Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
spikhoff
HV veteran
liitunud: 26.01.2005
|
30.06.2007 15:34:13
|
|
|
Jussu kirjutas: |
Üsna lihtne mäng oli. Vastukaaluks aga ka üsna igav. Sõbraga kordamööda mängides viitsisime selle läbi teha.
Minu maitsele pole see mäng aga midagi erilist. Hüppamine tüütab ruttu ning rotid/hundid jms, kes aeg-ajalt vastu tulevad on haletsusväärselt nõrgad.
6/10 |
raskusastme muutmine samuti ei aidanud?
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
marco
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.04.2006
|
30.06.2007 16:00:14
|
|
|
See oli esimene Tomb Raider mida kauem kui 5 minutit mänginud ja ütleks, et hea vaheldus. Olgugi, et kaua aega ei taha mingisugust ronimist ja hüppamist näha, aga vähemalt sai natukene pead murda.
Jussu, parem rotid/hundid kui kentaurid/muumiad
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
spikhoff
HV veteran
liitunud: 26.01.2005
|
30.06.2007 16:06:40
|
|
|
Jussu kirjutas: |
Üsna lihtne mäng oli |
aa. kuule, palun nimeta mis on sinujaoks raskemad mängud siis, tahaks ise kah proovida
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mart352
HV Guru

liitunud: 05.02.2003
|
07.07.2007 21:02:34
|
|
|
Sai ka lõpuks mäng läbi, hard-iga. Lõpupoole läksin juba üsna nävi. Hüppa ja tee, mis tahad aga edasi ei oska minna.
T-Rex-iga oli ka päris hea jamada. Tükk aega kulus selle peale. Kentaurid olid ka üsna rasked, väga napilt tegin neile ära. Kõige raskem oligi see slowmotion-is headshot ära teha. Ülejäänud suuremad vastased polnud enam eriti rasked. Headshot-i tegemine sai selgeks.
Aju sai ka üle pika aja midagi teha, enmus mänge vajavad ikkagi ainult kiireid näppe. Tomb Raideri-i on head pead ka vaja . Kuigi mängu keskel läks asi vahepeale liiga "jookse sinna, hüppa tänna" igavaks.
Üle pika aja IMO üks hea mängi. Juba demo proovides teadsin, et pean fulli ära proovima. Hindeks annan 8/10
_________________ Imperfection is perfect |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
07.07.2007 21:40:44
|
|
|
sai kah see mäng läbi tatsatud ja peaks ütlema et minujaoks oli asi suht kerge ja kaua kusagil mõtlema ei pidanud... need bossid olid suht lihtsasti võidetavad (eriti kui sul medpac'e on ladude viisi kogunenud kuna iga kord kui sa loadid pannakse elud täis). Alguses sutsu T-rex iga jamasin kuna ei saanud sellest aru et kui see jurakas ette tuleb... siis tuleb hüpata ja oodata kuni ring käsib lasta... ma kurat hakkasin liiga võra kõmmutama ja siis rikkus kogu selle suppi ära.
Aga jah.. vähemalt sisukam kui Tomb Raider legend ja ei olnud nii palju rõhku pandud kõmmutamisele vaid algsele tomb raider ideele ehk siis mööda seinu roomamine ja hüppamine Puzzled oleks võinud ainult keerukamad olla (kuigi lugenud et mõnel idioodil käis üle jõu ka selline ülesanne kus pidi postid keerama samamoodi nagu kõrval olevas ruumis kujund näitab
) ja rohkem hüppamist ja ronimist suurtes ruumides. Ainuke puzzle mis korraks mind peatas oli see kus pidi 4 posti teatud järjestuses keerama ja iga kord kui sa üht keerad keerleb taga kaasa ka X arv poste. Aga seegi sai otseses mõttes kogemata lahendatud (suht lambist keerasin kuni mingi post keskel tõusma hakkas)
Ise mängisin normal tasemega (polnud alguses õrna aimugi mis ees seisab seega kindluse mõttes hard'i ei võtnud esimeseks korraks)
to Jussu: eee öööö äää üüü ü tomb raider ongi ronimine ja igasugu veidrates kohtades seiklemine... mis sa tahtid mingi fps i või mis sa sealt lootsid näha siis?
Igatahes seni raskeim ja minuarust ka parim (1 osa ei mänginud kuna ei olnud arvutit siis) tomb raider on siiski Tomb Raider 2. Vat seal oli ikka vahest päris jubedaid kohti ning pidevalt vaatasid mitu medpac'i sul kotis on 8)
loodetavasti järgmine tomb raider on keerukam (unistada võib ju... kuigi maailm lollistub seega oleks hea seegi kui sama "raske" oleks) ja suuremate ruumide ja ronimis võimalustega.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
08.07.2007 11:50:31
|
|
|
Mul ka läbi nüüd. Hea mäng oli tegelt Tomb Raideri kohta arvestades sellega et Tomb Raiderid ei lähe eriti peale.. See läks küll
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
KNIHT
HV vaatleja
liitunud: 05.03.2004
|
09.07.2007 18:42:39
|
|
|
sai siis pühapäeval ka proovitud ning 3 tunniga sai suht kaugele ära tehtud. Raskusaste kõige kergem, sest soovisin näha mida on tomb rideris tehtud, kas on parem kui eelnenud osad. Pean tunnistama et mäng vastas ootustele sellise mängu stiilis. Juhitavus on talutav ja kiiresti saab ära harjuda sellega, samas võiks mäng vähekene keerulisem olla, mitte vastaste vastupidavuses, aga ülesannete keerukuses. Minu arvates on ja jääb parimaks osaks Tomb Raider: The Last Revelation, kus oli ikka päris omajagu peamurdmist.
hindeks annaks praegusesele; 6/10, põhjuseks, liiga kerge on leida õiget teed. muidu saaks 3 punkti rohkem.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
09.07.2007 18:47:48
|
|
|
Tomb Raider 4 oli aga see viga et kui panid plaadi pealt otse mängu peale (teagi kas sellele nüüd patch tehtud) ja tahtsid otsast lõpuni teha siis ei olnud see minuteada võimalik kuna seal oli bug ühes kohas mis ei andnud sulle ühte kujukest vms (selles ka põhjus miks ma seda otsast lõpuni läbi ei ole teinud ja mingi 1-2 viimast levelit tegemata).
Aga jah... see Anniversary on suht kerge mäng oma puzzlede poolest. Vähemalt ei ole selline jura nagu AoD oli ja võeti ka actionit vähemaks nagu legendis mis oli veelgi kergem
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
09.07.2007 23:31:51
|
|
|
Demo meeldis väga, nüüd vaja veel täismäng ära mängida ja siis ka hinnata vastavalt.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
10.07.2007 00:48:15
|
|
|
Tere. Mäng on iseenest väga lahe ja pusimist on palju aga just need mingid köiega hüppamised on minu meelest ikka üle mõistuse raskeks aetud, et lausa vihale ajab ... (mängin klaviatuuriga) ja olen jõudnud sinna kohta : http://tomb-raider-anniversary.com/tomb-raider-anniversary-walkthrough/Level13_Great_Pyramid/index3.php (6 pilt leheküle algusest lugedes) et pean seal hästi kiiresti hüppama sinna kus tuleb see köis või grapple välja võtta ja siis edasi ma kas ei jõua hüpata see läheb sisse tagasi või siis vahest harva jõuan siis hüppan kuhugi ja kukun ikka alla :S ja sinna kangide otsa peab ka üle mõistuse kiirelt minema,mis on väga väga raske minu meelest võrreldes nende mõistatustega :S Oskab palun keegi aidata ja öelda kuhu ma sealt täpselt pean hüppama? ehk on keegi nii kena ette tänades. 8)
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vello.
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2006
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
10.07.2007 00:56:34
|
|
|
seal mängus ei ole midagi rasket. Ainuke viga mida märkasin oli nende köitega: ÄRA puutu hiirt. Kuna kui kaamera sutsu valesti läheb siis ta hüppab valele poole. See oli ainuke viga mille ma mängule ette heidaks kontrollimise osas. Ja seegi suht väike viga (mängi AoD siis näed mis on jura).
sa oled seal raskes kohas vist kus minagi sutsu aega pusisin et aru saada... pärast ainult tuli välja et ma hüppasin valele poole alati
kui ma nüüd õieti aru saan ja mäletan siis seal oli suht nõnda:
lased seda jullat ja need kaikad tulevad koos kollidega välja. tappad kollid ära.
lased uuesti jullat et timer otsast alustaks ning hüppad vasta seina, siis esimesele toikale sealt teisele ja siis hüppad vasta seina. Siis tuleb see magnet otsaga nööri vms trikk ära teha. Mis koosneb sellest et pead end kõigutama kiirelt seina tagumisse otsa ja hüppama seinast eemale ja siis uuesti ruttu konksu viskama. Siis hüppad OTSE edasi (ma hüppasin alati külje peale kuna ei märganud seinas olevat pragu).
Ja siis oledki seal järgmise aluse peal ja seal juba kerge.
Mnajh siin postitatud videos vist kasutatakse bugi ära. Ise tegin ikka korralikult kõik käigud läbi ja aega jäi ülegi 8)
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
10.07.2007 01:58:55
|
|
|
angel kirjutas: |
seal mängus ei ole midagi rasket. Ainuke viga mida märkasin oli nende köitega: ÄRA puutu hiirt. Kuna kui kaamera sutsu valesti läheb siis ta hüppab valele poole. See oli ainuke viga mille ma mängule ette heidaks kontrollimise osas. Ja seegi suht väike viga (mängi AoD siis näed mis on jura).
sa oled seal raskes kohas vist kus minagi sutsu aega pusisin et aru saada... pärast ainult tuli välja et ma hüppasin valele poole alati
kui ma nüüd õieti aru saan ja mäletan siis seal oli suht nõnda:
lased seda jullat ja need kaikad tulevad koos kollidega välja. tappad kollid ära.
lased uuesti jullat et timer otsast alustaks ning hüppad vasta seina, siis esimesele toikale sealt teisele ja siis hüppad vasta seina. Siis tuleb see magnet otsaga nööri vms trikk ära teha. Mis koosneb sellest et pead end kõigutama kiirelt seina tagumisse otsa ja hüppama seinast eemale ja siis uuesti ruttu konksu viskama. Siis hüppad OTSE edasi (ma hüppasin alati külje peale kuna ei märganud seinas olevat pragu).
Ja siis oledki seal järgmise aluse peal ja seal juba kerge.
Mnajh siin postitatud videos vist kasutatakse bugi ära. Ise tegin ikka korralikult kõik käigud läbi ja aega jäi ülegi 8) |
aa.. Suured Tänud kiire vastuse eest teen proovi iseasi kas õnnestub,olen ka mingi ma ei tea 150 korda ka vist seda teinud.. et saan pihta küll mis teha tuleb,aga jah see hüpe on ikk jube raske katsumus,võrreldes eelmiste hüppetega 8) kuigi see youtube versioon paistis kergem tee olevat küll Suured tänud veelkord
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vello.
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2006
|
10.07.2007 12:14:05
|
|
|
Ma tegin selle hüppe ilusti ära aga teise kõiega hüppates ei ulatanud äärest kinni võtma.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
11.07.2007 01:42:20
|
|
|
jeeee thanx angel tegin selle koha ära lõpuks ja olen nüüd jõudnud sinna viimase kolli juurde... see tiibadega mõrd aga ma ei tea seal on vaja see special dodge teha ja panen mis nupud tahes settingutes aga see ikka nagu ei toimi või ma ei tea milles viga on... eelmis kolliga kes sinna laavasse kukkus ja esimese kahe kolliga see nagu toimis aga praegu enam ei taha üldse toimida hüppan küll vasakule või paremale kui see aeg kluubist tuleb aga ei ikka mitte midagi oskab palun keegi öelda mis ma valesti teen või mis nupud need peavad olema klaviatuuril selle specila dodge jaoks ? mu käed on täitsa väsinud selle eidega jamamisest,mingi ma ei tea 50 korda olen seda teinud aga ta ikka ei sure ette tänades.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
11.07.2007 01:52:58
|
|
|
kui tuleb see moment kus nn "bullet time" siis sa hüppa Shift+suund kusagile ja oota millal see ring tuleb... kui ring jääb seisma korraks siis tulista. Enne kui ring oma asukohta leidnud ei ole ei tohi tulistada.
ja siis lased seda eite suht kaua ja tuleb jälle nn "bullet time" ja seda värki kordad suht mitu korda
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
marco
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.04.2006
|
11.07.2007 10:41:28
|
|
|
Gap, Mind aitas: kui oled ta vihale ajanud ja tuleb bullet time, siis shift + up. Ootad kuni bullseye punaseks läheb ja lased. See peaks ta tarduma panema ja edasi pead tema selja peal olevad rohelist (vist) objekti tulistama.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Asgate
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.05.2006
|
11.07.2007 14:30:37
|
|
|
Ma sain ka just mängu läbi ning viimases oli abi siis kui samm tagasi astusid ja shifti vajutasid, ning siis headshot ja tihe kuulisadu kohe järgi. Muidu said kohe tema tiivaga pihta.
Muidu oli hea mäng. Vahest hakkas see ronimine ja kargamine üle viskama kuid muidu täitsa OK.
Kuna see oli esimene Tomb Raider mis ma kunagi proovinud olen siis ei oska eelmistega võrrelda, vähemalt praeguseks on Tomb Raiderist isu täis
Raskus astme koha pealt polnud ta midagi nii kerge, ikka 2-3 korral pidi YouTube videosi vaatama. Kuid samas kuidas kellelegi
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
11.07.2007 14:35:08
|
|
|
mind häiris suuresti selle mängu liigne kergus ja ruumide vähene keerukus. Liiga kergesti oli sageli näha mida tegema pead et X kohta jõuda. Ise lootsin et mäng tuleb ruumikam ja rohkem on vaja mõelda ja karata mööda seinu vms. Tahtsin nagu sellist huvitavat ruumide segu kus võtab ikka aega enne kui kusagile jõuad. Ehk siis pikemat mängu lootsin. Oleks võinud olla rohkem suuri ruume nagu seda oli seal egiptuses (see vett täis vms ruum kus enne ruumi sisemist mingi kuulikest veeratasid) mis avaldas suht muljet oma suuruse pärast.
Aga osa leveleid oli seal päris head seega üldine mulje on hea.
Ise siiani ütleks et Tomb Raider 2 oli parim (1 osa ei mänginud) ja 4 oli kah päris hea kuigi kohati oli ajuvabasid kohti mis ei tundunud üldse loogilised. 5 osa oli päris hea aga oli näha et tomb raider hakkab kolinal alla käima mida ta ka siis tegi (6 osa oli suht jura kuigi näha oli et kui asi oleks kauem valmistamisel olnud oleks päris hea asja saanud v.a story mis seal oli suht ebaloogiline).
Uus tomb raider peaks kah kunagi veel tulema kuna Tomb Raider Legend järgneb story järgi.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 11.07.2007 14:37:29, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vello.
HV kasutaja

liitunud: 13.03.2006
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
11.07.2007 16:10:19
|
|
|
Peale seda, kui Crystal Dynamics inglastelt juhtimise üle võttis, on TR seeria ikka jubedalt amerikaniseeritud. Minule oli Anniversary samasugune pettumus kui Legend - mõlemad mängud on väga lihtsad ja lühikesed. Cisterni e. Tomb of Tihocan leveli mängusiseseid kommantaare kuulates oli kohe selge, et edasi mängida pole enam mõtet. Ameeriklasest asjapulk ülistas oma suurepärast ideed kõik kõrvalruumid kaotada, samal ajal kui inglasest mehikesel ei jäänudki muud üle, kui pealt vaadata, kuidas jänkid tema mängu lõhuvad ja tükkideks kisuvad. Cisterni level jäigi minule viimaseks, ülejäänud mängu ja lõpubossi vaatasin YouTube'st ära. Kõige hullem oligi levelite väiksus. Näiteks Colisseum oli originaaliga võrreldes ikka naeruväärselt pisike.
Samuti oli seintel väga selgelt näha, kuhu peab kinni hüppama ja paljude mõistatuste lahendus oli ruumi sisenedes kohe selge.
Ja pole see graafika nii hea midagi, et see vääriks remake'i. 10 aastat on selleks liiga lühike aeg. Filmimaailmas ei tee keegi nii lühikese aja jooksul uusversioone, tavaliselt oodatakse ikka vähemalt 20 aastat.
Pean tunnistama, et isegi AoE oli huvitavam, kui need kaks viimast TR mängu kokku.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
11.07.2007 16:15:25
|
|
|
aga paljud hakkavad ju nutma ja vinguma ja karjuma kui mängus peab kas või natuke mõistlust kasutama või asi sutsu raske on
nagu mu eelmisest postist lugeda võib on seegi mäng mõne jaoks liiga raske... ühes foorumis küsis suht palju inimesi kuidas edasi saada ehk siis "kuidas üks jalg teise ette panna"
vähemalt legendist asi arenes sutsu edasi ja ehk on lootust et järgmine tomb raider tuleb parem. Ise loodan midagi TR2 sarnast
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
12.07.2007 00:24:39
|
|
|
angel kirjutas: |
aga paljud hakkavad ju nutma ja vinguma ja karjuma kui mängus peab kas või natuke mõistlust kasutama või asi sutsu raske on
nagu mu eelmisest postist lugeda võib on seegi mäng mõne jaoks liiga raske... ühes foorumis küsis suht palju inimesi kuidas edasi saada ehk siis "kuidas üks jalg teise ette panna"
vähemalt legendist asi arenes sutsu edasi ja ehk on lootust et järgmine tomb raider tuleb parem. Ise loodan midagi TR2 sarnast  |
minule olid rasked ainult need hüpped köiega ja ilma . ja mõne kollid ka olid natuke rasked aga mõistatused olid küll väga kerged,natuke tuli ainult mõtelda ja kainet mõistust kasutada aga selle viimase kolliga jamasin ikka veel täna pool päeva ja jagu ei saanud eks proovin veel, enne alla ei anna kui tädi on kustunud
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
devilman
HV kasutaja
liitunud: 25.01.2003
|
13.07.2007 15:20:22
|
|
|
Huvitav palju teist ''lihtne, liiga lihtne'' yldse ilma walkthroughita seda mängis? Ise yritan selliste asjade kasutamist igati vältida, kaotab täielikult mängu võlu. Minu silmis kvalifitseerub cheatide kasutamise alla.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.07.2007 15:39:07
|
|
|
ee ma mängisin ilma õpetuseta kuna ei saanud aru kuidas seal ülde kinni jääda võimalik. Ainuke koht kus mõtlesin et võiks uurida mingit õpetust oli see kus need 4 rulli oli ruumis mida pidi pöörama. Aga kuna ma laisk ja midagi ei leidnud kohe siis hakkasin neid rulle lambist keerama.... siis aga hakkas see post keskel tõusma ja läbi see level saigi. Ehk siis 100% kogemata kuna üritasin mingit loogikat leida aga ei tulnud välja (aka ei viitsinud mõelda kuna igal rull käitus erinevalt kui teist pöörasid).
Selle bossi puhul (2 hobust) sain korraks surma kuna algselt ei saanud aru täpselt mida teha ning siis kui avastasin said juba elud otsa. Aga siis alustasin otsast peale ja suht kergesti sai asi läbi.
Lihtsalt seal mängus on suht otse näha kuidas peab minema kuna väga läbi nähtavalt on levelid koostatud. Enamus mängudes on näha üks kindel rada mida pidi saab minna. Kuna üldiselt kehtib reegel, et asju mida sa mängus ei vaja või kuhu sa minema ei pea ei panda sisse. Suht mööda ühte koridori jooksmine on kogu see värk tavaliselt. (pop oli üks kargamis mäng mis oli keerukam ja parem)
Lühidalt: mu väike aju ei saa aru mis seal mängus rasket on. Tomb Raider 2 oli roppu moodi igas mõttes raskem. Isegi loomade tapmine oli seal paras piin kuna elusid oli alati vähe
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|