Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
jkddp
HV veteran

liitunud: 22.12.2004
|
13.07.2007 20:44:33
Mis juhtub kõvakettaga kui see paralleelselt ühendada? |
|
|
Tekkis mul selline küss. Mis juhtub, või ei juhtugi, kahe samasuguse kõvaetta ühendamisel paraleelselt? Pean just silmas seda kui on üks trükkplaat ja 2 ketast.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida  |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
tommike
HV veteran

liitunud: 28.06.2003
|
13.07.2007 20:54:54
|
|
|
lihtsalt trükkplaat jääb mõtlema kumba kõvaketast kasutada ehk teisisõnu tekib konflikt.
|
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
 |
jkddp
HV veteran

liitunud: 22.12.2004
|
13.07.2007 21:08:22
|
|
|
aga kuidas ta aru saab, kui need on paralleelselt? Kui mõlemad kettad on täpselt üks mudel?
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida  |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
30.07.2007 17:03:26
|
|
|
jkddp kirjutas: |
aga kuidas ta aru saab, kui need on paralleelselt? Kui mõlemad kettad on täpselt üks mudel? |
Isegi kui see toimiks, siis mis mõte sellel oleks? Mingi kirvemeetodil raid? Et kui üks ketas saba annab, siis teine ikka toimib? Ma usun, et sel juhul kõrbeksid ikkagi mõlemad kettad.
Ma usun, et idee ei saa juba toimida sellepärast, et kontroller (trükkplaat) ei suuda kahte ketast niikuii ära toita.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
8
HV Guru
liitunud: 27.04.2005
|
31.07.2007 14:40:34
|
|
|
Idee on tegelikult huvitav, kuid ilmselgelt võimatu. Esiteks seepärast, et nagu juba eespool kommenteeriti, ei suuda ühe elektroonikaplaadi mootorikontroller kahte mootorit voolu osas ära toita. Teiseks on vaja igalt mootorilt saada tagasi pöörlemiskiiruse info ja selle alusel kiirust korrigeerida, individuaalselt. Kolmandaks ei saa ikka kahte peade süsteemi korraga juhtida - ka nende puhul kasutatakse peadelt tulevat tagasisidet, millega peade asendit pidevalt korrigeeritakse ja juhitakse... Lisaks tulevad mängu ka kõikvõimalikud signaalitöötluse ja salvestusformaadi probleemid. Näiteks ei ole kaks ühesugust ketast mitte sama salvestusgeomeetriaga - kasvõi juba see, et ühel võib olla kusagil bad sektor, teisel aga samas kohas loomulikult mitte... jne jne jne...
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
01.08.2007 02:49:49
|
|
|
8 kirjutas: |
... jne jne jne... |
Ehk teisiti öeldes on probleem sarnane kahe auto samaaegse juhtimisega ühe auto juhikohalt ühe juhi poolt. Juhtseadmed saaks ju ühendada kaugjuhtimisseademetega, nii et probleem pole selles, vaid hoopis selles, et tagasiside juhile on kummaltki autolt erinev ja nõuab erinevat tegutsemist.
Kui kumbki selline näide - kas ketaste või autode juhtimine sama kontrolleri poolt võimalik oleks, oleks kokkuhoid ju kahekordne ja seda oleks juba ammu rakendatud.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|