Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
02.08.2006 15:38:32
|
|
|
hannes36 kirjutas: |
LAN's kaks võrdset vastast kulutavad selle tiberiumi ära, rünnaku jaoks ei jätku ka jõude ja see järel ootad et tiberium tagasi kasvaks |
londiste kirjutas: |
tiberium kasvab juurde ju. |
londiste kirjutas: |
lõppematu ressurss strateegiamängus on väga kahtlane nähtus |
teeb kurvaks kui keegi nii arvab
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
hannes36
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.10.2003
|
02.08.2006 15:47:57
|
|
|
mTim kirjutas: |
hannes36, müüd mõne kallima hoone maha, sealt saad mehi, sis teed tanke vms juurde ja lähedki ründama  |
väga mõttetu on mõne mehega kaitse liini rünnata imho ja palju sl neid hooneid ikka müüa on...
londiste kirjutas: |
tiberium kasvab juurde ju. |
kui kiirelt kasvab? kui sama aeglaselt, kui vanemates osades siis tekib nõmedaid rahakogumis pause.
lõppematu ressurss pole kahtlane nähtus midagi, pigem just võimalus strateegiat muuta, organiseerituid rünnakuid korraldada jne. Ehku peale vastase baasi on ka nõme rünnata.
Raha otsas, müüd majad maha, teed 10 meest, paar tanki ja ründad vastase baasi kus sind ootab u sama palju mehi ja kaitse ehitised... ning lõpuks oled ilma meestest ja mõnest majast ja raha ikkagi ei ole
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
02.08.2006 15:49:24
|
|
|
mis mõte ressursil siis üldse on kui see otsa ei saa?
siis oleks lihtsam ju teha miskid ehitised a la trükimasinad, mis raha trükivad ja kõik.
muide, ma pole veel näinud rts-i kus oleks liiga pädev kaitseehitiste süsteem olemas. ikka peaks mõne uniti leidma, kes liigpalju paha kaitsele teeb. samas pole mõningaid viimase aja üllitisi uurinud kah.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
02.08.2006 15:53:06
|
|
|
ressursi kogu point minu jaoks on aint arengu aeglustamine alguses, kus luuakse ka enda kaitse ja rünnaku strateegia.
Kui kohe oleks sul raha lõpmatuseni siis on jah veits jama aga lõpus on see loomulik.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
02.08.2006 16:26:34
|
|
|
Kui ei meeldi tao raha kood sisse ja asi vass...
Kõige parem tase C&Cs oli see kui sulle antakse kaasa käputäis masinaid ja lagunenud baas... ehitada saad ainult mehi ja olemasolevaid masinaid saad ainult parandada... sellega pead baasi üles ehitama ja vaenlase ära kihutama alalt.
Strateegia tuleb minuarust vastavalt sellele palju sul pappi käes on... ründad otse peaväravast või nokid kuskilt üksikuid.
mingid lõpmatud ressursid on täielik naljanumber
_________________ L.A.M.P/ LAMP "Loose Association of Mercenaries & Privateers" |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
02.08.2006 16:52:06
|
|
|
Tahaks näha sind "kuskilt üksikuid" noppimas hard CPU vastu Generali skirmishis või lan mängus.
Midagi tühist saab ainult sellega saavutada.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
02.08.2006 17:11:25
|
|
|
Liuskur kirjutas: |
Tahaks näha sind "kuskilt üksikuid" noppimas hard CPU vastu Generali skirmishis või lan mängus.
Midagi tühist saab ainult sellega saavutada. |
Said väga hästi aru, et Wilts mõtles Campaigni, aga ikka pead nokkima Oled küll lahe jah.
Eks seda taktikalist mõtlemist arendavad mõlemad - nii hard campaign kui ka hard multiplayer mäng. Igaühel omad lemmikud, mida siin ikka vaielda.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sirius
HV kasutaja
liitunud: 06.05.2004
|
02.08.2006 17:31:27
|
|
|
Kui see tahab vähegi normaalsem mäng tulla siis lõpmatu ressursi variant peab raudselt olemas olemas. Muidu võrgus võib täielik nonsenss mängida olla kui vastased on võrdsed. Lihtsalt tehakse paar suuremat lahingut kus mõlemad kannavad ränki kaotusi ja edasi on vsjo. Kaitseehitistest läbi tungida paari maja müügist saadud raha eest tehtud unititega on ulme Londiste - mõtle ka mida sa räägid eks, õnneks mängu tegijad nii lambad ilmselt ei ole.
Mis puutub generalsi siis on see Red Alerdi järel parim CC. Generalsi suur viga on olematu story, red alert omal ajal meeldiski väga seetõttu, et vahevideod olid hästi tehtud ja story oli hea. RA2 oli ka väga hea tegelikult. Tiberian sun miskipärast ei köida, ei ole seda suutnud veel läbi mängida, aga renegade olen küll kaks korda läbi mänginud, päris hea shooter.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
2 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
02.08.2006 20:06:00
|
|
|
otoot, Sirius, nii starcraftis kui vanades C&C mängudes on täitsa päris lõplik ressurss olnud, kuidas see küll segas vihaste netilahingute mahapidamist?
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
02.08.2006 20:46:44
|
|
|
Liuskur kirjutas: |
Tahaks näha sind "kuskilt üksikuid" noppimas hard CPU vastu Generali skirmishis või lan mängus.
Midagi tühist saab ainult sellega saavutada. |
C&C lan mäng kestis 5-10 minutit ja üks oli surnud... oli raha vaja?
need olid väiksed võistlused mitte kodus nokkimine ei jõudnud isegi tankke ehitama hakata kaitsest rääkimata.
Sirius.. tiberian sun´is saad siis asjale pihta kui oled C&C ja RA eelnevalt läbi teinud, story läheb läbi kolme mängu.
generalsiga püüdis EA vist USA´le peese pugeda
_________________ L.A.M.P/ LAMP "Loose Association of Mercenaries & Privateers" |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sirius
HV kasutaja
liitunud: 06.05.2004
|
03.08.2006 00:12:15
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
otoot, Sirius, nii starcraftis kui vanades C&C mängudes on täitsa päris lõplik ressurss olnud, kuidas see küll segas vihaste netilahingute mahapidamist? |
Mul on häbi tunnistada aga Starcrafti olen ainult korra saanud mängida Sõbrad soovitavad raskelt seda pela aga aega ei ole olnud.
Mis puutub CC ja lõpmatu ressursi olematusse siis RA2-s on küll ja küll neid olukordi kus papp on otsas ja mängu lõpp venib tundide kaupa. Eriti kirves variant oli see, kui papp oli otsas ja asusite eri saarte peal Ühikas sai veel mõni aasta tagasi ra2-de pelatud ikka päris palju, hiljem generalsi rohkem.
Wilts kirjutas: |
C&C lan mäng kestis 5-10 minutit ja üks oli surnud... oli raha vaja?
need olid väiksed võistlused mitte kodus nokkimine ei jõudnud isegi tankke ehitama hakata kaitsest rääkimata.
Sirius.. tiberian sun´is saad siis asjale pihta kui oled C&C ja RA eelnevalt läbi teinud, story läheb läbi kolme mängu.
generalsiga püüdis EA vist USA´le peese pugeda  |
Generalsi rush tacticuga võid alguses ownida aga tegelikult on seda suhteliselt lihtne counterida ja vähegi kogenumad mängijad ei riski kõiki ressursse alguses rushi alla panna. Muidu kunagi sai küll ownitud GLA ja quad cannonitega kohe alguses või usa humvee rocket soldiereid täis.
CC seeriast olen ma läbi mänginud kõik peale originaalse Command & Conquer-i ning Tiberian Suni. Mul on First Decade olemas. Miskipärast gameplay ei meeldi Tiberian Sunil, paar skirmishid olen mänginud ja mõned missioonid ka, aga lihtsalt miskipärast ei köida:)
Mis puutub USA-le pugemisse siis algses Generalsis oli GLA konkurentsitult kõige tugevam , quad cannonid olid lihtsalt nii ownerid, hiljem patchiga võeti nende tugevust vähemaks.
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
2 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
03.08.2006 00:36:39
|
|
|
starcraftis on ressursid väga rämedalt limiteeritud. kui ei expandi miskeid mining base eemale ressursside juurde, siis oled kuses pmst.
+ sealne zergling rush on vist kordumatu värk
ja ressursi otsasaamine on strateegia osa, ffs võiks ju veidi arvestada ka sellega
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
03.08.2006 01:33:09
|
|
|
meil siin on vist ülekaalukalt rushijaid...
mina jällegist naudin massimist, palju lõbusam on vaadata kui rallid 20+ tankiga korraga vastase baasi või siis paned 20'e lennukiga baasist üle
asi on palju reaalsem nagu, mitte terroristi stiilis et siuh sauh ja baas lännu
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tõnu Tõukemõnu
HV kasutaja

liitunud: 30.08.2002
|
03.08.2006 02:59:00
|
|
|
Generalsis on imo kõige suuremaks puuduseks Tanya puudumine . Mingi col. Burton on hoopis tema asemel . Pole enam kedagi, kes hõikaks "yea beibe" või "sheik it beibe" .
_________________ Tõukan mõnuga |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
03.08.2006 08:40:20
|
|
|
londiste kirjutas: |
starcraftis on ressursid väga rämedalt limiteeritud. kui ei expandi miskeid mining base eemale ressursside juurde, siis oled kuses pmst. |
Ega ma öelnudki et mulle selline ka meeldib, vaid et on talutav kuna mäng tavaliselt ei veni nii kaugele et need ressursid otsa saaksid. Aga see suurte väljade ressursi korjamine on natukene jama.
C&C 3-st ma loodan et on midagi mis kaalub halva ressursi süsteemi üle ning mäng tuleb siiski hea. Eks paistab.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
nuub
HV vaatleja
liitunud: 03.01.2003
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
08.08.2006 11:52:19
|
|
|
tyypiline, palju juttu mittemillestki, kõik see oli juba teada ju
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
08.08.2006 11:55:25
|
|
|
we'll be taking the wraps off of the three factions
Hmm, ei olegi aru saanud kas ise stoorina on ka NOD mängitav ja kas ka see kolmas pool on nö. SP stoorina tehtav või nagu tiberium sun'i soli mutants kellega otseselt mängitavat oma stoorit polnud aga ka loeti neid nagu üheks side'ks.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.08.2006 21:16:48
|
|
|
gameplay video
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
masterx
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
21.08.2006 13:27:37
|
|
|
Oi krt video on küll kõva Ei tea millal mäng lettidele jõuab,veebruaris äkki
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
164 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
21.08.2006 14:05:00
|
|
|
päris vägev jamh, mammoth on väheke weird välimusega aga kannatab ära.
arvuti resursse hakkab kah see pela ikka mõnuga võtma, loodame, et EA C&C omast laggi ei ole.
Orcale on ikka kõvasti rõhku pandud selles mängus , üks mu lemmikuniteid 8)
aga nagu ma aru sain sis oli see mingi leveli algus, samas pidid tulema tagasi pärisvideod.
aga noh arusaadav kah kui seda sisse ei pandud, ei taheta ju üllatust rikkuda
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
21.08.2006 16:02:02
|
|
|
Möh... graafika oli täpselt sama mis Generalsis... ffs. Jama igav jne..
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
metal
HV vaatleja
liitunud: 19.10.2004
|
21.08.2006 16:36:59
|
|
|
pole seda mõnusta fiilingut mis oli tiberium suniga. see krdi 3d rikub kõik strateegia mängud ära
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
21.08.2006 17:25:33
|
|
|
irw.
1) generalsi oma jättis sellega võrreldes ikka üsna koleda mulje.
2) mispidi see 3d mängude ära rikkumisse täpselt puutub?
lingi postisin siis enne ise video vaatamist. jättis pisut soovida imo. keegi kurat ei tea, millega tegu ju. + silmnähtavalt gameplay osad olid koledasti lähedale suumitud ja peale mammothi/orca ja muude juba nähtud unitite midagi lahedat ei näidatud.
ahjaa, maja kokkukukkumine oleks lahe kui see füüsikal põhinev oleks. oleks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
22.08.2006 15:43:42
|
|
|
londiste kirjutas: |
muide, ma pole veel näinud rts-i kus oleks liiga pädev kaitseehitiste süsteem olemas. ikka peaks mõne uniti leidma, kes liigpalju paha kaitsele teeb. samas pole mõningaid viimase aja üllitisi uurinud kah. |
Red Alert ja miljon teslat...
Muidugi sealt on võimalik läbi pääseda aga lihtne see ei ole.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|