks.
Sai siis sinna kõik vajalikud tarkvarad vaikimis configa peale installitud ja masin selle peale täiega ämberdus. Kohe niimoodi ämberdus, et emmel tuled põlema ja veakoodi tuli ka põlema. Välja on vahetatud Abobase poolt emme 3x, Prose 1x, Raid controller 1x, kõik kaablid 1x pluss kõik HP poolt nõutud uuendused selga lastud j a si tänaseni ei tööta. Garantii teenuse kohta öeldi HP-st et HP pakub ainult riistvara garantiid ja kui midagi tarkvaras lahti siis peab klient sellega ise sisuliselt hakkama saama. Põhiline on see, et HP-lt on ostetud koos masinaga 24/7 garantii mis aga ei tööta absoluutselt. Abobasele veast teatamine tähendab seda, et vastus tuleb mõnikord heal juhul mitme päeva pärast ja seda ka siis, kui neile ise helistad ning kurjemat häält teed. Nii HP, kui ka Abobase suhtumine klientidesse imeb vilinal ja tekitab soovi nendele firmadele pomm alla panna!
HP Eesti aga on nii suur ja võimas, et nemad ei tegele üldse klientidega ja suunavad sujuvalt kõik kliendid partneri juurde!
NB! Minu soovitus on , kui tahate vähem närvi- ja ajakulu siis mitte teha tegemist HP ja Abobase Systemiga.
Hoian pöialt, et majandussurutise töttu nad siin eest turul kõrbeksid ja saaksid ükskord aru, et me elame nii pisikeses banaani vabariigis kus iga mats teab kedagi ja info on kiire levima.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|