|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
Foxxx
HV veteran

liitunud: 22.10.2004
|
25.12.2006 16:16:34
|
|
|
Garantiiteenindus ei käi kassisaba alla ka, Juhtmeta hiir kriuksub endiselt ja garantii saatis mind pikalt loomulikult.
Nende sõnu pidi see välja kuluma, noh 4 kuud möödunud, ei kulu... Ootan edasi siis või mis?
|
|
| Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
25.12.2006 20:45:01
|
|
|
juhtmeta hiir kriuksub?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Foxxx
HV veteran

liitunud: 22.10.2004
|
26.12.2006 04:04:31
|
|
|
| No selles mõttes kui vajutada nuppu siis käib kriuks.
|
|
| Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tuletegija
HV kasutaja

liitunud: 26.12.2003
|
|
| Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
| tagasi üles |
|
 |
tiido
484

liitunud: 06.12.2001
|
02.01.2007 10:31:08
|
|
|
| Foxxx kirjutas: |
Garantiiteenindus ei käi kassisaba alla ka, Juhtmeta hiir kriuksub endiselt ja garantii saatis mind pikalt loomulikult.
Nende sõnu pidi see välja kuluma, noh 4 kuud möödunud, ei kulu... Ootan edasi siis või mis? |
mäletan kuidas endalgi üks hiireke kriuksus ja kriuksus - paar tilka õli kokku puutuvate plastikosade vahele lahendas asja jäädavalt.
|
|
| Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
130 |
|
| tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
08.01.2007 16:14:23
|
|
|
Tervitused ML-Enter-ile 8)
Vaatasin (õigemini küll tuletasin meelde), et ML firma tekkis 90-te alguses, seega on firma nii 15-16 aastane. Ehk siis täisjõus noorukieas. Siit küsimus, et kas mõttelaad muutub ka millalgi täismehe omaks või jääb ikka edasi lapselikuks mõttelaadiks.
A la - masinad siva kokku, võimalikult väikse test-ajaga siva müüki. Võimalikult lahjad komponendid masinasse (pean silmas näiteks kuulsaid, mitu x väiksema võimsusega toiteplokke kui tegelikult vaja oleks), et kui masin juba garantii ajal kokku lendab, oleks millele mitte teha vajalikku (loe tasuta) garantiiremonti. Vaid, et ohmule omanikule mittevajalikke tasulisi teenuseid kaela määrida.
Ehk siis vajaliku remondi asemel hoopis näiteks mittevajalik Windows-i üleinstall, mis toob firmasse sisse 400 krooni.
Siit ettepanek, et firma võiks kehtestada "kliendi-lepitustasu" a 1000 000 krooni (miljon krooni). Ja see makstakse neile omanikele, kelledele tehakse tasuta vajaliku garantiiremondi asemel mittevajalik rahaline teenus.
Teiseks: Firma sisekontroll teeb kindlaks milline firma töötaja ei teinud vajalikku tasuta garantiiteenust ja nõuab sellelt töötajalt sisse trahvi+makstud "kliendi-lepitustasu" summas 2000 000 krooni (kaks miljonit krooni).
usun, et kui 1-2 töötajat on sellise trahvi ära maksnud, siis kaob alatiseks aegade unustusse teema, kus garantiiremondis tehakse mittevajalikke, kliendi rahakotile kahjulikke toiminguid 8)
|
|
| Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Jolinar
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2004
|
08.01.2007 23:51:10
|
|
|
| tahanteada kirjutas: |
Siit ettepanek, et firma võiks kehtestada "kliendi-lepitustasu" a 1000 000 krooni (miljon krooni). Ja see makstakse neile omanikele, kelledele tehakse tasuta vajaliku garantiiremondi asemel mittevajalik rahaline teenus.
Teiseks: Firma sisekontroll teeb kindlaks milline firma töötaja ei teinud vajalikku tasuta garantiiteenust ja nõuab sellelt töötajalt sisse trahvi+makstud "kliendi-lepitustasu" summas 2000 000 krooni (kaks miljonit krooni). |
Näita mulle lolli, kes selliste tingimustega lepingule alla kirjutab?
|
|
| Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
| tagasi üles |
|
 |
wicked
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
|
| Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.01.2007 09:28:33
|
|
|
ei hakanud mulle ka silma, samas nii mõnigi parem arvuti on puhtalt tolle hetke vajadusi silmas pidades tehtud - edaspidi oleks vaja videoka vahetuse puhul ka toitekas uus panna, kui võtta miski hetke tippvideokas. Üldiselt käib see komplekteerimine ikka nagu 10a tagasi, kui inimestest 95% valisid arvutit vaid prose järgi. Samas nõnda on kõige lihtsam kogu müük üles ehitada
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
09.01.2007 19:59:57
|
|
|
Ma arvan, et tasuliste teenustega pole midagi mäda, kui on neist klient kuidagiviisi teadlik, kui aga lihtsalt viib garantiisse ja pärast saab mingi arve, on asi jama. Iseasi on asjaolu, kui tingimustes kirjas, et põhjuseta remontitoodud seadme eest tööraha vms... mida rakendatakse.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
| Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
09.01.2007 21:54:01
|
|
|
tingimustes on selline punkt küll silma hakanud.
tahanteada case oli küll vist vähe teistsugune aga see selleks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
profiil
HV kasutaja

liitunud: 31.12.2006
|
10.01.2007 15:32:37
|
|
|
Ise panin just oma creative zen vision m mp3 playeri remonti.. LCD ekraan oli katki..
huvitav kaua sellega minna võib ja mis maksumus on?
öeldi et antakse teada kui midagi uut teada saavad.
|
|
| Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tuletegija
HV kasutaja

liitunud: 26.12.2003
|
11.01.2007 17:06:40
|
|
|
Kusjuures selle garantii kohapealt on mul pmst väike eksperiment käimas. Enterist osteud dicota usb link garantisse saadetud kuna asi töö lõpetas. päev hiljem saatsin kartulisalongi garantiisse sealt ostetud kõvaketta sahtli. eks nüüd saab näha kust ennem asja tagasi saan
_________________ Rolling Thunder |
|
| Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
| tagasi üles |
|
 |
RavenSSX
HV kasutaja

liitunud: 29.03.2006
|
12.01.2007 13:37:43
|
|
|
Tuletegija, kõvakettas ja USB link on kaks erinevat asja.
_________________ Wake up and smell the ashes... |
|
| Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tuletegija
HV kasutaja

liitunud: 26.12.2003
|
13.01.2007 13:18:15
|
|
|
RavenSSX õpi lugema, kõvaketta sahtel, mitte kõvaketas.
_________________ Rolling Thunder |
|
| Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
| tagasi üles |
|
 |
aleansha
HV vaatleja

liitunud: 07.08.2006
|
13.01.2007 15:43:50
|
|
|
Nii, minu jaoks on enteri maine küll langenud. Lugu juhtus paar päeva tagasi. Läksin mina siis Enter poodi (järve keskuses), et osta korpusele ventilaatorit. Olles poes veidi ringi vaadanud ja ventilaatoreid mitte silmanud astusin ma kassa juurde, et uurida, kas neil neid leidub. Minu pärimise peale vastas müüjanna, et võib-olla kuskil ja on ja me läksime koos ühe riiuli juurde. Müüjanna vaatas veidi aega seal riiulil ringi ja siis osutas ning ütles: "See ongi". Kas te kujutate ette, mille peale ta osutas? Ilmselt mitte. See oli nimelt täiesti tavaline toiteplokk (seal oli kusjuures juures suur silt toiteplokk 400W). Mina, olles 16-aastane ja tüdruk, mõtlesin algul, et minuga üritatakse nalja teha sest, et eestlased ei saa lihtsalt nii kohutavalt võhiklikud olla ise töötades arvutipoes. Tuli välja, et said, sest kui ma küsisin, kas ta mõtleb seda (osutasin toiteplokile), siis vastas müüja resoluutselt "Jah". Mina, kes ma olin hetkeks kõnevõime kaotanud, noogutasin, ütlesin: "Ah, nii", ja pidasin sisemonoloogi, kas öelda midagi või mitte. Õilsam pool minust sai võitu (või kahjurõõmsam) ja ma teatasin, et tegemist on toiteplokiga, mille peale müüja oli ehmunud ilmega ja selle asemel, et mulle midagi öelda nagu siis vist ei ole jah või pigem vabandage minu võhiklikkust, hüüdis ta oma kaastöötajale: "Issand, mul on vist ajukahjustus!" . Selle peal sai minul küll mõõt täis ja ma tänasin neid ja kõndisin minema. Nii palju siis arvutipoe töötajatest .
|
|
| tagasi üles |
|
 |
AJ
HV Guru

liitunud: 03.02.2005
|
13.01.2007 19:02:29
|
|
|
Vähemalt harisid sa neid natuke.
_________________ Küsige mida tahate, me vastame mida tahame. |
|
| Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
13.01.2007 19:46:44
|
|
|
aleansha, enter vs. itmarket.
miks nad rohkem erinevat nime ei valinud või itmarketit rohkem ei rõhuta, mina aru ei saa. kontseptsioon peaks ju algusest peale paigas olema. ja enter arvutipoodide mainet tõmbab see inimeste seas piisavalt alla.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tuletegija
HV kasutaja

liitunud: 26.12.2003
|
14.01.2007 11:52:03
|
|
|
Enter arvutipoe vastu pole igatahes mitte ühte halba sõna öelda. Seoses sellega tuleb üks naljakas asi meelde. Oli helikaarti vaja ja silm jäi pidama audigy 4 peale ja tartus oli 2 kohta kus seda müügis oli. enter itmarket ja enter arvutipood. aga mis mulle nalja pakkus oli see et itmarketis oli asi pea 250 eeki kallim kui enter arvutipoes
_________________ Rolling Thunder |
|
| Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Paulie
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.08.2005
|
14.01.2007 19:31:36
|
|
|
| Hinnad on tõesti komöödilised.
|
|
| Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Ramones
HV veteran

liitunud: 09.07.2004
|
18.01.2007 00:36:31
|
|
|
| Paulie kirjutas: |
| Hinnad on tõesti komöödilised. |
Tõsi - paar kuud tagasi õnnestus Ülemiste Enteris näha müügis 9800PRO-d hinnaga 4500.- (jah, justnimelt, eesti krooni)
Nüüdseks on see sealt kadunud - ei tea kas keegi ostis ära ja kõndis muhelevalt kodu poole ise mõeldes, et küll nüüd sai vinge videokaart ostetud.
Üldiselt pole Enteri kohta midagi halvustavat öelda. Alati viisakas ja hea teenindus ning tihti on see pood ainus, kust saab kiiresti kätte vajamineva kauba. Ainult mulje on jäänud, et seal on keskmisest kõrgem hinnatase.
|
|
| Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
| tagasi üles |
|
 |
T0mmy
HV vaatleja
liitunud: 18.07.2006
|
15.02.2007 13:24:04
|
|
|
Hinnad Enteris on enamasti kallimad kui mõnel konkurendil, aga leidub ka asju, mis on odavamad. See-eest teenindus on priima.
viimati muutis T0mmy 05.08.2009 14:01:05, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Paulie
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.08.2005
|
16.02.2007 00:02:13
|
|
|
| Kauba hinnas sisaldub see küll ehk, aga töötajate palgas küll mitte.
|
|
| Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
| tagasi üles |
|
 |
rastix
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2001
|
14.03.2007 15:39:08
|
|
|
Minu lugu räägib sellest, kuidas Logitech G7 hiir ütles üles ja viisin ta garantiiremonti.
Lubati ühendust võtta, kui järgi võin minna. Ootan 3 nädalat, ei mingit kõnet.
Helistasin ise teenendusse ja uurisin kaugel siis tööga on. Sain vastuseks, et
hiir on 2 nädalat tagasi juba poodi toimetatud. No normaalne. Lähen siis järgi,
hooldustöölehe pealt loen, et mulle anti asemele uus hiir. Kodus võtan hiire kotist välja
ja 1 aku puudu. Saatsin neile maili, et üks aku vähem kui peaks. Uuriti ja puuriti siis paar-kolm
päeva ja öeldi, et teenindaja oli teise aku poodi unustanud. Lõpuks sain oma teise aku kätte.
Tahaks öelda, et lõpp hea, kõik hea.
|
|
| Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
| tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
14.03.2007 20:37:44
|
|
|
Huvitav, kas sel aastal käib asi juba normaalselt, et kui toide on lahja, siis vahetab Enter selle oma kulu ja kirjadega võimsama vastu Ehk tulen kas masin või lahja toide näpus ning rõõmsa naeratuse saatel antakse riiulist uus ja õige vajaliku võimsusega ja kvaliteediga toiteplokk. Ning et hind kasseeritakse sisse firmatöötajalt, kes masinasse vale võimsusega toite sisse kruttis 8)
Lihtsalt - jälle vana tuntud nähtus, et 3 gigase masina toite 12V on üle koormatud ja suveks on see plokk ebastabiilne või lõplikult ära koolenud.
Ehk siis tavatuttav nähtus, millest varemgi juttu - liialt lahjad toitekad, mis poole aastase töö järgi otsad annavad - alaldusdioodid lekivad ning kondekad on "lõhki". Kuid kuna arvutitootja neid vahetada ei taha, siis tuleb omanikul endal rahakott näpus poodi minna normaalsema toite järele.
|
|
| Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|