sellist mängu nagu Unreal 3 polegi siis tulemas?
ja roboblitz on pehmeltöeldes s*tt..
eriti kui mängida Xbox360 peal GOW-i ja võrrelda seda roboblitz-iga
six on suht ok xboxi peal aga mittemidagi überhead...
mis ma neid suuruseid ikka võrlden, pigem ikka graafikat kuna see roboblitz pole mänguna nagunii miskit väärt
r6: vegas on vist ka ainuke ue3 asi, mida see aasta oodata on.
r6 on üleüldiselt suht konkreetse suunitlusega zanr olnud, nii et liig palju üldist huvi oleks ka patt oodata. võrdle seda kasvõi swati seeriaga. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
six on suht ok xboxi peal aga mittemidagi überhead...
mis ma neid suuruseid ikka võrlden, pigem ikka graafikat kuna see roboblitz pole mänguna nagunii miskit väärt
arvestades, et tegu on eelkooliealiste mänguga, siis pole tal viga midagi.
Nii sai siis täna esimene Unreal Engine 3 mäng proovitud ja selleks oli Roboblitz.Hea mulje jäi sellest mängust.
Ja esimest korda nägin mängu,mis suudab kahetuumalisest kõik välja pigistada. _________________ Ära siia kliki
I have some actual examples from a recent game, Roboblitz. In this game, we replaced about 95% of the textures. The game has 6 levels and for each level the developers would use 80MB of compressed textures. So, let's do the numbers, a total of 6x80=480MB. Using our tools we replaced the 480MB with about 3MB of procedural data, a pretty spectacular decrease in game size.
The game now fits within 50MB and can be downloaded through Xbox Live. Without our technology this game would weigh approx 50MB-3MB+480MB=527MB. So the gain, for Roboblitz, we saved 90% of the entire game size. That is a massive gain for the developers which allows them to reach the Live audience - something they couldn't otherwise have done.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Ho Ho, ma siiski seda turustamissuurust silmas pidasin. vaevalt, et gow tekstuurid ka pakkimata on
link on ka piisavalt old, ilmselt sealsamas vaidluse juures, või sai isegi eraldi teema selle jaoks. praktikas on see ilmselt marketingijutt, protseduuriliselt genereeritavatel tekstuurides peaks ikka mõned puudused ka olema. matemaatiliselt keerukalt kirjeldatavate tekstuuride mahuvõit ei ole mitte tingimata päris asjalik jms. roboblitzi tegijad on isegi öelnud, et tekstureerimine käis üht-koma-teist sealtkandist silmas pidades. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
praktikas on see ilmselt marketingijutt, protseduuriliselt genereeritavatel tekstuurides peaks ikka mõned puudused ka olema
Eks sa ütle kui suured puudused neil on. Animatsioonide all on ka päris huvitavad asjad, ütleks et tava-tekstuuridega on sarnast efekti üsna võimatu saavutada mõistliku ressursikuluga http://www.profxengine.com/index.php?PAGE=GALLERY.SHADERS
londiste kirjutas:
matemaatiliselt keerukalt kirjeldatavate tekstuuride mahuvõit ei ole mitte tingimata päris asjalik jms
480M->3M on võimatu saavutada ühegi pakkimismeetodiga ning see 480M ongi pakitud tekstuuride kohta
Roboblitzi tegijad kasutasid protseduurselt genereeritud tekstuure eelkõige selle pärast et mahtuda XB Live'i 50M piirangu sisse, seetõttu pidid nad praktiliselt kõik tekstuurid protseduurselt genereerima. Oleks nad saanud näiteks 10-20% tekstuuridest "paindis" joonistada oleks tulemus loomulikult parem olnud.
Muidu arendajate enda arvamust mängust võite lugeda siit. Seal räägitakse mis läks õieti ja mis mitte ning mis probleemid esinesid. ProFX'i üle nad igatahes ei kurtnud. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Ho Ho, jep. olen neid kõiki lugenud.
lihtsalt protseduurselt genereerimine pole kõigi ja kõige jaoks.
see minu kommentaar oli vist mingi graafika võrdlemise kohta?
edit: leidsin, winterwind kommenteeris, et võrdleb graafikat.
winterwindile kommentaariks veel, et roboblitzi mänginud oled? kontsept paistab küll väga lahe olevat. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.