Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
05.07.2007 11:50:52
|
|
|
Selline kartus kuulub pigem 1997ndasse kui 2007ndasse aastasse.
Antud juhul lisandub ka see faktor, et Beth kasutab mängumootorit, mida nad Oblivioni tegemise käigus juba perfektsuseni tundma on õppinud.
Võib arvata, et 3D osa ei valmista neile märkimistväärivaid probleeme ning nad saavad rahulikult gameplay'le ja stoorile keskenduda.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
05.07.2007 11:51:04
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
connor kirjutas: |
Mina ei vaheta head mängu hea graafika vastu. Kui ma tahan vaadata pildialbumit siis võib ju seda teha ka IRL, mängus ootan ma siiski eelkõige mängitavust. |
virinvirinvirin. ja palju sa tead öelda F3 mängitavuse kohta?
|
Minu kommentaar oli mõeldud ericku jutule graafika kohta. Ma ei ole öelnud et F3 pole mängitav küll aga et pearõhk mängudes ei peaks olema graafikal.
Paganarh kirjutas: |
Kui tahad sellist nagu vana, siis mängi vanu ka edasi, täiesti arusaadav et Bethesda (ega keegi teine firma kes oleks selle litsentsi ära ostnud) ei soetanud seda puhtalt fänlusest. Mängu produktsiooni läheb aastaid ja miljoneid kulu. Kõik see tuleb tagasi teenida ja kaasaegses mängumaailmas isomeetrilise turn-based mänguga raha ei teeni. |
Ehk tagasi vana küsimuse juurde. Miks osta mängu litsents ja muuta siis mängumehhaanikat ning vihastada sellega fänne. Kas ei oleks lihtsam teha Fallouti-sarnane-aga-mitte-fallouti nime kandev mäng? Plussid sellel oleks et anti-PR fännidelt kaoks (ja muutuks võibolla positiivseks PR'ks?) ning 5 miljonit $ kokkuhoidu mida kasutada näiteks selleks samaks arenduseks.
Paganarh kirjutas: |
Noh, teevad siis vana mängu, ostab selle 50000 vana fänni... saavad paar milli kasumit mis ei kata isegi ära tootmisprotsessi ja töötajate palgad.
ei saa ainult oma künka otsast asju niimoodi vaadata |
Kusjuures saab küll. Mina ei ole heategevusorganisatsioon kelle eesmärgiks on hoida elus mängutootjaid. Mina olen tarbija kes tahab endale parimat ja viriseb kui müüa on ainult õunamulaae ja õunte ainukasvatamisõigus on mulaaide tegijal.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
HannesH
HV kasutaja

liitunud: 01.03.2004
|
05.07.2007 11:51:33
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Suurim kartus 3D ees on tingitud sellest, et valdavalt tähendab see seda, et kogu võhm läheb läike ja varjude ning muu tilulilu peale ning gameplay'd kui sellist eriti alles ei jäägi. |
Nuuks, pead sa siis kohe kõige valusamat sorkima?
Kuigi jah Fallout 2 või isegi Sanitary Podzemelij sugustes asjades on hunnikute viisi mini ja maksi queste.
Aga oblivioni sugustes asjades ei maksa samapalju loota, ma kardan vastasel juhul näeksime mänge mis tulevad 4/DVD karpides.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
05.07.2007 12:03:20
|
|
|
erick kirjutas: |
Selline kartus kuulub pigem 1997ndasse kui 2007ndasse aastasse. |
Ei tea kas ma olen lihtsalt vanaks jäänud või on viga milleski muus kuid miskipärast mängin ma eelmise sajandi mänge oluliselt rohkem kui uuemaid ehkki uuemad on kõvasti parema graafikaga. Vägisi on mulle jäänud mulje, et üldjuhul kehtib reegel et mida parem graafika seda viletsam sisu. Muidugi see ei tähenda et on ka üksikuid erandeid kuid neid on tõesti üsna vähe.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
05.07.2007 13:31:01
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
erick kirjutas: |
Selline kartus kuulub pigem 1997ndasse kui 2007ndasse aastasse. |
Ei tea kas ma olen lihtsalt vanaks jäänud või on viga milleski muus kuid miskipärast mängin ma eelmise sajandi mänge oluliselt rohkem kui uuemaid ehkki uuemad on kõvasti parema graafikaga. Vägisi on mulle jäänud mulje, et üldjuhul kehtib reegel et mida parem graafika seda viletsam sisu. Muidugi see ei tähenda et on ka üksikuid erandeid kuid neid on tõesti üsna vähe. |
Klassikuid on alati vähe. Ei saa võrrelda terve möödunud dekaadi mänge paari viimase aasta mängudega ning siis kurta, et pole piisavalt klassikuid
Rääkimata sellest, et ajaloo parim fps jääb käimasolevasse kümnendisse, RPG-de puhul võib muidugi vaielda, et kui hea see Oblivion siiski on. Tegelikult ei saa siiski väita, et mida parem graafika, seda kehvem mäng. Selline mulje on minu arust tingitud sellest, et kui klassikuid on vähe ja need ilmuvad pikemate perioodide tagant, siis uusi 3D mootoreid tuleb iga poole aasta tagant. Kesine mäng oleks olnud kesine mäng ka ilma selle uue 3D mootorita, lihtsalt kuna see ilmus mõnevõrra hiljem, siis nägi seejagu parem välja.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
05.07.2007 14:22:32
|
|
|
"Ho Ho" kartust kinnitab ikkagi põhiturg - USA ja sealsed teismelised. Ehk siis süvenemist ja jälgimist nõudvad mängud ei ole laiatarbekaup. Seega mänge müüakse just actioni ja suurejoonelise reklaamiga. Intervjuus öeldi ju otse ära - saab mängida nagu tavalist shooterit...selle jutu järgi, ei saa ju valikute tegemine, eriti määrav olla. Ehk siis ülesanded stiilis "Hi; bring me 10 rock from [105:86]; bye".
Aga jah, mäng sõltub siiski mängitavusest - praktiliselt ilma sisuta mängud olid "Diablo2 ja Heroes3" kuid oi kui palju tunde, on nende peale kulutatud.
(edit: parim mäng on loomulikult suhteline - ülevalpool mainitud "parim FPS" tõi minu mõttesse kohe F.E.A.R. -i - stoori on see, mis teeb heast suurepärase.)
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
05.07.2007 14:35:54
|
|
|
fallouti võlu pole kunagi olnud mingis turnbased mängumootoris.
kui fiilinguga tabatakse kümnesse, võib kolmas osa ükskõik mis persoon shooter olla.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
05.07.2007 14:39:21
|
|
|
erick kirjutas: |
Rääkimata sellest, et ajaloo parim fps jääb käimasolevasse kümnendisse |
HL1 tehti ikkagi eelmine sajand, HL2 on selle niivõrd hale vari et häbi peaks olema
erick kirjutas: |
Selline mulje on minu arust tingitud sellest, et kui klassikuid on vähe ja need ilmuvad pikemate perioodide tagant, siis uusi 3D mootoreid tuleb iga poole aasta tagant |
Minu isiklik "klassikute" nimekiri ehk mängud mis kõige enam meeldivad, järjekord on üsna suvaline:
Starcraft+BW, Space Empires 4, Total Annihilation, Master of Orion 2, Quake 3, HL1 + Opposing Force, Fallout 2, Diablo2+LoD, X-Com 1&2.
Nagu näha siis mängud on üsnagi erinevad ning mitte igal pool pole põhirõhk sisul vaid huvitaval mängimisel. Näiteks TA ning Q3 on sisuliselt story vabad kuid mängitavus on siiski vägagi hea.
Uuematest mängudest olen proovinud nii mõndagi kuid eriliselt pole silma paistnud pea ükski. Vast UT 2004 ja Serious Sam tasuks ära märkimist kuid näiteks RTS on minu jaoks üsnagi vähe arenenud. Võibolla Supreme Commander on parem, pole proovida saanud, kuid igasugu C&C seeriad on küll üsnagi viletsad olnud.
erick kirjutas: |
Kesine mäng oleks olnud kesine mäng ka ilma selle uue 3D mootorita, lihtsalt kuna see ilmus mõnevõrra hiljem, siis nägi seejagu parem välja. |
... ning kesine mäng ilusa särava mootoriga ei ole tänu mootorile veel hea mäng
g-nome kirjutas: |
fallouti võlu pole kunagi olnud mingis turnbased mängumootoris. |
kuid siiski polnud F:BoS just teab mis hea mäng kuigi atmosfäär oli ju praktiliselt sama.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
05.07.2007 14:47:16
|
|
|
g-nome kirjutas: |
fallouti võlu pole kunagi olnud mingis turnbased mängumootoris.
kui fiilinguga tabatakse kümnesse, võib kolmas osa ükskõik mis persoon shooter olla. |
kahjuks pole "fiilingul" valemit, pealegi vanusevahe mõjutab oluliselt maitset(A-rühm täna vaadates, pole mitte pooltki seda, mis oli tatikana vaadates).
Ehks siis ümbersõnastades - kui fiiling ja sihtgrupp oleksid samad mis f2, võib kolmas osa ükskõik mis persoon shooter olla.
edit: käsikirja co editor võiks Guy Ritchie olla
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
05.07.2007 15:33:35
|
|
|
a-rühm pole õige näide. pigem võtaks võrdluseks x-files ning see oli siis ja ka praegu vaadates.
ning polnud vaja just ümber sõnastada, sest rääkisingi fallouti fiilingust. kui see jääb, siis on eesmärk täidetud.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
05.07.2007 15:40:04
|
|
|
HannesH kirjutas: |
Fallout 3 kasutab osaliselt turnbased süsteemi, midagi sellist nagu oli 2'ses.
Nüüd kannab see süsteem nimetust V.A.T.S.
Aga mida ma TÕESTI tahaks näha on see kuradi demo millest kõik räägivad.
Seal peaks olema rohkem kui 1 quest arvestades juttu, et kui sa lased linna õhku
jääd linna-questidest ilma, aga samas tekib uus lokatsioon, uute questidega. |
Jah, asukoht. Vahest aitab juba eesti keele vägistamisest otse näkku?
Jube kuidas kasutatakse inglise keelest otse üle toodud võõrsõnu kui tegelikult eesti keeles on täiesti korralik ja sisse kantud sõna olemas (nt. respekteerima- austama).
OT läbi.
Igaljuhul mängu kohta nii palju, et loodetavasti saab oma tegelase kehalist välimust muuta. Suht pull oleks teha sellise väga paksu hiilija-varga ning vaadata kuidas ta liibuvas mustas kostüümis ringi luusib. Ei tea kas näiteks Buffout'i (mängusisene narkootikum, mis teeb tegelase tugevaks, vastupidavamaks jne.) võttes muutub tegelane mingiks ajaks suureks lihahunnikuks. Samuti on huvitav teada, mis siis juhtub kui näiteks käsi lastakse otsast ära ja sa lased selle tagasi opereerida, siis kas jääb operatsiooni arm või mitte?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
HannesH
HV kasutaja

liitunud: 01.03.2004
|
05.07.2007 16:39:37
|
|
|
armid tegelasel, kinnikasvanud kuuliaugud, valesti kokkukasvanud ribid, see läheks nüüd küll veidike liiga karmiks?
Aga Eesti keel arvutite- ja mängude- ligidases temaatikas on üldiselt kolmandaplaaniline nähtus.
Eesti keelde TÕLGITUD arvutimängudest ei tahaks üldse rääkida, see nagu poodu majas nöörist rääkimine.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
05.07.2007 18:16:48
|
|
|
HannesH kirjutas: |
armid tegelasel, kinnikasvanud kuuliaugud, valesti kokkukasvanud ribid, see läheks nüüd küll veidike liiga karmiks?
|
Miks ? Täitsa edukalt on mängudes kasutatud juba arme. Vähem vingumist muide. Enne mängu väljatulekut pole mõtet siin ulguda ,et 10 aastat vana tehnika asendati
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.07.2007 18:34:26
|
|
|
erick kirjutas: |
Rääkimata sellest, et ajaloo parim fps jääb käimasolevasse kümnendisse |
'osaliselt turnbased' on ka väljend, mis mulle hirmsasti meeldib.
doom on ka osaliselt rpg.
ja konsool platvormina on samuti midagi, mille kallal võiks skeptiline olla. loodetavasti on vähemalt võimsuse osas tänapäeva konsoolid pädevad. deus ex: iw oli parim/halvim näide konsoolihaigusest.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
05.07.2007 20:12:24
|
|
|
Totu user kirjutas: |
Vähem vingumist muide. Enne mängu väljatulekut pole mõtet siin ulguda ,et 10 aastat vana tehnika asendati  |
Põhimõtteliselt õige.
Samas viimased postitused on virisenud, et 10a vana mängitavuse tehnoloogia kipub vahetuma uue ja ilusa 3D graafika vastu
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.07.2007 20:22:57
|
|
|
ma ei ole siiamaani aru saanud, miks on topdown/isometric rohkem 10a vana tehnoloogia kui 1st person.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
05.07.2007 23:59:58
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Totu user kirjutas: |
Vähem vingumist muide. Enne mängu väljatulekut pole mõtet siin ulguda ,et 10 aastat vana tehnika asendati  |
Samas viimased postitused on virisenud, et 10a vana mängitavuse tehnoloogia kipub vahetuma uue ja ilusa 3D graafika vastu  |
Seda juba korduvalt nämmutatud siin. 10 aasta eest võis see tõesti olla mängitav ,aga nüüd oleks see mängitav ainult fännide jaoks. Ja mis paneb teid arvama ,et "ilus" 3D graafika teeb mängu kehvaks ? See küll natukene kehv näide ,aga homm seeria läks ilusa 3D peale üle ja kõik olid rahul. Kuigi enne homm5 välja tulekut fanboyd kisasid jälle ,et 2D owzor ja 3D on hamburgerimaa n00bidele !!!!!!!!!!
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
06.07.2007 00:11:37
|
|
|
su hommi näite kohta ütleks, et 3 ja 4 olid ju ka osaliselt 3d, ega ei tea jah, mis fännidel viga oli
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taat
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2002
|
06.07.2007 02:10:31
|
|
|
g-nome kirjutas: |
fallouti võlu pole kunagi olnud mingis turnbased mängumootoris.
kui fiilinguga tabatakse kümnesse, võib kolmas osa ükskõik mis persoon shooter olla. |
pole absoluutselt nõus. kui post-apoc shooterit tahavad teha, siis milleks falllouti license osta. tehku oma maailm + oma nägemus milline mäng olema peab, milleks fallouti reipida. minu unistuste fallout3 oleks silent stormi combat + muu las jääda samaks. minu jaoks oli turn-based combat üks osa fallouti fiilingust (ja tähtis osa).
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
06.07.2007 08:41:21
|
|
|
londiste kirjutas: |
su hommi näite kohta ütleks, et 3 ja 4 olid ju ka osaliselt 3d, ega ei tea jah, mis fännidel viga oli :D |
Homm 3 oli täielikult 2D.
Ise sooviksin ka Fallout 3 puhul näha kasvõi valikulist TÄIS-TURNBASED COMBATIT. Vahel on FPS tuju, siis lülitan selle hübriidsüsteemi sisse, vahel tahan rahulikult mängida, vaadata aknast välja ning uimerdada, siis kasutan päris "turn-based" combatit.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
06.07.2007 08:53:43
|
|
|
loodad, jah?
unusta ära
edit: karu näeb?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 06.07.2007 09:01:21, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
06.07.2007 08:56:11
|
|
|
londiste kirjutas: |
loodad, jah?
unusta ära :D |
No.. see lootus on juba tapetud. Lihtsalt mainisin, mida tahaksin. Londiste ära vasta mu postitustele, panen negatiivse :P Tunne hirmu.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
06.07.2007 10:34:14
|
|
|
londiste kirjutas: |
erick kirjutas: |
Rääkimata sellest, et ajaloo parim fps jääb käimasolevasse kümnendisse |
 |
Siin ma ei väljendanud loomulikult ainult enda seisukohta. Half-Life 2 ja Halo on ainsad shuuterid, mis on kogu EDGE (Wiki it) video games magazine 11-aastase ajaloo jooksul 10/10 saanud, HL2 on samas ka ainus PC mäng, mis seda saavutanud on ning me kõik teame, et loo osas jätab HL2 Halo kaugele maha
tsitaat: |
'osaliselt turnbased' on ka väljend, mis mulle hirmsasti meeldib.
doom on ka osaliselt rpg. |
Kui nüüd tähte närida, siis Fallout oli ka "osaliselt turnbased", kuna suurem osa mängust toimus reaalajas.
Doom pole kuskilt otsast RPG, kui sa ei pea just poweruppe ja rohkem kui ühte relva RPG tunnuseks.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
06.07.2007 10:50:52
|
|
|
tsitaat: |
In the US edition, no game has yet received a rating higher than 98% (Sid Meier's Alpha Centauri and Half-Life 2), while the UK edition has never awarded more than 96% (Civilization II, Half-Life, Half-Life 2 and Quake II). |
ühe teise tuntud ajakirja reviewdest...
kui tähti närida, siis turnbased või mitte osas on antud juhul kogu aeg olnud jutt combatist.
muide, halo lugu oli küll palju parem kui hl2 oma.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
06.07.2007 10:53:27
|
|
|
connor kirjutas: |
Minu kommentaar oli mõeldud ericku jutule graafika kohta. Ma ei ole öelnud et F3 pole mängitav küll aga et pearõhk mängudes ei peaks olema graafikal. |
ok, vabandust- ei pannud tähele et kontekstist välja rebisin ning sinu väitega täiesti nõus. Graafika peab olema "usutav" ja seda on ka väga paljud vanad mängud.
connor kirjutas: |
Ehk tagasi vana küsimuse juurde. Miks osta mängu litsents ja muuta siis mängumehhaanikat ning vihastada sellega fänne. Kas ei oleks lihtsam teha Fallouti-sarnane-aga-mitte-fallouti nime kandev mäng? Plussid sellel oleks et anti-PR fännidelt kaoks (ja muutuks võibolla positiivseks PR'ks?) ning 5 miljonit $ kokkuhoidu mida kasutada näiteks selleks samaks arenduseks. |
Eks fänlusi on erinevaid. Need keda F3 suund vihastab, on need fännid kes soovivad ainult isomeetrilist ja turnbased süsteemi näha, nagu vanad head F1 & F2. On ka teine pool fänne kes ei pane rõhku mängumehhaanikale vaid peavad tähtsaks mängu enda ideed ja atmosfääri. Ma kuulun pigem nende viimaste hulka. Kahjuks negatiivset PR'i tekitavad kõige rohkem ja kõige häälekamalt just need nö pro-vanakooli fännid. Teada-tuntud tõde on see et negatiivne tagasiside on alati kõige tugevam
Samas olen ikka suht kindel et Fallouti brandi kasutades saab Bethesda rohkem tulu kui täiesti uue brandi väljatöötamist. Ning haipi ja reklaami pole vaja ka teha- kõik niigi kriiskavad kui sõna "Fallout" kuulevad
connor kirjutas: |
Kusjuures saab küll. Mina ei ole heategevusorganisatsioon kelle eesmärgiks on hoida elus mängutootjaid. Mina olen tarbija kes tahab endale parimat ja viriseb kui müüa on ainult õunamulaae ja õunte ainukasvatamisõigus on mulaaide tegijal. |
Nõus tarbija koha pealt. Sul on täielik õigus seda toodet mitte osta ja seda ignoreerida. Arvan, et Bethesda marketing ei ole rumal, usun et see on neil kenasti välja kalkuleeritud kui palju nad üht või teist suunda võttes kaotavad ja võidavad potentsiaalseid tarbijaid.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|