Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
bikertim
HV kasutaja
liitunud: 30.09.2005
|
20.06.2007 11:11:55
|
|
|
reedel sai tellitud pärast 14:00. tund hiljem ka makstud. esmaspäeval näitas ox.ee lehel, et tellimuse eest on makstud ja teisipäeval tuli meil, et tellimus on saadetud teele ELS-iga. kolmapäeva hommikul helistas ELS-i kutt ette ja tõi kauba ära. lisaks tellitud mp3 pleierile oli kaasa pandud veel kaspersky anti-virus koos mingite muude turvaprogrammidega.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
20.06.2007 11:32:30
|
|
|
Kas nad siis Kasperskyt tasuta jagavad?
Vist ikka mingi trial version nagu paljude asjadega kaasas tihti.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
markusa
HV vaatleja
liitunud: 31.08.2006
|
22.06.2007 13:32:23
|
|
|
Peab ikka ja jälle tõdema, et väikesed Eesti firmad ei reageeri adekvaatselt garantii ja toote tagastamise asjus. Tellitud jupid tulevad enamasti kohale, aga kui mõni neist ei tööta, on alati hull jama.
Veebruaris tellisin päris mitu juppi Ox.ee-lt. Tulid kohale ilusti, lubatud aja jooksul. Üks tellitud asiadest oli aga mp3-mängija mille firmware oli vigane. Saatsin tagasi garantiisse. Kuu aega läks mööda (vähemalt, võibolla rohkemgi), selle aja sees sai vahetatud paar telefonikõnet. Lõpuks selgus, et ikka ei saa seda tööle ja uut ei ole ka kusagilt võtta. Seega lubasid raha tagasi kanda.
Paistab aga, et see ülesanne käib neile vist üle jõu, sest siiamaani on Ox Eesti võlgu mulle 1300 krooni. Sellest on möödas nüüd ligikaudu kolm kuud. Iga järelpärimise peale on lubatud, et see raha laekub kas homme või "varsti".
Tuletab kangesti meelde väga sarnast jama GRANTiga. Kas sellise asjaga peaks pöörduma tarbijakaitsesse või kuhugi mujale?
|
|
tagasi üles |
|
|
Minttunator
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2007
|
03.07.2007 20:47:35
|
|
|
Tarbijakaitsesse tasub kaebama minna neh.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
jnt
HV Guru
liitunud: 10.05.2005
|
04.07.2007 15:33:56
|
|
|
Minul igastahes järjekordne positiivne kogemus. Sai küllaltki suur hulk pisijubinaid tellitud. Kõik käes ja paistab ka töötavat.
_________________ Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
plaier
HV kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
13.07.2007 10:39:03
|
|
|
Ox.ee-st sai jälle kaupa tellitud (X-FI Xtreme Music). Reedel saatsin tellimuse ja täna hommikul (nädala pärast) oli kuller pakiga ukse taga.
Mina olen rahul.
Tänud!
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
18.07.2007 15:30:46
|
|
|
Väga viis
Ainult 8 päeva pidin ootama, muu kõik OK!
Klienditeenindus on kiire( e-mailiga kontakteerudes).Ainult eesti keel on vigane, või oli lihtsalt väike aps.Nt kirjutati "kaub"
No mine tea.Igatahes on praegu kõik ok.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
djkiller
HV Guru
liitunud: 19.07.2004
|
18.07.2007 18:42:49
|
|
|
omanik on venekeelt kõnelev noormees ,vb ka kollektiiv on sinna kanti ja eesti keel on ka vigane
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
201 |
|
tagasi üles |
|
|
Liq
HV vaatleja
liitunud: 06.10.2006
|
03.08.2007 18:49:38
|
|
|
Tellisin reedel (27.07) kiibistiku ja korpuse jahuti, zalman fanmate...
Helistasin kolmapäeval , lubati reedel (täna) kohale saada, aga kell on juba 18-40 ja ei saanud kätte midagi
Negatiivne kogemus. See oli esimene ja siis viimane ost ox.ee firmast.
|
|
tagasi üles |
|
|
ale2005
HV vaatleja
liitunud: 19.05.2007
|
14.08.2007 21:55:05
|
|
|
Saatsin toiteploki 31.10.06 garantiiremonti.Tegu oli CHIEFTEC PSU ATX 400W PFC 12cm 27db(24+4 pin) toidekaga.Raha tagastati aga 07.08.07 505 krooni,seega üle 9 kuu möödumisel tarbijakaitse abiga.Tol hetkel OX.EESTI aga müüs seda toidekat 560 krooniga.Selle raha eest,mis mulle maksti,nii odavat toidekat firmad veel ei müü.Nii et tehke omad järeldused enne kui selle firmaga tegemist teete.
|
|
tagasi üles |
|
|
lnxab
HV kasutaja
liitunud: 26.10.2006
|
15.08.2007 09:37:31
|
|
|
ale2005, postikulu ei tagastata IMO
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.08.2007 10:53:01
|
|
|
lnxab kirjutas: |
ale2005, postikulu ei tagastata IMO |
Hakkab pihta.Ei tagastata seadme soetamisel tehtud postikulu. Kui toide maksab 500 eeku ja saadate selle postiga saaja kulul remonti, ning remontida seadet ei suudeta ja otsustatakse raha tagasi maksta siis maksta tulebki 500 eeku. Mitte 500 miinus postikulud.
Garantiiremonti saatmise-viimise ja muud kulud kannab seadme müüja, mitte ostja. Selliselt on seaduses kirjas.
Küll oleks huvitav teada saada, kuidas peaks välja nägema see seadme remonti saatmisel tehtud kulutuste sissenõudmine ja tõestamine. Kes tahaks vabatahtlikult pretsedenti luua.
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
15.08.2007 11:45:26
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Garantiiremonti saatmise-viimise ja muud kulud kannab seadme müüja, mitte ostja. Selliselt on seaduses kirjas. |
kuskohas?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
15.08.2007 13:51:21
|
|
|
londiste kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Garantiiremonti saatmise-viimise ja muud kulud kannab seadme müüja, mitte ostja. Selliselt on seaduses kirjas. |
kuskohas? |
VÕS_is vist oli. Endale printis tarbijakaitse need paragrahvid kunagise probleemi puhul tarbijakaitse ametnik paberile . Ja siiani kehtivad asjad igatahes. Mis see VÕS siis läbi sirvida pole nüüd, miski 500lehte ainult ju
Lisa: Võlaõigusseadus
Edit: Leidsin...
§ 222. Lepingu täitmise nõue õiguskaitsevahendina
(4) Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
15.08.2007 13:53:39
|
|
|
Müüja peab hüvitama kõik transpordiga seotud kulud kuni garantiiaja lõpuni:
§222 (4) Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
damn juu, Jägaja, ma just ka otsisin seda sealt
lisaks on seal paragrahv 222's päris head teksti
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
jnt
HV Guru
liitunud: 10.05.2005
|
16.08.2007 17:15:26
|
|
|
Sai tellitud üks monitor, üks videokaart ja üks väike võrgujuhe. monitor ja võrgujuhe töötavad, videokaarti pole veel testinud. Huvitav on aga see, et nad olid videokaardi karbist välja võtnud, et mahuks ära umbes samasuurde kasti kõik, nagu monitor. (kogu kaup oli siis pandud ühte tsipa suuremasse kasti, kui seda monitori oma oli)
Aga siiani see vist 11. tellimus sealt ja kõik olnud positiivsed.
_________________ Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
ale2005
HV vaatleja
liitunud: 19.05.2007
|
16.08.2007 21:05:33
|
|
|
mikk36 kirjutas:Müüja peab hüvitama kõik transpordiga seotud kulud kuni garantiiaja lõpuni:
§222 (4) Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
Nagu ma sellest seadusest aru sain,peaks postikulu 62kr. tagasi saama (saatmise kviitung on käes).Lisaks 55kr. toiteploki eest,sest 505-ga CHIEFTECi ei osta.Ostu korral maksame saatekulud ju kinni ja müüja peab täies mahus selle toiteka kompenseerima.OX Eesti müügihind ju 560kr.Sain ma õigesti aru?
|
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
16.08.2007 21:21:46
|
|
|
Jah, kuid ilmselt tuleb sul kaasata kõige selle tsirkuse läbitegemiseks tarbijakaitse spetsialistid.
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
daddo
HV kasutaja
liitunud: 30.11.2002
|
26.08.2007 16:22:02
|
|
|
Eelmine kord andsin OX.ee-le hinde 4+. Nüüd ma aga muudan seda uue kogemuse tõttu:
11. august tegin tellimuse videokaardile, mida vajan tuttava arvuti paranduseks. OX.ee veebikeskkond näitab tellimuse täitmise tähtajana siiamaani 14-ndat augustit.
Õnn saabus minu hoovile 22. august kui ELS tõi mulle paki, mille saatjaks OX.ee. Küll aga oli see pakk kahtlaselt väike: karbi asemel oli saadetis A4 kartongümbrikus ja tegemist oli hoopis ELS kullerkirjaga, mitte ELS pakiga. Enne avamist aimas süda halba: graafikakaart on originaalpakendist eemaldatud ja mingisse X ümbrikusse löödud ja saadetud. Kui aga ümbriku avasin, tänasin jumalat, nii see ei olnud - mulle oli lihtsalt hoopis täiesti vale kraam (SanDisk Extreme III 2 giga CF) saadetud, koos arvega hoopis teise isiku nimele.
Teavitasin samal päeval, 22. august, OX.ee-d maili teel juhtunud eksitusest. Samal päeval vastati:
tsitaat: |
Tere!
Väga vabandan ebameeldivuste pärast. See on meie laomehe viga.
Täna saadame Teie kaarti ELS kulleriga.Äkki on Teil võimalus meile kaupa tagasi saatma.
Parimat,
--
Jakov Kalashnikov
OX EESTI OÜ
Kommertsdirektor |
Selle peale vastasin mina neile, et esimene võimalus mul nende kaup tagasi saata on järgnev päev s.t 23. august. Ja nii ma ka tegin: saatsin paki tagasi samas ümbrikus "saaja maksab" valikuga.
Praegu, selle postituse kirjutamise ajal on kuupäevaks 26. august. Ma tean, et ELS postitab kogu oma kauba hiljemalt järgnevaks tööpäevaks minuni - nii on näidanud mitme aasta praktika. Aga mida minuni veel jõudnud pole, on härra kommertsdirektori poolt väidetavalt 22. august ELSiga saadetud pakk. Ja vot see on juba valetamine.
Ma loodan, et saan oma paki ikka kätte ja ka tuttav kui mitte selliste arvutijuppide e-poendusega tuttav olev inimene saab sellest viivitusest aru, aga see firma on mind edaspidi kliendina enda jaoks välistanud. Ma mõistan, kui asi viibib ja nad oma leedu laost ei tarni kaupa iga päev, aga ma ei mõista, kui nendega asju ajades mulle silma pilgutamata valetatakse.
Mina pean lisaks 9-päevasele kannatlikkusele raiskama oma aega, et nende poolt saadetud vale kaup tagasi saata ja ka peale seda ei vääri mina kui klient ausat vastust neilt, vaid, et mulle valetatakse näkku... tänan ei, ox.ee!
_________________
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
kriimsilm
HV kasutaja
liitunud: 19.05.2002
|
10.09.2007 22:01:03
|
|
|
daddo kirjutas: |
...
Ma loodan, et saan oma paki ikka kätte ja ka tuttav kui mitte selliste arvutijuppide e-poendusega tuttav olev inimene saab sellest viivitusest aru, aga see firma on mind edaspidi kliendina enda jaoks välistanud. Ma mõistan, kui asi viibib ja nad oma leedu laost ei tarni kaupa iga päev, aga ma ei mõista, kui nendega asju ajades mulle silma pilgutamata valetatakse.
Mina pean lisaks 9-päevasele kannatlikkusele raiskama oma aega, et nende poolt saadetud vale kaup tagasi saata ja ka peale seda ei vääri mina kui klient ausat vastust neilt, vaid, et mulle valetatakse näkku... tänan ei, ox.ee! |
Kas ja kuidas asi lahenes?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
daddo
HV kasutaja
liitunud: 30.11.2002
|
13.09.2007 15:42:53
|
|
|
kriimsilm kirjutas: |
Kas ja kuidas asi lahenes? |
Asi lahenes nii, et kauba sain ikka lõpuks kätte, aga mu arvamus jääb samaks. Muidugi tuleb mainida, mingi paar päeva peale kauba kättesaamist helistati ja küsiti, et kas on kätte saadud. Et tegelane olevat kuskil Lätis käinud ja sellepärast asjad viibisid...
Aga jah, nokitseja võib sealt vist osta, kui pole absoluutselt oluline, kui kaua kaup hilineb...
_________________
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Inzman
HV vaatleja
liitunud: 12.02.2007
|
28.09.2007 11:25:26
Garantiid ootamas |
|
|
2 nädalat tagasi sai siis viidud emaplaat isiklikult neile kohale garantiisse. Lubati 2 nädala jooksul uus plaat organiseerida. Vaatame ja ootame siis... paraku tähendab 2 nädala jooksul enamasti vähemalt 2 nädalat
Mis sai edasi: Täna mõne hetke eest toodi emaplaat postiljoniga ukse taha. Ehk siis 2 nädala ja 5 päeva pärast, polegi nagu hullu. Millest ma aga aru saa on see, miks ma pidin postiljonile maksma 62eek postikulu.
VÕLAÕIGUSSEADUS!
§ 222. Lepingu täitmise nõue õiguskaitsevahendina.
*Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
Samas Ox.ee kodulehel on kirjas selline asi:
6. Toote tagastamine
Klient kannab kõik kulutused seoses toote saatmise ja tagastamisega garantiiremonti.
Kas nad siis teadlikult rikuvad seadust või võib seadusest ümber hiilida lihtsalt teadaandmisega "ma ütlen avalikult, et mina teen teistmoodi, seega see seadus minu jaoks ei kehti"?
Ei tahaks ausalt öeldes Ox.ee-ga enam tegemist teha. Aga neil on jällegi nii palju head kaupa, mida teistel pole.
viimati muutis Inzman 29.09.2007 10:46:15, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
jakov
HV vaatleja
liitunud: 14.08.2006
|
28.09.2007 11:26:39
|
|
|
Tere hr. Inzman
Kõigepealt ütlen aga et Teie emaplaat üldse ei läinud garantii alla, kuna seal oli füüsiliselt katkine vga pesa. Meie poolt oli tehtud päris suur läbirääkimis töö ja lõpuks tarnija vahetas emaplaadi. Muuseas, klient ise toob asjad remonti ja ise tuleb järgi.
_________________ www.ox.ee |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
28.09.2007 11:48:13
|
|
|
jakov kirjutas: |
. Muuseas, klient ise toob asjad remonti ja ise tuleb järgi. |
Võib ju ka nii, kuid toomise ja viimise kulud tuleb teil kanda!
Aasta alguses ostsin ka ox.ee_st midagi, kuid kuna müüja vassis garantiiaja pikkusega (NB! kättesaamisel loe läbi kättesaamist tõendav paber) ning ja nendega asjaajamine lihtsalt vaibus müüja pasiivsuse tõttu siis tõesti soovitan parema suhtumisega ettevõtet, kui seda ox.ee on.
Hetkel on tarbija õnneks teemas käsitletud edasmüüjale ikka piisavalt konkurente.
Aga noh, eks kõik üritavad parimat ja vast läheb antud ettevõttel ka suhtumine paremaks.
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
28.09.2007 12:56:05
|
|
|
jakov kirjutas: |
Muuseas, klient ise toob asjad remonti ja ise tuleb järgi. |
Ma saan aru et paljud venelased siin Eestis arvavad et Eesti Vabariigi seadused pole nende jaoks,
aga äriühing peaks ikkagi seadusega vastavuses tegutsema?
S.t. remondi- ja saatekulud ikka peaks katma OX, eks ju?
Ja Eestis Internetist soetatud asjade tagastamise õigus esimese nädala jooksul,
mida OX selle kohta arvab, kas tema ostjatel sellist õigust polegi?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
|