praegune kellaaeg 23.06.2025 11:48:16
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
whitebread
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2006
|
19.09.2007 21:59:46
|
|
|
Frankie666 kirjutas: |
sellepärast et seda saab mängida ka 1.3ghz arvutil 512 mb ramiga, samal ajal saavutades mängitav fps ja ilus pilt? |
ahsoo...nii et mina siis lasen tühjalt Lagi pärast närvi kui saan oma p*tsis raaliga ownida:D
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
davidco
HV veteran
liitunud: 15.05.2003
|
19.09.2007 22:09:04
|
|
|
muhahahaha, ma kunagi mängisin 2.3ver. celeron 900, mälu 256MB pc133, Geforce mx440 64mb PCI ja sain ka mängitud, aga olin ilgelt närvis lagi pärast ja fragrate oli ka tänu sellele alla igasugust arvestust
_________________ ..... |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
19.09.2007 22:48:55
|
|
|
masendav, tegin praegu Rummaget. Sain selle optilise zoomiga relva kätte...on ju loogiline, et selle relva potentsiaali saab kõige paremini ära kasutada siis, kui ma sätin end kohta, kus saan kontrolli all hoida võimalikult suurt ala, mitte ei rabele kuskil kitsastes ruumidas. On? On! Beta teamis mängides on heaks varitsuspunktiks spawni pointi juures üks põõsas, millest saab jälgida kahele poole kulgevat pikka kitsast tänavat ning lisaks veel ka päris mitut katuseharja. Nottisin sellel kohal istudes ühe raundiga mingi viis või kuus vastast maha. Ja mis sai - adminn (ilmselt sai temagi mult kuuli kopsu) kickis mu serverist välja lihtsalt.
See pagana campimise whinemine ajab mind samavõrra närvi kui nooobiks ja muuks taoline sõimamine. Mis campimises halba on, kui ma selle käigus toon teamile võidu? AA on ikkagi taktika mäng mitte mingi arcade kus jooksed ringi ja rambotsed. Eesmärk number 1: püsi elus. Eesmärk 2: hea, kui suudad enda elus hoidmise käigus ka mõne vastase maha võtta. Kui kogu team nii mängiks, oleksi võit enam vähem taskus. Aga ei, peaeb hädaldama:camper nooob camper nooob stfu omg jne. Siis suure hurraaga arutult vastase kuulide alla hüppama, surma saama ning jälle hädaldama hakkama.
Tänan, sain kah ennast tühjaks hädaldatud
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
GertR
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2003
|
20.09.2007 10:57:47
|
|
|
Eesmärk number 1 peaks olema missiooni/ülesande täitmine
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
whitebread
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2006
|
20.09.2007 17:09:27
|
|
|
aga võib-olla asi on selles, et nad mõtle samamoodi nagu sina!!?? Campimine on taktika, sellega olen täiesti nõus, aga kui oled ainsana elus ja campid, siis nad tahavad, et kas sa tapad ruttu kõik ära või sured ise ruttu ära, et saaks kohe otsast peale alustada. Lõppude lõpuks nad tahavad punkte saada, aga campimine seda "kiiresti" ei võimalda või ma eksin selle suhtes`?
Mina isiklikult campin ka, aga ma arvestan teistega ja teen rambot, sest ma ei ole nii kõva kutt et ownin kõik ära:D
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
20.09.2007 20:27:22
|
|
|
Bastardo kirjutas: |
masendav, tegin praegu Rummaget. Sain selle optilise zoomiga relva kätte...on ju loogiline, et selle relva potentsiaali saab kõige paremini ära kasutada siis, kui ma sätin end kohta, kus saan kontrolli all hoida võimalikult suurt ala, mitte ei rabele kuskil kitsastes ruumidas. On? On! Beta teamis mängides on heaks varitsuspunktiks spawni pointi juures üks põõsas, millest saab jälgida kahele poole kulgevat pikka kitsast tänavat ning lisaks veel ka päris mitut katuseharja. Nottisin sellel kohal istudes ühe raundiga mingi viis või kuus vastast maha. Ja mis sai - adminn (ilmselt sai temagi mult kuuli kopsu) kickis mu serverist välja lihtsalt.
See pagana campimise whinemine ajab mind samavõrra närvi kui nooobiks ja muuks taoline sõimamine. Mis campimises halba on, kui ma selle käigus toon teamile võidu? AA on ikkagi taktika mäng mitte mingi arcade kus jooksed ringi ja rambotsed. Eesmärk number 1: püsi elus. Eesmärk 2: hea, kui suudad enda elus hoidmise käigus ka mõne vastase maha võtta. Kui kogu team nii mängiks, oleksi võit enam vähem taskus. Aga ei, peaeb hädaldama:camper nooob camper nooob stfu omg jne. Siis suure hurraaga arutult vastase kuulide alla hüppama, surma saama ning jälle hädaldama hakkama.
Tänan, sain kah ennast tühjaks hädaldatud  |
Nii see on. See peitub ikka inimeses eneses. Valus on ju vaadata, kui teine punkte saab (mis iseenesest ei ole mitte midagi väärt). Kui punktid ei ole argumendiks siis virtuaalse tapmise pärast oldakse valmis kasvõi füüsiliselt kraesse kargama ning ma usun, et ilma muule mõtlemata võidakse ka päriselt mõttes teine inimene enda silmis surnuks tunnistada või vihavaenlane luua. Just nagu virtuaalne kill oleks sult tükki küljest rebinud - muidugi seep see toimubki, kui liialt süvenenult virtuaalmaailm omaks võetaks.
See on ju muidugi naeruväärne, kuid kahtlemata ei toimu see vaid virtuaalsel tasandil nii, vaid kõigis elu valdkondades, tööpositsioonidel ning muudel konkureerivatel aladel. Ehk siis pole mitte midagi uut, inimene nurkasurutud olukorras, närvilises olekus või muudes analoogsetes situatsioonides laskub lihtsalt nii primitiivsesse ajusoppi, et tal on mõttes vaid loomalikud käitumisinstinktid. Muidugi loomad vist on isegi arukamad valdkonnas, mis puutub teise vaenu ning "tagasitegemisse", kuna loom tapab vaid siis kui vaja, mitte lihtsalt lõbu pärast.
V4ga suur üldistamine:
Mis puutub veel mängu siis ootan juba U3 mootoril põhinevat AA-d Vaadates üldse fps-e siis siuke tunne, et mängud on seisma jäänud. Jah on küll seal reaalsem joonistatud keskkond (crysis, heavy rain jne). On küll mitmesugust füüsikast lähtuvaid efekte rakendatud (crysis, BIA jne) kuid mängud üldiselt seisavad. Vähemalt võrgumängud. AA-s, mis on siiski minu jaoks kõige reaalsem sõdurisimu, on selles väga palju puudu, just füüsika. Loodetavasti toimub selles valdkonnas edasiminek U3 mootorit kasutades. Kuigi tõsi, võrguliiklus muutuks sellest ka aeglasemaks arvatavasti. Aga purustuse aste on hakanud mind viimasel ajal piinama. Kui hääled on enamvähem hirmuäratavad (korraliku helisüsteemi kaudu muidugi) siis purustused mida granaadid ja muud lõhkelaengud tekitavad on jama (igas suuremas võrgumängus). Fear on purustuste osas küll väike edasiareng, kuid põhijoon purustustega manipuleerimiseks on siiski lineaarne, olematu. Silmapiiril vist on mõned tehnikad mida tulevikus võidakse rakendada, et kui kukub majas üks blokk, siis kukuvad ka teised, mis baseeruvad, toetuvad sellel ühel tükil. Muidugi need vähesed võimalikud tehnikad ning reaalsema füüsika integreerimised on arvatavasti väga kaugel praegustest võrgumängudest.
Mängides ühe ja sama mängitavusega tuleb ikka ette hetki kus mõtled: näiteks snaiperina, näed oma mehi liikumas eespool. Vaenlane tuleb, viskab granaadi meestele jalge ette. Ei osata midagi teha, siis tulistad ühe kuuli vastu granaadi serva, mis tõukab granaadi eemale ning päästab elud; või järgmine situatsioon, hakkad relva laadima ning käsi värisedes kukub salv maha, läheb jälle aega et uus võtta ning vana üles korjata (muidugi selle olukorra tõenäosus võiks olla mingi juhusliku generaatoriga tekitatud ning toimuda vaid teatud olukordades, kuulirahe või muudes situatsioonides); või komistad maha relv kukub käest; ning veel, täpselt sihtides kedagi kätte saab mees vaid teise käega lasta, olles eelnevalt muidugi relva uuesti üles korjanud; ning selliseid väikseid detaile tuleb mõttes sadu iga kord ette, kui AA-d mängid, et mis seal kõik olla võiks.
Igal juhul loodan, et selline detailsus ning füüsika kasutus ka ükskord jõuab ühte heasse võrgu sõdurisimulaatorisse. Kuigi olgem ausad, paljud nendest detailidest oleksid juba ammu olnud võimalikud võrgumängudes. Aga miks nii ei teha, ma ei tea. Ju siis ei ole kellelgi veel sellist eeskuju võtta ning vaadatakse et saab ka ju ilma, nii-öelda üldist simuleeritust kasutades.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
20.09.2007 21:28:44
|
|
|
tsitaat: |
kui oled ainsana elus ja campid, siis nad tahavad, et kas sa tapad ruttu kõik ära või sured ise ruttu
|
Rääkides konkreetsest, minupoolt kirjeldatud, situatsioonist, siis ma ei olnud ainus ellujäänu teamist ja tõenäoliselt ajaski just see neid närvi, et ma mitte ei surnud vaid tapsin ise pea aegu kõik ära. Kiiresti.
tsitaat: |
et saaks kohe otsast peale alustada. Lõppude lõpuks nad tahavad punkte saada, aga campimine seda "kiiresti" ei võimalda või ma eksin selle suhtes`?
|
Kui teami viimane liige laseb end arutult maha tappa, siis meeskond jääb punktidest (eelistaksin siiski rääkida võidust/kaotusest) ilma, mitte aga ei kogu neid. Muidugi jah, kasu pole ka sellest, kui viimasena ellujäänu end kuskile lauasahtlisse peidab ja hiirvaikselt seal passib, lootes, et round saab enne läbi kui tema surma saab.
tsitaat: |
Lõppude lõpuks nad tahavad punkte saada
|
Siis peaks ehk mängima hoopis tetrist, seal saab ropult punkte, kui neli rida korraga ära kaotad.
tsitaat: |
et saaks kohe otsast peale alustada
|
Siinkohal soovitaks näiteks Batelfieldi - seal on respawn loetud sekundid pärast surma.
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
viimati muutis Bastardo 20.09.2007 23:15:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
vilkuur
HV kasutaja

liitunud: 20.02.2004
|
20.09.2007 21:56:44
|
|
|
Vaenlane tuleb, viskab granaadi meestele jalge ette. Ei osata midagi teha, siis tulistad ühe kuuli vastu granaadi serva, mis tõukab granaadi eemale ning päästab elud
Mis on sellel utoopial pistmist reaalsusega
_________________ The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
20.09.2007 23:49:16
|
|
|
vilkuur kirjutas: |
Vaenlane tuleb, viskab granaadi meestele jalge ette. Ei osata midagi teha, siis tulistad ühe kuuli vastu granaadi serva, mis tõukab granaadi eemale ning päästab elud
Mis on sellel utoopial pistmist reaalsusega  |
Mitte et sina, vana AA pelaja sellest aru saaksid. Aga nagu ma ennist rääkisin mitte ainult see, mida reaalseks peetakse vaid mis võimalik oleks. See oli vaid üks näide ning nagu ma teksti alguses märkisin väga üldistav tekst. Minu mõttes ei ole vaid võimalused, mida ka reaalselt tehakse sõjaolukorras kuid mida veel siiski kannatab teha toetudes mängu füüsikamootorile ning lisades omalt poolt improvisatsiooni ning fun factor saab uue tähenduse. Korraliku füüsikatoega mäng ning täpsete laskudega saaks igast kino teha olgu see siis reaalne või mitte. Kui õnnelik tabamus lööb granaati kumeruse pihta kus ekstra granaadi pinda tungimist ei oleks ning lihtsalt riivaks jne siis oleks ma usun võimalik granaat eemale tõugata. Ma ei mõtlegi, et seda tehakse kuid ma mõtlesin lihtsalt mida kõike võiks teha. Ning see oli, vaid üks väga tühine näide.
viimati muutis Vananematu 21.09.2007 20:29:12, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
whitebread
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2006
|
21.09.2007 10:55:56
|
|
|
Bastardo, mis sa mulle tetrist soovitad ma lihtsalt räägin nii nagu asjad on või vähemasti kuidas asjad tunduvad minu arust
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
21.09.2007 11:07:19
|
|
|
Väga head ideed sul Vananematu, ma usun et see kõik oleks ka hetkel teostatav kuid pole lihtsalt nii häid arvuteid enamustel mängijatel et seda mängu jooksutada. Ja mingi 5% mängurite jaoks ei ole mõtet toota.
Kuid selles võib 100% kindel olla et need ajad pole enam kaugel kui mängud sinnamaani arenevad.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lotharius
rallisibul

liitunud: 06.11.2005
|
21.09.2007 15:12:25
|
|
|
Bastardo täiesti nõus, et see whine tüütab täiega ära kui keegi campib. Krt snaiperi ülesanne ongi see, et ta oleks võimalikult varjus ja samas omaks ülevaadet lahinguväljast ning võtaks maha neid keda näeb. OK ma saan aru, et see kui mingi SAW või G vend kuskil põõsas passib on vale, aga samas pole mängu ülesanne otse lampi tulle jooksmine ainult seepärast et mingi vant, kes esimenesena surma saab, ei viitsi oodata.
_________________ Geek it til it MHz |
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
115 |
|
tagasi üles |
|
 |
[]Wiz4rd
HV vaatleja
liitunud: 15.04.2004
|
22.09.2007 12:33:46
|
|
|
pub ftw
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
kolakoll
HV vaatleja
liitunud: 23.09.2006
|
23.09.2007 10:45:40
|
|
|
neile kellel pole just eriti kõva kast
siis teadmiseks: et v2.8.2 on täiesti mängitav ka gf2 64mb kaardiga (prose 2500+ barton ja giga rammi)
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
23.09.2007 14:33:24
|
|
|
kolakoll kirjutas: |
neile kellel pole just eriti kõva kast
siis teadmiseks: et v2.8.2 on täiesti mängitav ka gf2 64mb kaardiga (prose 2500+ barton ja giga rammi) |
Kusjuures nüüd ma nägin selle oma silmaga ära. Videokaart ei koti AA-d peaaegu üldse. Kui SF snakeplain jooksis keskmiselt kuskil 18 fps siis videokaardi väljavahetamisel 9600XT pealt x1950PRO peale ei muutunud AA-s mitte midagi. Absoluutselt mitte midagi. See kinnitas mu varemaid kahtlusi, et mida versioon edasi, seda rohkem protsessori ressurssi õgitakse. Seda vana U engine kahte ei huvita uued videokaardid mitte karvavõrtki. Protsessor saab vaid korralikku koormust vanale mootorile keerulisi skeeme ning funktsioone üles ehitades.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
raul141
HV veteran

liitunud: 17.05.2003
|
23.09.2007 16:48:13
|
|
|
mälu ka samas minu arust ögivad
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
paadimees
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2004
|
27.09.2007 22:38:25
|
|
|
tere
mul väike probleem: vistas ei lase mängu installida. viskab mingi errori ette ( kahjuks ei jõudnud läbi lugeda) ja ütleb, et proovi uuesti tõmmata ja ehk siis läheb tööle.
Kas kellelgi on ehk sama probleem olnud ja oskab anda lahenduse?
|
|
tagasi üles |
|
 |
kalle78
HV kasutaja
liitunud: 24.02.2005
|
28.09.2007 17:58:50
|
|
|
proovi uuesti installida ja edasta meile kah veateade , ilma selleta pole midagi teha. Muidugi võib dl olla corrupt
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
paadimees
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2004
|
28.09.2007 20:20:12
|
|
|
Ühe teise mängu installimise puhul annab veateateks: d3dx9_30.dll was not found. directx-s siis probleem?
hakkan uuesti AA-d tõmbama.
...ja ikka sama jama: failed to install ISKernel files ???
|
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
28.09.2007 22:34:35
|
|
|
paadimees kirjutas: |
Ühe teise mängu installimise puhul annab veateateks: d3dx9_30.dll was not found. directx-s siis probleem?
hakkan uuesti AA-d tõmbama.
...ja ikka sama jama: failed to install ISKernel files ??? |
Kui laptop sitt siis pole midagi teha. R44gi parem meile oma süsteemist.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
paadimees
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2004
|
28.09.2007 23:55:23
|
|
|
AMD Athlon 4800+
mälu 2047MB
ATI Radeon HD2600XT
Probleem lahendatud: installima peab adminnina.
lugesin sellest, aga ei taibanud, et kasutama peab paremat hiireklahvi:)
tänud abi pakkumast ja kaasa mõtlemast.
lemmikuks csar, ehk kohtume lahingus?
viimati muutis paadimees 29.09.2007 16:32:07, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
29.09.2007 01:09:23
|
|
|
Vananematu kirjutas: |
Bastardo kirjutas: |
masendav, tegin praegu Rummaget. Sain selle optilise zoomiga relva kätte...on ju loogiline, et selle relva potentsiaali saab kõige paremini ära kasutada siis, kui ma sätin end kohta, kus saan kontrolli all hoida võimalikult suurt ala, mitte ei rabele kuskil kitsastes ruumidas. On? On! Beta teamis mängides on heaks varitsuspunktiks spawni pointi juures üks põõsas, millest saab jälgida kahele poole kulgevat pikka kitsast tänavat ning lisaks veel ka päris mitut katuseharja. Nottisin sellel kohal istudes ühe raundiga mingi viis või kuus vastast maha. Ja mis sai - adminn (ilmselt sai temagi mult kuuli kopsu) kickis mu serverist välja lihtsalt.
See pagana campimise whinemine ajab mind samavõrra närvi kui nooobiks ja muuks taoline sõimamine. Mis campimises halba on, kui ma selle käigus toon teamile võidu? AA on ikkagi taktika mäng mitte mingi arcade kus jooksed ringi ja rambotsed. Eesmärk number 1: püsi elus. Eesmärk 2: hea, kui suudad enda elus hoidmise käigus ka mõne vastase maha võtta. Kui kogu team nii mängiks, oleksi võit enam vähem taskus. Aga ei, peaeb hädaldama:camper nooob camper nooob stfu omg jne. Siis suure hurraaga arutult vastase kuulide alla hüppama, surma saama ning jälle hädaldama hakkama.
Tänan, sain kah ennast tühjaks hädaldatud  |
Nii see on. See peitub ikka inimeses eneses. Valus on ju vaadata, kui teine punkte saab (mis iseenesest ei ole mitte midagi väärt). Kui punktid ei ole argumendiks siis virtuaalse tapmise pärast oldakse valmis kasvõi füüsiliselt kraesse kargama ning ma usun, et ilma muule mõtlemata võidakse ka päriselt mõttes teine inimene enda silmis surnuks tunnistada või vihavaenlane luua. Just nagu virtuaalne kill oleks sult tükki küljest rebinud - muidugi seep see toimubki, kui liialt süvenenult virtuaalmaailm omaks võetaks.
See on ju muidugi naeruväärne, kuid kahtlemata ei toimu see vaid virtuaalsel tasandil nii, vaid kõigis elu valdkondades, tööpositsioonidel ning muudel konkureerivatel aladel. Ehk siis pole mitte midagi uut, inimene nurkasurutud olukorras, närvilises olekus või muudes analoogsetes situatsioonides laskub lihtsalt nii primitiivsesse ajusoppi, et tal on mõttes vaid loomalikud käitumisinstinktid. Muidugi loomad vist on isegi arukamad valdkonnas, mis puutub teise vaenu ning "tagasitegemisse", kuna loom tapab vaid siis kui vaja, mitte lihtsalt lõbu pärast.
V4ga suur üldistamine:
Mis puutub veel mängu siis ootan juba U3 mootoril põhinevat AA-d Vaadates üldse fps-e siis siuke tunne, et mängud on seisma jäänud. Jah on küll seal reaalsem joonistatud keskkond (crysis, heavy rain jne). On küll mitmesugust füüsikast lähtuvaid efekte rakendatud (crysis, BIA jne) kuid mängud üldiselt seisavad. Vähemalt võrgumängud. AA-s, mis on siiski minu jaoks kõige reaalsem sõdurisimu, on selles väga palju puudu, just füüsika. Loodetavasti toimub selles valdkonnas edasiminek U3 mootorit kasutades. Kuigi tõsi, võrguliiklus muutuks sellest ka aeglasemaks arvatavasti. Aga purustuse aste on hakanud mind viimasel ajal piinama. Kui hääled on enamvähem hirmuäratavad (korraliku helisüsteemi kaudu muidugi) siis purustused mida granaadid ja muud lõhkelaengud tekitavad on jama (igas suuremas võrgumängus). Fear on purustuste osas küll väike edasiareng, kuid põhijoon purustustega manipuleerimiseks on siiski lineaarne, olematu. Silmapiiril vist on mõned tehnikad mida tulevikus võidakse rakendada, et kui kukub majas üks blokk, siis kukuvad ka teised, mis baseeruvad, toetuvad sellel ühel tükil. Muidugi need vähesed võimalikud tehnikad ning reaalsema füüsika integreerimised on arvatavasti väga kaugel praegustest võrgumängudest.
Mängides ühe ja sama mängitavusega tuleb ikka ette hetki kus mõtled: näiteks snaiperina, näed oma mehi liikumas eespool. Vaenlane tuleb, viskab granaadi meestele jalge ette. Ei osata midagi teha, siis tulistad ühe kuuli vastu granaadi serva, mis tõukab granaadi eemale ning päästab elud; või järgmine situatsioon, hakkad relva laadima ning käsi värisedes kukub salv maha, läheb jälle aega et uus võtta ning vana üles korjata (muidugi selle olukorra tõenäosus võiks olla mingi juhusliku generaatoriga tekitatud ning toimuda vaid teatud olukordades, kuulirahe või muudes situatsioonides); või komistad maha relv kukub käest; ning veel, täpselt sihtides kedagi kätte saab mees vaid teise käega lasta, olles eelnevalt muidugi relva uuesti üles korjanud; ning selliseid väikseid detaile tuleb mõttes sadu iga kord ette, kui AA-d mängid, et mis seal kõik olla võiks.
Igal juhul loodan, et selline detailsus ning füüsika kasutus ka ükskord jõuab ühte heasse võrgu sõdurisimulaatorisse. Kuigi olgem ausad, paljud nendest detailidest oleksid juba ammu olnud võimalikud võrgumängudes. Aga miks nii ei teha, ma ei tea. Ju siis ei ole kellelgi veel sellist eeskuju võtta ning vaadatakse et saab ka ju ilma, nii-öelda üldist simuleeritust kasutades. |
cant agree more.igasse online mängu tulevad nn "cs lamz0rid" , püsigu CSi juures, ega ärgu nussigu teisi mänge ära.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
01.10.2007 20:29:39
|
|
|
Oskab keegi öelda miks mul koguaeg mäng pange paneb ja critical errori ette lööb? Just siis kui saan relva mida tahtsin
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
01.10.2007 22:28:51
|
|
|
tavaliselt wini või muu softiga seotud.
format & reinstall tavaliselt parim lahendus.
mul ka esineb vahest.. kõigil ilmselt
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
02.10.2007 16:02:46
|
|
|
lauri23, AA ja critical error käivad käsikäes, aga kusagil eesti aa foorumis aastaid tagasi oli õpetus Smilodoni poolt, kuidas teatud juhtudel sellest errorist lahti saada, uuri-puuri, äkkist saad vastuse kusagilt sealt kätte...
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|