Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 20.03.2007 02:16:39 vasta tsitaadiga

Täitsa huvitav paistab isegi ja oma masina peal täitsa kena graafika thumbs_up.gif Ainult characterite detailsus on kudagi odav... vähemalt need stalkerid kellega koos käin nottimas teisi... imelikult liiguvad ka kudagi jne a noh... paar pilti ka

http://www.zone.ee/wrc2006/1/PC_Games_Pictures/S.T.A.L.K.E.R_8800GTS_1.JPG
http://www.zone.ee/wrc2006/1/PC_Games_Pictures/S.T.A.L.K.E.R_8800GTS_2.JPG
http://www.zone.ee/wrc2006/1/PC_Games_Pictures/S.T.A.L.K.E.R_8800GTS_3.JPG
http://www.zone.ee/wrc2006/1/PC_Games_Pictures/S.T.A.L.K.E.R_8800GTS_4.JPG

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 02:35:09 vasta tsitaadiga

fps-i tuunimisel võib arvestada, et grass shadow efekt tõmbab väga kooma asja. Ilma selleta sain suht põhja muud asjad venitatud ja AA esimesel astmel 1280x960 resoga 20-40 fps-i algusekandis frapsi järgi.

HL2 on näomiimika graafika poolega saanud siiski palju paremini hakkama, eriti veel EP1-s. Muidu aga Stalkeri keskkond on kindlalt lahedam ja avaram thumbs_up.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 02:55:37 vasta tsitaadiga

graafika tundub täpselt nii, et eemalt vaadates on üsna okei, aga lähedalt on täielik kräpp...vähemalt platuuni piltidelt ja outside environment (näiteks see pilt vaenlasega, lähedal olev maja trepp tundub ikka väga odav icon_rolleyes.gif )
samuti tundus see vaenlane juba viletsa väljanägemisega, ma mõtlen graafiliselt icon_biggrin.gif nagu mõnes 3-4 aasta taguses mängus, aga eks ta mõneski mõttes ole ka 3-4a tagune mäng icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 03:02:42 vasta tsitaadiga

Siis ei jää Sul muud üle kui hakata ootama STALKERi järge ja juba Crysise mootoril 8) See juba oleks midagi. Aga ma pakun, et ega see Crysis STALKERIST väga erinev tulegi, võibolla et paremgi.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 03:45:26 vasta tsitaadiga

kas on mingeid uudiseid, et juba plaanitakse stalkeri järge crysise mootoril? ja millal see stalker ametlikult välja tuli, täna?! icon_lol.gif või oli see puhas spekulatsioon?
ma ei kujuta ette, milline võiks välja näha stalker crysise mootoril, kuid too mootor iseenesest peaks olema üsna impressive asi küll...algne farcry on mul igatahes siiani meeles kui üks ilusamaid ja omapärasemaid PC mänge üldse, kindlasti top5's vähemalt thumbs_up.gif icon_biggrin.gif
crysis ja stalker peaksid olema siiski üsna erinevad asjad, üks on mingi lõuna-venemaa külad ja mahajäätud linn, teine on väljamõeldud troopiline saar icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 20.03.2007 07:51:41 vasta tsitaadiga

aix17 kirjutas:
F6 - quicksave
F7 - quickload
by default peaks olema

thanks, saab neid kuidagi muuta ka? ära harjund f5 ja f9 icon_redface.gif

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 09:01:27 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
kas on mingeid uudiseid, et juba plaanitakse stalkeri järge crysise mootoril? ja millal see stalker ametlikult välja tuli, täna?! icon_lol.gif või oli see puhas spekulatsioon?
ma ei kujuta ette, milline võiks välja näha stalker crysise mootoril, kuid too mootor iseenesest peaks olema üsna impressive asi küll...algne farcry on mul igatahes siiani meeles kui üks ilusamaid ja omapärasemaid PC mänge üldse, kindlasti top5's vähemalt thumbs_up.gif icon_biggrin.gif
crysis ja stalker peaksid olema siiski üsna erinevad asjad, üks on mingi lõuna-venemaa külad ja mahajäätud linn, teine on väljamõeldud troopiline saar icon_lol.gif


Ma lihtsalt mõtlesin valjusti, vaevalt et keegi on plaaninud teha järge Crysise mootorile kui üldse.Selles mõttes on sarnased, nagu ma aru sain, et Crysises sai ka vabalt ringi luusida ja missioone lahendada (loe: inimesi ja kolle nottida) ja sellised taktika ja rollika elemendid olid ka saa, said suunata mis võimeid sa enda küljes arenad, kas kiirust või vastupidavust (kuulide ja löökide eest), täpselt nagu Staalkeriski, seal peab neid artefakte koguma et seda teha. icon_smile.gif Koht kohaks, STALKERI ideed ei saakski troopikas teostada, pool atmosfäri kaoks ära. Aga troopika on just see koht, kuhu tulnukad ja muud soojust armastavad ilalõuad maanduksid.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krunge
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 20.03.2007 09:34:27 vasta tsitaadiga

Mingi ~5h mängitud ja väga ei vingu. Oli ju teada et mäng ei tule selline päris nagu algselt plaanitud ja ilmselt käis projekt tüüpidel ka üle jõu ning tehniliselt perfektset mängu ma ei oodanudki. Aegajalt märkab ikka kiirustamise/lõpuni tegematuse märke - näiteks mõned tüübid, kes suga räägivad, lõksutavad lihtsalt oma lõuga kiires tempos üles alla, ilma et jutuga kuidagi sünkroonis püsiks, mõned ei liiguta aga üldse suud, nagu suhtleks telepaatia teel. Samuti on mängitavuse mõttes ebameeldiv/tempot tappev see mappi mööda kõmpimine. Igatsen siin Oblivioni tüüpi mapi kaudu hüppamist ühest paigast teise. Vähemalt mingi sõiduk võiks käepärast olla, kasvõi jalgratas või võrr, BTRist ei julge unistadagi.
Aga oma fiiling ja omapära mängul on, midagi sellist mida tehniliselt perfektsetes keskmistes FPSides tihtipeale ei näe, nii et soovitan proovida kindlasti.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 20.03.2007 09:56:21 vasta tsitaadiga

Krunge kirjutas:
Samuti on mängitavuse mõttes ebameeldiv/tempot tappev see mappi mööda kõmpimine.


Selle lause järgi võin järeldada et mapil saab kõvasti ja pikalt ringi kolada?

_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 20.03.2007 09:56:49 vasta tsitaadiga

keegi ehk ütleb kuidas sellest rookie tasemest üldse edasi saab? arenal öeldi, et ma pole piisavalt kõva sell, et edasi madistada. kas kandevõimet ka kuidagi suurendada saab jne?
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 20.03.2007 10:03:06 vasta tsitaadiga

sai ka asja veits proovida, kuid esimesena mis silma jäid oli pealeloetud tekstide vähesus või õigemini peaaegu puudumine .... no mida kuratit... asja tehti "pool sajandit" ja selle ajaga ei saanud siis tekste sisse lugeda lasta. mitte et mul midagi lugemise vastu oleks, aga asi lihtsalt põhimõttes, miks peab osa tekstist pealel loetud olema osa mitte. võtnud siis üks suund ja otsustanud ühe kasuks. kasutaja mugavuse seisukohast lähtudes oleks ikka pealeloetud tekstid paremad.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 20.03.2007 10:18:53 vasta tsitaadiga

raimo21 kirjutas:
sai ka asja veits proovida, kuid esimesena mis silma jäid oli pealeloetud tekstide vähesus või õigemini peaaegu puudumine .... no mida kuratit... asja tehti "pool sajandit" ja selle ajaga ei saanud siis tekste sisse lugeda lasta. mitte et mul midagi lugemise vastu oleks, aga asi lihtsalt põhimõttes, miks peab osa tekstist pealel loetud olema osa mitte. võtnud siis üks suund ja otsustanud ühe kasuks. kasutaja mugavuse seisukohast lähtudes oleks ikka pealeloetud tekstid paremad.

tia, mulle näiteks see venekeelne vadin täitsa istub icon_smile.gif
õpi keel ära! icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 20.03.2007 10:26:01 vasta tsitaadiga

Paganarh kirjutas:
raimo21 kirjutas:
sai ka asja veits proovida, kuid esimesena mis silma jäid oli pealeloetud tekstide vähesus või õigemini peaaegu puudumine .... no mida kuratit... asja tehti "pool sajandit" ja selle ajaga ei saanud siis tekste sisse lugeda lasta. mitte et mul midagi lugemise vastu oleks, aga asi lihtsalt põhimõttes, miks peab osa tekstist pealel loetud olema osa mitte. võtnud siis üks suund ja otsustanud ühe kasuks. kasutaja mugavuse seisukohast lähtudes oleks ikka pealeloetud tekstid paremad.

tia, mulle näiteks see venekeelne vadin täitsa istub icon_smile.gif
õpi keel ära! icon_biggrin.gif


sa võiks siis kõigepealt eesti keele õpingutega alustada, sest ma nagu mainisin, et häirib vähene dialoogide pealelugemine, mitte vene keelne karjumine ja ropendamine. see viimane annab mängu õhustikule väga palju positiivset juurde.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 20.03.2007 11:13:06 vasta tsitaadiga

Kas kelligil on sama viga olnud, et kui rendering paneb selle teise (objects) siis teatud ilmakaarde vaatamisel läheb fps 1 peale?
Kui panna staticu peale on kõik OK.
Vahel on ka nii, et lased jooksmis nupu lahti aga ta jookseb ikkagi 3 meetrit edasi. Sama on vaate liigutamisega, vahel jääb täiesti lambist vaade kinni ja samal ajal jookseb natuke omapäid kuhugi...
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inc
HV veteran
inc

liitunud: 18.04.2004




sõnum 20.03.2007 11:58:41 vasta tsitaadiga

Andykas kirjutas:

Vahel on ka nii, et lased jooksmis nupu lahti aga ta jookseb ikkagi 3 meetrit edasi. Sama on vaate liigutamisega, vahel jääb täiesti lambist vaade kinni ja samal ajal jookseb natuke omapäid kuhugi...


Endale käib ka see pinda. Ebamugav on ka see, et kui sa kallutad vasakule, siis sa ei saa koheselt paremale kallutada, vaid pead nupu lahti laskma ja siis vajutama E'd. Kui aga kallutad paremale, siis saab täitsa vabalt koheselt vasakule kallutada.

Oskab keegi öelda milles probleem, nimelt suvalistel ajahetkedel jääb pilt täitsa seisma (nii 2-3 sec). Graafika on medium. Kas tõesti siis 2GB mälust jääb väheseks?

Ning kust ma endale uue ülikonna saaksin osata? Kogemata läksin müügiga nii hoogu, et müüsin ka riided seljast. icon_lol.gif
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 11:59:17 vasta tsitaadiga

Kas seal naisi ka on tegelasteks või äkki ostmiseks icon_razz.gif
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 20.03.2007 12:16:16 vasta tsitaadiga

Tõenäoliselt mitte. Kas peaks või?

Mäng ise meeldib mulle iga tunniga järjest enam. icon_smile.gif
Alustasin Novice raskusastmega, aga nüüd mõtlen, et peaks vist seda tõstma. Ma ei tea, kuidas Stalker astmega on, aga seal vist pole võimalik seda sõjaväelaste kontrollposti raudteesilla all niisama lihtsalt summutiga püstoliga maha kõmmutada? icon_neutral.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002



Online

sõnum 20.03.2007 12:33:13 vasta tsitaadiga

Esmamulje on suht masendav , kuigi arvuti millega proovisin ei olnud just suurem asi...

Mis teema sellega on et kui mingi venna püstoliga maha lased või noaga siis lendab meetri võrra kaugemale nagu oleks pumbaga saanud icon_question.gif
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario153
HV veteran
Mario153

liitunud: 16.08.2004




sõnum 20.03.2007 12:38:55 vasta tsitaadiga

Reaalses elus ei lennata isegi pumbast niimoodi. See on ikka see Hollywoodilik arusaamine asjadest. Hea ekperiment oli `Müüdimurdjates` kus erinevatest relvadest lasti konksu otsas rippuvat sea keret. Lõpuks kui oli seale kuulivest selga aretatud alles siis potsatas ta sealt konksu otsast maha. Aga ei mingisugust tahapoole lendamist icon_exclaim.gif
Kui mingi lendamine isegi toimuks, siis peab laskja lendama sama kaugele taha poole kui pihta saaja.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 13:43:51 vasta tsitaadiga

Mario153 kirjutas:
Reaalses elus ei lennata isegi pumbast niimoodi. See on ikka see Hollywoodilik arusaamine asjadest. Hea ekperiment oli `Müüdimurdjates` kus erinevatest relvadest lasti konksu otsas rippuvat sea keret. Lõpuks kui oli seale kuulivest selga aretatud alles siis potsatas ta sealt konksu otsast maha. Aga ei mingisugust tahapoole lendamist icon_exclaim.gif
Kui mingi lendamine isegi toimuks, siis peab laskja lendama sama kaugele taha poole kui pihta saaja.


Jap isegi seda osa sai vaadatud icon_smile.gif Näidati ka kuidas see hollywoodi lendamine tehtud on icon_biggrin.gif
Vanemates Hitmanides oli see julmalt häiriv. Lasid tüüpi pumbaga ,see lendas 20m õhku ja nagu kumminukul jalad ,käed lotendasid.

_________________
Tere.
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seldor
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2004




sõnum 20.03.2007 13:44:55 vasta tsitaadiga

sitta selle lendamisega mängi ise omab täiega ikka, öösel mängida on ikka väga creepy icon_biggrin.gif üldiselt suht lahe tundub aga nagu esimesed missionid näitavad saab seal ikka väga räigelt palju vastaseid maha lüüa.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aix
HV Guru
Aix

liitunud: 02.06.2004




sõnum 20.03.2007 13:46:04 vasta tsitaadiga

vastaste täpsus on terake häiriv
ei ole lahe, kui kuskilt 40m pealt pannakse pumbaga 40 dämmi icon_mad.gif
Kommentaarid: 407 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 339
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 20.03.2007 13:48:17 vasta tsitaadiga

Kas keegi on juba selle missioonini jõudnud kus peab selle tyybi vanglast ära päästma?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 20.03.2007 13:50:46 vasta tsitaadiga

Igaks juhuks mainin, et ärme hakka siia spoilereid kirjutama, kõik ei ole veel kuigi kaugel mänguga ja ei tahaks nende avastamisrõõmu ära rikkuda. icon_wink.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 20.03.2007 14:19:00 vasta tsitaadiga

Neile kellele jooksmine pinda käib: "X" nupp oli (vist) sprintimine, millega saab päris kiiresti ühest kohast teise kimada. Kahju muidugi, et sõiduvahendid mängust välja jäid ja oma uazikut osta ei lasta. icon_sad.gif
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.