Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  TimeShift märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 05.09.2007 19:20:17 vasta tsitaadiga

Proovisin demo ära, ning tundus päris huvitav icon_smile.gif Tahaks fulli icon_wink.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 12.10.2007 07:00:57 vasta tsitaadiga

Uus timeshifti demo tuli just välja, kõik proovima icon_smile.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 12.10.2007 13:38:59 vasta tsitaadiga

Killerwave, Oled proovinud juba? Parem kui eelmine?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 12.10.2007 13:57:08 vasta tsitaadiga

eih veel, hommikul panin tõmbama,aga alles õhtul saan proovida kui kohustustest vabanen. Igatahes tean öelda et esimene demo oli käkk, loodan et uus tuleb selline nagu lubatakse. Seda nii graafiliselt kui ka gameplay poolest.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 12.10.2007 15:30:42 vasta tsitaadiga

Proovisin ära demo. Eelmisest on küll parem 8) Nüüd on ainult üks nupp mis aja seisma paneb, ja see paneb ise kas täitsa seisma või niisama aegluupi. Aegluubis olles saab vastaselt relva ära võtta icon_lol.gif Ja kui ta seda märkab siis hakkab halastust paluma.


Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2007 17:21:41 vasta tsitaadiga

võrreldes esmase demoga mis tuli on erinevus suht öö ja päev... väga hästi jookseb demo
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
portman
HV kasutaja
portman

liitunud: 02.12.2006




sõnum 12.10.2007 17:49:15 vasta tsitaadiga

a kuidas selle pikkusega on??esimene release võis vabalt maailma lühema demo nimele kandideerida,gameplay pikkus jäi vist mingi 4-5minuti kanti icon_razz1.gif thumbs_down.gif
_________________
..................
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2007 17:52:57 vasta tsitaadiga

egas ta väga pikk ole aga mängi ettekujutuse saab milline mäng olema hakkab...

esmased "vead" mida vist märkasin oli klassikaline: klaasi lastes kuul ei lähe edasi vaid jääb pidama. Ehk siis kui läbi klaasi seina lased siis klaas puruneb aga seina sisse auku ei tekki.

aga vähemalt omapärane mäng... purunemist on kah sutsu ja efektid lahedad. Eriti lahe on rühm vastaseid relvadest paljaks röövida ja vaadata mis nad edasi teevad. PS kui läheduses on relv siis nad selle ka haaravad ja lasevad sind koheselt ilma hirmu tundmata.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 12.10.2007 20:00:09 vasta tsitaadiga

nagu ennem juba öeldi, siis võrreldes eelmise demoga on nagu öö ja päev. Graafika on igati etem(eriti vihm:P ), Ai on ka parandatud(ennem seda väga polnudki), ajaga mängimine annab rohkem tulemust/kasu.
kahju vaid et too nii lineaarne on, lootsin rohkem avarust. Ja kus piixus jooksmisnupp on??? icon_mad.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2007 20:10:22 vasta tsitaadiga

lineaarne on suht iga mäng aga jah: ruumikamaid kohti oleks tahtnud näha mitte mööda koridori jooksmist (wolf3D?) aga samas väga omapärane võrreldes sellega mis praegast väljas... ja ei ole mingi propaganda mäng.

loodetavasti tuleb full veel parem... igatahes esimest demo ei soovita kellelgi proovida... selle esmase demo järgi oli kogu see timeshift üks suur käkk.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 17.10.2007 19:55:33 vasta tsitaadiga

nati liiga lineaarne ja piiratud on tegevus küll aga muidu action poolest meeldib rohkem kui cod4 thumbs_up.gif
_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dumbass
HV kasutaja
Dumbass

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2007 18:08:58 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
egas ta väga pikk ole aga mängi ettekujutuse saab milline mäng olema hakkab...

esmased "vead" mida vist märkasin oli klassikaline: klaasi lastes kuul ei lähe edasi vaid jääb pidama. Ehk siis kui läbi klaasi seina lased siis klaas puruneb aga seina sisse auku ei tekki.

aga vähemalt omapärane mäng... purunemist on kah sutsu ja efektid lahedad. Eriti lahe on rühm vastaseid relvadest paljaks röövida ja vaadata mis nad edasi teevad. PS kui läheduses on relv siis nad selle ka haaravad ja lasevad sind koheselt ilma hirmu tundmata.


Tegelt "overpenetration" on ju puhas kuuli energia raiskamine. Mõtelge, et need on mingit moodi optimiseeritud relvad.

_________________
Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga icon_biggrin.gif).
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2007 18:14:04 vasta tsitaadiga

nu siis tekib probleem ehk nagu ükskord ühes mängus oli: sniper VS klaas VS klaasi taga inimene
piix klaas päästis tondi elu icon_lol.gif

Ehk siis väga sittad relvad oleks kui nad ei suuda klaasi ja puitu läbida... siis tahaks ma sinna mängu AK47 saada mis paneb läbi teatud sorti kivi kah kui vaja 8)

Huvitav kui suuri mape on loota seal mängus? Või ongi selline: mööda koridori jooksmine ja inimeste narrimine a'la relvade näppamine

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dumbass
HV kasutaja
Dumbass

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2007 18:14:46 vasta tsitaadiga

No see on jah nati kehv, kuna snaipri lastud kuul peaks olema võimeline erinevaid asju läbistama. See overpenetrationi asi käib rohkem lähi-keskmaa automaatide kohta. Sest kui kuul lihtsalt tohutu jõuga ennast läbi rammib, saab füüsikat arvestades ohver vähem viga.
_________________
Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga icon_biggrin.gif).
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2007 18:21:08 vasta tsitaadiga

aga siiski saab ta rohkem viga kui klaas kuuli ei peataks. icon_rolleyes.gif

pealegi kuul läheb reaalselt klaasist läbi nagu õhust... kui just mingi spets/paks klaas ei ole ja seal taga seisja on kutu nagunii. Osad ww2 relvad isegi lasid läbi kiivri nii et läheb vat et teiselt poolt väljagi juba icon_lol.gif

Tulevikus oleks siis juba sellised relvad mida ei peata seingi kui vajadus tekib + relvad mis on õrnemad et mitte vigastada tapetava taga seisjat.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
machoman
HV vaatleja
machoman

liitunud: 26.06.2007




sõnum 20.10.2007 18:30:04 vasta tsitaadiga

Aga loomulikult lasi K98k ja Springfield kiivrist läbi icon_biggrin.gif Ega kiiver kuuli peatamiseks polnud, vaid hoopis mingi pommikillu peatamiseks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.10.2007 18:31:29 vasta tsitaadiga

sellepärast soovikski et need relvad seal vähemalt läbi klaasi läheks..


aga klaasi purunemis efekt on suht lahe icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 01.11.2007 17:53:09 vasta tsitaadiga

Mäng on väljas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Defeee
HV kasutaja
Defeee

liitunud: 10.09.2006




sõnum 02.11.2007 00:04:36 vasta tsitaadiga

hea mäng on tõesti(Y)
aga ma ei saa pihta täpsemalt, kuidas relva ära võtan, samas shift + f oli, siis nagu vajutasin f-i ning siis x-i , siis peaks ta millalgi võtma, või rääkige palun lähemalt icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2007 00:12:18 vasta tsitaadiga

pane aeg seisma ja siis mine juurde ja tuleb kiri vajuta X. Ehk siis nõnda oli demos ja peaks ka fullis olema.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Defeee
HV kasutaja
Defeee

liitunud: 10.09.2006




sõnum 02.11.2007 00:15:52 vasta tsitaadiga

noo fullis proovisin, kahtlaselt kaua aega läks, enne, kui X tuli, nägin küll paar korda seda, aga hakkama ei saand, vb ma lihtsalt koba icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 03.11.2007 21:28:58 vasta tsitaadiga

täitsa haarav mäng. ker päris kaugel juba. terve päev mängitud

läbi
mulle meeldivad sellise mängud kus ei pea eriti mõttetult ringi jooksma.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 4 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 05.11.2007 00:24:01 vasta tsitaadiga

Ma olen selle misjooni juures kus on katusel need elektri relvad ja siis mingi suur hakatis laseb mind, kas sellest asjast on lõpp kaugel?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 05.11.2007 00:46:41 vasta tsitaadiga

suht läheda peaaegu lõpus. ütleme ongi lõpp icon_smile.gif ühest koridori pidi tuleb minna teisele rõdule ning kõhuall kah see plasma puruks lasta ja ongi mäng läbi icon_smile.gif
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 4 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 05.11.2007 01:09:17 vasta tsitaadiga

Läbi sai icon_razz1.gif Igati kõva mäng, teine osa võiks ka tulla. Kuidagi lühike oli.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  TimeShift mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.