Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
prigo
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.06.2005
|
21.10.2006 23:06:52
|
|
|
Taevas on kah nagu paintis joonistatud!
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
22.10.2006 00:09:52
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
Valguseefekt, mis on sellel pildil on olemas isegi öösel ja koobastes.  |
Vot minu masina peal ei ole.
SM3.0 pilt
viimati muutis piimaPAKK 22.10.2006 00:53:55, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
22.10.2006 00:32:11
|
|
|
Paranda link veidike ära...
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
22.10.2006 00:46:26
|
|
|
tsitaat: |
Visual Tweaks:
Keep in mind that the following changes may have a small or great impact on performance and that values can be further tweaked to achieve higher performance/visual quality ratio.
To increase grass draw distance:
- VegetationAdmin.ViewRange=3500.0
Raise this value to 6500.0 to double the distance grass is rendered. You can increase it even further or lower it a bit to improve performance.
(My setting is 8500.0)
To increase NPC and creature draw distance:
- Entity.ROI=4000.0
Raise this value to 8000.0 to double the distance NPCs and creatures are rendered.
To increase item and object draw distance (on high details):
- ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0. 008
- ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=30 0.0
- ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
Change the first value to 0.016
Change the second value to 600.0
Change the second value to 5000.0
To move the blur effect further away:
- Render.DOFStart=1000.0
- Render.DOFEnd=8000.0
Raise the first value to 4000.0
Raise the second value to 12000.0
To increase the distance the ground textures switch from high to low resolution:
- DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
- DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
- DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0
Raise the first value to 12000.0
Raise the second value to 10000.0
Raise the third value to 8000.0
These can be further further increased if you want. Just make sure that the difference between the three is equal to one another (2000.0 in this case)or you may get graphical glitches.
Untested values:
- DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=1000 00.0
- DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Medium=45 000.0
- DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Low=20000 .0
I haven't tested the above values but they seem to affect the quality of meshes rendered in the distance. |
http://forum.jowood.com/showthread.php?t=126976
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
22.10.2006 01:19:34
|
|
|
Eks ma hakkan ka proovima erinevaid variante...
Seal oli mingi link toodud kus oli saadud 1Gb ramiga suht mängitavaks...
Kas ma shader quality`t ei saa panna 3.0 peale kuna mu kaart ei toeta SM3.0`I ? Kas 6800 Ultra toetab siis ?
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
22.10.2006 01:23:13
|
|
|
ultra toetab, aga see ei tähenda et ta sellega ka jooksutab
mul teeb keskmiselt mingi 35-40fps 1024x768 16x aniso 2xQ AA mängust kõik siis põhjas
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
22.10.2006 01:41:35
|
|
|
Proovisin siukseid veaparandusi nagu siin toodud: Link. Kuid inimestest/loomadest ning isegi lõketest sai peale seda parandust mustad kastid
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
22.10.2006 09:57:02
|
|
|
Niipalju (loe: nii vähe) kui seda mängu mängitud, siis näeb kahtlselt Oblivioni moodi välja aga viimase mõõtu minu silmis eriti täis ei anna, küll aga jookseb ilma tviikimata "sama hästi"
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taat
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2002
|
22.10.2006 12:36:38
|
|
|
üsna huvitav mänguke, aga pole siiski päris minu rida need action-rpg-d kus ise peab mõõgaga vehkima. inimeste ja orkidega veel võiks kuid igast elajatega on madin frustreeriv. graafika on selgelt parem kui oblivionis ja ma ei räägi siin polygonide arvust ja shaderitest vaid 3d artistide tööst. oblivion oli ka rpg seisukohalt kehvem. gothicus saab vabalt ka evil olla. mingis linnas pidin saatma inimesi kaevandusse orjama ja nad palusid mind et ma seda ei teeks, vastutasuks lubasid igast infot anda. võtsin info vastu ja saatsin ikka . orkide poolel tundubki peli huvitavam olema. dialoogid ka tiba paremad kui oblivionis, kuid falloutidest, planescapest jääb siiski miiliga maha. erilisi buge ja freimreiti probleeme pole täheldanud. Tundub et selle aasta kolmest suurest rpg-st saab minujaoks parim olema siiski viimane - NWN2, DnD reeglid ja kogenud tegijad lubavad loota.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
22.10.2006 15:19:10
|
|
|
Eino minumeelest täiesti bug free game.
http://img101.imageshack.us/img101/7315/gothicpm5.jpg
Pilt on tehtud mängu õhtul, mingid üli imelikud valguse ringid mis tekivad objektiivile ning mida palja silmaga nagu ei näe on ka koobastes :/. Minu meelest ei tohiks neid nagu üldse olla.
Pildil on need kõik seatud vaatega ritta mis teoreetiliselt muudaks nad üldse tegelikkuses nähtamatuks. rofl. ja veel pealegi need tulevad läbi mägede.
GG JoWood.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
22.10.2006 15:30:04
|
|
|
Liuskur - sherlock holmes, loe eest poolt juba räägitud pikalt laialt sellest.
küsiks parem teadjate vendade käest kus asub Trelises teleporter stone. ei taha veel kõike laiali ka lammutada et üles leida jowoodi foorum ka maas
edit: nevermind - googeldamine aitas alati ei pea inglise keeles otsima asju
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
22.10.2006 15:44:29
|
|
|
that's not a morningstar. but try saying that to an ogre.
selles teises linnas kohe algusest lõunasse, kus miski ork lighthouse ees seisab ja valvab, otsustas mäng selle orki mul kogu aeg kuskile mujale paigutada.
originaalis peaks vist ukse ees seisma. mul seisis kord kuskil kaljuäärel, kord keset arenat, kord maja katusel
combat on lisaks mõttetult raske olemisele bugged kah. 2 draakonit + hunnik ogresid koopas sai oma suht nõrga tegelasega ära mäsastatud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
22.10.2006 16:03:26
|
|
|
see random tegelaste asi on jah natuke nüri. vahepeal teleportinud ennast kuhugi linna (nt hammer clan) siis olid mingid minecrawlerid lambsit linnas, teinekord teleportisin ennast cap duni seal olid ogred (jah ogred mitte orcid) ja lammutasid linna.
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.10.2006 16:55:31
|
|
|
londiste kirjutas: |
that's not a morningstar. but try saying that to an ogre.
selles teises linnas kohe algusest lõunasse, kus miski ork lighthouse ees seisab ja valvab, otsustas mäng selle orki mul kogu aeg kuskile mujale paigutada.
originaalis peaks vist ukse ees seisma. mul seisis kord kuskil kaljuäärel, kord keset arenat, kord maja katusel
combat on lisaks mõttetult raske olemisele bugged kah. 2 draakonit + hunnik ogresid koopas sai oma suht nõrga tegelasega ära mäsastatud. |
otse ründes mõõgaga või spellidega ?
mõõgaga sa vaevalt nendest jagu saad. Lahmi palju tahad aga nad löövad ju kaitsest läbi... või siis mine kusagile künka otsa kuhu AI ei oska tulla ja siis võta vibuga maha
aga vähemalt on koopad huvitavad ... mitte nagu oblivion et kogu map oli suht copy paste...
päris huvitavaid tegelasi võib metsas leida... elus mets nagu.. ja oi kurat kui hundi kari vasta jookseb ja jänkusid jahivad ja sa nendele ette jääd... siis on suht piix.
aga jah need loomad hammustavad nagu automaadist ilma et sa vahepeal end kaitsta jõuaks on suht bullshit mis vajaks tweakimist...
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
22.10.2006 17:39:52
|
|
|
Jap eriti see metssiga, no mida perset, laks laks laks dead. Mingit lootust pole. Koom oli veel see, et ma olin öösel kolme mehe lõkke juures ja läksin natuke eemale uudistama, äkki leian midagi huvitavat ööelus. Sain mõned sammud astuda kui siga tuli mulle peale. Mina muidugi kiirelt kutu ja enam püsti ei tulnud ka, keerasin kaamera kõrvale kus oli 3 meest, nemad nottis samamoodi maha. Siga ise ei kaotanud isegi 1/4 elust. No mida fakki, tuleb siis kogu kaardi metsad hiilides läbi käia?
viimati muutis Zonerman 22.10.2006 17:41:45, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
22.10.2006 17:40:44
|
|
|
No mina ei saa aru sellest et kuidas te ei suuda sellest seast jagu saada mulle küll erilist probleemi ei valmista see notsu.
Notsu tuleb siis hakkab klikkimine pihta... kui nati kaugemale läeb siis ootad veidike ja kui jälle ründab hakkad jälle klikkima.
viimati muutis Syncmahv 22.10.2006 17:44:39, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
22.10.2006 17:43:19
|
|
|
persse, actionrpg oma kogu ilus.
isegi oblivion on sellega võrreldes ikka suht hardcore.
aga noh, lahe sellegipoolest. 2nati üle 2 nädala on nwn2 aega, siis saab midagi rpgmat äkitsi.
syncmahv, wtf sa selle notsuga teed, et sul probleeme pole.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.10.2006 18:32:03
|
|
|
saan seast jagu aga kui ta tulistama hakkab ega siis teda enam ei peata... siis on F10 ja kõik hää et save ja load kiired on. Kui fight skill kõrgem siis see siga ei ole enam probleem. Vehin paar korda mõõgaga ja valma. Või siis hoijan kilpi ees ja kui raisk tuleb siis sutskan mõõgaga raisa vardasse ja pärast praen lõkke ääres
Kui te seast jagu ei saa siis ärge edasi metsa minge... seal tulevad suured trollid, ninasarvikud jms elukad kah vasta mis on ropp tugevad ja suht loobivad su teise mapi otsa oma löögiga. Mängus aju kasutades on asi lihtne. Ega alati otse peale minek õige lahendus ei ole.
Ning kes koobastes spelle jahib teab et on olemas spell mis paneb looma sinu võimu alla. Nõnda sai alguses sisaliku abiga ühe koopa tühjaks tehtud vastastest. Igasugu loome võtnud endaga kaasa... kõige parem on metsik siga see on suht pro võitleja.
pealegi kes kurat keelab sul vibuga asju maha võtta... suht easy kui vibu skill kõrge. Või siis maagia (mitu tonti korraga ühe leitud spelliga). Ma istun sageli kõrge künka otsas ja jahin vibuga loomi ning siis korjan nende nahku jms kraami kokku. Raha vahest nii palju et skill pointe jääb väheks muidu saaks mehikest "treenida".
Ja kes EI taha nende loomadega mässata võtke spell mis muudab teid loomaks. Nõnda ma vabalt metsas ringi jooksnud kiiruga (nagu hobene pane ja väga kiiresti saab liikuda).
Aga jah suht vägev rpg aga need "automaadi notsud" jms et vastasel on lõpmatuseni võimu lahmida värgi peaks ära parandama... bug tundub olevat sageli...
aga vähemalt on tõeline RPG mitte liba konsool rpg mida oblivion kahjuks oli
koobastes leiab huvitavat kraami ja iga koobas omaette ooper.... ja need elukad on sageli teinud nõnda et ma sisenen koopasse ja siis suure kiiruga jooksen sealt minema
igatahes huvitavam ja rohkem võimalusi omab gothick 3 kui seda oblivion omas. Oblivion läks suht meelest ära pärast seda kui mängu lõpetasin.
buge tean niipalju et üks mees kes mul kaasas oli kadus ära pärast seda kui ma kiiruga metsas jooksin. Ükskord kadus ta koopa seina sisse ära ja tagasi enam ei tulnud. .... tont seda teab kus ta nüüd on. Loodetavasti questi ei sega vms piixu ei keera. Või siis on käsk kusagile mängu et see vennike uuesti spawniks vms hack.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 22.10.2006 18:34:17, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
22.10.2006 18:32:51
|
|
|
kustmaalt seda huvitavat kraami koobastes tulema hakkab? esimestes küll mitte midagi asjalikku ei olnud, kui kollide exp välja arvata.
+ lukus kirstud sakivad.
oeh, oblivioniga üsna samasugune liba konsool rpg on ju. char developmenti osas isegi hullem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
22.10.2006 18:37:15
|
|
|
londiste kirjutas: |
kustmaalt seda huvitavat kraami koobastes tulema hakkab? esimestes küll mitte midagi asjalikku ei olnud, kui kollide exp välja arvata.
+ lukus kirstud sakivad.
oeh, oblivioniga üsna samasugune liba konsool rpg on ju. char developmenti osas isegi hullem. |
ise tegin kohe 2lvl cap dunis lockpickingu ära ja impossible lukud teen scrollidega lahti. maeiteagi mis järjekorras liikuma pidi, sesmõttes kui ma läksin sinna lumistele mägedele siis seal muud ei saanud teha kui ainult jookse nüüd lvl 33 ja väga suurt probleemi ei tekita need lumemöldrid.
mida pean väga jamaks, on see, et tavalised nooled saavad jube kähku läbi ja keegi ei müü ka neid, vahepeal suutsin 200+ neid saada kuid nüüd närused 18 tk crossbow tundub aeglane (kuigi kasutanud pole) aga kuna learning pointse vaja kulutada oli siis õppisin igasugu pudru ära see cold resistant ja poison resitant on head asjad
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.10.2006 18:41:23
|
|
|
londiste kirjutas: |
kustmaalt seda huvitavat kraami koobastes tulema hakkab? esimestes küll mitte midagi asjalikku ei olnud, kui kollide exp välja arvata.
+ lukus kirstud sakivad.
oeh, oblivioniga üsna samasugune liba konsool rpg on ju. char developmenti osas isegi hullem. |
sa ei oska vist asja mängida... mul muukraudu roppult ja vargad õpetasid muukima. spelliga saab isegi võimatud lukkud lahti tehtud....
koopas olen kulda, relvi (müügiks), spelle ja igast shitta leidnud mis huvi on pakkunud. Suht kuhjaga igasugu vägevaid spelle täis. Ma suht maag ja figher 2 in 1. Puhas mõõga vennike raske olla kuna see "automaat looma" värk teeb asja rõvedaks. Kui see "nimetaks seda bugiks" ära parandatakse siis oleks väga pro.
Se eei ole mingi konsooli liba rpg. Oblivionis ei saanud ma üldse surma. Ma olin seal suht surematu ja skill värk oli kah pr0n. Iga elukas koos sinuga tegi level upi. Ja kordagi ei leidnud vastast kelle eest oleks pidanud ära jooksma.
Gothick 3 ja Oblivion on suht öö ja päev. Pealegi minuteada gothick 3 ei ole konsooli pasale tehtud seega vast ongi tehtud sutsu raskemaks. Ma easy ga taon ja isegi siis jään vahest vastastega hätta
Ja char developmenti värk on päris mõnus. Algul vaatasin et WTF aga siis uurisin sutsu ja suht easy ja pro värk. Saad kogemust ja siis treener treenib sind raha eest. Väga loogiline minuarust. Ega siis lambist ise jõudu tee ja võitlejaks hakka. Keegi peab ju treenima
Ma mängin nõnda et ma räägin iga inimesega ja teen kõik questid ära siis liigun edasi ja teen seal kõik questid ära jne jne. Ühesõnaga siis kui ma raskema kraami juurde jõuan ei tekki probleeme võitlemisega. Ega see oblivion ei ole kus sai level 1 tasemega mängu läbi teha. Gothick 3 saab tappa lihtsalt kui vastavate oskustega ei ole.... nõnda õiges rpg s ju ongi et alguses on paras nutt ja hala see mäng kuna vastased on rasked. Pärast aga niida neid maha nagu muru
Seega ei mõika kuda saaks Gothic 3 olla või isegi nimetada teda mingi kosooli rpg ks. Ega rpg alati siis pealt vaates click imisega ja 2D koleda graafikaga olema ei pea kus pead ainult mööda igavat mapi jooksma ja kus eksida ei ole võimalik kuna kaamera on pidevalt ühel kohal ja map on väike.
Ainuke sarnasus temal ja oblivionil oleks võitlus süsteem (nu mingil määral ) ja vaade : first person või seljatagant.
Samas suht rõve kui mingist linnast algul kraami virutad mis on surunute poolt ära võetud. Ja siis kui aitad asja ülesse ehitada ja sinna tagasi lähed antakse peksa kuna sõimatakse vargaks
Neile kes midagi ei taipa ja buge leidub: tehke masin korda ning võtke vaevaks see manuaal mis kaasa anti läbi lugeda. Seal seletab suht kenasti kõik ära mis ja kuda seda rpg taguda tuleks.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 22.10.2006 19:01:21, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
22.10.2006 18:57:36
|
|
|
khm, noh ma praegu olen vist 3 levelit teinud, et saaks difficult locke ise pickimiseks prereq thievery.
statid tõusevad ainult trainides või saab neid mujalt ka, kui mõni üksik point questidest v.a.?
aga ffs, ma ei taha maag olla. it should be rpg vms.
oblivionis sain ma ikka üsna korduvalt surma. tõsi, invinciboarile sealt vastast ei leiaks. või selliseid esimesest löögist oled laip-tüüpi vastaseid. sealsest kollide koos sinuga leveluppimise nõmeolemisest on liiga miljon korda räägitud, aga skillisüsteemi see nüüd küll ei puutu.
mnjah, ma mängin normaliga. 5+ inimest ja/või orki või paar metslooma on asjad, mis must üle sõidavad. lahe mäng. reload võiks vähemalt palju kiirem olla...
ahjaa, loomadest sõidan kah üle. vähemalt niikaua kuni nad vahepeal mulle kogemata pihta ei saa, siis on piixus. minecrawleritest/ogredest/draakonitest siinkohal ei räägi.
edit: winterwind, kus sa seal esimese 2 linna ümbruses metsa näed?
pealegi, mis süsteem tontide eluga on, kui areast välja lähed, kasvab tagasi?
thank god, et korra mahalöödud asjad ilusasti surnud püsivad vähemalt. suur plusspunkt gothicule selle eest. seda enam, et ma pean varsti hakkama senikäidud kohti läbi jooksma, et difficult chectidest nänn ära korjata.
loogilise mõtlemisega pole combatis midagi teha. kui välja arvata see, et kuidas ära tunda küngast, kust kollid enamasti üles ei jookse. või nii aeglaselt üles jooksevad, et vibuga nokkides neid piisavalt all suudad hoida. spellidest ei tea minu tegelane midagi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 22.10.2006 19:02:58, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
22.10.2006 18:57:55
|
|
|
need kes asjasse süveneda ei viitsi(mõni vist ei suudagi?) kisavad, et kõik halb.
tuuakse näiteks, et kerge või siis hoopis raske? kui liiga raske siis ennem arendage tegelast või kasutage natuke mõistust.
suured loomad löövad teid muidugi mättasse kui tegutsete nagu arnold swartsnekker ja lendate oma mõõgaga
äsama. selle asemel kasutage spelle või ambu/vibu ja võtke põssad ja muud loomad kaugemalt maha.
pole raske? imho pole.
btw ma pole ise asja ikka veel mänginud aga näinud olen ikka suht palju kuidas mängitakse..
seetõttu ongi imelik vaadata kuidas mõni vennike oigab nagu 5 aastane, et liiga raske ja liiga raske..
ise lendab elukatele lambist peale ja pole siis ime kui surma saad..
kohe näha, et valdav enamus ei tea Gothic-ust s*ttagi ja lahmib niisama.
G1 algas nii, et pidid liikuma punktist A punkti B.
vahepeal kohtusid ühe vanaga kes ütles "dont go into the woods, especially at night"
see, et G3 samasugune on kus kollanokk lihtsalt haledalt metsas ära omatakse teeb ainult rõõmu.
kes süveneda ei viitsi sel oma viga.
tegu pole FPS-iga kus lampi klikkides kõik ära omad, väheke loogilist mõtlemist oleks igati soovitatav
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
|