Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OX.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 63, 64, 65  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
bikertim
HV kasutaja
bikertim

liitunud: 30.09.2005




sõnum 20.06.2007 11:11:55 vasta tsitaadiga

reedel sai tellitud pärast 14:00. tund hiljem ka makstud. esmaspäeval näitas ox.ee lehel, et tellimuse eest on makstud ja teisipäeval tuli meil, et tellimus on saadetud teele ELS-iga. kolmapäeva hommikul helistas ELS-i kutt ette ja tõi kauba ära. lisaks tellitud mp3 pleierile oli kaasa pandud veel kaspersky anti-virus koos mingite muude turvaprogrammidega.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 20.06.2007 11:32:30 vasta tsitaadiga

Kas nad siis Kasperskyt tasuta jagavad?
Vist ikka mingi trial version nagu paljude asjadega kaasas tihti.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
markusa
HV vaatleja

liitunud: 31.08.2006




sõnum 22.06.2007 13:32:23 vasta tsitaadiga

Peab ikka ja jälle tõdema, et väikesed Eesti firmad ei reageeri adekvaatselt garantii ja toote tagastamise asjus. Tellitud jupid tulevad enamasti kohale, aga kui mõni neist ei tööta, on alati hull jama.

Veebruaris tellisin päris mitu juppi Ox.ee-lt. Tulid kohale ilusti, lubatud aja jooksul. Üks tellitud asiadest oli aga mp3-mängija mille firmware oli vigane. Saatsin tagasi garantiisse. Kuu aega läks mööda (vähemalt, võibolla rohkemgi), selle aja sees sai vahetatud paar telefonikõnet. Lõpuks selgus, et ikka ei saa seda tööle ja uut ei ole ka kusagilt võtta. Seega lubasid raha tagasi kanda.

Paistab aga, et see ülesanne käib neile vist üle jõu, sest siiamaani on Ox Eesti võlgu mulle 1300 krooni. Sellest on möödas nüüd ligikaudu kolm kuud. Iga järelpärimise peale on lubatud, et see raha laekub kas homme või "varsti".

Tuletab kangesti meelde väga sarnast jama GRANTiga. Kas sellise asjaga peaks pöörduma tarbijakaitsesse või kuhugi mujale?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Minttunator
HV kasutaja
Minttunator

liitunud: 13.04.2007




sõnum 03.07.2007 20:47:35 vasta tsitaadiga

Tarbijakaitsesse tasub kaebama minna neh. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2007 15:33:56 vasta tsitaadiga

Minul igastahes järjekordne positiivne kogemus. Sai küllaltki suur hulk pisijubinaid tellitud. Kõik käes ja paistab ka töötavat. thumbs_up.gif
_________________
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
plaier
HV kasutaja
plaier

liitunud: 21.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2007 10:39:03 vasta tsitaadiga

Ox.ee-st sai jälle kaupa tellitud (X-FI Xtreme Music). Reedel saatsin tellimuse ja täna hommikul (nädala pärast) oli kuller pakiga ukse taga.
Mina olen rahul.
Tänud! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2007 15:30:46 vasta tsitaadiga

Väga viis thumbs_up.gif
Ainult 8 päeva pidin ootama, muu kõik OK!
Klienditeenindus on kiire( e-mailiga kontakteerudes).Ainult eesti keel on vigane, või oli lihtsalt väike aps.Nt kirjutati "kaub"
No mine tea.Igatahes on praegu kõik ok.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
djkiller
HV Guru
djkiller

liitunud: 19.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2007 18:42:49 vasta tsitaadiga

omanik on venekeelt kõnelev noormees ,vb ka kollektiiv on sinna kanti ja eesti keel on ka vigane
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Liq
HV vaatleja

liitunud: 06.10.2006




sõnum 03.08.2007 18:49:38 vasta tsitaadiga

Tellisin reedel (27.07) kiibistiku ja korpuse jahuti, zalman fanmate...
Helistasin kolmapäeval , lubati reedel (täna) kohale saada, aga kell on juba 18-40 ja ei saanud kätte midagi icon_evil.gif

Negatiivne kogemus. See oli esimene ja siis viimane ost ox.ee firmast. thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ale2005
HV vaatleja

liitunud: 19.05.2007




sõnum 14.08.2007 21:55:05 vasta tsitaadiga

Saatsin toiteploki 31.10.06 garantiiremonti.Tegu oli CHIEFTEC PSU ATX 400W PFC 12cm 27db(24+4 pin) toidekaga.Raha tagastati aga 07.08.07 505 krooni,seega üle 9 kuu möödumisel tarbijakaitse abiga.Tol hetkel OX.EESTI aga müüs seda toidekat 560 krooniga.Selle raha eest,mis mulle maksti,nii odavat toidekat firmad veel ei müü.Nii et tehke omad järeldused enne kui selle firmaga tegemist teete.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lnxab
HV kasutaja
lnxab

liitunud: 26.10.2006




sõnum 15.08.2007 09:37:31 vasta tsitaadiga

ale2005, postikulu ei tagastata IMO
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.08.2007 10:53:01 vasta tsitaadiga

lnxab kirjutas:
ale2005, postikulu ei tagastata IMO


Hakkab pihta.Ei tagastata seadme soetamisel tehtud postikulu. Kui toide maksab 500 eeku ja saadate selle postiga saaja kulul remonti, ning remontida seadet ei suudeta ja otsustatakse raha tagasi maksta siis maksta tulebki 500 eeku. Mitte 500 miinus postikulud.
Garantiiremonti saatmise-viimise ja muud kulud kannab seadme müüja, mitte ostja. Selliselt on seaduses kirjas.
Küll oleks huvitav teada saada, kuidas peaks välja nägema see seadme remonti saatmisel tehtud kulutuste sissenõudmine ja tõestamine. Kes tahaks vabatahtlikult pretsedenti luua. icon_smile.gif
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.08.2007 11:45:26 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Garantiiremonti saatmise-viimise ja muud kulud kannab seadme müüja, mitte ostja. Selliselt on seaduses kirjas.

kuskohas?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 15.08.2007 13:51:21 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
jägaja kirjutas:
Garantiiremonti saatmise-viimise ja muud kulud kannab seadme müüja, mitte ostja. Selliselt on seaduses kirjas.

kuskohas?


VÕS_is vist oli. Endale printis tarbijakaitse need paragrahvid kunagise probleemi puhul tarbijakaitse ametnik paberile . Ja siiani kehtivad asjad igatahes. Mis see VÕS siis läbi sirvida pole nüüd, miski 500lehte ainult ju icon_razz1.gif

Lisa: Võlaõigusseadus

Edit: Leidsin...
§ 222. Lepingu täitmise nõue õiguskaitsevahendina

(4) Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 15.08.2007 13:53:39 vasta tsitaadiga

Müüja peab hüvitama kõik transpordiga seotud kulud kuni garantiiaja lõpuni:
§222 (4) Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.

damn juu, Jägaja, ma just ka otsisin seda sealt

lisaks on seal paragrahv 222's päris head teksti
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2007 17:15:26 vasta tsitaadiga

Sai tellitud üks monitor, üks videokaart ja üks väike võrgujuhe. monitor ja võrgujuhe töötavad, videokaarti pole veel testinud. Huvitav on aga see, et nad olid videokaardi karbist välja võtnud, et mahuks ära umbes samasuurde kasti kõik, nagu monitor. icon_biggrin.gif (kogu kaup oli siis pandud ühte tsipa suuremasse kasti, kui seda monitori oma oli)

Aga siiani see vist 11. tellimus sealt ja kõik olnud positiivsed. thumbs_up.gif

_________________
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ale2005
HV vaatleja

liitunud: 19.05.2007




sõnum 16.08.2007 21:05:33 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:Müüja peab hüvitama kõik transpordiga seotud kulud kuni garantiiaja lõpuni:
§222 (4) Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.

Nagu ma sellest seadusest aru sain,peaks postikulu 62kr. tagasi saama (saatmise kviitung on käes).Lisaks 55kr. toiteploki eest,sest 505-ga CHIEFTECi ei osta.Ostu korral maksame saatekulud ju kinni ja müüja peab täies mahus selle toiteka kompenseerima.OX Eesti müügihind ju 560kr.Sain ma õigesti aru?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 16.08.2007 21:21:46 vasta tsitaadiga

Jah, kuid ilmselt tuleb sul kaasata kõige selle tsirkuse läbitegemiseks tarbijakaitse spetsialistid.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daddo
HV kasutaja
daddo

liitunud: 30.11.2002




sõnum 26.08.2007 16:22:02 vasta tsitaadiga

Eelmine kord andsin OX.ee-le hinde 4+. Nüüd ma aga muudan seda uue kogemuse tõttu:

11. august tegin tellimuse videokaardile, mida vajan tuttava arvuti paranduseks. OX.ee veebikeskkond näitab tellimuse täitmise tähtajana siiamaani 14-ndat augustit.

Õnn saabus minu hoovile 22. august kui ELS tõi mulle paki, mille saatjaks OX.ee. Küll aga oli see pakk kahtlaselt väike: karbi asemel oli saadetis A4 kartongümbrikus ja tegemist oli hoopis ELS kullerkirjaga, mitte ELS pakiga. Enne avamist aimas süda halba: graafikakaart on originaalpakendist eemaldatud ja mingisse X ümbrikusse löödud ja saadetud. Kui aga ümbriku avasin, tänasin jumalat, nii see ei olnud - mulle oli lihtsalt hoopis täiesti vale kraam (SanDisk Extreme III 2 giga CF) saadetud, koos arvega hoopis teise isiku nimele.

Teavitasin samal päeval, 22. august, OX.ee-d maili teel juhtunud eksitusest. Samal päeval vastati:
tsitaat:
Tere!


Väga vabandan ebameeldivuste pärast. See on meie laomehe viga.
Täna saadame Teie kaarti ELS kulleriga.Äkki on Teil võimalus meile kaupa tagasi saatma.


Parimat,
--
Jakov Kalashnikov
OX EESTI OÜ
Kommertsdirektor


Selle peale vastasin mina neile, et esimene võimalus mul nende kaup tagasi saata on järgnev päev s.t 23. august. Ja nii ma ka tegin: saatsin paki tagasi samas ümbrikus "saaja maksab" valikuga.

Praegu, selle postituse kirjutamise ajal on kuupäevaks 26. august. Ma tean, et ELS postitab kogu oma kauba hiljemalt järgnevaks tööpäevaks minuni - nii on näidanud mitme aasta praktika. Aga mida minuni veel jõudnud pole, on härra kommertsdirektori poolt väidetavalt 22. august ELSiga saadetud pakk. Ja vot see on juba valetamine.

Ma loodan, et saan oma paki ikka kätte ja ka tuttav kui mitte selliste arvutijuppide e-poendusega tuttav olev inimene saab sellest viivitusest aru, aga see firma on mind edaspidi kliendina enda jaoks välistanud. Ma mõistan, kui asi viibib ja nad oma leedu laost ei tarni kaupa iga päev, aga ma ei mõista, kui nendega asju ajades mulle silma pilgutamata valetatakse.

Mina pean lisaks 9-päevasele kannatlikkusele raiskama oma aega, et nende poolt saadetud vale kaup tagasi saata ja ka peale seda ei vääri mina kui klient ausat vastust neilt, vaid, et mulle valetatakse näkku... tänan ei, ox.ee!

_________________
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kriimsilm
HV kasutaja
kriimsilm

liitunud: 19.05.2002




sõnum 10.09.2007 22:01:03 vasta tsitaadiga

daddo kirjutas:
...
Ma loodan, et saan oma paki ikka kätte ja ka tuttav kui mitte selliste arvutijuppide e-poendusega tuttav olev inimene saab sellest viivitusest aru, aga see firma on mind edaspidi kliendina enda jaoks välistanud. Ma mõistan, kui asi viibib ja nad oma leedu laost ei tarni kaupa iga päev, aga ma ei mõista, kui nendega asju ajades mulle silma pilgutamata valetatakse.

Mina pean lisaks 9-päevasele kannatlikkusele raiskama oma aega, et nende poolt saadetud vale kaup tagasi saata ja ka peale seda ei vääri mina kui klient ausat vastust neilt, vaid, et mulle valetatakse näkku... tänan ei, ox.ee!


Kas ja kuidas asi lahenes?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daddo
HV kasutaja
daddo

liitunud: 30.11.2002




sõnum 13.09.2007 15:42:53 vasta tsitaadiga

kriimsilm kirjutas:


Kas ja kuidas asi lahenes?


Asi lahenes nii, et kauba sain ikka lõpuks kätte, aga mu arvamus jääb samaks. Muidugi tuleb mainida, mingi paar päeva peale kauba kättesaamist helistati ja küsiti, et kas on kätte saadud. Et tegelane olevat kuskil Lätis käinud ja sellepärast asjad viibisid...

Aga jah, nokitseja võib sealt vist osta, kui pole absoluutselt oluline, kui kaua kaup hilineb...

_________________
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inzman
HV vaatleja
Inzman

liitunud: 12.02.2007




sõnum 28.09.2007 11:25:26 Garantiid ootamas vasta tsitaadiga

2 nädalat tagasi sai siis viidud emaplaat isiklikult neile kohale garantiisse. Lubati 2 nädala jooksul uus plaat organiseerida. Vaatame ja ootame siis... paraku tähendab 2 nädala jooksul enamasti vähemalt 2 nädalat icon_biggrin.gif

Mis sai edasi: Täna mõne hetke eest toodi emaplaat postiljoniga ukse taha. Ehk siis 2 nädala ja 5 päeva pärast, polegi nagu hullu. Millest ma aga aru saa on see, miks ma pidin postiljonile maksma 62eek postikulu.
VÕLAÕIGUSSEADUS!
§ 222. Lepingu täitmise nõue õiguskaitsevahendina.
*Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.

Samas Ox.ee kodulehel on kirjas selline asi:
6. Toote tagastamine
Klient kannab kõik kulutused seoses toote saatmise ja tagastamisega garantiiremonti.

Kas nad siis teadlikult rikuvad seadust või võib seadusest ümber hiilida lihtsalt teadaandmisega "ma ütlen avalikult, et mina teen teistmoodi, seega see seadus minu jaoks ei kehti"?
Ei tahaks ausalt öeldes Ox.ee-ga enam tegemist teha. Aga neil on jällegi nii palju head kaupa, mida teistel pole.


viimati muutis Inzman 29.09.2007 10:46:15, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jakov
HV vaatleja

liitunud: 14.08.2006




sõnum 28.09.2007 11:26:39 vasta tsitaadiga

Tere hr. Inzman


Kõigepealt ütlen aga et Teie emaplaat üldse ei läinud garantii alla, kuna seal oli füüsiliselt katkine vga pesa. Meie poolt oli tehtud päris suur läbirääkimis töö ja lõpuks tarnija vahetas emaplaadi. Muuseas, klient ise toob asjad remonti ja ise tuleb järgi.

_________________
www.ox.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 28.09.2007 11:48:13 vasta tsitaadiga

jakov kirjutas:
. Muuseas, klient ise toob asjad remonti ja ise tuleb järgi.


Võib ju ka nii, kuid toomise ja viimise kulud tuleb teil kanda!

Aasta alguses ostsin ka ox.ee_st midagi, kuid kuna müüja vassis garantiiaja pikkusega (NB! kättesaamisel loe läbi kättesaamist tõendav paber) ning ja nendega asjaajamine lihtsalt vaibus müüja pasiivsuse tõttu siis tõesti soovitan parema suhtumisega ettevõtet, kui seda ox.ee on.

Hetkel on tarbija õnneks teemas käsitletud edasmüüjale ikka piisavalt konkurente.

Aga noh, eks kõik üritavad parimat ja vast läheb antud ettevõttel ka suhtumine paremaks.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 28.09.2007 12:56:05 vasta tsitaadiga

jakov kirjutas:
Muuseas, klient ise toob asjad remonti ja ise tuleb järgi.


Ma saan aru et paljud venelased siin Eestis arvavad et Eesti Vabariigi seadused pole nende jaoks,
aga äriühing peaks ikkagi seadusega vastavuses tegutsema?
S.t. remondi- ja saatekulud ikka peaks katma OX, eks ju?
Ja Eestis Internetist soetatud asjade tagastamise õigus esimese nädala jooksul,
mida OX selle kohta arvab, kas tema ostjatel sellist õigust polegi?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OX.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 63, 64, 65  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.