Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
21.09.2007 21:59:09
|
|
|
Scart: Justnimelt teatasid venelased, et Uuralitest algav ning P6hja-J22meres l6ppev mandrilava on nende oma. Ehk siis mitte yhelgi riigil pole maavaradele 6igust.
Postitatud mobiililt
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.09.2007 22:53:10
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Scart: Justnimelt teatasid venelased, et Uuralitest algav ning P6hja-J22meres l6ppev mandrilava on nende oma. Ehk siis mitte yhelgi riigil pole maavaradele 6igust. <br/><br/><i>Postitatud mobiililt</i> |
Oeh, kas sa ise kah oma juttu loed, enne kui kirjutad? Island ehitab oma toredal saarel purskava soojusenergia baasil üles vesinikumajanduse. Mis kuradi moodi on sellega seotud Ivani plaanid Arktikaga?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
24.09.2007 22:39:54
|
|
|
link :: kae siit
päästame maailma, 1 inimene korraga... või siis oot
---
kliimasoojenemine siin
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
marti252
HV kasutaja
liitunud: 10.05.2003
|
25.09.2007 13:28:23
|
|
|
link :: Breaking News: Tuesday September 25th, 2007
Ei viitsi enam siia hakata neid ümber tõstma! Parem lugege kohe sealt
Seda jama tuleb aknast ja uksest juba
---------------------------------------
Declining Net Oil Exports--A Temporary Decline or a Long Term Trend?
EIA data show a small decline in world net oil exports from 2005 to 2006, led by a 3.3% per year decline rate in net exports from the top three net oil exporters--Saudi Arabia, Russia and Norway. Furthermore, recent data suggest that the net export decline is continuing, and probably accelerating.
The current top five net oil exporters--Saudi Arabia, Russia, Norway, Iran and the UAE--account for about half of world net oil exports. From 2000 to 2005, they showed a combined 3.7% per year increase in consumption.
From 2005 to 2006, their combined consumption showed an accelerating rate of increase, to +5.3% per year. From 2005 to 2006, the top five showed a net export decline rate of -3.3% per year. Based on year to date data, it is a near certainty that this net export decline rate will accelerate from 2006 to 2007.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.09.2007 15:56:40
|
|
|
link :: kae siit
kinnisvara ja jänkid
---
näe, esimesed pääsukesed lõunamaale lennanud
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
iguaan
HV veteran

liitunud: 23.11.2003
|
28.09.2007 01:01:04
|
|
|
Scart kirjutas: |
päästame maailma, 1 inimene korraga... või siis oot  |
see autovaba päev on juba ammu teada-tuntud tõde, et keegi seda tõsiselt ei võta.
selle idee realiseerimiseks on ilmselt 2 kohati reaalsemat võimalust:
1) maksta inimestele selle eest et nad ei liigu autoga(toovad auto kuhugi hoiule vms.. garanteerimaks tulemust)
2) puht füüsiliselt sekkuda liiklusesse, e siis tekitada ühistranspordi rajad(ning luua korralikud ühisteenused(mitte piletikontroll , vaid head üistranspordi võimalused), mis on pidevalt politsei valve all(võttes ruumi julmalt tavaliste sõiduradade arvelt)
ja vast võiks olla ka nö emergency sõidurajad, kus tohivad liigelda ainult operatiivsõidukid(mida samuti algselt pidevalt kontrollitakse.
vaikselt hakata seda ideed arendama, siis pikapeale inimesed harjuvad ära ning ühiskond muutubki juba paremaks
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
28.09.2007 10:14:30
|
|
|
..::iguana::.. kirjutas: |
1) maksta inimestele selle eest et nad ei liigu autoga(toovad auto kuhugi hoiule vms.. garanteerimaks tulemust)
2) puht füüsiliselt sekkuda liiklusesse, e siis tekitada ühistranspordi rajad(ning luua korralikud ühisteenused(mitte piletikontroll , vaid head üistranspordi võimalused), mis on pidevalt politsei valve all(võttes ruumi julmalt tavaliste sõiduradade arvelt) |
need asjad saaks juba ammu ära teha, kui vaid oleks natukenegi poliitilist tahes - eriti just meil siin eestimaal. täiesti idiootne oli see Sõida ja Pargi süsteemi lõplik vorm: tasuta päevapileti ühistransasse saab ainult auto omanik, mitte kõik sõitjad! Et siis, kui mul on tore sinisilme blondiin kõrvalistmel, 2 last tagapingil kooli minemas.... ise saan tasuta sõita ning lastele ja naisele ostan vägagi kallid kuupiletid lisaks sellele, et maksan niigi auto eest Tallinnale automakse, ostan bensiini ja ei tea mida kõike muud? Loomulikult ma saadan sellise lolluse pikalt ja tossan ummikus - isegi selline raiskamine on mõttekam. Sel asjal oleks mingit elulootust, kui iga sõitja saaks päevapileti ning reaalselt oleks rahaline soodustus maksude maksmise ajal sellise auto omanikule.
---
barrelil jälle uus rekord - 83.08
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
donRamses
HV veteran

liitunud: 02.11.2003
|
28.09.2007 10:18:09
|
|
|
Scart, see "sõida ja pargi" ongi mõeldud eelkõige just nende üksi autos laiajate liiklusest kõrvaldamiseks. Loomulikult ei ole praegune lahendus piisavalt hea, kuid algus seegi. Samas on kindlasti vaja tegelikult süsteemset lähenemist kogu liikluskorralduses, mitte ajakirjanduses "linnukese" kirja saamise üksikprojekte. Loota võib, et alguses on sellised kampaaniaprojektid ja vaikselt mõttemaailma muutudes juba midagi süsteemsemat ja toimivamat. Alustada aga tuleb ikkagi eelkõige iseendast , kuidas täpselt, saate teada uurides lehelt http://www.autovaba.ee/ .
Küsimus ei ole ju iseenesest niivõrd selles, millist transpordivahendit kasutada vaid selles, kuidas seda kasutada.
_________________ Ökomahvia: "Vana raud pole prügi!"
------------------------------------------
viimati muutis donRamses 28.09.2007 10:19:32, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 99 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.09.2007 10:19:57
|
|
|
Võibolla peaks hoopis tegema soodustusi neile, kel puudub auto
[edit]
Huvitav kui mõttekas oleks endale hankida miski üliodav romu ning sellega mitte sõitmise eest nõuda ühistransa pileteid
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
iceincube
HV veteran

liitunud: 18.11.2005
|
28.09.2007 10:39:54
|
|
|
Ühistransport on way odavam kui auto ülelpidamine.
Ühistransport ainut ei vii kuhu sa tahad, vaid kuhu saad.
Linnas elades ei tunne auto üle puudust üleüldse. Kuidagi mõttetu tunduks pursssida tööle niigi tihedas liikluses.
Üks lahe asi. siin kus töötan on kellelgi vist elektri auto. Koguaeg istub juhtmega maja küljes, ja täna nägin mingit kirja ka, electric cars vms.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
28.09.2007 10:42:08
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Võibolla peaks hoopis tegema soodustusi neile, kel puudub auto
|
ilma autota elu on odavaim, mis saab olla. mina, kes ma kuupileteid ei ostnud, vaid sõitsin selle 10 pileti pakiga- kulutasin ühes kuus transpordi peale ~400 krooni, et tööle ja tagasi ja kõrtsu ja kodu jõuaks. ma arvan, et 400.- on üks paagitäis mõne päeva peale.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.09.2007 10:48:37
|
|
|
iceincube kirjutas: |
Linnas elades ei tunne auto üle puudust üleüldse. |
Sama siin. Elan töökohast ~1.5km kaugusel ning sain eile teada, et hommikul ~8:30 paiku kulub autoga töö-kodu-töö vahet sõitmiseks ~30 minutit ning seda ilma ummikute ning suuremate ootamisteta. Jala enam-vähem sama marsruuti pidi kõndides läheb kõigest 2x rohkem aega. Jalgrattaga pole veel seda teed pidi sõitnud kuid ma ei imestaks kui see oleks sama kiire kui auto, võibolla kiiremgi
Scart, ma pidasin silmas et autoga ma reaalselt ei sõida vaid see lihtsalt seisab kusagil. Seega kuluks ainult kindlustuse peale. Samas kui tõesti ei anta rohkem kui 10 piletit siis ei oma see mõtet, vaevalt et kindlustus maksab kõigest 80 eeku kuus.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
28.09.2007 10:57:58
|
|
|
Autovabal teemal toimus kevadel Briti Nõukogu korraldatud rattasõite päris mitmeid, ise käisin kõigil. Mari Jüssi ettekanne jäi kõige rohkem meelde, PDFi saab siit vaadata. Veel paar videot samal teemal: Copenhagen - City of Cyclists ja Transform Space into Place.
Ehk siis kui me tahame autouputusest lahti pääseda siis tuleb pakkuda inimestele asemele mõistlikke alternatiive. Kiire ja tõhus ühistransport(kes on näiteks Madriidis käinud see teab, millest räägin), jalgrattateed(Kopenhaagen!), enda liigutamise soodustamine.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
bright
analyzer

liitunud: 05.11.2001
|
28.09.2007 14:42:07
|
|
|
Mark0, täitsa huvitav oleks teada kui tõhus on Madriidis ühistransport? saad äkki mõne näite tuua. Endal kogemus 2005a sügisest berliinist, millele võiks hindeks ka 5+ panna. mitte miski ei sunni istuma autorooli niivõrd kiire, efektiivse ja puhta ühistranspordi puhul. sattusime ka olukorrale, kus u-bahn (metroo) ühel liinil olid remonttööd. sellest teatamine ja selle olukorra organiseerimine käis nagu õlitatult - rahvas suunati metroost üles, ja tunneli sissekäigu juures ootasid edasisõiduks kaks pikka bussi. ümberistumine võttis aega mõne minuti ja asjaajamine oli äärmiselt viisakas. Üldiselt usun, et sarnane on ühistranspordi kvaliteet mitmetes metropolides, kellel kogemusi - võiks jagada
_________________ Doggett can tell |
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
28.09.2007 15:50:37
|
|
|
ot: |
bright kirjutas: |
sattusime ka olukorrale, kus u-bahn (metroo) ühel liinil olid remonttööd. sellest teatamine ja selle olukorra organiseerimine käis nagu õlitatult - rahvas suunati metroost üles, ja tunneli sissekäigu juures ootasid edasisõiduks kaks pikka bussi. |
Mul õnnestus eelmine aasta tänu nendele remonttöödele lennukist maha jääda. Väikese segaduse tõttu bahnhofis orienteerumisel võttis ekspressi asemel tavalise rongi, vahepeal olid remonttööd, mis sõid oma aja ja selgus, et lennufirma oli vahepeal check-in sulgemise aega varemaks tõstnud. Kokkuvõttes jäin ühe minuti hiljaks nii, et minu ees inimesed lasti lennukile, mind ei lastud. (krdi easy-jet oma if you're late we don't wait motoga).
Aga muidu on seal ühistransport väga bueno. Eestis saaks asju ikka märksa paremini teha, et ei astuks ühendriikide valglinnastumise/puuduliku ühistranspordi/auto sõltuvuse reha otsa. |
_________________ Toetan õige kirja |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
28.09.2007 21:00:40
|
|
|
dollari edukus on küll... nukker
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
28.09.2007 22:50:03
|
|
|
bright kirjutas: |
Mark0, täitsa huvitav oleks teada kui tõhus on Madriidis ühistransport? saad äkki mõne näite tuua. |
Bussid käivad 3-6 minuti tagant, metroo iga 3 minuti tagant. Nii on siis päeval, öösel on intervall 15 minutit. Ümberistumine metroos on väga hästi sildistatud ja juhatatud. Bussid sõidavalt kiirelt, ei ole mingit jokutamist nagu Eestis, sama käib ka muidugi metroo kohta. Kuivõrd graafik on tihe siis pole ka ülerahvastust. Ja kõik on puhas, eks oma osa on ka selles, et inimesed ise on meeldivad.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
29.09.2007 12:50:41
|
|
|
Ho Ho: Mis imeteed pidi Sa jala tööle lähed ja koju tuled, kui 2x1,5km läbimiseks kulutad 2x30 minutit, nagu oma tekstis kirja oled pannud
Minul kulub küll tavakiirusega käimisel 1 km läbimiseks 10-12 minutit ja lonkides 12-15 minutit, sõltuvalt ilmast, tee-oludest, jalatsitest Ja kui kiire on, siis läbin kilomeetri nii 7-8 minutiga - lühem maa kiiremini, pikem aeglasemalt.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
29.09.2007 13:00:13
|
|
|
Tänan tähelepaneku eest, tundub et tõesti olen seal mingit jama rääkinud. Uksest astun tavaliselt välja ~07:42/3 paiku ning kontoris istun umbes-täpselt kell 8:00, ehk siis selle 1.5km kõndimiseks läheb ikka märksa vähem aega. Kui arvestada ainult uksest ukseni minevat aega siis peaks 1.5km läbimiseks kuluma ~15min.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
03.10.2007 02:06:51
|
|
|
link :: kae siit
Expert: Oil Prices Set to Hit $100 by End of '08, and Will Likely Stay at Triple-Digit Level
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
marti252
HV kasutaja
liitunud: 10.05.2003
|
03.10.2007 02:17:16
|
|
|
link :: Credit crisis strikes UBS, Citi, Credit Suisse
The credit crisis struck at the heart of the global financial industry
on Monday as Swiss bank UBS AG said it faced a shock loss in the
third quarter and Citigroup warned its profits had collapsed. The
announcements are the latest from a lengthening queue of banks
who have taken hits from a global liquidity crisis.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
namstoop
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
03.10.2007 08:28:16
|
|
|
Midagi positiivsemat kah.
http://www.arileht.ee/?artikkel=402378
Selle "Oil Prices Set to Hit $100 by End of '08" kohta ütleks, et eks elu näitab. Ka selleks suveks lubas härra Scart kõiksuguseid õudusi kokku, aga läks nagu ikka...
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
03.10.2007 11:56:33
|
|
|
namstoop kirjutas: |
Ka selleks suveks lubas härra Scart kõiksuguseid õudusi kokku, aga läks nagu ikka... |
kas elad üle lombi, et oskad täpselt rääkida? sealne seis on siiamaani vägagi nukker.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
|