Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
20.03.2007 02:35:09
|
|
|
fps-i tuunimisel võib arvestada, et grass shadow efekt tõmbab väga kooma asja. Ilma selleta sain suht põhja muud asjad venitatud ja AA esimesel astmel 1280x960 resoga 20-40 fps-i algusekandis frapsi järgi.
HL2 on näomiimika graafika poolega saanud siiski palju paremini hakkama, eriti veel EP1-s. Muidu aga Stalkeri keskkond on kindlalt lahedam ja avaram
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2007 02:55:37
|
|
|
graafika tundub täpselt nii, et eemalt vaadates on üsna okei, aga lähedalt on täielik kräpp...vähemalt platuuni piltidelt ja outside environment (näiteks see pilt vaenlasega, lähedal olev maja trepp tundub ikka väga odav )
samuti tundus see vaenlane juba viletsa väljanägemisega, ma mõtlen graafiliselt nagu mõnes 3-4 aasta taguses mängus, aga eks ta mõneski mõttes ole ka 3-4a tagune mäng
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
20.03.2007 03:02:42
|
|
|
Siis ei jää Sul muud üle kui hakata ootama STALKERi järge ja juba Crysise mootoril 8) See juba oleks midagi. Aga ma pakun, et ega see Crysis STALKERIST väga erinev tulegi, võibolla et paremgi.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2007 03:45:26
|
|
|
kas on mingeid uudiseid, et juba plaanitakse stalkeri järge crysise mootoril? ja millal see stalker ametlikult välja tuli, täna?! või oli see puhas spekulatsioon?
ma ei kujuta ette, milline võiks välja näha stalker crysise mootoril, kuid too mootor iseenesest peaks olema üsna impressive asi küll...algne farcry on mul igatahes siiani meeles kui üks ilusamaid ja omapärasemaid PC mänge üldse, kindlasti top5's vähemalt
crysis ja stalker peaksid olema siiski üsna erinevad asjad, üks on mingi lõuna-venemaa külad ja mahajäätud linn, teine on väljamõeldud troopiline saar
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
20.03.2007 07:51:41
|
|
|
aix17 kirjutas: |
F6 - quicksave
F7 - quickload
by default peaks olema |
thanks, saab neid kuidagi muuta ka? ära harjund f5 ja f9
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
20.03.2007 09:01:27
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
kas on mingeid uudiseid, et juba plaanitakse stalkeri järge crysise mootoril? ja millal see stalker ametlikult välja tuli, täna?! või oli see puhas spekulatsioon?
ma ei kujuta ette, milline võiks välja näha stalker crysise mootoril, kuid too mootor iseenesest peaks olema üsna impressive asi küll...algne farcry on mul igatahes siiani meeles kui üks ilusamaid ja omapärasemaid PC mänge üldse, kindlasti top5's vähemalt
crysis ja stalker peaksid olema siiski üsna erinevad asjad, üks on mingi lõuna-venemaa külad ja mahajäätud linn, teine on väljamõeldud troopiline saar  |
Ma lihtsalt mõtlesin valjusti, vaevalt et keegi on plaaninud teha järge Crysise mootorile kui üldse.Selles mõttes on sarnased, nagu ma aru sain, et Crysises sai ka vabalt ringi luusida ja missioone lahendada (loe: inimesi ja kolle nottida) ja sellised taktika ja rollika elemendid olid ka saa, said suunata mis võimeid sa enda küljes arenad, kas kiirust või vastupidavust (kuulide ja löökide eest), täpselt nagu Staalkeriski, seal peab neid artefakte koguma et seda teha. Koht kohaks, STALKERI ideed ei saakski troopikas teostada, pool atmosfäri kaoks ära. Aga troopika on just see koht, kuhu tulnukad ja muud soojust armastavad ilalõuad maanduksid.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Krunge
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
20.03.2007 09:34:27
|
|
|
Mingi ~5h mängitud ja väga ei vingu. Oli ju teada et mäng ei tule selline päris nagu algselt plaanitud ja ilmselt käis projekt tüüpidel ka üle jõu ning tehniliselt perfektset mängu ma ei oodanudki. Aegajalt märkab ikka kiirustamise/lõpuni tegematuse märke - näiteks mõned tüübid, kes suga räägivad, lõksutavad lihtsalt oma lõuga kiires tempos üles alla, ilma et jutuga kuidagi sünkroonis püsiks, mõned ei liiguta aga üldse suud, nagu suhtleks telepaatia teel. Samuti on mängitavuse mõttes ebameeldiv/tempot tappev see mappi mööda kõmpimine. Igatsen siin Oblivioni tüüpi mapi kaudu hüppamist ühest paigast teise. Vähemalt mingi sõiduk võiks käepärast olla, kasvõi jalgratas või võrr, BTRist ei julge unistadagi.
Aga oma fiiling ja omapära mängul on, midagi sellist mida tehniliselt perfektsetes keskmistes FPSides tihtipeale ei näe, nii et soovitan proovida kindlasti.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
20.03.2007 09:56:21
|
|
|
Krunge kirjutas: |
Samuti on mängitavuse mõttes ebameeldiv/tempot tappev see mappi mööda kõmpimine. |
Selle lause järgi võin järeldada et mapil saab kõvasti ja pikalt ringi kolada?
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
20.03.2007 09:56:49
|
|
|
keegi ehk ütleb kuidas sellest rookie tasemest üldse edasi saab? arenal öeldi, et ma pole piisavalt kõva sell, et edasi madistada. kas kandevõimet ka kuidagi suurendada saab jne?
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
raimo21
HV kasutaja
liitunud: 10.09.2004
|
20.03.2007 10:03:06
|
|
|
sai ka asja veits proovida, kuid esimesena mis silma jäid oli pealeloetud tekstide vähesus või õigemini peaaegu puudumine .... no mida kuratit... asja tehti "pool sajandit" ja selle ajaga ei saanud siis tekste sisse lugeda lasta. mitte et mul midagi lugemise vastu oleks, aga asi lihtsalt põhimõttes, miks peab osa tekstist pealel loetud olema osa mitte. võtnud siis üks suund ja otsustanud ühe kasuks. kasutaja mugavuse seisukohast lähtudes oleks ikka pealeloetud tekstid paremad.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
20.03.2007 10:18:53
|
|
|
raimo21 kirjutas: |
sai ka asja veits proovida, kuid esimesena mis silma jäid oli pealeloetud tekstide vähesus või õigemini peaaegu puudumine .... no mida kuratit... asja tehti "pool sajandit" ja selle ajaga ei saanud siis tekste sisse lugeda lasta. mitte et mul midagi lugemise vastu oleks, aga asi lihtsalt põhimõttes, miks peab osa tekstist pealel loetud olema osa mitte. võtnud siis üks suund ja otsustanud ühe kasuks. kasutaja mugavuse seisukohast lähtudes oleks ikka pealeloetud tekstid paremad. |
tia, mulle näiteks see venekeelne vadin täitsa istub
õpi keel ära!
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
raimo21
HV kasutaja
liitunud: 10.09.2004
|
20.03.2007 10:26:01
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
raimo21 kirjutas: |
sai ka asja veits proovida, kuid esimesena mis silma jäid oli pealeloetud tekstide vähesus või õigemini peaaegu puudumine .... no mida kuratit... asja tehti "pool sajandit" ja selle ajaga ei saanud siis tekste sisse lugeda lasta. mitte et mul midagi lugemise vastu oleks, aga asi lihtsalt põhimõttes, miks peab osa tekstist pealel loetud olema osa mitte. võtnud siis üks suund ja otsustanud ühe kasuks. kasutaja mugavuse seisukohast lähtudes oleks ikka pealeloetud tekstid paremad. |
tia, mulle näiteks see venekeelne vadin täitsa istub
õpi keel ära!  |
sa võiks siis kõigepealt eesti keele õpingutega alustada, sest ma nagu mainisin, et häirib vähene dialoogide pealelugemine, mitte vene keelne karjumine ja ropendamine. see viimane annab mängu õhustikule väga palju positiivset juurde.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andykas
HV veteran

liitunud: 28.08.2004
|
20.03.2007 11:13:06
|
|
|
Kas kelligil on sama viga olnud, et kui rendering paneb selle teise (objects) siis teatud ilmakaarde vaatamisel läheb fps 1 peale?
Kui panna staticu peale on kõik OK.
Vahel on ka nii, et lased jooksmis nupu lahti aga ta jookseb ikkagi 3 meetrit edasi. Sama on vaate liigutamisega, vahel jääb täiesti lambist vaade kinni ja samal ajal jookseb natuke omapäid kuhugi...
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
inc
HV veteran

liitunud: 18.04.2004
|
20.03.2007 11:58:41
|
|
|
Andykas kirjutas: |
Vahel on ka nii, et lased jooksmis nupu lahti aga ta jookseb ikkagi 3 meetrit edasi. Sama on vaate liigutamisega, vahel jääb täiesti lambist vaade kinni ja samal ajal jookseb natuke omapäid kuhugi... |
Endale käib ka see pinda. Ebamugav on ka see, et kui sa kallutad vasakule, siis sa ei saa koheselt paremale kallutada, vaid pead nupu lahti laskma ja siis vajutama E'd. Kui aga kallutad paremale, siis saab täitsa vabalt koheselt vasakule kallutada.
Oskab keegi öelda milles probleem, nimelt suvalistel ajahetkedel jääb pilt täitsa seisma (nii 2-3 sec). Graafika on medium. Kas tõesti siis 2GB mälust jääb väheseks?
Ning kust ma endale uue ülikonna saaksin osata? Kogemata läksin müügiga nii hoogu, et müüsin ka riided seljast.
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
20.03.2007 11:59:17
|
|
|
Kas seal naisi ka on tegelasteks või äkki ostmiseks
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
20.03.2007 12:16:16
|
|
|
Tõenäoliselt mitte. Kas peaks või?
Mäng ise meeldib mulle iga tunniga järjest enam.
Alustasin Novice raskusastmega, aga nüüd mõtlen, et peaks vist seda tõstma. Ma ei tea, kuidas Stalker astmega on, aga seal vist pole võimalik seda sõjaväelaste kontrollposti raudteesilla all niisama lihtsalt summutiga püstoliga maha kõmmutada?
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002

|
20.03.2007 12:33:13
|
|
|
Esmamulje on suht masendav , kuigi arvuti millega proovisin ei olnud just suurem asi...
Mis teema sellega on et kui mingi venna püstoliga maha lased või noaga siis lendab meetri võrra kaugemale nagu oleks pumbaga saanud
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
20.03.2007 12:38:55
|
|
|
Reaalses elus ei lennata isegi pumbast niimoodi. See on ikka see Hollywoodilik arusaamine asjadest. Hea ekperiment oli `Müüdimurdjates` kus erinevatest relvadest lasti konksu otsas rippuvat sea keret. Lõpuks kui oli seale kuulivest selga aretatud alles siis potsatas ta sealt konksu otsast maha. Aga ei mingisugust tahapoole lendamist
Kui mingi lendamine isegi toimuks, siis peab laskja lendama sama kaugele taha poole kui pihta saaja.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
20.03.2007 13:43:51
|
|
|
Mario153 kirjutas: |
Reaalses elus ei lennata isegi pumbast niimoodi. See on ikka see Hollywoodilik arusaamine asjadest. Hea ekperiment oli `Müüdimurdjates` kus erinevatest relvadest lasti konksu otsas rippuvat sea keret. Lõpuks kui oli seale kuulivest selga aretatud alles siis potsatas ta sealt konksu otsast maha. Aga ei mingisugust tahapoole lendamist
Kui mingi lendamine isegi toimuks, siis peab laskja lendama sama kaugele taha poole kui pihta saaja. |
Jap isegi seda osa sai vaadatud Näidati ka kuidas see hollywoodi lendamine tehtud on
Vanemates Hitmanides oli see julmalt häiriv. Lasid tüüpi pumbaga ,see lendas 20m õhku ja nagu kumminukul jalad ,käed lotendasid.
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
seldor
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2004
|
20.03.2007 13:44:55
|
|
|
sitta selle lendamisega mängi ise omab täiega ikka, öösel mängida on ikka väga creepy üldiselt suht lahe tundub aga nagu esimesed missionid näitavad saab seal ikka väga räigelt palju vastaseid maha lüüa.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
20.03.2007 13:46:04
|
|
|
vastaste täpsus on terake häiriv
ei ole lahe, kui kuskilt 40m pealt pannakse pumbaga 40 dämmi
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
20.03.2007 13:48:17
|
|
|
Kas keegi on juba selle missioonini jõudnud kus peab selle tyybi vanglast ära päästma?
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
20.03.2007 13:50:46
|
|
|
Igaks juhuks mainin, et ärme hakka siia spoilereid kirjutama, kõik ei ole veel kuigi kaugel mänguga ja ei tahaks nende avastamisrõõmu ära rikkuda.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
20.03.2007 14:19:00
|
|
|
Neile kellele jooksmine pinda käib: "X" nupp oli (vist) sprintimine, millega saab päris kiiresti ühest kohast teise kimada. Kahju muidugi, et sõiduvahendid mängust välja jäid ja oma uazikut osta ei lasta.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
|