Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
mell
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.10.2002
|
05.10.2005 15:31:26
Kungla dialoog |
|
|
link :: Kungla dialoog
Vägagi positiivne kogemus täna.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
96 |
|
tagasi üles |
|
|
Muhvini
külaline
|
05.10.2005 15:32:37
Re: Kungla dialoog |
|
|
mell kirjutas: |
Vägagi positiivne kogemus täna. |
Ma arvan et peaksid vähe rohkem kirjutama.
Muidu Kungla tõesti bueno, aga seda siiski ärikliendile rohkem
|
|
tagasi üles |
|
|
mell
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.10.2002
|
05.10.2005 16:21:49
|
|
|
Üksikasjadesse ei lasku, aga pill, millel garantii äsja lõppenud tehti siiski korda.
Sellist suhtumist meie röövkapitalismis igapäev ei kohta.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
96 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
05.10.2005 22:54:15
|
|
|
Reede õhtul viisin arvuti, mis ei teinud kõssugi. Esmaspäeva hommikul helistati, tule järgi - korras! Küsisin mis viga oli - emaplaat tuksis. Aitäh ja kena päeva!
|
|
Kommentaarid: 1358 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1039 |
|
tagasi üles |
|
|
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
06.10.2005 20:43:56
|
|
|
Positiivsete KD kogemuste puhul tuleb osa tänu anda meie HVlastele XR-ile ja Ihvile
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Jumbu
HV Guru
liitunud: 07.01.2002
|
08.10.2005 09:31:33
|
|
|
ja negatiivsete puhul kellele?
_________________ modepensionil |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
mash
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.01.2004
|
11.10.2005 10:30:12
|
|
|
Ei hakka oma positiivsetest kogemustest pikemalt kirjutama.
Igatahes on tegu väga vastutuleliku firmaga, kes ei küsi iga liigutuse eest mingeid ulmesummasid. Mõningad tööd mis leiab teistel firmadel hinnakirjast on Kunglas täitsa tasuta tehtud.
Ja suhtumine klienti on samuti klass omaette
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
puna
HV Guru
liitunud: 18.08.2003
|
19.10.2005 22:40:39
|
|
|
Mulle ka meeldib tehti tubli tööd, kuigi abi seekord ei saanud.
|
|
Kommentaarid: 361 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
VR53
HV Guru
liitunud: 19.11.2001
|
|
Kommentaarid: 842 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
636 |
|
tagasi üles |
|
|
Ihv
HV Guru
liitunud: 17.12.2001
|
01.11.2005 16:56:59
|
|
|
garantii case? kahjuks ei saa sellisel juhul kuidagi kiirendada asja, hp-st tulevad üldjuhul jupid väga kiiresti aga aeg-ajalt on ka pikemaid viivitusi
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
09.11.2005 00:44:42
|
|
|
Ootan isegi praegu juba 2-3 nädalat garantii display`d aga mul pole kiiret kuhugi
EDIT :
Läksin kohale, et mis värk on? Öeldi: ammu valmis, me ju helistasime teile
Sellist kõnet ma küll saanud pole aga läpp on taas terve!
|
|
Kommentaarid: 1358 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1039 |
|
tagasi üles |
|
|
VR53
HV Guru
liitunud: 19.11.2001
|
|
Kommentaarid: 842 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
636 |
|
tagasi üles |
|
|
puna
HV Guru
liitunud: 18.08.2003
|
15.02.2007 22:46:48
|
|
|
Kui euroopas pole siis tulevad aasiast.
|
|
Kommentaarid: 361 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Ihv
HV Guru
liitunud: 17.12.2001
|
16.02.2007 01:48:08
|
|
|
eeldatatavasti on tegu garantiijuhtumiga? sel juhul ei ole Kunglal kahjuks midagi muud teha kui HP-st ekraani oodata, võimalusi protsessi kiirendamiseks üldjuhul ei ole (olen üsna veendunud, et viibimisest tingitud kliendi pahameel on HP-le edastatud kuid mida see aitab ). Võiksid ehk kaebuse garantiitingimuste rikkumise kohta esitada HP-le...
ja Puna, otse aasiast eestisse jupid siiski ei tule vaid läbivad enne mõne suurema (enamasti Hollandi) HP lao....
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
puna
HV Guru
liitunud: 18.08.2003
|
16.02.2007 08:14:46
|
|
|
Seda mõtlesingi, et kui Hollandi laos pole tellitakse sealt.
|
|
Kommentaarid: 361 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
|
Kommentaarid: 1358 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1039 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
28.08.2007 12:02:36
|
|
|
matu21 kirjutas: |
Minul õnnestus purustada igasugune garantiiremondi ajaline rekord - Läpparit remonditi 12.detsember 2006 - 15.08.2007 |
Issand.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
28.08.2007 12:09:45
|
|
|
matu21 kirjutas: |
Minul õnnestus purustada igasugune garantiiremondi ajaline rekord - Läpparit remonditi 12.detsember 2006 - 15.08.2007 |
Mis läpakat ja mis viga sel siis remonditi üle poole aasta?
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
183 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
15.09.2007 00:11:07
|
|
|
Nii, mu kahtlused said tõestuse! Need jamad olid tingitud tegelasest, kes KD-s enam ei tööta.
Nimelt viisin sinna teisipäeval 3 HP läpparit remonti ja täna (reedel) helistati, et kõik on valmis.
Kuna mu eelnevat räuskamist pidi lõpuks taluma uus hooldus/garantiitööde vastuvõtja, siis vabandan nüüd tema ees
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1358 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1039 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
15.08.2008 14:55:49
|
|
|
Oli vaja tellida klaviatuur FS sülearvuti jaoks koos vana klaviatuuri vahetamisega,
kirjutasin nelja firma meilile kes ametlikult saavad seda Eestis teha, kahelt sain vastuse,
kusjuures Kungla vastus tuli esimesena, pakutud variant oli sobivam JA odavam JA
asja sai teha ootetööna sama hinna eest kui tavatöö. Väga meeldiv kogemus
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
bigmarx
HV Guru
liitunud: 06.09.2002
|
28.08.2008 09:17:41
|
|
|
globostrat kirjutas: |
Oli vaja tellida klaviatuur FS sülearvuti jaoks koos vana klaviatuuri vahetamisega,
kirjutasin nelja firma meilile kes ametlikult saavad seda Eestis teha, kahelt sain vastuse,
kusjuures Kungla vastus tuli esimesena, pakutud variant oli sobivam JA odavam JA
asja sai teha ootetööna sama hinna eest kui tavatöö. Väga meeldiv kogemus |
Ostsin samuti läpakale uue klaviaturi ning tõesti oli hind teistest tunduvalt odavam ja ka tarneaeg oli kõige lühem. Ainult kiitust
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
Kommentaarid: 485 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
385 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
20.04.2009 17:07:34
|
|
|
Täna selgus, et Kungla Dialoog ei tegele enam HP toodanguga. Kuuldavasti olevat neil mingi kamm lepinguga.
HP kodulehel on märgitud ametlikeks hoolduspartneriteks HP Compaqidele Abobase Systems, Microlink, IT Grupp ja ServiceNET
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
sagrilane
HV kasutaja
liitunud: 13.09.2006
|
21.07.2009 15:53:38
|
|
|
Kungla tegeleb endiselt HP seadmetega! Garantiid ei saa paraku hetkel teostada.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Joel
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2007
|
21.07.2009 21:43:26
|
|
|
Esimene kokkupuude Kungla Dialoogiga oli 7 aastat tagasi. Kuna sel ajal olin põhiliselt kõik tööga ja eraeluga seotud IT ostud teinud K-arvutisalongi taolistest kauplustest, kus teenindus- ja pakutava sortimendi kvaliteet just teatavasti kõige parem ei ole, võttis esimese hooga sealne teenindus ikka tihti hetkeks mõtlema, kas ma asjadest õigesti aru olen saanud.
Ükskõik mis mure või sooviga sinna pöördunud olen, alati on see seal kiirelt ja korralikult lahendatud saanud. Aastate jooksul olen sealt ostnud paar serverit, süle- ja lauaarvuteid, võrgu- ja muid lisaseadmeid, monitore ning igasugust asja juurde käivat pudipadi. Nii palju kui (nii sealt ostetud kui ka Usast tellitud kaubaga) olen sinna järelteenindusse pöördunud, pole kunagi jäänud ükski probleem lahendamata. Pisemate tööde eest pole minu üllatuseks seal kunagi raha küsitud ning ka mõned kuud varem lõppenud tehasegarantiiga arvuti parandamine tehakse Kungla Dialoogis "garantiikorras" korda. Igal pool mujal otsitakse luubiga põhjust, et viga kliendi kraesse kirjutada ja seetõttu garantiitööde teostamisest pääseda.
Ma loodan, et Kungla Dialoogi juhtkond seda juttu lugedes ei mõtle, kui palju saaks selliste asjade eest tegelikult raha kasseerida, nagu enamik riistvara teenindusfirmasid seda teevad. Kuna tihti pole olnud minu otsustada mis firma ja seeria tooteid inimesed omale isiklikuks kasutamiseks ostavad ja minu poole on pöördutud alles siis, kui nendega on tekkinud probleemid, olen vastu oma tahtmist olnud sunnitud nende seadmetega külastama teisi sellist teenust pakkuvaid ettevõtteid (ServiceNet, FJ Services, Powermill/Info Care, Abobase Systems). Ja iga kord olen nende teenindussaalis järjekorras seistes vaadanud kuidas need ettevõtted igale kliendile iga hinna eest püüavad tõestada, et remonti toodud seadme rike ei käi garantii alla ja tuleb kliendil endal kinni maksta, iga võimaliku liigutuse eest raha küsivad ja lõpuks veel ka meeletult venitavad. Kõik see on täpselt vastand sellele, mida kohtab Kungla Dialoogi meeldivas kontoris. Seal ei küsi keegi mis moodi seadmel rike tekkis, kui on garantii siis tehakse garantiikorras korda. Nagu mainitud ei ole pisemate tööde eest kunagi raha küsitud. Ja alati on kõik rikkis seadmed kas samal või järgmisel päeval kätte saadud (kuigi eelnevalt on hoiatatud, et katki olev jupp tellitakse ja läheb kaua-kaua, aga ehk see üks päev ongi nende meelest kaua).
Vähe on asju millest võib rääkida ainult ülivõrdes, Kungla Dialoog oma teenindusega on üks neist. On täiesti uskumatu kuidas üks ettevõte võib olla kliendile nii vastutulelik, et tekitab viimases hea ja õnneliku tunde, kui mõne probleemi tõttu peab abi saamiseks nende poole pöörduma. Seetõttu olen neid alates esimesest kokkupuutest saadik soovitanud kõikidele, kel vähegi võib sealt abi saada olla. Kindlasti teen seda ka edaspidi. Mis põhjusel HP Kungla Dialoogi garantiitööde teostamise volitused peatas, ei saa mina aru, kuna kõik teised nimetatud ettevõtted kokku ei suuda ka pakkuda seda, mida pakuvad nemad. Pigem tuleks paaril teisel need volitused kiiremas korras peatada. Aga eks aeg annab arutust ja küll HP inimesed mõistuse pähe võtavad, sest minu jaoks käivad HP äriseeria tooted ja Kungla Dialoog käsikäes.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
21.07.2009 22:51:56
|
|
|
Joel : Vaata kui neil oleks mitte üks koht Tartu Maanteel vaid näiteks 20 esindust üle eesti, lisaks veel soodsad hinnad, siis ei oleks sellist teenindust võimaik enam pakkuda, sest klientuur oleks palju laiem ja lõppeks see üritus pankrotiga.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
|