Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 09:46:44 vasta tsitaadiga

Gotmilk, ei midagi isiklikku, kuid ma kardan, et sul jääb lihtsalt puudu oskustest, et seda mängu nii mängida, nagu mõeldud on icon_smile.gif järeldan seda sellest, et sa ei suutnud end neist bandiitidest läbi sõdida! ma ei tea, võibolla sul on mängu raskus pandud kõige viimase astme peale, sel juhul soovitaks midagi madalamat, ise mängin näiteks "stalker" ehk 2.astmega, mis tundubki täiesti mõnus (loe: mitte liiga kirves)
jah, sõdida selles mängus tuleb, see on fakt...kuid olgem nüüd realistlikud, tegemist on SIISKI shooteriga! see ju ütleb juba ära, millel mäng sisuliselt põhineb icon_wink.gif point on aga selles, et kui stalkerit nüüd võrrelda praktiliselt ükskõik millise teise shooteriga...HL2, doom, fac cry, fear siis on ilmselge, et mängu "flow" on hoopis teistsugune! võibolla (okei, KINDLASTI) oleneb ka mängijast, kuid näiteks mina olen stalki siiani mänginud küll hoopis teistmoodi kui kõiki eelpool nimet shootereid, sest stalki SAAB mängida teistmoodi.
toon näite...esimene map, kõigepealt tsekkisin mõnda aega ringi seal nö. külas, uurisin mis tüüpidel öelda on, mida sealt leida võiks, sain ühtlasi mingid ülesanded ehk tegevust natuke. siis hakkasin vaikselt seal küla ümber tegutsema, tegin selle laohoonete vallutamise ja mingi USB drive saamise ära...sain aru, et algelise püstoliga tüüpe nottida on krdi keeruline! icon_lol.gif õppisin ühteist nende anomaaliate ja ringi hulkuvate loomade kohta, käisin küla vahet, tsekkisin mis on saada nendelt kaardil märgitud "interest pointide" juurest. kogusin hunnikutega kraami ja müüsin maha või vahetasin traderi juures. proovisin lõpuks sealt tagantpoolt baasist sõdureid maha kõmmutada, patrulli tegin külmaks, ülejäänud tundus ilma optikata relvata ebareaalne...läksin peale vähemalt 4h mängimist järgmisele mapile!
saad sa tõesti öelda, et minu mängukogemus sinnamaani näiteks oli väga lineaarne ja vaid üks kindlat koridori mööda jooksmine, mõne korvaltoaga (kus ei ole midagi huvitavat)? nii mõneski teises shooteris oleks ma nii pika mängimise peale juba veerand või pool mängu kindlasti läbi kõmpinud, stalkeriga see kaugeltki nii ei ole.
Oblivioni kohta niipalju, et sõber mul mängis selle läbi...kommenteeris asja nii, et alguses on küll meeletu ja tundub a'la lõputu maailma ja mida veel, lähed kuhu tahad ja teed mida tahad, kuid peale mõnda aega mängimist on ikka kokkuvõttes sama teema. jooksed kuskil jälle mingi koopa lõppu, tapad mingeid huijoobe teepeal ja saad natuke mingit manti.
mis puutub stalki loadingusse, siis mina ei taipa küll, milles probleem. üks map on nii suur, et mul kulub ikka päris palju aega isegi siis kui sellel lihtsalt ühest otsast teise tahan liduda. arvestades aga kõike tegevust, kulub mul vast terve üks mängusessioon (võibolla oma paar tundi) ühe mapi peal! mida 10seci loadingut seal vahepeal häirida saab??? icon_eek.gif
kusjuures ääremärkusena, mul oli alguselt windows swapfile määratud 512mb, rami on 2gb ja sellest swapfilest on piisanud absoluutselt KÕIGE jaoks siiamaani. stalkerit mängides aga mängust välja tulles nägin esmakordselt hüüumärki warninguga, et windooza virtual mem on jäänud liiga väikseks icon_eek.gif Gotmilk, võid ka sellest omad järeldused teha igasuguste mapide suuruste ja loadimiste osas...

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 26.03.2007 10:27:17 vasta tsitaadiga

no selle mälu kohta ütleks küll, et masinas võtab stalker ohohohohooo, 300mb rammu.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 10:40:01 vasta tsitaadiga

no ohohoho või mitte, aga kuskilt otsast pidi sellest 2.5gigast süsteemimälust järelikult puudu jääma! ei ole veel näinud, et windooza niisama lambist vastavat hoiatust viskaks ja ise swapi vägisi suurendama hakkaks.
muidugi, mängin settingutega, kus praktiliselt kõik, mis võimalik, et põhja keeratud...võibolla see siis niipalju mõjutab icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 26.03.2007 10:54:17 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
võibolla see siis niipalju mõjutab icon_biggrin.gif


mul 1600x1200, mängu seest kõik võimalik maksimumis nii et samad settungid ilmselt. ma isiklikult arvan, et asi on lihtsalt bugine.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 11:12:00 vasta tsitaadiga

no tont seda teab (mäng ise, nö. seestpoolt või mängija poolt vaadatuna ei ole mul mingeid märkimisväärseid bug'e küll näidanud!), võibolla sul õigus...kuid mulle ei tundu mitte kuidagi reaalne, et niivõrd massiivne, graafiliselt ilus ning küllaltki detailiderohke mäng võikski võtta töötades kõigest 300mb rami, nagu sa ennist väitsid...sellisel juhul võiks ju põmst täie sujuvusega, absull kõik settingud maxed out lasta mängu ka masina peal, millel ainult 512mb rami sees!?! kuid ma arvan, me kõik teame, et see aeg kui mängud jooksid kenasti ja sujuvalt nii väikse hulga mäluga, on juba ammu möödas icon_wink.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 11:18:33 vasta tsitaadiga

Olen Wiltziga nõus, tegu pole tavalise shuuteriga, mitte mingil juhul, kuigi on jah läbi võimalik joosta kui tavalist shooterit. kes ikka tahab see exploreda saab thumbs_up.gif
Omal mänguaega ligi 20h ma arvan, ja pole veel poolepealgi, kõik kohad kus vähegi võimalik, läbi kolatud, iga väiksem maja ja muu huvitav objekt kaardil. sama ajaga oleks hl2, doom, cod seeria ja riddic'i läbi teha jõudnud vist icon_rolleyes.gif
Mingite HL2 seda mängu võrrelda on lausa mõnitamine, nii lineaarset mängu kui hl2 oli ei ole rohkem võimalik teha.
va cod ja cod2, aga need peavadki nii olema nagu nad on.

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 11:28:04 vasta tsitaadiga

Riddick oli ka suht lineaarne, kuid sisu poolest meeldis rohkem. Sealgi said valida mida ütled, et kas oled üdini badass või üritad sõbruneda. Ja väga lahe käsikaklus süsteem icon_smile.gif Kui võrrelda, seda mis emotsiooni andis Riddick kui mängima hakkasin ja mida Stalker, siis jääks Riddick peale. Olen üritanud seda Riddickut veel tööle saada, kuid pole õnnestunud. Aga võibolla tõesti peab seda Stalkerit mängima oma 20 h , et tõelist emotsiooni saada ja lugu kaasa haaraks, kuid Riddick suutis seda juba avavideost alates. Kuigi tunnistan, et Stalkeris on tegemist rohkem.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
häpijoii
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2004




sõnum 26.03.2007 11:32:30 vasta tsitaadiga

Ma olen nüüd kaks päeva mänginud ja mulje on VÄGEV pole ennem nii head mängu näinud. Atmosfäär on nii kümnesse kui veel olla saab. Alguses tundus mõtetult raske, kuna aim nagu paigast ära jne aga siis avastasin et olen roninud liiga kaugele ja vastased on kogenud mehed.Ainus asi mis närvidele käib on vaenlaste respawn seda oleks võinud ainult loomad teha.Tunnen isegi uhkust et film eesti pinnal üles võeti 8)
_________________
99999999999 in 1
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 11:47:03 vasta tsitaadiga

milline film? icon_eek.gif 1979 aasta stalker on eestis filmitud???

atmosfäär ning keskkond, kus tegevus toimub on tõepoolest stalkeri puhul täiesti ainulaadne ning ilmselt just meie, eestlaste jaoks on see selline...paljuski tuttavat tunnet tekitav värk icon_biggrin.gif või noh, ei tea kuidas teistega, aga mulle ikka jõhkralt meeldis nooremana luusida ringi vene sõdurite poolt üsna hiljuti maha jäetud osades, piirivalve ehitistes ja üldse sellises sõjandusega seonduvas keskkonnas icon_razz1.gif mis nooremana, tegelikult luusiks praegugi huviga sellistes kohtades ringi, lihtsalt nüüd on need niivõrd ära rüüstatud/lõhutud/lagastatud juba icon_neutral.gif

paljud on "pentagonis" käinud? paljud on tondi kasarmutes ringi kolanud? ämari lennuväljal (kui see veel põmst sõjaväe kontrolli all oli icon_razz1.gif ), lõhkeaineladudes? icon_biggrin.gif pentagoni keldritest leidsin ma kunagi muide mingi cpu, selline päris suur jurakas, 5*5cm, oli ka mingi 60ndatest vist icon_lol.gif

Riddick oli VÄGA kõva mäng, kuid lõpupoole kippus muutuma natuke üksluiseks keevitamiseks ära. siiski, ka selliseid mängu nagu riddick, võidaks mõned veel teha thumbs_up.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 26.03.2007 11:52:50 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
milline film? icon_eek.gif 1979 aasta stalker on eestis filmitud???


just see sama 1979 Stalker on vähemalt osaliselt Eestis filmitud http://www.imdb.com/title/tt0079944/locations
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 11:54:48 vasta tsitaadiga

tundub nii, seda tõesti ei teadnud...olen ka filmi ainult osaliselt näinud muidugi! icon_biggrin.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jules
HV veteran
jules

liitunud: 04.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 12:07:03 vasta tsitaadiga

Korralik mäng, vasikavaimustus sai peale esimest 2-3 tundi mängimist läbi ja nüüd on lihtsalt hea. Kes tahab, saab joosta mööda storyline'i, kes tahab võib avastada ja uurida palju lustib.
Relvad on väga muhedad ja süsteem, et saad korraga kanda vaid piiratud arvu neid on ka väga mõnus ja realistlik. Alguses nende rookie bandiitide vastu oli selle suvalise käsirelvaga minu arust väga äge headshote teha... BOOM! HEADSHOT!
Mind häirib veidi see PDA, nõmedalt piiksub koguaeg ja kogu seal olev info on ka kuidagi puudulik. Koguaeg on kõik asjad rohelised (nagu poleks loetud), valgeks läheb ainult korraks. Järgmisel korral sisse minnes on jälle roheline... väga raske on uut infot kätte kiiresti saada. Samuti on need artifaktid ikka suhteliselt mõttetud, vähemalt hetkel alguses pole midagi head leidnud. Saad 2-3% midagi juurde samas kohe -10% radioaktiivsust. IMHO täielik enesetapp zone'is. Oskab keegi üldse räägida midagi lähemalt nende kohta:
Burn - põletused, enamvähem loogiline...
Electric shock - elektri vastu..
Impact - ???
Rupture - rebendid? ???
Radiation - loogiline
Chemical burn - keemiline põletus, söövitavad asjad...
Explosion - plahvatused? põletuse alla ei mahuks? ???
Bulletproof cap - kuulikindel müts? WTF? ???

Eks mängib edasi ja vaatab mis saama hakkab, military camp eile oli igatahes väga fun 8)

Ahjaa, öösel kell 3 pimedas kanalisatsioonis ei ole väga hea kui sulle nurga tagant AK'ga valang selga köetakse... surma sai küll tema, aga mul oli mäng pausi peal ja kulus mitu minutit, et sellest ehmatusest toibuda... icon_smile.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
redenergy
HV veteran
redenergy

liitunud: 22.03.2004




sõnum 26.03.2007 12:58:12 vasta tsitaadiga

Impact - No näiteks kui kuulid kuulivesti tabavad
Rupture - Kiskjad nagu koerad, sead jne.
Plahvatus ja pöletus on erinevad asjad... Plahvatusel on tõukejöud
Bulletproof cap - pigem mingi õhuke kaitsekiht mis kuulide eest natuke kaitseb

Artifakte on mängus palju ja vöid valida olukorraks sobiva, st. vahetada neid kui kotis on.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 13:15:14 vasta tsitaadiga

jah, artifactide süsteem iseenesest on väga huvitav ja omapärane, ning jällegi täiesti ainulaadne minumeelest, vähemalt ise ei ole sellist teemat varem mängudes kohanud. sobib ka suht ilusti stalkeri teemaga kokku, selles mõttes, et eks see mutatsiooni ja anomaaliate värk ju ole seal aktuaalne ning ka reaalselt on mutatsioon selline asi, mis põhimõtteliselt võib vist põhjustada a'la "kiiremat tervenemist" ja muid huvitavaid asju. ning see on puhtalt loogiline ning igati mõistlik, et need artifactid ei anna ainult mingile asjale juurde, vaid võtavad ka kuskilt natuke maha.
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marco80
HV kasutaja

liitunud: 09.10.2003




sõnum 26.03.2007 13:35:19 vasta tsitaadiga

Sain siis lõpuks originaali kätte S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Collectors Edition thumbs_up.gif

Mõni pilt ka


Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 26.03.2007 13:50:37 vasta tsitaadiga

raamatud näevad tõesti vanad välja, päris ägedad thumbs_up.gif
juba seepärast ostaks CCE

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marco80
HV kasutaja

liitunud: 09.10.2003




sõnum 26.03.2007 13:54:22 vasta tsitaadiga

Uurisin just raamatut ja lugesin 28 relva mida mängus kasutada saab icon_razz.gif Õhtul proovin ära icon_razz.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 26.03.2007 13:54:55 vasta tsitaadiga

mTim kirjutas:
raamatud näevad tõesti vanad välja, päris ägedad thumbs_up.gif
juba seepärast ostaks CCE


eks nad kogu see aeg nende raamatute vanemaks muutmisega tegelesidki icon_razz.gif leotati mingis lahuses oma kolm neli aastat
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
häpijoii
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2004




sõnum 26.03.2007 14:08:08 vasta tsitaadiga

marco80 kirjutas:
Uurisin just raamatut ja lugesin 28 relva mida mängus kasutada saab icon_razz.gif Õhtul proovin ära icon_razz.gif


Mis bonus dvd peale on icon_razz1.gif

_________________
99999999999 in 1
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 14:10:39 vasta tsitaadiga

Ma ise arvaksin, et originaal videovõtted Tsernobölist
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 26.03.2007 19:14:11 vasta tsitaadiga

Wiltz

Äitah sul on täiesti õigus. Tänu sulle ma proovin seda mängu uuesti. Ja ma ei ole eriti osav mängur. Mingist

tosinast vennast ma ennast läbi shootida ei osak tõepoolest. Tegemist on suurepärase shooteriga. Kahjuks ei ole see

mäng siiski midagi enamat kui üks suurepärane shooter. Jah ühes tsoonis võib tõepoolest tegevust leida. Aga see

tegevus saab üsna pea otsa.

Siinkohal tahaks kirjeldada artiklit mis avaldati 2003 aasta PC Gameris. Ajakirjanikud käisid Ukrainas konverensil

kus näidati Stalkerit. Artikkel oli umbes selline. Developer loadis mängu ja sai kohe missiooni kus ta pidi kohtuma

ühe stalkeriga ,et mingi asi kätte saada. Mängija istus autosse ja sõitis mingisse mahajäetud baasi. Autosõit toimus

dziibis aeglaselt läbi tiheda metsa. Lõpuk baasi jõudes märkas ta laipa ja laiba kohal oli mingi elukas. Siinkohal

ütles developer ,et see oli kõik random. Elukas ja stalker said kokku juhuse tahtel ja elukas jäi peale. Mängija

ootas kuni elukas lahkus ja astus laiba juurde ja võttis mingid paberid. Nüüd asus ta tagasi teele. Sama teed mõõda

ta tagasi enam ei sõitnud. Ta sõitis väikese ringiga ,et näidata ülejäänud tsooni. Kaart oli üüratult suur. Vahepeal

jõudis kätte öö. Hakkas vihma sadama ja välku lööma. Atmosfäär oli võrratu. Tõepoolest tundus ,et sa oled seal

metses öösel. Jäärsult oli kuulda püssipauku. Mängija jättis auto seisma ja läks uurima mis toimub. Eemal nägi ta

kolme stalkerit kes aktiivselt jahtisid mingit elukat. Kuigi elukas pääses kuna ta jooksis minema läksid stalkerid

tagasi oma laagriplatsile kus põles mõnus lõke.
Developer siinkohal kirjeldas kuidas ka see tegevus on random. Mängus on üle 100 stalkeri kes mõõda tsooni ringi

rändavad ja artifakte otsivad. Mõnikord lõõvad nad kampa ja mõnikord on nad üksi. Ja õõsiti seavad nad vahest

laagriplatse ülesse. Kogu see asi oli random. Hiljem uuesti loadides ei pruugi neid mehi enam seal olla. Ja oleneb

ka sinust kas need stalkerid on sinu vastu vaenulised või neutraalsed. Mäng tuleb aastal 2004.


Vot umbes selline artikkel oligi. Mäng pidi just sellise freeroam ülesehitusega tulema Siis tuli aasta 2004 ja mängu

polnd kuskil näha. Tuli aasta 2005,2006,2007 ja mäng tuli lõpuks välja. Ja loomulikult paljudele meile see mäng

meeldib kuna me ei tea õieti missugune se mäng päriselt pidi olema. Isegi kodulehel siiamaani seisab feature saidil

,et on rohkem kui 100 stalkerit kes teevad sama mida sina teed. Kahjuks neid ei ole ju. Ainult mõned skriptitud

stalkerit kes passivad niikaua kui vaja baasi joosta. Vot sellepärast ongi paljud fännid pettunu kes seda mängu

aastaid on oodanud. Niipalju raisatuid aastaid. Niipalju lootusi ja mille nimel. Mingi suurepärase shooteri nimel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2007 19:43:41 vasta tsitaadiga

kena kirjeldus, aga vabsee ei saa aru, mida sa selle kõigega öelda tahad icon_lol.gif
raisatud aastaid? mille nimel? no mina näen praegu küll VÄGA hästi, mille nimelt seda tööd tehti ja olen asja valmistajatele VÄGA tänulik, et nad oma aega sellise asja peale raiskasid! thumbs_up.gif aga ausalt öeldes ei saa kohe mitte aru, mida sa sellega öelda tahad "Niipalju raisatuid aastaid. Niipalju lootusi ja mille nimel. Mingi suurepärase shooteri nimel"?!? jah, justnimelt, selle suurepärase, ma ütleks lausa ainulaadse ja kõige vägevema shuuteri nimel, mida mina iial mänginud olen icon_biggrin.gif kelle seisukohalt need aastad siis raisatud on, sinu? developeride?
"mingi suurepärase shooteri nimel" pidi vist tähendama seda, et sina oleks näinud sellest mängust tulemas midagi muud kui shuuterit...huvitav mida sa arvasid sealt tulevat...autocrossi võimalusega aegajalt kuskilt laipade juurest dokumente korjata?

rääkides sellest suurest "random factorist", mida sa oma postis väga tihti rõhutasid, minule kõrvalt vaadates tunduvad need stalkerid ja igasugused loomad, bandiidid ja kes seal on, tegutsevat suhteliselt randomly...ei tõepoolest nad ei süüta kuskil puu all suvalisel hetkel lõket ega ehita omale võpsikusse ajaviiteks onni, kuid nad lendavad seal mapil küll täiesti suvaliselt ringi, ajavad mingeid metssigasid ja koeri taga ning võitlevad teiste AI tegelastega! seda sa ei saa eitada, kuna vastasel juhul ma väidan, et sa ei ole lihtsalt seda mängu kas üldse mänginud või pole absoluutselt tähelepanu pööranud, mis sinu ümber toimub.
ühesõnaga, praktiliselt kõik, mis oli seal sinu ilusas kirjelduses, on ka hetkel mängus niivõrd kuivõrd samamoodi olemas...sõidukid välja arvata, kuid mina väga suurt puudust neist ei tunnegi. 100 stalkerit on seal suhtokht kindlalt olemas, mida nad TÄPSELT teevad, ma ei tea...ja ega mind väga ei huvitagi icon_biggrin.gif kindel on see, et ühe koha peal nad ei seisa ja kuskile lambist ära ka ei kao! võid omale võtta ülesandeks neid killima hakata, ja samas kokku lugeda, palju saad.
kindlasti ON paljud fännid pettunud, et mäng tuli selline, aga mitte selline, et ühte asja ei ole sees ja teine asi on ülearu...kuid VÄGA paljud mitte-fänid lihtsalt naudivad superhead mängu, ega kiunu selle üle, et miks ei ole üks asi nii ja teine asi naa, vaid on kuidagi teistmoodi. muide, ega mingit täiesti random ja samas jube loogiliselt ja reaalselt toimivat "maailma", suure arvu "tegelastega" ei ole arvuti peal just kuigi lihtne simuleerida, arvestada veel seda, et eks CPU peab samal ajal palju muudki tegema. ahjaa, TÄIESTI random maailma minuteada ei saagi arvutil simuleerida, kuna põmst on ju kõik kood üks paras suur script ja ettekirjutus, arvuti ei suuda ise mõelda, ta suudab vaid täita ettekirjutaud ülesandeid! icon_smile.gif aga saan aru, et maitseid on erinevaid, kakelda ei taha, lihtsalt soovisin veel natuke oma seisukohta kirjeldada icon_wink.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario153
HV veteran
Mario153

liitunud: 16.08.2004




sõnum 26.03.2007 19:51:27 vasta tsitaadiga

``TÄIESTI random maailma minuteada ei saagi arvutil simuleerida, kuna põmst on ju kõik kood üks paras suur script ja ettekirjutus, arvuti ei suuda ise mõelda, ta suudab vaid täita ettekirjutaud ülesandeid!``

Ainuke vahe on selles kas neid ülesandeid on ette kirjutatud 10 või 10000 8)
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003




sõnum 26.03.2007 19:54:34 vasta tsitaadiga

mul on stalkeriga selline imelik probleem, et ainult static lighting-ut saab kasutada, Dx9 modet ei lase isegi proovida mitte. ometigi peaks 9800Pro ollema DX9 kaart, või on probleem hoopis SM3 puudumises?

kuskilt readmest ma sellekohta ka infot pole leidnud... icon_neutral.gif

_________________
Et oleks raskem!
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Venturi
HV kasutaja
Venturi

liitunud: 06.12.2004




sõnum 26.03.2007 19:57:09 vasta tsitaadiga

ei maksa nüüd gotmilki bashima hakata, kuna tema lootusi ei täidetud ja need inimesed kes stalkerit on juba päris algusest peale jälgind teavad, et ühel maal mängu tegemise ajaloos olid tõesti sellised lubadused õhus mängu AI kohta nagu gotmilk neid kirjeldas, mis on ka üks minu peamisi põhjusi (AI) miks ma stalkeri arengut jälgima jäin ja nüüd ka vaikselt pelan. kuigi mulle meeldiks kui kõik need lubadused oleks täidetud, on siiski suudetud luua üks parimaid shootereid mis on paari viimase aasta jooksul välja tulnd. Saaks nüüd suured MP mapid ka, kus saaks objektiv põhist playerstalker versus playerstalker teha oleks suurepärane thumbs_up.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.