Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
28.02.2007 21:18:55
|
|
|
Uniteid saab põhimõtteliselt ju upgradeda erinevatest majadest, aga noh need on ühekordsed ostud mis nii olemasolevastele kui ka tulevikus ehitatavatele asjadele apply-vad.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
AFFmees
HV veteran

liitunud: 20.03.2006
|
28.02.2007 21:21:23
|
|
|
KRT küll Titaanid on nad ära kaotanud ja Lendavad taldrikud. Nimi tal ju Tiberium Wars .
viimati muutis AFFmees 28.02.2007 21:24:21, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
28.02.2007 21:22:38
|
|
|
AFFmees kirjutas: |
KRT küll Titaanid on nad ära kaotanud ja Lendavad taldrikud. |
Ma küll ei mäleta, et GDI või NOD oleks lendavaid taldrikuid omanud?
Sellest Mammothist on kahju rohkem
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
28.02.2007 21:24:55
|
|
|
Lendavad taldrikud olid C&C red alert 2 : Yuri's Revenge ex packis.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
AFFmees
HV veteran

liitunud: 20.03.2006
|
28.02.2007 21:26:50
|
|
|
Nod-il olid ju Tiberium Sun-is sellised lendava taldriku moodi asjandused. (SEE MÄNG NAGU DOOM uues kuues )
Kui nod-i ei juhi enam Cabal siis on küll jamasti. (Kahju ka et Cyborgid on ära kaotatud Cyborg Commando oli the best )
|
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
28.02.2007 21:51:03
|
|
|
AFFmees, Ohjummel, too oli banshee ju, mitte lendav taldrik
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
28.02.2007 22:04:30
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
AFFmees, Ohjummel, too oli banshee ju, mitte lendav taldrik  |
ma ka jäin mõtlema, mis taldrikutest jutt
aga see juri exp. oli ka päris pro... selline hea vanakooli strateegia ikka
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
28.02.2007 22:07:23
|
|
|
GDI Juggernauti on ka natuke revampitud, asja ei pea enam deploy`ma ning ei lase kõrge kaarega nagu miinipilduja, vaid nagu kahur. Kahju mõnesmõttes...
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
28.02.2007 23:07:09
|
|
|
amddude kirjutas: |
Kurat sõitku seenele kes tahavad et see jälle mingi tobe mikronanohüberneetikatuumamanagement mäng oleks. Esimene kord vist viimase 4 aasta jooksul kui tuli jälle 1 strateegia mis mulle meeldib just sellepärast et seal pole mingit sellist lollust et upgraded enda uniteid mis nigunii jooksevad surma... Lihtne mõnus Starcrafti moodi mäng (demo tutoriali esimese 10 minuti järgi mis ma mängida sain kuni arvuti jälle pange pani... muidu jookseb defaultis ilusti ja ka pilt on ilus) |
oeh. täpselt minu mõtted.
Angryhead kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Ot aga kas ikka mingi arenemine toimub üksustel kui möllavad? |
Seda Veterancyt vist ikka saab, nagu vanemates osades. Iseasi kas kolmanda rankiga ka mingi suurem boonus tuleb nagu RA2s (Self-heal näiteks) |
eks järgmise kuu lõpus imbuvad täpsed boonused välja
paari mängukorra peale ütleks, et mammutid vähemalt teise edutamise peale veel ennast ei healinud. kolmanda (või misiganes need tärniga olid) edutamise läbinud masinad kippusid full healthiga olema kogu aeg, aga oli teiste unitite liigutamisega liig palju tegemist, et jälgida kas need healisid ennast või ei saanud lihtsalt haiget. kõrval muud mammutid läksid küll üsna katki suurema laine peale.
kusjuures, ehitamise ui osas paistab olema mõlemast maailmast parim võetud. nii vana c&c stiil kui ka generalsi stiil on rõõmsalt ühte patta pandud ja see isegi töötab
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raziel
HV vaatleja

liitunud: 18.01.2006
|
28.02.2007 23:07:30
|
|
|
dstar kirjutas: |
londiste kirjutas: |
ja mis gameplay osas hädasti muutmist vajaks? |
Polegi vaja midagi muuta, las teevad aastast aastasse ühte ja sama mängu nii nagu COD, MOH seeria või ükskõik milline EA spordimängude sari. Neid inimesi on väga palju, kes on sellega rahul. Minule isiklikult ei meeldi ainult kanaliha süüa, mõnikord tahaks sealiha ka. |
Asja point on selleski, et kui mängu muudetakse drastiliselt võrreldes eelmistega, siis hakkavad fännid karjuma/halama. Kui ei muudeta, siis tuleb miski tüüp nurga tagant ja alustab juttu "tra ma ei või, mitte midagi uut ple vä? normaaaaalne".
Pead leppima, et kõik mängud ei suuda sind rahuldada ja kõik.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
AFFmees
HV veteran

liitunud: 20.03.2006
|
28.02.2007 23:16:53
|
|
|
Jah banshee . Hmm aga mõnest vanast mängu asjast tunnen küll puudust:
NR1. KUS ON SEINAD?
NR2. Miks pole olemas enam artillerit sellega oli küll väga hea kaugelt asju hävitada .
NR3. Kus on CYBORG-id?
NR4. Kas Cabal on mängus?
NR5. Miks Titaanid ära kaodati???
NR6. MIKS KRT küll kõik nad peavad mingite laseritega laskma? Ei või teha mõnda masinat mis oleks old school.
NR7. Paljud kohalekutsutavad asjad on totaalselt mõttetud.
NR8. Mis sai mutantidest?
Ma ütleks, et las hakkavad kohe expansiooni ehitama. Kui neid asju pole. Pangu üks rass juurde nagu CABAL vot see oleks midagi . Cabal sõdiks põhiliselt tulnukatega kuna need plokivad tema laineid või midagi sellist .
Ideid võiksid nad võtta ühe fänni tehtud modist. Nagu seda oli Tiberium Sun TOTAL WAR. Vot see oli hästi tehtud .
Mu arvuti on VÄRD, kuna normaliga saan lihtsalt pähe ta laksust mul baasis mingi 100 Junniga .
Kahjuks jah tulebvälja, et kõik hea on välja lõigatud. (TULNUKA LIIK ON JU UUS)
|
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
Angryhead
HV kasutaja

liitunud: 16.02.2005
|
28.02.2007 23:18:03
|
|
|
AFFmees kirjutas: |
NR2. Miks pole olemas enam artillerit sellega oli küll väga hea kaugelt asju hävitada .
|
"I am the Juggernaut! (Bitch!)
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
28.02.2007 23:24:24
|
|
|
Raziel, ma tegelikult ootasin dstarilt miskit konstruktiivset juttu aga noh, las see jääb.
AFFmees:
1: ametlikes foorumites on üsna suur teema selle pihta + petition
eala tegelaste vastus on pmst, et kui engineer rush on see strateegia, millega sulle ära tehakse, siis oled sa ise midagi oma strateegias jube valesti teinud + defensive ehitised on suht odavad. millega ma teatud maale nõustuks ka. aga seinad võiks ikka olla
2: hmmm... no idea. pole see unittree nii selge ka veel
3: storyst välja kirjutatud... (loe: minevik)
4: ...ilmselt koos cabaliga, aga kurat seda teab
5: miks mitte? walker-tüüpi masinad on out - loe ametlikku juttu sel teemal. juggernaut on vist ainukesena alles.
6: samad mõtted siin. eks see veel kaugema tuleviku ja sci-fi temaatika pärast ole aga päh noh
kui nüüd mõtlema hakkan, siis laseritega ei lasnud midagi nii paljud unitid.
7: millised? igal asjal on ilmselt oma koht
muide, ennustame, et sa saad suuremale hulgale oma küsimustest mängu kogu stooriga vastused
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tõnu Tõukemõnu
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2002
|
01.03.2007 00:19:34
|
|
|
Loodan et ma nüüd reeglitega vastuollu ei lähe, aga... kuidas on lood min. req.mentsiga? Küsin sellepärast et igasugused ametlikud req-id on enamjaolt väga mööda (vähemalt minu jaoks), kuna pelan kõike üsna max. lähedase graafikaga.
_________________ Tõukan mõnuga |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
01.03.2007 00:23:46
|
|
|
Dendroid sa ei lähe vb reeglitega otseselt vastuollu, aga prillid vms peaksid küll tugevamad võtma.. sellest on juttu siin juba n+100x olnud.
üldiselt ma pakun, et 7600GT / x1800gto / x800xt juba sobivad, et saaks fulldetailis lasta 1280x resoga. vb isegi 1600x ?
sul profiilis 1800xt, sellest küll ja küll. prose võib samas näkku panna kui jube möll käib..
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
01.03.2007 00:25:23
|
|
|
Minu rondiga saab ilma AA'ta ja Shadows low peal (kuna mul need eriti ei muuda midagi) mingi 30-40 fpsi kätte.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
01.03.2007 00:54:32
|
|
|
Dendroid kirjutas: |
Loodan et ma nüüd reeglitega vastuollu ei lähe, aga... kuidas on lood min. req.mentsiga? Küsin sellepärast et igasugused ametlikud req-id on enamjaolt väga mööda (vähemalt minu jaoks), kuna pelan kõike üsna max. lähedase graafikaga. |
tsitaat: |
System requirements for Command & Conquer 3: Tiberium Wars have not yet been officially released. According to an article in PC Gamer, however, they are:
Minimum: P4 1.8 GHz, 512 MB RAM, 8 GB HD space, DX9.0c 64 MB graphic card with 8X DVD ROM.
Recommended: P4 2.4 GHz, 1 GB RAM, 128 MB video card.
We recommend a 256MB card, if possible. An above average graphics card with an average process will yield better results than the other way around. |
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
01.03.2007 01:00:48
|
|
|
Stalker, vaata teema esimest posti või http://www.commandandconquer.com
sealt peaks piisavalt ametlikud sysreq tulema.
krt, mängimist tuleb harjutama hakata. nüüd kui unitid tasakesi tuttavaks hakkavad saama, sai medium vastase vastu proovitud. ai raisk kuidas see kogu kaardi täis expandis. enne oli ta baas mul ühel pool resourcebaasi ukse taga kui ma sinna korralikud kaitseehitised püsti sain - pmst ~4 refinerit pani kiirelt püsti ja kogus sigakiirelt raha. teine resourcebaas kiirelt tankitehasega upgradetud oleks tankidega äärepealt ta baasile 1-0 teinud, lennukitorn, construction yard ja enamus war factoreid maha aga raip jõudis ühe mcv teha, kraanaga ehitet obeliski keset mu väge panna ja stealth unitid ja muu sihukse nänni ümber tuua. tankidega ilgema leegiheitjameeste karja vastu kah ei saanud kuidagi :/ ja noh, edasi joosti must kiirelt üle.
edit: muide, keegi brutal rusheri vastu on proovinud ellu jääda?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 01.03.2007 01:12:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
AFFmees
HV veteran

liitunud: 20.03.2006
|
01.03.2007 01:02:47
|
|
|
NR2 all ma mõtlesin ARTILLERIT (NOD). Minu rondiga töötab ilusti 1600*1200 kõik põhjas
|
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tõnu Tõukemõnu
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2002
|
01.03.2007 01:23:35
|
|
|
Auron kirjutas: |
Ma kahh sama täheldand. Vaadata igakuist mängude top 10 müüki siis enamjaolt on vähemalt pooled EA toodang ja nagu nõudlus nõnda pakkumine. Loomulikult on alati mõned nö. omaarust targad teisitimõtlejad kes jauravad a'la "EA crap", "mikimaa lollid", "Bill sux ja loll", "intel sux" jne. ehk siis päev otsa arvutitaga per*et hautavad tühikargajad. Eks aegajalt näeb tänaval ju igast musta riietatud, huuled mustaks värvind ning neetides tegelasi kes on omaarust mitte nagu ülejäänd "idioodid" vaid ikka müstilise tsaariaegse väe ja tarkusega ning oma vaatevinklist (sellest õigest ja 1337 ehk mitteidioot omast) maailma vaatajad |
Ot: Aga ehk nad ongi erinevad hallist massist ega karda seda välja näidata. Miks sa nende üle naerad? Ma ise ei kanna muidu kah neete ega kette siiani mitte vähemalt, pole ka nägu musta-valge kirjuks värvinud , ok, see viimane oli liialdus.
Muidu no offence.
_________________ Tõukan mõnuga |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killzone88
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.05.2006
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
01.03.2007 04:54:42
|
|
|
midagi uut seal artiklis nagu ei ole, siin teemas juba õpetus ära toodud
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Angryhead
HV kasutaja

liitunud: 16.02.2005
|
01.03.2007 12:34:16
|
|
|
AFFmees kirjutas: |
NR2 all ma mõtlesin ARTILLERIT (NOD) |
Tegelikult, unit descriptioni järgi on see 1000$ maksev Beam Cannon Nodil artillery. Ise pole küll proovinud, aga vastane selllega on rünnanud, tundus lühikese rangega, aga ikkagi kaugemaga kui base defenced . Nad vist sellisel põhimõttel nagu Prismid olid RA2s, et saavad oma kiire ühendada et teha rohkem dam vms, ka Obeliski saavad nad chargeda nagu RA2s Tesla Trooperid, suurendavad selle ranget ja firepowerit.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
01.03.2007 12:35:16
|
|
|
3-4 beam cannonit obeliski küljes oli juba väga kuri asi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
oz81
HV vaatleja
liitunud: 15.05.2006
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
|