Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dark Messiah Of Might & Magic märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 28, 29, 30  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
loser
HV kasutaja

liitunud: 13.08.2006




sõnum 30.10.2006 17:37:17 vasta tsitaadiga

2,4gb?No se selleks,kui see 2,4GHz prose on sul celeron siis raske öelda kuidas see mäng sul jooksma hakkab.Aga kui Athlon või C2D ,ehk siis midagi paremat kui celeron siis kõik ok thumbs_up.gif Aga jah moderaator DigeBeni teemas ettepanek või soovitus: ABIX icon_smile.gif on andnud kasuliku lingi:http://www.srtest.com/referrer/srtest kust sedasorti küsimustele saab kiiresti vastuse,nii et minu targutus oli suht mõttetu icon_confused.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 18:29:07 vasta tsitaadiga

ot:
Kui keegi on Tallinnas MRP firma liinibussidega sõitnud (nt. 13, 20), siis kindlasti olete tähele pannud tavaliselt reklaami edastavaid paksu klaasi taga LCD molle. Mõnikord aga reklaamivideosi vedav vast Linuxi baasil sistema tõrgub ning ees on BIOSi tabel, kus näha et proseks on 2GHz Celeron. Huvitav kas see oleks suuteline antud mängu jooksutama prose poolest icon_lol.gif

Ka ontopicut natuke:
See siis praktikas vastab tõele, et mäng nõuab installiks 10GB ruumi ?
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 30.10.2006 18:37:10 vasta tsitaadiga

siLc, single player only võtab 6,75GB ruumi kettal.. Koos multy'ga peaks 10 välja tulema vast. icon_rolleyes.gif
_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 30.10.2006 22:59:09 vasta tsitaadiga

Marduuhin arvad et multiplayer nii palju ruumi võtab? EI tahaks uskuda eriti.. Kuna mootor ja värgid modelid jne on juba single playeris olemas. Ainult transporditakse MP edasi. Aga ma ei ole kindel.. ;(
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
scarface
Kreisi kasutaja
scarface

liitunud: 08.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 01:01:05 vasta tsitaadiga

mõlemad koos 6,8gb icon_wink.gif
_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Drake
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 31.10.2006 09:59:18 vasta tsitaadiga

graafika erilist muljet ei avaldanud (hl2 ikkagi), skillpointe saab pmst edasijõudmise järgi lambist
ja mis kõige nõmedam - tegemist on täieliku linewalkinguga ja "e3-s" mainitud erinevalt eesmärgile
jõudmisest peeti pigem silmas seda, et kõikid orcide, goblinite, necromancerite jne võitluskohtades on
alati 10 kasti, lõke ja kindlasti mingi estakaad, mida saab kollidele selga lükata, kui et kaardil vabalt liikuda saaks.

mäng on ilmselgelt tehtud vähemalt 2 expansioni varuga (vt. kui vähe spelle ja skille on).
ja ei taha nagu uskuda et sellest mingit metsikut MP hitti tuleb, kuigi võitlused on suht
lahedalt lahendatud (pop:TT vastu muidugi ei saa).

keegi ikka magic mushroome kah korjas ?

d.

_________________
On the other hand, I've turned rivers into blood... kings into cripples... cities into salt. So I don't think that I have to explain myself to you. -Gabriel-
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
metal
HV vaatleja

liitunud: 19.10.2004




sõnum 31.10.2006 10:15:55 vasta tsitaadiga

ei tea kas miinimumiga annab mängida 2000+, 768mb, 9600pro peal?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 10:41:44 vasta tsitaadiga

metal, peaks vedama küll
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 31.10.2006 11:35:15 vasta tsitaadiga

Drake kirjutas:
graafika erilist muljet ei avaldanud (hl2 ikkagi), skillpointe saab pmst edasijõudmise järgi lambist
ja mis kõige nõmedam - tegemist on täieliku linewalkinguga ja "e3-s" mainitud erinevalt eesmärgile
jõudmisest peeti pigem silmas seda, et kõikid orcide, goblinite, necromancerite jne võitluskohtades on
alati 10 kasti, lõke ja kindlasti mingi estakaad, mida saab kollidele selga lükata, kui et kaardil vabalt liikuda saaks.

mäng on ilmselgelt tehtud vähemalt 2 expansioni varuga (vt. kui vähe spelle ja skille on).
ja ei taha nagu uskuda et sellest mingit metsikut MP hitti tuleb, kuigi võitlused on suht
lahedalt lahendatud (pop:TT vastu muidugi ei saa).

keegi ikka magic mushroome kah korjas ?

d.



Ikkagi HL 2 mootor? WTF? Praegu enamvähem parim mootor mis olemas on..
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 11:58:10 vasta tsitaadiga

ega ikka ole küll... suht hale et nii uus mootor ja suht vägevad füüsika võimalused AGA dünaamiline valgus puudub. Terve maailm on nagu surnud. Kõik valgus allikad on nagu pildil. Kui võtta mängus tõrvik kätte ja minna pimedasse ruumi siis ei ole seal shittagi näha. Isegi HL2 episode 1 oli hale vaadata kuda lõkke keset pimedat ruumi põles ja mitte midagist ei valgustanud. Suht raske oli seal ümber olevaid kolle tappa.


Ehk siis sortsu mootor ei ole ikkagist parim. Suht palju oleneb mudugist kah kuda seda tootjad ära kasutavad. Iga mootor võib olla kole ja samas ka ilus.


Pealegi sortsu mootoril on mingi veider värk et nii kui vett mängus näed tirib masina kooma. Ehk siis 100 fps ilt võib järsku 20 peale minna. Samas vesi on kah nagu soust mis ainult ringi kujuliselt alati liigub icon_lol.gif

Aga selline "pilt ilus" on see sortsu mootor. Kui süvenema ei hakka ja pimedamaid ruume ei kohta siis suht hää. icon_rolleyes.gif

Samas sageli tekib tunne et ainuke kes sortsu mootoriga ümber oskab käia on valve ise. Nagu nende poolt välja lastud mängud on sageli vähem fps i auke omavad. Eks nad ise selle sousti kokku keerasid ja vast oskavad ka seega kõige paremini seda seedida.

Vast siis kui DX10 tuleb ja sortsu mootor nn "SE" tuleb siis pannakse ka dünaamiline valgus sisse ja öeldakse et WOW uus värk. Täiesti enne nägematu. Kuigi isegi vanemad mängud omavad juba praegast seda ja päris korralikult.

Selles suhtes on mõned teised mootorid kõvasti paremad kus ikka reaalselt varje kuvatakse (ei ole joonistatud varjud nagu fearis sageli olid aka taskulamp ei ole valgus allikaks ja selle abil varje ei kuvata) ning seinas olev tuli tõrviku otsas elab jms trikk tegemas.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 12:53:03 vasta tsitaadiga

Miski pole täiuslik, see valgusevärk ikka tükki küljest ei võta. Gravitatsiooni mõju esemetele on midagi, mis jääb sortsu mootoris väga silma thumbs_up.gif Seep see teebki tast parima
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 13:06:07 vasta tsitaadiga

ma tea mulle käib see valgus ja varjude mitte olek suht pinda... eriti kui isegi iidsed mängu mootorid omavad seda ja väga efektne on ikkagist dünaamiline valgus. See pilt mis sortsus on ... suht halb. Eriti kui on tegemist pimedamate ruumidega. Need kes HL2 Episode 1 ostsid ja mänginud on teavad vast kui jura oli tontidega võidelda keset pimetat ruumi kuna ükski lõkke ega tuli seal midagist ei valgustanud ...


Ehk siis screen shot il on kena vaadata aga kui reaalselt midagi näed siis suht jura. Füüsika on suht mõnus ja fun. Eriti fun on vaadata dod s is kuda vennikesed lendavad mööda mapi (ebareaalne aga fun siiski) icon_lol.gif


Ja need kes silmailuga mänginud mänge kus dünaamiline valgus ja varjud korralikult tehtud teavad kui palju vast selline asi mängu keskkonda juurde annab. Sortsu mootoris oleks nagu surnud kogu see maailm seal.

Aga jah küll DX10 tuleb vast see värk ja siis reklaamitakse kui totaalselt uut ja vägevat värki mida kunagi ei ole tehtud ega nähtud icon_lol.gif


Ehk siis sortsu mootor ei sobi kudagi pimedamate mapidega mängudeks. Selles mängus milles siin juttu käib on suht palju selliseid kohti kus dünaamiline valgus efekt annaks väga väga palju asjale juurde.

HL2 Episode 2 treilerite järgi tuleb seal suht sama grafa mis selles dark messias mängus. Seega peab jälle pimedates ruumides tunde järgi liikuma kui neid kusagil leidub. Ja ei saa nautida valgus efekte kui miski plahvatab vms tsirkust teeb icon_cry.gif See võtab kogu fun i ära plahvatustel ja tulistamisel. Ja mis kasu on füüsikast siis kui sa lihtsalt ei näe midagist.

aga unistada võib et valve teeks väikse patchi ja lülitab asja sisse... veider et HDR i omab mootor ei oma sellist suht ürgset asja... icon_rolleyes.gif


PS: iga mootor võib olla hää ja pask. Kõik oleneb sellest kuda mängu tegijad selle võimalusi ära kasutavad. Sageli vast on mõnes mootoris selliseid asju millest algul ei teadnud kuna keegi ei toonud neid välja. Seega ei tahaks kudagi öelda et see sortsu soust kõige parem on. Suht palju on ikka mängu tegijates kinni. Ega sorts ainuke mootor ei ole mis mõnusat füüsikat omab. Lihtsalt teistes mängudes ei panda sellele rõhku niivõrd icon_mad.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 31.10.2006 14:20:45 vasta tsitaadiga

Oskab keegi öelda, kuidas peab selle esimese lohe ära tapma? Nimeks oli Pao Koi vms. Lenna ütles et pean midagi talle kaela laskama, aga mida?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hessu
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.07.2005




sõnum 31.10.2006 18:01:33 vasta tsitaadiga

Cheetah kirjutas:
Oskab keegi öelda, kuidas peab selle esimese lohe ära tapma? Nimeks oli Pao Koi vms. Lenna ütles et pean midagi talle kaela laskama, aga mida?


Tõmba tema tähelepanu enda peale ja jookse lihtsalt läbi värava kust sa alguses tulid ning see nn värav tulebki talle kaela lasta icon_lol.gif kang on kohe ukse lähedal icon_wink.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 31.10.2006 18:56:10 vasta tsitaadiga

Sain tehtud jah icon_smile.gif Tänud.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 31.10.2006 19:34:55 vasta tsitaadiga

Kahju, et mäng nii lühike on. Kolm päeva ja ühelpool.
_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
psydeblo
HV Guru
psydeblo

liitunud: 08.11.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 21:31:47 vasta tsitaadiga

Bastardo kirjutas:
Kahju, et mäng nii lühike on. Kolm päeva ja ühelpool.

sa ei pea 24/7 seda mängima siis ju ja pane raskus ikka hardi peale thumbs_up.gif
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 31.10.2006 21:46:17 vasta tsitaadiga

Raskus oli hardi peal ja 24/7 kah ei mänginud just. A see selleks, küllap tuleb expansion packe vms.
_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 31.10.2006 22:26:52 vasta tsitaadiga

Bastardo, see on tänapäeva mängude kohta väga korralik gameplay aeg minuarust. thumbs_up.gif
_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 31.10.2006 23:00:35 vasta tsitaadiga

Ma olen nagu ise kah mõelnud, et vanasti (no 5-6 aastat tagasi ja varem) olid nagu mängud pikemad. Või olin ma siis ise kobam icon_smile.gif Ilmselt on mängutöösturid ahneks läinud (või on nende tulud piraatluse tõttu kokku kuivanud) Kasumis püsimiseks vaja tootmiseks kuluv aeg miinimumini, et saaks võimalikult varakult müüma hakata. Hea on teha ka ühe suure mängu asemel näiteks üks põhimäng ja 2 expansionit. Nii teenib tööjõu-, turustus- ja mis iganes kuludele vaatamata tõenäoliselt rohkem raha. Fck the corporate world. biatch!! icon_lol.gif

Aga ikkagi icon_razz.gif

_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 31.10.2006 23:28:44 vasta tsitaadiga

Sa olid ise kobam icon_biggrin.gificon_biggrin.gif Aga tegelikult tõesti on nii.. Vanemate mängudega pidi ikka jubedalt ajusid n*s*ima et neid läbi saada. Aga pärast oli palju parem olla kui mäng läbi.. Teed mõne praeguse mängu läbi on selline tunne, et .. ohh mingi tüütus kaelast ära jälle.. Vähemalt mul on nii enamus ajast.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2006 23:37:26 vasta tsitaadiga

Sakurai, kurat jumala täpselt ütlesid thumbs_up.gif
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 01.11.2006 01:28:10 vasta tsitaadiga

Mhmh, just. Mõned aastad tagasi lugesin uhkusega ette mänge, mille olen suutnud läbi teha. Ega neid palju olnudki. Nüüdseks on neid aga juba niipaljuläbi tehtud, et ei mäletagi enam kõiki.
_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XPsass
HV kasutaja

liitunud: 18.07.2002




sõnum 01.11.2006 11:09:49 vasta tsitaadiga

Klge aidake ...olen hädas 8 chapteriga ..seal on see Leanna kelle ära päästma pean aga teda on võimatu sealt päästa ..proovisin vibuga demon formis temajuurde joosta telekines full adrenaline mitte kui midagi ..ma tahaks ikka Leannat mitte seda kurjajuurt mu peas...
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
robin
Kreisi kasutaja
robin

liitunud: 25.01.2005




sõnum 01.11.2006 12:51:52 vasta tsitaadiga

sa selle hiiglasliku ämbliku peksid ära ikka?
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dark Messiah Of Might & Magic mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 28, 29, 30  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.