Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
11.04.2007 13:40:57
|
|
|
Kas mingi patchiga sai ka peale seda Wishmasterit edasi mängida ja need teised kõrvalised missioonid ära teha?
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oobik
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.12.2002
|
11.04.2007 13:48:20
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Kas mingi patchiga sai ka peale seda Wishmasterit edasi mängida ja need teised kõrvalised missioonid ära teha? |
Peaks selle nädala jooksul välja tulema.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
axeon
HV vaatleja

liitunud: 09.05.2003
|
11.04.2007 14:16:03
|
|
|
Draco kirjutas: |
Mingi maa-alune osa (indoor siis) kus nähtamatud peletised ringi jooksevad seal on fps 300 stabiilne . Selliseid numbreid pole isegi UT2003 näidand (1600x1200 all high va AA ja mode: Static) |
Huvi pakub just DX9 ehk siis Dynamic Lighting. Kas 8800 + DX9 = madal siseruumide fps (Stalkeris) on üldistatav või mitte?
viimati muutis axeon 11.04.2007 15:27:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
11.04.2007 14:24:50
|
|
|
axeon kirjutas: |
Draco kirjutas: |
Mingi maa-alune osa (indoor siis) kus nähtamatud peletised ringi jooksevad seal on fps 300 stabiilne . Selliseid numbreid pole isegi UT2003 näidand (1600x1200 all high va AA ja mode: Static) |
Huvi pakub just DX9 ehk siis Dynamic Lighting. Kas 8800 + DX9 = madal siseruumide fps on üldistatav või mitte? |
Ma kardan, et see on mingi mängu bug kui juba 8800 tõmmatakse dx9 poolt siruli. " World first DX10 GPU , killed by dx9 graphic engine "
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
11.04.2007 15:15:04
|
|
|
axeon kirjutas: |
Sakurai kirjutas: |
Kuna sain uue pc kätte siis oli ka S.T.A.L.K.E.R-ile käed külge panna. |
No nii, õnnelik uue arvuti omanik, ole nii kena ja vut-vut Agropromi tunnelitesse ja kiire fpsi indoor kontroll GTXile  |
Kõigepealt ma otsin selle tunneli üles
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
11.04.2007 19:40:37
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Kas mingi patchiga sai ka peale seda Wishmasterit edasi mängida ja need teised kõrvalised missioonid ära teha? |
'Wishmaster'i juures on ju tegelikult vale lõpp, õiged lõpud tulevad ju siis kui selle junni juurde yldse ei lähe. mis tähendab omakorda et veel saad veidi mängida. muidugi ka see patchiga lubatud edasi mängimine.
Viilutaja, kui sa streloki ei tapnud, siis sa pole yldse ju syvenenud sellesse mis toimub
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
11.04.2007 19:55:41
|
|
|
Mis seal peale viimast missiooni toimuks edasi siis? lihtsalt käid tukiga ringi and stuff?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
t6nn_k
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2004
|
11.04.2007 19:58:30
|
|
|
kuidas ma selle serloki juurde saan? kus perses ta on?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Terror
HV veteran

liitunud: 08.11.2001
|
11.04.2007 20:31:23
|
|
|
t6nn_k kirjutas: |
kuidas ma selle serloki juurde saan? kus <b>piixus</b> ta on? |
Otsi peegeldavat pinda ning seal ta ongi
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus645
HV veteran
liitunud: 04.01.2007
|
11.04.2007 20:34:55
|
|
|
keegi teab öelda kus gaasimaski võiks saada.kuramus kõik kohad on radiot täis.
|
|
Kommentaarid: 145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
11.04.2007 20:40:21
|
|
|
Dark Valleys on suur pott sulatina, hüppa sinna sisse, tina pidavat kaitsema sitaks hästi radiatsiooni eest.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
11.04.2007 20:46:43
|
|
|
mutabor kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Kas mingi patchiga sai ka peale seda Wishmasterit edasi mängida ja need teised kõrvalised missioonid ära teha? |
'Wishmaster'i juures on ju tegelikult vale lõpp, õiged lõpud tulevad ju siis kui selle junni juurde yldse ei lähe. mis tähendab omakorda et veel saad veidi mängida. muidugi ka see patchiga lubatud edasi mängimine.
Viilutaja, kui sa streloki ei tapnud, siis sa pole yldse ju syvenenud sellesse mis toimub  |
Ei tundunud huvitav see tüüp, ma neid diary märkuseid ka ei lugenud, suht mõtetult palju teksti, sama asi võiks kuidagi voice mailina olla Ma ütleks, et lasin ennast läbi igaltpoolt, lõpuks oli aim nii käppas et ei pidanud isegi scope'i ette võtma, joostes hs lendasid
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oobik
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.12.2002
|
11.04.2007 21:50:09
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Ei tundunud huvitav see tüüp, ma neid diary märkuseid ka ei lugenud, suht mõtetult palju teksti, sama asi võiks kuidagi voice mailina olla Ma ütleks, et lasin ennast läbi igaltpoolt, lõpuks oli aim nii käppas et ei pidanud isegi scope'i ette võtma, joostes hs lendasid  |
Nu igalühel omad prioriteedid mängides.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
11.04.2007 21:53:24
|
|
|
voicemail/podcast/raadio vs. tekst on omaette teema veel
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
t6nn_k
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2004
|
11.04.2007 22:19:35
|
|
|
Terror kirjutas: |
t6nn_k kirjutas: |
kuidas ma selle serloki juurde saan? kus <b>piixus</b> ta on? |
Otsi peegeldavat pinda ning seal ta ongi  |
ok aga millist piirkonda sa silmas pead? Tuumajaama?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
CALEB
HV kasutaja
liitunud: 27.03.2006
|
11.04.2007 22:25:19
|
|
|
Olgu kui kõva raal iganes, ilma korraliku seadistamiseta ei jooksegi miski normaalselt. Nagu varem mainisin, jookseb mäng mul ilusti 1600x1200 max seadete peal. Mõni muidugi ei usu aga mul savi, mida keegi usub. Tahan lihtsalt öelda, et arvuti konf peab omavahel ideaalselt sobima, seda ka draiverite poolest. Mõne seadme draiver võib põhjustada näiteks teise seadme töös häireid, mille tulemusena masina üldine jõudlus langeb. Kõige uuem draiver pole alati parim. Kui uus graafikakaart välja tuleb, saab normaalseid, kogu võimsust ära kasutavaid ja mittekonfliktseid draivereid oodata alles poole aasta pärast. Tihti ongi nii, et testides paremaid tulemusi andev uuem kaart jõnksutab robustselt mõnes vanemas mängus (Stalkerit hakati tegema 5 aastat tagasi), samal ajal kui veits vanema kaardi puhul toimib asi normaalselt.
Tõmbasin omale näiteks emaplaadi draiverite uuenduse ja selle tulemusena prose koormus suurenes, temperatuur tõusis (prose hakkas automaatselt downclockima), süsteemi stabiilsus ja infovahetus erinevate komponentide vahel oli samuti häiritud. Suur osa mänge hakkas jõnksutama. Panin vanad draiverid peale tagasi ja kõik töötas jälle normaalselt.
JA neile, kes arvavad, et swap faili ärakeelamine on hea - arvestage, et siis ei saa kõvaketast defragmentida ja aja jooksul hakkab see süsteemi aeglustama. Hea lahendus on näiteks mõni automaatne defragmentimise proge - kasvõi Diskeeper (kasutan pikka aega juba ja olen rahul).
Üks küsimus ka: mitmest kaadrist sekundis allapoole algab jõnksutamine ?
Toon näiteks, et kui teleülekannet või mingit lambist filmi vaadata, on kaadreid sekundis 24 (divx filmidel ka 23 või 25).
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
t6nn_k
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2004
|
11.04.2007 22:32:53
|
|
|
no film ja mäng on kaks erinevat asja, arvestades seda veel et filmi passid TV mis asetseb tükimaad kaugemal kui arvuti ekraan mängu ajal sa filmi ei jõllitata ka punnis silmadega nii pingsalt et silmad pärast punased vms.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
s.p.o.c.k
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2002
|
11.04.2007 22:33:12
|
|
|
CALEB kirjutas: |
Toon näiteks, et kui teleülekannet või mingit lambist filmi vaadata, on kaadreid sekundis 24 (divx filmidel ka 23 või 25). |
No PAL standardi järgi on neid kaadreid siiski 25, sa ajad filmilindiga segi. Ja 50 Hz teler näitab sulle neid poolkaadrite kaupa.
_________________ Welcome to Dogville, USA. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
11.04.2007 22:52:55
|
|
|
CALEB, ole musi ja viska skriine max graafikaga. Tahaks puhtalt ilu pärast näha.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
11.04.2007 22:54:49
|
|
|
Ja esiteks ei viitsinud kogu seda teksti lugema hakata, kuna see toimub mängu siseselt ning siis peab vahepeal sööma ning seal polnud korralikult arhiveeritud need sõnumid. Aga eks ma mängi uuesti läbi pikemalt
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
11.04.2007 23:46:06
|
|
|
CALEB, enne kui teistele moraali lugema kukud, tee ikka omale asjad selgeks praegusel juhul on suur osa sinu pikast moraalist lihtsalt jamajutt!
eriti hea on muidugi lugeda sellist asja, et sinul jookseb mäng kõik 100% maxis ja 1600 resoga ilusti ning oma posti lõpus küsid, et kust algab mängus jõnksutamine konkreetne vend, mis ma oskan öelda
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Eeroz
HV Guru

liitunud: 03.11.2003
|
11.04.2007 23:48:41
|
|
|
No aga äkki tal alati high-end PC ja pole üheskis mängus veel kunagi "jõnksutamist" näinud
Aga 30fps on vast piir kustmaalt mängida kannatab...
_________________ O:/SS: Iidseid sülearvuteid (386 ja vanemad) |
|
Kommentaarid: 282 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
12.04.2007 00:00:51
|
|
|
Eeroz, bs.
minu a64-2ghz/2gb/7800gtx masin jooksutas 1600x1200 resol suht talutavalt (pildid on sellel resol tehtud, kuvari optimaalne pmst. silma järgi kukkus fps karmimatel hetkedel ikka 10 kanti). CALEB, julged sa öelda, et sul on minu omast nii palju parem masin, et sul kõik perfektselt jookseb?
pmst võin 2,4ghz peal prose jooksma panna, ilma et suuremaid probleeme tekiks ja gpu annab ka vast veidi klokkida, aga võin kihla vedada, et seda mängu täiesti ilusti jooksma ei saa.
muide, on sul ikka full dynamic lighting peal?
edit:
CALEB, ära võrdle telekaga. 24 kaadrit sekundis teleris on hoopis midagi muud. täiesti pädevalt on tõestatud, et kuvaris on (enamasti) tajumatu kaadrivahetuse kiiruseks umbes 60 kaadrit sekundis. kasvõi sellepärast, et telekate järelhelendus on suurem (crt-st siinkohal jutt, lcd/plasma käib veidi teistmoodi).
CALEB kirjutas: |
Mõne seadme draiver võib põhjustada näiteks teise seadme töös häireid, mille tulemusena masina üldine jõudlus langeb. Kõige uuem draiver pole alati parim. Kui uus graafikakaart välja tuleb, saab normaalseid, kogu võimsust ära kasutavaid ja mittekonfliktseid draivereid oodata alles poole aasta pärast. Tihti ongi nii, et testides paremaid tulemusi andev uuem kaart jõnksutab robustselt mõnes vanemas mängus (Stalkerit hakati tegema 5 aastat tagasi), samal ajal kui veits vanema kaardi puhul toimib asi normaalselt. |
mängude vanust ei arvestata tegemise alguse kuupäevast vaid väljalaskest alates. ja stalker lasti just-just välja. vanemates mängudes on reeglina just probleeme vähem.
CALEB kirjutas: |
Tõmbasin omale näiteks emaplaadi draiverite uuenduse ja selle tulemusena prose koormus suurenes, temperatuur tõusis (prose hakkas automaatselt downclockima), süsteemi stabiilsus ja infovahetus erinevate komponentide vahel oli samuti häiritud. Suur osa mänge hakkas jõnksutama. Panin vanad draiverid peale tagasi ja kõik töötas jälle normaalselt. |
oeh, loll jutt. taas. valed draiverid sel juhul. automaatne downclock VÄHENDAB temperatuuri. infovahetust see EI mõjuta. mängude jõnksutamine VÕIB olla sellest põhjustatud, kuid olen näinud ühe käe sõrmede peal kokku loetavat hulka mänge, mis prose kiiruse muutumisele halvasti reageerivad, ja jõnksutamine pole neist ühegi viga.
CALEB kirjutas: |
JA neile, kes arvavad, et swap faili ärakeelamine on hea - arvestage, et siis ei saa kõvaketast defragmentida ja aja jooksul hakkab see süsteemi aeglustama. Hea lahendus on näiteks mõni automaatne defragmentimise proge - kasvõi Diskeeper (kasutan pikka aega juba ja olen rahul). |
loll jutt. ära keelamisega on probleem, kuna microsofti poolt soovitatavaid windowsi softi standardeid ei järgita. s.t. üritatakse liiga palju mälu reserveerida.
defragment töötab sel puhul probleemideta. samuti ka fikseeritud suurusega pagefile puhul. ehk, efektiivsem on tekitada suur ja fikseeritud suurusega pagefile. ning seda ketta kiriemasse kohta järjestikulisse asetusse, et see ei oleks juba tekkides fragmenteerunud. ja that's it.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 12.04.2007 00:07:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
12.04.2007 00:07:05
|
|
|
Eeroz, point ongi selles, et 1) see nö. "piir" on tegelikult iga inimese jaoks erinev, mõni peab mängitavaks seda, mis teise jaoks on juba slideshow 2) erinevate mängude puhul (sõltuvalt näiteks mängukiirusest) loetakse ka madalaimat mängitavat fps'i erinevalt 3) jõnksutamine selle kõige otsesemas tähenduses ei olegi üleüldse fps'des mõõdetav, kuna see tähendab tegelikult ikkagi seda, et muidu sujuvas gameplay's tekivad mingid korrapäratud pausid
veider on lihtsalt lugeda kui mingi tegelane kirjutab kuidas temal jookseb mäng nö. "ilusti" (konkreetsetest min, max, average numbritest muidugi mitte sõnagi) ja siis lõpuks küsitakse veel umbes, et "aga mis see hea ja mis see halb framerate üldse on?"
londiste, selle 60hz'ga paned küll päris kõvasti mööda! 72hz oli minumeelest muidu see sagedus, mille kohta öeldi, et peaks keskmiselt võttes olema see tajumatu sagedus, ingliskeeles vist nimetati flicker-free. samas täiesti harjumise asi, mina ei kannata enam pikaajaliselt vaadata isegi 85hz ekraani, kuna olen juba tükk aega istunud 100hz taga. ja võin vabalt öelda, et 85 ja 100hz vahe juba on täiesti selgelt tajutav minu jaoks!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
|