Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
27.02.2007 01:16:01
|
|
|
Cutscenede kvaliteet on uskumatu ja graafika muidu ka 5+, kuid paar bugi ja häirivat asja on ka. Näiteks kui maja repairida, siis see mutrivõtme ikoonike jääbki selle peale vilkuma isegi kui juba asi korras. Sidebar-i võiks ka saada confida, imo võiks see koguaeg nähtav olla nagu eelmistes C&C ja RA pelades mitte, et kui mingi uniti selectid, siis kohe kaob ära.
Imelik, et ma HDR-i settingut kuskil ei näe, imo päris paljudel screenshotidel oli maailm ilus läikiv vms.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
27.02.2007 02:50:41
|
|
|
uni on suur, eks homme vaatab edasi seda..
aga üldiselt suht üllatava perfomancega.. mul saast x700 @ 400/200 masinas ja sellega 1280x1024 jooksis mediumi peal talutavalt.
ma oletan, et madalama resoga isegi x300/9600/fx5700 klassis kaart on väga pandava fpsiga.
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillerXP
HV Guru

liitunud: 18.11.2002
|
27.02.2007 04:05:34
|
|
|
hmm mul enda konfiga jooksis 1024x768 mediumi peal ilusti, frame limiter oli mängul endal 30fps peal. Proovisin panna 1024x768 high (ehk siis üks pügal vähem kui maksimaalne) ja siis tõkkas juba (15-20fps)
gf6600 256mb, 1gb ddr2 667mhz, p4 3ghz, kellad kõikidel defauldis.
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 07:57:54
|
|
|
kuidagi eriti kiire tundub see CC olevat. Vana C&C Generals tundus kudagi rahulikum ja "aeglasem". Majad jms värgid lähevad eriti kiirelt katki ainult imekombel need ehitised mis mapil on peavad suht kaua vasta.
Võitlused jms lahingud on suht paar seci teatud üksuste vahel ja kõik... ja mehed tulevad nagu tootmis liinilt valmis... üks hetk oli 0 vennikest ja vastane külas... 20 sec hiljem mingi ülim armee valmis ja vastane suht tagasi löödud.
Lihtsalt eriti kiirelt käib see tapmine ja lammutamine + ehitamine.
Graafika tundub suht sama olevat mis Generals is ainult sutsu bloomitud ja tweakitud. Ehk siis parem graafika suht = bloom peale
Panin korraks ka max AA peale mis mängus valida oli ja varjud on ikka teatud vaates parajad ruudu kogud. Samas 3x aa vms mis seal valida annab viskas fps i 25 peale vahest.
Paar pildikest kah (kõik mis andis sai põhja virutatud ja 1280x1024 reso, LCD monitorile pixleid juurde ei saa ehitada seega kõrgemat reso ei anna valida).
http://hot.ee/platinumcdrw/cc1.jpg
http://hot.ee/platinumcdrw/cc2.jpg
http://hot.ee/platinumcdrw/cc3.jpg
http://hot.ee/platinumcdrw/cc4.jpg
http://hot.ee/platinumcdrw/cc5.jpg
http://hot.ee/platinumcdrw/cc6.jpg
http://hot.ee/platinumcdrw/cc8.jpg
demo järgi vast ei tohi otsustada aga CC generals ja zero hour meeldisid tunduvalt rohkem... kudagi "odava EA maitse" asjal küljes.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
27.02.2007 08:38:01
|
|
|
Stalker kirjutas: |
Näiteks kui maja repairida, siis see mutrivõtme ikoonike jääbki selle peale vilkuma isegi kui juba asi korras. |
Hmm kas oled proovind, et järsku saab siin panna majadele nö. paranduse puffrisse a'la kui täiseludega maja saab dämmi ja ise kuskil teises kaardi otsas sõdid siis hakkab ise parandama mitte ei pea avastama baasipeale sattudes, et asi pilpaks
angel kirjutas: |
Majad jms värgid lähevad eriti kiirelt katki... |
See hea. Asi mida olen iga uue C&C juures kartnud on see starcrafti ja muude taoliste asjade stiili minek kus terve armeega lammutad mingit maja viis tundi
angel kirjutas: |
demo järgi vast ei tohi otsustada aga CC generals ja zero hour meeldisid tunduvalt rohkem... kudagi "odava EA maitse" asjal küljes. |
Noh samamoodi ei meeldinud alguses paljudele generals kuna see oli kuidagi väga "teistmoodi". Harjud ära.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
weasel
HV Guru

liitunud: 27.08.2003
|
27.02.2007 09:36:51
|
|
|
angel kirjutas: |
Võitlused jms lahingud on suht paar seci teatud üksuste vahel ja kõik... ja mehed tulevad nagu tootmis liinilt valmis... üks hetk oli 0 vennikest ja vastane külas... 20 sec hiljem mingi ülim armee valmis ja vastane suht tagasi löödud.
Lihtsalt eriti kiirelt käib see tapmine ja lammutamine + ehitamine.
|
Kas mingit game speedi optionit pole?
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
RIH0
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2004
|
27.02.2007 10:59:54
|
|
|
Vaatasin kah asja ära ja peab kurbusega tõdema, et selle mängimiseks peab uue arvuti ostma
Lowi või mediumiga ei näe asi eriti kena välja, seevastu kõrgemate setingutega on lausa lust vaadata.
Ei oska esialgu midagi paha öelda, tundub, et EA vennad on korraliku asjaga valmis saanud.
Kindel ost tulevikus
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
27.02.2007 11:32:07
|
|
|
Ehk on mäng meelega tempokaks tehtud? Eks näeb fulli ära, siis saab öelda.
Tiberian Sun'is oli see aeglus omal kohal.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 11:40:35
|
|
|
Mul vist mingi vale mäng juhtunud kuna endale max settingutel see graafika eriti kena ei tundu...
ligidalt uurides kudagi "ruuduline" ja näha et ruut on ruudus sageli textuurides. Lootsin et max AA teeb ka varjud korda aga miskit... ikka ruudud.
Ja kuramuse autosid ei saa tänaval maha võtta kasutades granasid vms kraami. Vanasti sai panzeritega linnas autosid lammutada.
Sutsu meenutab mäng olukorda kus mäng on extra speedi peal jooksmas. Kõik kõmmutavad ja tulistavad ja liiguvad kuramuse kiirelt. Suht 5min mäng ja korras. Peab vist hardiga katsetama hakkama. Vägede ehitamine on kah üli kiire. Ehk siis asi lõppeb enne ära kui ma arugi saan mis juhtus.
Eelnevaid C&C mänge ei ole mänginud... Generals oli mul esimene ja seal suht silmad peas juba kui algus videosid nägin... Sellel C&C 3 on videode juures kudagi "odava näitlemise" maik küljes.
Ning kahtlane on kuulata seda venna häält kui Splinter Celli mänginud.... Sama tüüp kes seal jutustab ju tegi sam i häält kah
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
27.02.2007 11:45:34
|
|
|
Auron kirjutas: |
Stalker kirjutas: |
Näiteks kui maja repairida, siis see mutrivõtme ikoonike jääbki selle peale vilkuma isegi kui juba asi korras. |
Hmm kas oled proovind, et järsku saab siin panna majadele nö. paranduse puffrisse a'la kui täiseludega maja saab dämmi ja ise kuskil teises kaardi otsas sõdid siis hakkab ise parandama mitte ei pea avastama baasipeale sattudes, et asi pilpaks  |
Proovisin, ongi nii. Ainult, et huvitav kas see on tehtud tahtlikult või siis on ikkagi tegemist bugiga.
angel kirjutas: |
Majad jms värgid lähevad eriti kiirelt katki... |
Yep, kolme mammuttangiga võid põhimõtteliselt vastase baasi katki teha kui tal mingit defence-i pole. Tegelikult ei midagi uut, Red Alert 2-s oli ju sama näiteks prism tankidega.
weasel kirjutas: |
Kas mingit game speedi optionit pole? |
Multiplayer mängu tegemisel on game speed-i slider olemas, aga demos seda näppida ei saa. Mängu ajal kuskil optionsis slider puudub.
angel kirjutas: |
Graafika tundub suht sama olevat mis Generals is ainult sutsu bloomitud ja tweakitud. Ehk siis parem graafika suht = bloom peale  |
Imo on ikka tunduvalt parem graafika Generalsist, paar päeva tagasi just naersin sõbra pool kui sitt ikka viimane välja nägi. Mehed olid lihtsalt pulkadest koosnevad kriipsujukud jne. Detilsust on ikka kõvasti rohkem C&C 3-s + siis jah bloom ja igasugused vinged efektid.
viimati muutis Stalker 27.02.2007 12:32:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 11:53:27
|
|
|
hm see bloom vist ongi uus graafiline reaalsus... bloomitakse varste kõik ära siis graafika
Generalsis olid jah mehikesed sellised naljakad olevused. Aga mälu meenutab korrektsemat graafikat ehk siis ei olnud nii kuramuse ruuduline. Varjud eriti.
seda pilti uurides (oleks mäng peal siis teeks ise screene) on igatahes varjud kenamad: http://www.ea.com/official/cc/firstdecade/us/screens/2_lg.jpg ei ole vähemalt nii kuramuse ruudud.
Vast keegi teab täpsemini aga minuarust sama mootor on sellel C&C 3 mis generals mäng kasutas. ainult pandud uued meeste mudelid (surma animatsioon sakkib 100 ga ainult) ning bloomitud asja sutsu ja textuurid teised pandud. Vesi kah kenamaks tehtud.
Act of War is oli igatahes minuteada kenam graafika
Vingeid efekte ma ei näinudki mängus.... Generalsis sai ikka nalja kui pommid saatsid või kommudega tuumakat panid.... igast vaates sai pilti nauditud.
Samas suuri pomme demos ei ole mis terve ekraani leekidega täidaks
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Laifstaile
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2005
|
27.02.2007 12:01:24
|
|
|
kmind üllatas ion cannoni ulatus vastaste baas lihtsalt kadus platilt kui lasin
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
27.02.2007 12:20:43
|
|
|
Edasiarendatud Generalsi mootor on jah kasutusel, selle tõttu näiteks ei saagi kaugemale välja zoomida (mängumootor ei võimalda lihtsalt).
Aga angel sulle näiteks lennuki turbiinide taga ja refinerite korstende kohale tekkiv õhu võrelemine ja tankide plahvatused katki minemisel ei avalda muljet?
Unitite ja majade detailsus on minu arvates ikka ka öö ja päev võrreldes generalsiga: http://stalk.planet.ee/Clipboard03.png konkreetselt sel pildil siis esiplaanid mammutid.
sogar kirjutas: |
kmind üllatas ion cannoni ulatus vastaste baas lihtsalt kadus platilt kui lasin |
Võiks nõrgem olla, suht igav et ühe laksuga maatasa teed vastase ja ongi mäng läbi.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
noxton
HV Guru

liitunud: 03.03.2005
|
27.02.2007 12:27:31
|
|
|
mneah, ei tea kas tasub oma p4 prose c2d vastu ära vahetada selle mängu pärast...
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
169 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 12:28:51
|
|
|
suht tavaline "efekt" mis midagi ei ütle. Nägin jah seda uduse vms õhu efekti kui elektrijaam töötas... aga seda ennegi nähtud.
Generalsis olevad efektid olid lahedamad mäletamist mööda... eriti see kuda terrode masin juppideks lendas ja igasugu ajubavasid trikke tegi õhus kui piisavalt tuld anda granade vms asjadega
Ning kui ikka õhurünnak generalsis kohale toodi vms keemia relvad siis oli ikka tsirkust kõvasti...
Ja siiski kogu see ehitamine on üli kiire... enne nagu pidi ikka sutsu mõtlema mida ehitad ja kuhu nüüd aga viska valmis ja oota 1 min et armee kah olemas oleks. Tuleviku värk vast siis tehaksegi kõik 10x kiiremini. Eriti veider oli miinide panek autoga: lihtsalt vajuta nuppu ja asjad maas. Masin isegi ei liiguta end. Sama asi ka ehitamisega... lihtsalt asjad "ilmutavad end". Isegi Supreme Commander mängus on vaja end sutsu liigutada et midagi valmis ehitada.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
27.02.2007 12:30:45
|
|
|
angel kui sul ati kaart, siis on sul nagunii mipmap setting maas..
või kui nvidia, siis midagi sarnast.
või niisama mindi LOD teema..
mul oli alguses mipmap maha keeratud, harjumusest, nagu ikka. ja sis nägi ka mäng välja nagu... divx
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 12:34:37
|
|
|
lamp kirjutas: |
angel kui sul ati kaart, siis on sul nagunii mipmap setting maas..
või kui nvidia, siis midagi sarnast.
või niisama mindi LOD teema..
mul oli alguses mipmap maha keeratud, harjumusest, nagu ikka. ja sis nägi ka mäng välja nagu... divx  |
selle peale ütlen möh?
screene nägid mis postitasin? Kas siis mäng ei nägi selline välja?
On jah ATI kaart (X1900XT kütab tuba) ja ammusest ajast alates (nii nvidia kui ati ga saab see kohe muudetud) mini map värk kõige kõrgema peal ehk siis high quality peale alati keritud enne kui masin isegi mängu installi näeb.
ATI tweak guide isegi läbi loetud ja ei leidnud midagi peale AA ja AF i millega pildi kvaliteeti nagu paremaks keerata.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
27.02.2007 12:35:19
|
|
|
Majade lihtsalt ilmumine on olnud ju läbi aegade C&C ja RA eripära ja imo on see lahendus igati parem kui mingi taunoga kuhugi roomamine, et midagi ehitada saaks.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 12:38:09
|
|
|
Stalker kirjutas: |
Majade lihtsalt ilmumine on olnud ju läbi aegade C&C ja RA eripära ja imo on see lahendus igati parem kui mingi taunoga kuhugi roomamine, et midagi ehitada saaks. |
generalsis oli "taunoga" roomamine et ehitada... ega õhust asjad päris ei kerki... aga jah: see on graafiliselt suht raske teostada kuda maja ehitatakse ja kuda ta "areneb". Ehk siis lihtsam on niisama asi "tekkitada" läbi maa ilmudes vms "teleportides" kui asja ehituse arengut näidata.
Lihtsam oleks üldse ehitamine ära võtta ja siis ainult 5 eri üksuse treenimine + paar tehnoloogia uuendust kus mehed saavad teist värvi püksid vms armor +1.
Generalsis sai vastase traktorid maha võetud ja ei arenenud ta enam kusagile edasi...
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
27.02.2007 12:42:48
|
|
|
Noh angel, kuna ikka mäng on nii äärmisel sit* siis jumal tänatud, et sina said demo mängida ja nüüd tead, et poes sellepeale raha ei kuluta
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
noxton
HV Guru

liitunud: 03.03.2005
|
27.02.2007 12:54:48
|
|
|
kas keegi p4 prosega kah proovinud mängida seda? ise tõmban demo ca 300-ga
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
169 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raziel
HV vaatleja

liitunud: 18.01.2006
|
27.02.2007 12:55:17
|
|
|
angel kirjutas: |
Stalker kirjutas: |
Majade lihtsalt ilmumine on olnud ju läbi aegade C&C ja RA eripära ja imo on see lahendus igati parem kui mingi taunoga kuhugi roomamine, et midagi ehitada saaks. |
generalsis oli "taunoga" roomamine et ehitada... ega õhust asjad päris ei kerki... aga jah: see on graafiliselt suht raske teostada kuda maja ehitatakse ja kuda ta "areneb". Ehk siis lihtsam on niisama asi "tekkitada" läbi maa ilmudes vms "teleportides" kui asja ehituse arengut näidata.
|
Nagu Stalker ütles, on see olnud alati C&C ja RA eripära, mitte Generalsi. Okei, Generals kuulub küll C&C universumisse, kuid see ei ole sama. Pigem väga hea, et läbi maa "tekivad" need majad, rohkem originaalilähedasem kui Generals. Ning kiirus on alati olnud üks RA ja C&C pointe, vb mitte niiväga Tiberiumi saagas, aga RA's küll.
Generalsis oli seepärast "tauno", kuna Generalsi dev'id said "inspiratsiooni" niikuinii Warcraft III'lt.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.02.2007 13:20:56
|
|
|
Auron kirjutas: |
Noh angel, kuna ikka mäng on nii äärmisel sit* siis jumal tänatud, et sina said demo mängida ja nüüd tead, et poes sellepeale raha ei kuluta  |
möh viriseda kah enam ei või vä?
proovisin asja hardiga korra ja kuramuse huvitavaks läks asi... vastane suht "võitmatu"... igatahes neid mehi tuleb tal nagu liinipealt välja ehk siis kuramuse kiireks läheb mäng...
ma ainult ei jaga ära mis värk EA nende varjudega on... NFS on varjud ruudud, C&C 3 on varjud ruudud ja teistel nende "uudsetel mängudel" näinud kah et varjud suured ruudud....
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
27.02.2007 14:23:45
|
|
|
angel, majade 'ilmumine' on läbi c&c olnud. generals on midagi muud.
screenshottidelt varjud kuigi ruudud ei tundu. kesse kurat rtsi ikka sisse suumitult mängib.
ot: ilma ehitamiseta mänge on ka piisavalt tehtud, mysti seeria näiteks. rohkem paari sekundiga peast ei ütle.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
27.02.2007 15:38:54
|
|
|
Natuke olen mänginud ja täitsa meeldib... toob nagu vana C&C fiilingu kudagi tagasi aga noo proovin nata kauem seda ja uurin rohkem. Läppari peal jookseb ilusti max graafikaga 1280x800 reso shadows off.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
|