Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
12.11.2007 21:45:27
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Njah...veidi OT küll aga...võrdlesin siis CryTek-i poolt Crysise promomiseks välja lastud videosi tegelikkusega ja vahe on väga väike.Kõik mida nad promosid graafika poole pealt on enamuses ka tehtav(v.a Ultra settingud mille jaoks veel raudagi pole).
UT3 kohta ma sama öelda ei saa  |
Mis siis UT3 graafikast puudu on?
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
12.11.2007 21:55:02
|
|
|
Scart kirjutas: |
Sa oled Vista all GOWi mänginud? Ei soovita, tõsiselt. |
Ei ole, aga XP all on asjal vägagi kena pilt maksimum detailidel.
Scart kirjutas: |
Kas sa ikka oled RB6: Vegases blurri maha võtnud? Ma tahtsin karjuma hakata, sest selle kuradi efekti taha varjatakse tekstuurid aastast 2000. Ei saa öelda, et Bioshock parem oli. |
Viletsa kvaliteediga tekstuurid ja kehv levelite valgustamine on mootori vead? Vaevalt küll.
Scart kirjutas: |
Unreali mootor on alati olnud tehnoloogia edasiviija ja kõiges esirinnas. Enam mitte - ava parem korra ise mõni lehekülg, kus räägitakse kõigest sellest, mida Crytek on oma mootorisse progenud, me ei näe mingit osa sellest koodimise imest veel mõnda aega, sest pole veel isegi rauda - mis seda toetaks. U3l on sellele midagi vastu panna? |
Jällegi, miks siis developerid eelistavad UE3-e CryEngine2-le? Sest sellega tuleb kaasa kena kogus igasuguseid erinevaid tööriistu, mis mängumootoriga töötamise kordades lihtsustab ja mis on ka UE peamien trump. Pealegi otsene support Epic Gamesilt ja Unreal Developer Networkis on neil pidev ligipääs viimastele UE buildidele kuhu erinevad arendajad on oma projekte koondanud, millest parimad hiljem lisatakse UE põhikoosseisu. Aeg näitab, kas CryEngine suudab tõsist konkurentsi pakkuda, sest kuuldavasti olevat ka seda nüüd võimalik litsenseerida.
Scart kirjutas: |
Ütlebki. Veel rohkem uduseid seikluseid, kus postprocessing=FALSE tähendab seda, et kogu tegemata töö ja konsoolilt porditud assetid on ilusasti näha - kogu oma hädises hiilguses |
Järjekordselt on see puhtalt mänguarendajate tegematajätmine, mitte mootori võimetus kvaliteetset pilti luua.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
12.11.2007 22:02:31
|
|
|
Raynor kirjutas: |
Järjekordselt on see puhtalt mänguarendajate tegematajätmine, mitte mootori võimetus kvaliteetset pilti luua. |
Epic on sellout, kes tegi oma uue mootori madalaima võimekusega platformi, X360 silma pidades. Tänu sellele saab PC suhtkoht 99% selle mootori baasil mängudest portina, millele on peale keeratud nägemispuue -5, et varjata tegemata tööd ja laiskust.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
12.11.2007 22:13:59
|
|
|
Raynor kirjutas: |
Aeg näitab, kas CryEngine suudab tõsist konkurentsi pakkuda, sest kuuldavasti olevat ka seda nüüd võimalik litsenseerida. |
Minuteada on hetkel kaks arendajat selle litsentsi juba ostnud(pole kursis kuidas see täpselt käib).Üks mäng peaks tulema mingi RPG ja teist ei mäleta...mõlemad siis @CryEngine 2.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
12.11.2007 22:22:32
|
|
|
Scart kirjutas: |
Epic on sellout, kes tegi oma uue mootori madalaima võimekusega platformi, X360 silma pidades.
...millele on peale keeratud nägemispuue -5, et varjata tegemata tööd ja laiskust. |
Väga vale arvamus siis (kas tekkis sellest, et Epic debüteeris GoW-iga 360-l?). Mootor on äärmiselt skaleeruv ja esimesed mängud ei anna alles õiget aimdust mootori võimekusest.
Scart kirjutas: |
Tänu sellele saab PC suhtkoht 99% selle mootori baasil mängudest portina... |
Hämmastav loogika...
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
13.11.2007 09:58:01
|
|
|
Raynor kirjutas: |
Väga vale arvamus siis (kas tekkis sellest, et Epic debüteeris GoW-iga 360-l?). Mootor on äärmiselt skaleeruv ja esimesed mängud ei anna alles õiget aimdust mootori võimekusest. |
Leia mulle üks PC-only U3 baasil mäng, mida saaks käega katsuda ja mis eviks reaalselt tänapäeva arvutit koormavat graafikat (U3 portide jõudlus on legendaarne, mõni stseen @ 10 fpsi SLI ja CFi peal jne), heas mõttes (ilma bloomita oli Vegas halvema kvaliteediga, kui Raven Shield). Roboblitzi pole mõtet pakkuda.
Raynor kirjutas: |
Hämmastav loogika... |
Read above. Nüüd, kus suhtkoht 99% devidest koodivad asja x360 silma pidades, jääbki PC saama bloomist läbi nõretatud viie aasta taguse graafilise kvaliteediga shaiti a la Airborn. MOH:AA oli omal ajal fantastiline saavutus, AB näitab - kuhu ollakse jõudnud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
13.11.2007 12:40:31
|
|
|
Mõlemad nii RoboBlitz kui Rainbow Six LV kasutasiv väga varajaseid UE3 versioone, millest viimane oli lihtsalt kehvasti porditud PC platvormile (jällegi tolle mängu tegijate kehv lobitöö). Samas nii GoW kui UT3 demo jooksevad enamus süsteeminõuete piiridesse jääval rauaga vägagi normaalselt.
Mulle praegu tundub, et sa põhimõtteliselt üritad UE3 maha teha, kuna mõni teine mäng on sinuarust niivõrd lahedam.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elric
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2006
|
13.11.2007 13:27:01
|
|
|
Tegelikult, kui on mängumootori suhtes kaebusi, võiks need tootjale edastada...
Lihtsalt minu 5 senti.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
13.11.2007 14:07:03
|
|
|
Elric kirjutas: |
Tegelikult, kui on mängumootori suhtes kaebusi, võiks need tootjale edastada...
Lihtsalt minu 5 senti. |
Ma arvan, et võid oma sendid endale hoida, sest kogu GOW foorum koosneb 99% juhtudest lukustatud ja kustutatud threadidest. Kes lukustab? Epicu fooruminatsid, kelle jaoks iga thread, kus on sees sõnad: "mängumootor", "probleem" "mis toimub?" = thread closed > dev0 ja mõnikord ban kasutajale.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.11.2007 14:08:25
|
|
|
tootja foorumis kaebuste esitamine on üldiselt aja raisk... 1) fänn boy väärakad tulevad kohe kaitsele 2) kui väga tõsiseks läheb paneb foorumi admin/mode asja lihtsalt kinni.
egas nad vaevu lugemast neid poste...
Ühes kohas ükskord üritasin küsida et kas selline asi saaks juurde tekkida/miks seda ei ole ja selle asemel järgnes ainult flame war.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
13.11.2007 14:38:36
|
|
|
Kõige lihtsam - ärge mängige neid mänge ja hoidke see nutt ka siit teemast eemal. Kõigil hea ja parem. Pole mina veel a la Crysise teemas whinemas käinud et ei meeldi see ja ei sobi too.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
13.11.2007 14:40:08
|
|
|
Raynor kirjutas: |
Kõige lihtsam - ärge mängige neid mänge ja hoidke see nutt ka siit teemast eemal. Kõigil hea ja parem. Pole mina veel a la Crysise teemas whinemas käinud et ei meeldi see ja ei sobi too. |
Ja mina rumaluke arvasin, et põhjendatud argumentidega vestlus ongi foorumite eksisteerimise põhjus
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
13.11.2007 14:46:20
|
|
|
Just, argumenteeritud ja mitte hädaldamine ja lahmimine.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.11.2007 14:55:52
|
|
|
Scart kirjutas: |
Raynor kirjutas: |
Kõige lihtsam - ärge mängige neid mänge ja hoidke see nutt ka siit teemast eemal. Kõigil hea ja parem. Pole mina veel a la Crysise teemas whinemas käinud et ei meeldi see ja ei sobi too. |
Ja mina rumaluke arvasin, et põhjendatud argumentidega vestlus ongi foorumite eksisteerimise põhjus  |
vahepeal arvasin ka samamoodi aga näed.... tappa anti hoopis...
crysis kohta ei saa eriti midagi "vinguda" kuna mäng ei ole veel väljas... aga demo järgi otsustades tundus crysis graafika kõvasti parem ja vähemalt ei ole füüsika jaoks vaja mingit PPU bullshit jura. Ehk siis autoga sai kuute maha sõidetud nii et masin ei teinud teist nägugi (PC).
Ise tahaks teada et kas UT3 tuleb ka mingi "korralik" demo välja? Beta demo põhjal midagi otsustada on suht kahtlane.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
13.11.2007 15:03:23
|
|
|
angel, beta demo
Graafika ja graafika, UT3 on pealegi niivõrd kiiretempoline ja teise suunitlusega mäng võrreldes Crysisega, et neid ei saaks adekvaatselt omavahel võrrelda.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.11.2007 15:08:04
|
|
|
point selles et üks pakub visuaalset ilu + füüsikat teine aga beta demo järgi ostustades liigset blurri kogumiku
ja mis sa sellest beta demost rõhutad? mingit infi ei ole selle kohta kas "fulli" demo tuleb? Igatahes need game menüüd on küll ebameeldivad... vanasti UT sai ikka kõvasti settinguid valida (pean silmas graafika settinguid) jne
tekib täpselt konsooli tunne et saad ainult reso muuta... ja siis paar asja veel ja kõik. Üldiselt PC mängudel ikka suht pikk list ees mida muuta saad (loe: peensusteni välja)
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 13.11.2007 15:09:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
13.11.2007 15:08:28
|
|
|
angel kirjutas: |
crysis kohta ei saa eriti midagi "vinguda" kuna mäng ei ole veel väljas... aga demo järgi otsustades tundus crysis graafika kõvasti parem |
Ja UT3 fulli oled mänginud? Mitu korda öeldud, et bluri ja bloomi saab kinni keerata ja et täisversioonis on detailsemad tekstuurid.
Ei vaidle vastu, et Crysise graafika on ilus, aga see vingumine siin teemas läheb liiale.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.11.2007 15:15:39
|
|
|
ma võtan graafikat sellisena nagu ta algselt on... see et selle saab maha keerata ei päästa ideest et mängu tegijad just sellise graafikaga asja tahtsid välja lasta.
fulli kohta täpselt ei tea aga demos igatahes blurru maha minutead võtta ei saanud... (tean et tweakides ini vms failides saab asja korraldada aga milleks selline vaev? )
iga u3 mootoril jooksev mäng minuarust on suht kahtlaste textuuridega ja liigse blurriga rikastatud... ja enamasti meenutavad konsoolile mõeldud mängu.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
13.11.2007 15:16:35
|
|
|
angel kirjutas: |
... ja enamasti meenutavad konsoolile mõeldud mängu. |
Loogiline ju. Mitte ühtegi PC-only U3 tiitlit ei ole välja tulnud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Illu
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2004
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
13.11.2007 16:21:22
|
|
|
By def on väga raske märgata üldse mingit bloomi :
Spoiler 
Sinupoolt väljatoodud pildi saab editoris sätetega mässates ja sõnad "kubiseb bloomist"...kust need veel võetud on?
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
v2hja
HV Guru

liitunud: 14.03.2003
|
13.11.2007 16:39:47
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
By def on väga raske märgata üldse mingit bloomi :
Spoiler 
Sinupoolt väljatoodud pildi saab editoris sätetega mässates ja sõnad "kubiseb bloomist"...kust need veel võetud on?  |
imho bloom!=HDR
_________________ www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio |
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
13.11.2007 16:47:10
|
|
|
*1 on Motion Blur.Me võrdleme siin selle pildiga kahte erinevat asja :UT3 on nö static blur...ükskõik kuhu vaatad ikka blur (tõsi...saab maha keerata ).Crysises Motion Blur...effekti on näha ainult siis kui pöörad hästi kiiresti vms(samuti menüüst mahakeeratav...Post Processing siis)
*2 by def sellist pilti Crysises ei näe .Selleks peab ca ~kakskümmend väärtust sisestama Editori või siis tugevalt mängu conf. faile modima .
Bloom=HDR?? .I beg to differ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bloom_%28shader_effect%29
http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_rendering
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
|