Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
deepnshit
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2005




sõnum 27.10.2006 13:43:41 vasta tsitaadiga

nojah noh. elame-näeme
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.10.2006 13:56:03 vasta tsitaadiga

nende piltide põhjal pole graafiliselt küll midagi erilist tulemas icon_confused.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2006 14:09:53 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
nende piltide põhjal pole graafiliselt küll midagi erilist tulemas icon_confused.gif


Graafiliselt pole jahh parim aga samas mitte vägakehv ja kui füüsika on tip top siis üldine melu võob norm olla. Kõige suurem probleem saabki olla äärmiselt vähe interaktiivne maailm.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 27.10.2006 14:12:06 vasta tsitaadiga

kõik asjad mida tulistad võiks ikka katki minna thumbs_up.gif
_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 27.10.2006 17:29:10 vasta tsitaadiga

Ma ei tea kui need skriinid teie jaoks ilusad ei tundu, siis mis tundub? Ning teatavasti ei koti see HV stalkeri ootajaid ju sugugi, nagu läbi kogu teema on juba pikka aega vaieldud pildi üle. Mind ei pane muretsema ei olematud kuupäevad ega ka pilt, mis iga korraga paremaks on l4inud. Ning tegelikult mul oleks 1 kama ka siis, kui ma mängiksin seda mängu dx8 baasil, nagu ametlikul lehel olevad skriinidki kõik tehtud on. Mis loeb mulle on see A.I ning erinevad loo kokkuvõtted ning muidugi nõukogude aegsed ehitised, masinad, mida on lihtsalt lust vaadata, kasvõi niisama ringi kooberdades neil kaartidel. Vaid muretsema paneb see, kui palju lubatud osadest ka lõpp-produktis näeb.
Ning füüsika, mille hulka kuulub rikošett, erinevate materjalide erinevad läbimistamis võimalused kuulide poolt, plahvatuste lööklaine ja muu hädavajalik, mis on loogiline FPS mängudes, peaks olema igal vähegi normaalsel sõjamängul ometigi leidub neid füüsika reegleid tervikuna väga vähestes mängudes.
Natuke OT:
Hl 2 on juba suur naljanumber, alguses pimestas pilt ja liikuvad kastid lihtsalt teised füüsika reeglid tahaplaanile. Cod2 hullemat nalja annab välja mõelda. BIA seeria - hea mäng, kuid füüsikast pole haisugi. Ei jõua nimetada lihtsalt häid sõjamänge või FPS'e mis peaksid seda sõjatunnet natukenegi tekitama, kuid ei tekita, kui mädand aiast ei saa üle ega ümber, tee mis tahad. Isegi täisvalanguga lastes jäävad valguskiirusel liikuvad kuulid pehme ja vettinud puu laua sisse pidama ja seda v4ga paljudes FPS'ides. Loodetavasti saab Stalkeris lubatud füüsika puhul lõbusamalt tuld anda.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 31.10.2006 22:41:50 vasta tsitaadiga

http://www.oblivion-lost.de/ger/community/downloads/stalker_intro.rar < Intro. Spoiler!!

tsitaat:

We have only removed the possibility of a regular stalker finishing the game. We have carried out our mission in all the other respects, as promised.

The concept is like this. All there is on the levels initially is stories and events. When you find them, a place is cleared and populated by storyline characters. As planned, the simulation controls each character - monster or stalker. Monsters hunt, rest, gather in their lairs, attack stalkers. Similarly, stalkers find simple missions, find artifacts, attack other stalkers. The simulation also controls all events in the game. When you pass a storyline mission and clear the place from story content, this place is refilled by simulation. Other stalkers and monsters come into their place. When you come back to this level, you will see different content. An example. There is a plant at the first level, and there are bandits. According to the plot, you will have to help the dealer take out the bandids, since they rob stalkers that carry artifacts to him. And so, according to the plan, you take out the bandids, and when you return, there might be something different - a monster lair, a regular stalker or a crazy sniper. This simulation is very closely related to gameplay. The simulation is interesting to watch. When one stalker camp attacks another, and it is not scripted by us. This is just interesting to watch.


http://www.oblivion-lost.de/en/index.php

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 31.10.2006 23:27:42 vasta tsitaadiga

ossa püha p*rse. vahepeal tekkis kahtlus et ega mingi vana filmikaameraga tsernobiilis kohapeal näitlejaid filmimas ei käinud icon_eek.gif icon_eek.gif
_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 31.10.2006 23:47:15 vasta tsitaadiga

ise vaatasin sama asja mis herr kurm, kui selline mäng tuleks sis ma ootaks seda veel vähemalt 5 aastat icon_biggrin.gif
_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 01.11.2006 00:02:17 vasta tsitaadiga

Mina sain sealsest jutust nii aru et tegu on prerenderdatud videoga, mitte mängust salvestatuga.

"rendered cimatic intro"

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
deepnshit
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2005




sõnum 01.11.2006 01:02:28 vasta tsitaadiga

Is the trailer made with the game engine?
Anton Bolshakov: No, that was not the engine. It was a rendered trailer. There will be more than ten such trailers. We also have five false endings and two real ones.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2006 02:41:12 vasta tsitaadiga

tundub, et see "loom" jääbki tulema icon_sad.gif
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 01.11.2006 02:46:55 vasta tsitaadiga

kui füüsika on ligilähedanegi prerenderdatud videole siis tuleb sellest täiesti asine mäng
_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2006 03:03:35 vasta tsitaadiga

Herr Kurm kirjutas:
kui füüsika on ligilähedanegi prerenderdatud videole siis tuleb sellest täiesti asine mäng

Jeah...
Asja Ainus viga on , et juba peaar aastat tuleb ja tuleb ja tuleb... icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 01.11.2006 09:53:36 vasta tsitaadiga

ohh, kena treiler. tahaks korralikku versiooni! icon_smile.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 01.11.2006 12:45:18 vasta tsitaadiga

Krt igakord läheb jahedaks kui STALKER-ist uus mingi ametlik tekst või video või asi tuleb... icon_biggrin.gif
_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 01.11.2006 13:39:12 vasta tsitaadiga

Jutu järgi tundub, et life simulation on täiesti olemas ja töötav. Selle teadmine peaks nii mõnedki kahtlused ja Dean Sharpe'i jõledused kõrvale heitma. Ehk siis lõppude lõpuks võib-olla et tulebki veel mängitav teos. Aga ei tohi veel sõnu loopima hakata. Paha Stalker, paha Stalker, igavene ***** mäng tuleb.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 01.11.2006 14:04:50 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
Herr Kurm kirjutas:
kui füüsika on ligilähedanegi prerenderdatud videole siis tuleb sellest täiesti asine mäng

Jeah...
Asja Ainus viga on , et juba peaar aastat tuleb ja tuleb ja tuleb... icon_rolleyes.gif


kui hetkel on välja öeldud konkreetne väljatuleku aeg siis pole mõtet nutta. siis kui see jälle edasi lykatakse siis vast on põhjust järjekordseks nördimiseks.
mina olen juba ammu seda meelt et tehku kauem aga korralikult. mingi alpha-beta staadiumis mänge on juba oma jagu olnud.

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 01.11.2006 16:21:10 vasta tsitaadiga

Oleg pole enam projektijuht, vast se Dean Sharpe annab rohkem lootust mängu väljalaskmiseks.
_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t6nn_k
HV kasutaja
t6nn_k

liitunud: 16.07.2004




sõnum 01.11.2006 21:59:26 vasta tsitaadiga

vast see Dean Sharpe oma nüristunud mõistusega paneks põhiasjad tagasi mis ta ära võttis icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
redenergy
HV veteran
redenergy

liitunud: 22.03.2004




sõnum 02.11.2006 01:45:23 vasta tsitaadiga

Ega siin see halamine ei aita niiet thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2006 10:15:31 vasta tsitaadiga

t6nn_k kirjutas:
vast see Dean Sharpe oma nüristunud mõistusega paneks põhiasjad tagasi mis ta ära võttis icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif


Kui raha kulutatud siis midagi peab tagasi saama. Keegi ei võta sealt välja midagi sellist mis ilusti olemas oli ja funkas, ära jäetakse lihtsalt need asjad mis algsed vennad suure suuga lubasid teha aga hakkama ei saanud.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 02.11.2006 17:49:25 vasta tsitaadiga

kui ta mõtleb raha tagasi saamiseks stalkerist shooteka teha sis on ta suht nüristunud jah....shooteka jaoks on see mäng ilmselgelt vananenud. et jah ma usun et rollikana oleks asjal kõvasti rohkem väärtust. pöidlad pihus igatahes.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Nitro
HV kasutaja
Nitro

liitunud: 02.03.2004




sõnum 23.11.2006 16:15:53 vasta tsitaadiga

Gamespotis on ilmunud mängu kohta uus artikkel ning loomulikult ka uued screenshotid thumbs_up.gif http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/news.html?sid=6162089&tag=topslot;action;2&om_act=convert&click=topslot
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 24.11.2006 14:28:22 vasta tsitaadiga

Lisaks veel, et kui artikkel läbi lugeda leiab sealt nii mõndagi huvitavat:

Näiteks ÕNNEKS on 7 erinevat mängu lõppu siiski integreeritud, ning A.I life täiesti elus ning isegi mõningate uute variatsioonidega käiku lastud. Muidugi kõik juba teavad, et öösiti stalkerite jõud raugeb ning seatakse üles laagriplatsid, kus kitarri mängitakse ja lõkke ümber süüakse ja mida iganes. Samuti laagriplatsidelt laternate likvideerimine viib vaenlased segadusse sinu kasuks. Öösiti hakkavad ka mutandid ja teised "extraordinary" elukad ringi liikuma. Kuid mida veel minu arust öeldud ei ole on sihuke lugu, et hiilides näeb müra tekitamise ja nägemisulatuse taset. Ehk siis see aitab teada, kas vaenlane kuuleb või näeb sind.
Igat koli ei saa üles korjata, kuna seljakoti mahtuvus ja enda kandmisvõime on piiravaks teguriks.
Tekstis saab ka kinnitust, et lõppversiooni sõidukeid sisse ei viida.
Kui keegi haavata on saanud, ka sina, siis leitakse vigastatud isik vere jälgede tõttu kiirelt üles.

Palju jäi veel ütlemata, kuid lingilt gamespoti hands-on preview lugedes leiab nii mõndagi huvitavat ja palju, mis toob uuesti isu Stalkeri järele tagasi.

Mainimata on jäänud, et gamespot postitas ka video intervjuust, mis võtab mängu enam-vähem kokku ja näitab mõningat uut pindagi. Video lõpu pool on isegi huvitavam, kus näidatakse ka päris kaadreid võrreldes mängu omadega. Ka uued skriinid gamespotis saadaval.



Video intervjuu
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.11.2006 14:34:36 vasta tsitaadiga

Krt ärge ajage jälle isu peale icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.