Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
cyclo101
HV vaatleja

liitunud: 15.11.2004
|
25.01.2007 14:04:51
|
|
|
Ise paadunud NWN fanatt - kõik lisad läbi tehtud ja uuendustega igatti kursis.
Tundub et NWN fänne on Eestis suhteliselt vähe - vaadates kasvõi HV foorumis mängude all toimuvat - kogu "foorumlastest" 2xkümmekond kommenteerijat.
Mäng ikkagi suhteliselt tuntud peaks olema - mitte mingi uustulija.
Et kas asi mängu raskuses (inglise keel, mõtlemine, keskendumine jne.)? Igav ei tohiks mäng kuidagi olla. Või hoopis graafikas?
Ja vaevalt mõni bug kedagi mängimast takistab - mis mängul neid ei oleks?
Või on kõik NWN'i mängijad sellised omaette olevad, kes ei viitsi oma tegevusest eriti foorumites rääkida?
Võimalus ka see, et eelmine NWN oli ikkagi neljal plaadil ja mahult üks suurimaid tolle aja mänge - keegi ei raatsi orginaali osta ja tõmmata proovimiseks ka nagu aega või tahtmist ei ole - ja nüüd NWN2'st suhteliselt vähe kõigutatud.
8)
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
IcemanXIII
HV kasutaja

liitunud: 16.12.2001
|
25.01.2007 14:20:07
|
|
|
Baldur ja NWN on IMO ühed parimad sedasorti pelad kogu aeg olnud. Icewind oli nati ebamugav.
Ise olen act 3 lõpus bossi juures, no ei saa jagu . . .
Monkey grip päris hea uuendus - tore käia kahe great swordiga
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
25.01.2007 14:39:28
|
|
|
cyclo101, AD&D reeglid pole paljudele piisavalt vastuvõetavad kuna ei saa mängida nagu diablot
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
cyclo101
HV vaatleja

liitunud: 15.11.2004
|
25.01.2007 15:11:15
|
|
|
http://www.hot.ee/greg/ - sealt alt AD&D?!
Siin natuke mõistest AD&D (Advanced Dungeons and Dragons), kes sellega kursis ei ole.
Auron, jah ilmselt läheb rahvale rohkem peale selline läbijooksmine ja suhteliselt kindlas suunas liikumine - pole vaja palju mõelda ja kõik toimub pea alati nii nagu toimus eelmine kordki.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
25.01.2007 15:51:07
|
|
|
londiste kirjutas: |
niih, act3 alguses istun miski bugi küljes kinni. ei saa mingi valemiga innist välja mindud. kui vajalik cutscene ära on, siis tegelane enam ei liigu.
vahel on keset madinat ka sama jama olnud, aga siis tuleb kontroll reeglina tagasi...
savegame corruption tõenäoliselt ei ole, selles osas paistab kõik ok olevat
üldiselt, miks kurat mängud ikkagi nii bugistena välja tulevad :/ |
ise kah loll. hunniku seivimise tulemusena oli kettal vaid paarsada mega vaba ruumi alles jäänud. mille peale siis mäng niimoodi tegigi.
siiski - sakib. milleks errormessaged välja mõeldud küll on?
cyclo101, mis ajast d&d läbijookmise ja mõtlemise puudumise välistab?
ma pole märganud kummaski nwnis eriti sügavat roleplayd, üsna actionrpg kanti on mõlemad.
ja reeglid on üsna pain in the ass. nwn oli üks esimesi mänge, mis need crpg jaoks mõistlikul tasemel ära peita on suutnud. täringud ja hämar armori arvestamise süsteem on nõme näiteks.
ja baldur's gate oli ikkagi way igav. ma ei ole kuangi suutnud esimesest 2-3 asulast edasi mängida :/
ja bugid takistavad küll mängimist. kui üsna mitme tunni seivimata mängimise peale kokku jookseb, siis samu asju veelkord teha on ikka piisavalt nüri, et mingisuguse vahe teeks asjas. ega nwn2 loadingscreeni tip: 'save early, save often' tühi jutt pole :p
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
cyclo101
HV vaatleja

liitunud: 15.11.2004
|
25.01.2007 16:07:16
|
|
|
londiste, ma ei väitnudki, et ei välista, aga where's the point siis ? siis ongi parem muud kui NWN'i ja muid rpg'd mängida.
Ma elan ennast välja parem Half-Life 2's ja üritan NWN' i ikka nii fantaasiarikkalt kui võimalik mängida - üritades loomulikult kõik secretid jms. üles leida.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
25.01.2007 16:11:00
|
|
|
nwn on ikka väga lineaarne mäng. thank god, et selle arvelt vähemalt pikk
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
25.01.2007 16:26:41
|
|
|
londiste kirjutas: |
ma pole märganud kummaski nwnis eriti sügavat roleplayd, üsna actionrpg kanti on mõlemad.
ja reeglid on üsna pain in the ass. nwn oli üks esimesi mänge, mis need crpg jaoks mõistlikul tasemel ära peita on suutnud. täringud ja hämar armori arvestamise süsteem on nõme näiteks.
ja baldur's gate oli ikkagi way igav. ma ei ole kuangi suutnud esimesest 2-3 asulast edasi mängida :/
ja bugid takistavad küll mängimist. kui üsna mitme tunni seivimata mängimise peale kokku jookseb, siis samu asju veelkord teha on ikka piisavalt nüri, et mingisuguse vahe teeks asjas. ega nwn2 loadingscreeni tip: 'save early, save often' tühi jutt pole :p |
Oleks täpselt sama öelnud Nwn on liiga pinnapealne ja ei ole sellist sügavust ja tõmmet nagu..
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
25.01.2007 16:33:59
|
|
|
pange peale uusim patch, for starters. ja teiseks, kõik senised baldurid, icewindid ja nwn'd on täielik omang
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
cyclo101
HV vaatleja

liitunud: 15.11.2004
|
25.01.2007 16:39:34
|
|
|
ok ok ärge nüüd kõike ka maha matke... milline rpg siis see kõige kõigem on?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
25.01.2007 17:48:12
|
|
|
Minu jaoks on RPG ideaalile kõige lähemale jõudnud Gothic mängud. NN2 on hoopis teine stiil, rohkem nagu strateegia kui RPG. Olen üks nendest, kellele selline combat süsteem, kus peab oma käiku järjekorras ootama, lihtsalt ei meeldi ja kõik. Keset lahingut mäng hetkeks katkestada on ebahuvitav, sest puudub otsene kontakt vastaste ja enda tegelase vahel. Selles mõttes pakkusid Gothic ja Oblivion rohkem pinget, kuigi Oblivion oli kokkuvõttes viimase aja igavuse tipp. Gothic puhul meeldib veel see, et peategelasele on antud hääl ja kõneoskus, mis annab mängule palju rohkem sügavust ja sisu, mida enamus RPG kõnevõimetud tummahambad anda ei suuda.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
25.01.2007 19:11:59
|
|
|
cyclo101, ma pole öelnud, et nwn halb on. lihtsalt seda sügavaks roleplayks nimetada on pisut liig.
muide, kõige õigema rpg tiitlile pakuks lähemaks just pigem planescape: tormenti või falloudi, 1st person omadest vast deus ex, kuigi see viimane pole ka just päris.
eelkõige just sellepärast, et ka nwnis, gothicust ja oblivionist rääkimata, on reeglina suhteliselt palju queste, mida saab lahendada kas ühtemoodi või ainult kaikaga pähe meetodil.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
26.01.2007 09:27:05
|
|
|
cyclo101 kirjutas: |
ok ok ärge nüüd kõike ka maha matke... milline rpg siis see kõige kõigem on? |
Sa ei tea siis või? Märksõnadeks Vindicator Minigun, Power Armor ja Vault 13
Baldursi puhul oli hea need yberkollid - naljalt draakonit näppima ei läinud, erinevalt Ghotic3-est(mis oli ka suurepärane).
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
28.01.2007 18:33:31
|
|
|
maasendaaav...
tholapsyx siis seekord.
~10 katset, party lõhuti hooga mõne raundiga ribadeks.
tatsasin koju, rebisin sorc/wiz + khelgari ja constructi kaasa... mina ja soc/wiz saime teise raundi ajal otsa, asi peksis khelgarit, pihta ka, aga damaget ei teinud... construct vehkis kah kõrval ja nottisid kahekesi maha asja.
ja kurat, miks khelgar seda eelmine kord ei võinud teha? :/
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
drugme84
HV vaatleja
liitunud: 31.12.2004
|
29.01.2007 10:35:53
|
|
|
seda tholapsyx´i tampisin ise ka ca. 6-7 korda, ilma suuremate tulemiteta.
Siis aga (spoiler vist)..
kutsusin dragoni kõrval valleys fire giant kingi kiusama. Vahetasin poolt ja koos giantitega sain esimesel katsel asjast jagu. Greater spell breach jms. dispel spellid on kasuks..
_________________ you say hardcore, ay say no war |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
06.02.2007 18:31:12
|
|
|
spoilers:
fire giantid olid igavad. pmst teisel katsel jooksin kogemata kogu nende karja keskele ja madistasin seal kuni party paar minu ümber mittemahtunud tegelast ära mäsastas ja siis tuli appi ülejäänusid ümbert lahti peksma.
tholapsyx oli müstika. need hilisemad 2 draakonipojukest olid labased tema kõrval.
ahjaa, munk omab
l20 kandis peksab niigut segane, flurry of blows/circle kick mõrvivad. advanced asjade jaoks on mu tegelasel vist int puudu
pealegi 1 mungaspetsiifiline quest lõpupoole tegi nagu asja tegelikult kah worthwhileks...
päris nii karm, kui esimeses nwnis oli, ei ole siiski. aga igasugused resistanced üsna koleda löögikiiruse juurde teeb kokku ka väga karmi tegelase
edit:
endgame sakib umbes kahesajaga. king of shadows on totaalselt mõttetu tegelane. enne seda need 3 reaverit ja garius olid isegi vaat et raskemad vastased. palju teda maha tuligi tappa, 3 korda?
ma ei saanudki lõpuks aru, kas muud peale selle sword of githi ka talle pihta said. portal polnud väga hull, sellele sai mu tegelane müügaga ka pihta. aga kos ise oli küll piisavalt põiklev et mu mungast unarmed-fookusega tüüp masendavalt mööda peksis. ja rusikatega ei paistnud üleüldse pihta saavat.
kõikse viimane kaklus nägigi välja pmst nii, et teised partymemberid olid surnud, resurrection otsas, elujoogid otsas ja mina üksi peksin kosi. ja regeneration oli mul vist +6 vms, lisaks high tumble skill ja põiklemisfeatuurid. et siis asi mulle eriti pihta ei saanud aga mina talle kah mitte. käisin vahepeal võileibu tegemas ja tagasi tulles ikka peksid üksteist.
lõpuks tekkis muidugi idee paar ringi joosta, et elu tagasi genereeruks, siis ärkas party üles ja construct ja khelmar said kas siis ilusti pihta tegelasele või siis oli tegelane nendega hõivatud, et mina selja tagant pihta laksisin, igastahes sai siis kiiremini maha
et siis... nagu... miks mu mungast tegelane shardidest omale kindaid või kasteete ei treinud ffs!
mängu lõpu kohta ei ütle midagi. nagu polnudki seda. most dissapointing ending ever nagu nwn2 official foorumis tegelased kisasid.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
kapuuts
HV vaatleja
liitunud: 25.09.2004
|
23.02.2007 19:03:29
|
|
|
hmm mõningate mapide peal ei taha party muga kaasa liikuda ja jäävad enti passima :S
keegi oskab aidata?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
23.02.2007 19:19:53
|
|
|
kapuuts kirjutas: |
hmm mõningate mapide peal ei taha party muga kaasa liikuda ja jäävad enti passima :S
keegi oskab aidata? |
patch peal? teinekord jookseb ka mäng kokku... buge paraku ikka jätkub.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
kapuuts
HV vaatleja
liitunud: 25.09.2004
|
23.02.2007 20:21:28
|
|
|
kõige uuem patch peaks peal olema jah
kokku pole mul veel kordagi jooksnud aga jah nüüd act 3s päris mitmel mapil see party jama olnud
|
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
23.02.2007 21:42:38
|
|
|
follow käskluseid ikka jagad?
paistab, et miski teema on sellega. kui nüüd järele mõtlen, siis kuskil seal 3. acti kandis oli mul ka sellega rohkem probleeme.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
M6izduzeta
HV kasutaja

liitunud: 27.06.2004
|
23.02.2007 21:56:40
|
|
|
Mäng on sarnane esimesele osale,just see ta heaks teebki,vana tuttav,aga uues kuues.Ma pole updatenud nii et vigu ikka leidub,näiteks aegajalt klaviatuur ei funka,pead ootama natuke(või klaverit lahmima) ja hakkab siis tööle.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
12.04.2007 21:22:09
|
|
|
link :: link
Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
03.05.2007 22:12:04
|
|
|
Häirib tohutult see "suurepärane" võimalus kaarti iga nurga all vaadata ja vaatepunkti tõmblemine kui panna mingi autokaamera. Aeglustab mõttetult mängu - kui sin juba Diablot mainiti siis seal, on võimalus mängule keskenduda, mitte kuidas ja kuhu liikuda. Muidu tundus korralik rollikas olevat.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
06.10.2007 15:13:45
|
|
|
Kas keegi siin omab motb-i? Ma olen ühes alguse kohas kinni - teise taseme lõpp suure karu skeletiga koht. Mida paganat seal veel juhtuma peaks? Edasiliikumine on takistatud kivirahnuga.
_________________ Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga ). |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
21.11.2008 16:48:35
|
|
|
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir
keegi sellest teab midagi?
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
|