Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 18.02.2007 15:24:05 vasta tsitaadiga

Njaa, välgule on suutnud ilusad varjud valmis teha, aga kui taskulambiga millegi poole näitad, siis millegi pärast varje ei teki. Isegi relvaga lastes, kui käib sähvatus saavad ainult osad asjad valgustuse, osad ei reageeri üldse. Valgustus on neil ikka väga poolikult tehtud, aga vähemalt mängu mootor on korralik, saan mina ka oma masinaga ilusti täis graafikal mängida, muidugi max AA'ga tõmbab kohati vähe aeglaseks, aga paistab, et AA just kuigi palju mängule juurde ei anna.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 18.02.2007 15:25:09 vasta tsitaadiga

relvaga ma ei täheldanud üldse reageeringut, taskulamp siiski genereerib varje, vähemalt niipalju kui ma mängisin.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 18.02.2007 15:27:03 vasta tsitaadiga

Mine seina kõrvale ja lase relvaga, ilma summutita otseloomulikult. Mina nägin taskulambiga ainult siis varje, kui näitasin teise mängija poole, siis tuli ilus ja terav vari seinale ja muutus ka olenevalt valgusallika kaugusest.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 18.02.2007 15:28:10 vasta tsitaadiga

Videodes seda real time shadowing-i küll reklaamiti, ma siiski loodan et singel player on selles suhtes ikka palju realistlikum.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 18.02.2007 15:30:44 vasta tsitaadiga

Samas jah, äkki mpbetas võeti lihtsalt asju küljest ära, et kaalu vähendada. Elame näeme, igatahes hea mäng tõotab tulla.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 18.02.2007 15:32:58 vasta tsitaadiga

Räägiti ka füüsikast, kuid mupltiplayer betas ei reageeri ka väikseim objekt kuulile, samuti puudub ka rikošett ( ei oska kirjutada icon_rolleyes.gif )[/b]
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 18.02.2007 15:50:26 vasta tsitaadiga

Rikošett on täiesti olemas, küll aga puudub ballistika ja kuulide langemine ja aeglustumine. Lisaks ei läbista kuulid ühtegi materjali vaid jäävad isegi põõsastesse pidama. Loodame, et ainult mpbeta teema.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eser
HV veteran


liitunud: 22.11.2003




sõnum 18.02.2007 16:21:52 vasta tsitaadiga

hmm, miks ei saa hiirele norm funktsioone anda ja veel et kas peab siis kõik roostes olema puud ja majad, aint taevas on norm...
_________________
Must, ja karvane !
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sessa
HV veteran


liitunud: 27.09.2004




sõnum 18.02.2007 16:24:26 vasta tsitaadiga

roostes ongi ju seal kõik viimased 20 aastat juba plus siis veel see aeg millal mängus tegevus toimub see ju ikkagi mahajäetud linn
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 18.02.2007 17:30:54 vasta tsitaadiga

g3n1us kirjutas:
Rikošett on täiesti olemas, küll aga puudub ballistika ja kuulide langemine ja aeglustumine. Lisaks ei läbista kuulid ühtegi materjali vaid jäävad isegi põõsastesse pidama. Loodame, et ainult mpbeta teema.
võibolla tõesti, kuid mina seda betas ei märganud, siiski kuulide langemine täismängus olemas ja muu ka...aga multiplayer teeks huvitamaks just suurte mapide peal olles sniper, pead arvestama tuule, kauguse ja kuulie langemisega jne. Reviewis oli ka kirjutatud et teatud maa pealt täheldati kuuli langemist.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 17:52:26 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Noname kirjutas:
Heli kui selline on hea, kahjuks vista all ei tööta veel X-FI täielikult aga kui tööle hakkab siis oi plää thumbs_up.gif
Heli poolel on veitsa häiriv see inimese kõndimine vs püstoli lask. päris elus paneb püstol päris hea mataka ikka, stalkeris on ilma summutita püstol vaiksem kui kõndimise hääl millegipärast.
on see seesama vista driveri probleem või teistel sama kala?

No mul X-Fi+Vista ja pole küll probleeme heliga icon_wink.gif .Sul vaja ALchemy nimelist asja mis D3D audio wrapib OpenAL-ks ja siis saab tõesti ka norm hardaware accelerated heli kuulata icon_razz1.gif .By def on Vista-l ju heli processing softis(isegi kui on olemas helikaart koos uusimate driveritega icon_evil.gif .See panti softi kuna pisipehme arvates suurendab see süsteemi stabiilsust icon_rolleyes.gif )


ühesõnaga sul on THX consool ja kõik muu vajalik kraam olemas millega kõlarid cm täpsusega paika panna ja nurgad ära määrata?
Miks seda siis kellelgi teisel pole?
Ja mul ei tööta bassikas X-figa vista all. ei tea miks, pole jõudnud uurida.

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 18:52:03 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:
tomorrow kirjutas:
Noname kirjutas:
Heli kui selline on hea, kahjuks vista all ei tööta veel X-FI täielikult aga kui tööle hakkab siis oi plää thumbs_up.gif
Heli poolel on veitsa häiriv see inimese kõndimine vs püstoli lask. päris elus paneb püstol päris hea mataka ikka, stalkeris on ilma summutita püstol vaiksem kui kõndimise hääl millegipärast.
on see seesama vista driveri probleem või teistel sama kala?

No mul X-Fi+Vista ja pole küll probleeme heliga icon_wink.gif .Sul vaja ALchemy nimelist asja mis D3D audio wrapib OpenAL-ks ja siis saab tõesti ka norm hardaware accelerated heli kuulata icon_razz1.gif .By def on Vista-l ju heli processing softis(isegi kui on olemas helikaart koos uusimate driveritega icon_evil.gif .See panti softi kuna pisipehme arvates suurendab see süsteemi stabiilsust icon_rolleyes.gif )


ühesõnaga sul on THX consool ja kõik muu vajalik kraam olemas millega kõlarid cm täpsusega paika panna ja nurgad ära määrata?
Miks seda siis kellelgi teisel pole?
Ja mul ei tööta bassikas X-figa vista all. ei tea miks, pole jõudnud uurida.

Ei.Pole ei THX ega muid võimalusi seadistada icon_confused.gif .Mul bassikas töötab aga samas mul 2.1 kah icon_razz1.gif .Ei oska öelda kuidas 5.1 and up kõllidega käitub icon_rolleyes.gif .
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 18:56:03 vasta tsitaadiga

SIIN siis veel üks 14 mb videoklipp, milles on näha 2 erinevat surma läbi "anomaalia"
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 19:13:22 vasta tsitaadiga

Eser kirjutas:
hmm, miks ei saa hiirele norm funktsioone anda ja veel et kas peab siis kõik roostes olema puud ja majad, aint taevas on norm...


ja mis sa arvad et sellises linnas kus olevat tuumakas läbi käinud ja suht aastaid mahajäätud on korralik elekter, korralikult poleeritud metall pinnad... ja poed jms värgid... ?

sama hää kui mõni tahtis paremat valgustust ühes mängus mis oli mahajäätud majadest ja linna osast... vaevalt et linn tasuta elektrit annab ja keegi seal lampe vahetamas käib...



uute videode järgi igatahes tundub stalker huvitav... see MP beta loodetavasti oli bugine ja sellepärast jooksis nagu sõnnik icon_neutral.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 18.02.2007 19:28:19 vasta tsitaadiga

Bugine on ta kohe kindlasti, aga minu masinal jooksis näiteks väga hästi High graafikal, max graafika tõmbas kohati hinge kinni ja pilt oli mõlema variandiga päris kena. Ei ütleks, et jookseb nagu sõnnik, pigem on viga masinas millel ta jookseb. icon_wink.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 18.02.2007 19:31:23 vasta tsitaadiga

Angel sul mingi muu viga miks ta nii sitasti jookseb, mul nt jookseb täiesti korralikult. ka max grafal
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 19:49:45 vasta tsitaadiga

tea masinas vaevalt viga on... mingist teisest kohast käivitades: vist mingi net_game vms jurast tuli fps üle 100-200 kuigi graafika settingud paistsid samad olevat. Aga kui mängust käivitasin siis viskas 25-30. Vahet polnud mis graafika settingud olid.

X1900XT peaks ju seda jura välja jooksutama. Isegi parema graafikaga ja avarama ruumidega mängu tagunud ja fps on parem olnud.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sessa
HV veteran


liitunud: 27.09.2004




sõnum 18.02.2007 20:00:24 vasta tsitaadiga

nu minu x1800xt 512mb PE veab ilsuti seda mängu max graafikaga fps on 70-120 keskmiselt 85 icon_smile.gif mul jääb proze piduriks muidu lipaks kindalt paremini
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Smoking
HV Guru
Smoking

liitunud: 15.08.2005




sõnum 18.02.2007 20:02:09 vasta tsitaadiga

Kahtlaselt hästi... Räägi, mis seaded on sinu jaoks kõik põhjas... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 298
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ak47
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2006




sõnum 18.02.2007 20:03:20 vasta tsitaadiga

Mul jookseb high graafaga ilusti mäng keskmiselt 75fps ja reso 1024x768 see siis vastavalt mu monitoorile.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lamp
HV Guru
lamp

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 20:04:00 vasta tsitaadiga

seal on R1 ja R2 rendererid. sealt see sittfps_heafps vahe tulebki
stalker_net defauldina laseb tööle r1 modes, samas saab r2 seal ka valida.
kuigi ei soovita selle exega tööle lasta kui vaja enamat kui dedicated server - ma ise
täheldasin, et settingud ei jäänud alles.
ikka startmenyyst, hea videoga kas tolle ikooniga käivitades, mis on default desktopil või R2 või siis
sita videoga R1, vahe on suht suur.
seal ka see angeli ja sessa vahe. maakeeli 1 jooksutas directx8 teine aga directx9.
arva, kumb ruunab rohkem, kumb annab parema fpsi..

_________________
eriti julm


viimati muutis lamp 18.02.2007 20:08:21, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sessa
HV veteran


liitunud: 27.09.2004




sõnum 18.02.2007 20:05:38 vasta tsitaadiga

Smoking kirjutas:
Kahtlaselt hästi... Räägi, mis seaded on sinu jaoks kõik põhjas... icon_rolleyes.gif


nu kõik mida seal kruttida annab muidugi arvutil mälu ka 2GB äkki see ka annab juurde icon_smile.gif

aa ja reso siis 1280x1024
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rewer
HV Guru
rewer

liitunud: 31.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 20:11:30 vasta tsitaadiga

endal jookseb kõik põhjas ~20fpsi (1280x1024+full dynamic lighting+käsitsi kõik põhjas), aga enda jaoks leidsin sellised seaded 1280x1024 static lighting+käsitsi kõik põhjas fps on 50+(tavaliselt 70 aga vihmaga 50) ja pilt meeldib mulle static lightingu juures rohkem 8)
sai proovitud ka läbi hamachi aga ping selline, et pole mõtet mängida, üldiselt mapid suht suured, kui mängijaid 6+ siis huvitav vähema rahvaga igav.
mõni tähelepanek veel: relvahääled ei meeldi eriti(kuidagi tuhmid), füüsika kehva, inimese lapi kukub nagu oleks väga kerge, hüppamine/jooksmine on kuidagi imelik, varje pole uurinud ja mind ei sega kui pole ideaalsed, samuti ei sega kui mõni põõsas kasvab betooni peal. AA ei paista töötavat mängumenüüst. graafikaga olen jätkuvalt rahul(hea kui ei sea mõnele mängule väga suuri ootusi, ei pea pettuma icon_wink.gif).
kokkuvõttes tundub selline betalik(mida ta ongi), aga suti imelik, et ~kuu enne reliisi lastakse selline välja icon_rolleyes.gif oleks võind juba demo olla.
ootan fulli icon_smile.gif loodetavasti on sp korralik(mp-st eriti ei hooli). eks kuu aja pärast näeb(loodetavasti icon_lol.gif )
Kommentaarid: 1302 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 919
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2007 20:21:36 vasta tsitaadiga

ma oletan et asi lihtsalt beta mida ta ka on... igatahes kõik pähjas mis kruttida andis seal + 1280x1024 (aa vist oli maas, mingi 4xaf vms oli peal) igatahes asi ei liikunud üldse häste. Nagu öeldud siis isegi suurema mapi ja parema graafikaga fps jookseb mul paremini (kah DX9.0c mäng).

2Giga rammu olemas
X2 prose junn sees.


Ja kui meenutada siis see DX8 ja DX9 vahel vahet ma eriti ei teinud kui mängisin... kui tõesti see net_game.exe vms dx8 peal asja jooksma viskas. Parem taon sujuva fps iga kui saan sutsu "ilu" juurde.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 18.02.2007 20:43:37 vasta tsitaadiga

Nüüd siis ma saan aru mis imelisest välgust te seletate, panin DX9 variandi tööle, Julm lihtsalt millised valgus efektid icon_eek.gif
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.