Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
toivos
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.04.2004
|
30.03.2006 23:35:44
|
|
|
HannesH kirjutas: |
pärast restarti kostus läpakast vaid kurba kõrinat...
ommiku venitasin laiba Abobase'i. Lisaraha eest lubati ka andmed "võimaluse korral" taastada.
vaatame siis mis asjast saab... |
Kardan, et selliste sümptomitega kettalt nad datat maha ei võta.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
erxe
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2002
|
30.03.2006 23:45:42
|
|
|
HannesH kirjutas: |
Tüdrukud, kust saab osta korralikku kleiti 120+ kilosele kiilakale monstrumile? |
OT: Maneezhi ja Narva mnt nurgal on üks suurte daamide pood. On silma jäänud, kuna sõidan iga tööpäev sealt mööda
Olen ka suur, kuid mitte tüdruk
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
HannesH
HV kasutaja

liitunud: 01.03.2004
|
31.03.2006 06:46:57
|
|
|
jaa - optimism lausa õitseb hv's
krdi hdd vahetus ei tohiks ju olla ulmetehnika?
_________________ who is general error and why is he reading my harddisk? |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
31.03.2006 10:06:28
|
|
|
positiivsus selles teemas tõesti lokkab ma eeldan, et sa oled selle teema korralikult läbi lugenud... kui nad sul seda garantiikorras ei remondi, siis ära lase neil üldse seda remontida, pigem mine mujale...
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hull1
HV vaatleja
liitunud: 07.06.2006
|
07.06.2006 20:19:58
Omad kogemused |
|
|
Mul siis selline kogemus, et küpses ka HP läppar. Sai siis viidud Abobase-sse. Ja oh imet - ikka emaplaat peetis. No vahetati mingi 2nädalaga ära. Mõtlesin
et asi korras, aga võta näpust. Biosesse serial number ja product number kirjutamata. Seal siis kohe oh- ah teeme kohe 5 mindiga korda. No ei saanud
hakkama. Ei ole nii uuele mudelile utiliiti (üle aasta tootmisest maas). Väga mage. Lubati helistada paari päeva jooksul. Loomulikult ei helistatud. Meilidele ka
ei vastatud. Helistasin siis ise - teises otsas lahkus ise - kuulas mu jutu ära ja ütles et võib kohe tuua, kõik pidavat nüüd hea olema. No viisin sinna ja
kordus täpselt sama jama, mis eelmine kord. Jälle lubati paari päeva pärast ühendust võtta, aga kus sa sellega, ilmselt peavad nad oma telefoni kõnesid
ise kinni maksma. Helistasin siis jällegi ise. Nüüd hakati mingit jura ajama, et ega see tööd sega jne. Minu küsimuse peale, et kui ma soovin näiteks läpparit
müüa ja klient soovib kindel olla asja ehtsuses, soovitati mul lahkelt ostjaga sammud nende poole seada - küll nemad tõestavad.
Sai siis nüüd uuesti mindud - üle poole aasta vahet - sama eksemplariga, sama biose probleemiga. Võeti lahkelt vastu. Sai veel mainitud, et tulen 7-8 päeva
pärast järgi - neiuke pani kõik ilusti kirja ja lubas kindlasti helistada, kui saab varem valmis. No lähen siis 8 päeva möödudes ABS -i ja hakkab kammajaa otsast peale. Jälle see jutt et pole vahendit, tulge homme, helistame. Neil käivad asjad vist nii, et nädal vedeleb asi kuskil nurgas ja kui klient tuleb siis suvatsetakse asjaga tegeleda. Väga nõme firma, väga nõme suhtumine klienti.
No ootame - vaatame mis saab. Kui kaua võtab ühel firmal 5 minuti töö tegemine aega. Praeguseks on kulunud 6 päeva. Mul juba sportlik huvi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
21.07.2006 09:12:23
|
|
|
minult positiivne hinnang, küll mitte garantii osas.
Vaja oli HP printerile paberisahtlit, saatsin Kunglasse, ServiceNeti ja Abobase`i soovi.
Sealt sain soodsaima pakkumise ja 3 päeva pärast oli sahtel mul kohal
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1047 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiit0
HV kasutaja
liitunud: 22.01.2004
|
22.07.2006 18:31:55
|
|
|
Abobase Systems Garantii
Soe soovitus: Hoidke eemale
Sai ostetud omale Flexist NC6000. Pärast mõne kuu pikkust teenimist ütlesid üles hiire asemikud, wifi ei suutnud enam ära ühendada, vaid lülitas hoopis ennast välja. Mõned pisipuudused veel. Viisin siis arvuti Abobase Systemsi remonti 15. juunil. Kõik oli väga meeldiv. Kui küsisin, et kaua aega läheb, öeldi et kaks-kolm päeva kulub diagnostikale ning kui midagi on vaja tellida siis natuke veel. Lubati teada anda, kui valmis saab.
Hakkasin siis ootama. 10 tööpäeva möödas(30 juuni), ei midagi. Helistasin Abobase-i, jupp olevat tellitud ning lubati helistada kui valmis saab.
Ootasin veel umbes nädal aega. Helistan. Jupp ei olevat kohal. Küsisin, et kaua veel läheb, öeldi, et 12. juulil pannakse teele ning 13. juulil peaks kohale jõudma. Lubati taaskord helistada kui valmis saab.
19. juulil helistasin uuesti Abobase-i. Öeldi, et just oli üks jupp jõudnud nendeni. Teine jupp ei ole veel tulnud. Hakkasin õiendama, et Võlaõigusseaduse kohaselt peab olema parandatud või asendatud mõistliku aja jooksul ese, milleks on 2 nädalat Eesti praktikas. Küsimusele, miks nad võtavad töid ette, mida nad täita ei suuda ei osatud midagi muud öelda kui vabandada.
Helistasin samal päeval ka HP infoliinile. Seal vastas väga üleoleva suhtumisega mees. Flex ei olevat üldse nende partner ja nendega ei tasuvat üldse tegemist teha, aga Abobase on partner ja küll nad korda teevad ja kui jupp kohale ei jõua, siis ei ole midagi teha. Lõpuks võttis minu andmed ning lubas natuke tagant torkida.
20. juulil sai mul kõigest villand ning sõitsin Eesti teisest otsast Tallinna. Esmalt läksin Flexi. Seal oli koheselt mõistev suhtumine ning küsiti, et miks ma ennem nende poole ei pöördunud. Lubasid järgmine päev saata mulle asendusarvuti. Ühtlasi lubasid hakata ise suhtlema Abobase-iga. Enne Flexi minemist tehti mulle lauatelefonilt vastamata kõne. Kuna mul on põhimõte, et ma ei helista tagasi võõrastele numbritele, siis vastamata see ka jäi. Mõnekümne minuti pärast helistati mulle Flexist ja öeldi, et Abobase ei olnud mind kätte saanud! Ning arvuti olevat korras.
Lõpuks saingi arvuti kätte. Esialgse seisuga paistab töötavat.
Väike soovitus veel: Abobase-iga suheldes ärge sinna mobiiltelefonilt helistage. Need kõned on väga pikad.
Ning veel, Abobase on ainukene Acer-i garantiihooldusega tegelev firma Eestis.
Tehke omad järeldused. Kolmapäeva õhtupoolikul ei ole õrna aimugi, et neljapäeva lõunaks saab arvuti korda. Pigem on probleemid suhtumisega, mitte varuosade tarnimisega.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
04.08.2006 17:05:39
|
|
|
täna viisin oma läpaka garantiisse..
wifi oli nõrgem kui teistel samasugustel
ja helil olid krõpsud/plaksud sees ja seda ostuhetkest alates.
klappidega võimatu muusikat kuulata - lambihetkedel plaksud ja klõpsud sees..
mnjaah - lubati algul esmasp üle vaadata a siis kohe parandati, et kolmap.. eiei
neljap.. eks näis mis saab
"viga ei esinenud" vastusega ma igatahes ei lepi ja kuid oodata ei kavatse
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
06.08.2006 17:03:06
|
|
|
see hp garantii teema, mis on tuleneb tegelikult sellest, et HP lihtsalt ei näe Eestis suurt turgu ja tõstis oma varuosa laod ringi ja kuna seal suht suur segadus on, siis tihtilugu võidki ootama jääda garantii juppe...ma olen ka 3 kuud oodanud ja eks suvel ole palju tehnikud puhkusel ning kui tõesti oli tulnud see hp vidin kohale, siis arvatavasti ei jõutud külge panna veel.
Ise pole kunagi abobasega suhelnud, kuid Kungla Dialoog on samuti HP garantii tegija ja neil samalaadsed probleemid
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
07.08.2006 10:26:53
|
|
|
Negatiivne kogemus Abobasega. Nimelt on ettevõttesse soetatud sülearvuti Acer TravelMate 3002. Esimesel korral, kui lakkas töötamast touchpad (mis oli küll kasutaja viga) ilmnes asjade uurimise käigus, et peidetud partitsioonil ei ole nn "recovery media"-t, millega saaks windowsi uuesti peale lasta kõvakettale. Abobase üritas mulle muidugi selgeks teha, et see partitsioon on meie poolt peeti keeratud ja seda garantii ei kata. Ma olen 100% kindel, et see partitsioon oli peetis juba uuena ostetud arvutil. Kuna 6 kuud ei tundnud keegi vajadust seda kontrollida, ei tulnud see viga ka välja. Nimelt on arvuti kasutajaks inimene, kes üleüldse ei teagi misasi on partitsioon ning nendega majandamisest ei ole mõtet juttugi teha. Ok, esimest korda ma ei viitsinud nendega sügavasse vaidlusse laskuda, vaid saind Windowsi omade vahenditega peale, kuna litsents olemas, siis kõik okei.
Nüüd aga läks katki kõvaketas. Selle vahetust ootan juba 10 päeva. Minu jaoks on arusaamatu see, et kuna sülearvutile sai osta 3-aastane lisagarantii (Traveller) just selle ideega, et kui midagi juhtub, siis asjad lahenevad kiiresti. Ma ei kujuta ettegi, mida peaks arvutikasutaja tegema, kui ta oleks oma katkise kettaga näiteks Hispaanias. Ootaks samamoodi 2 nädalat asendust? Üliaeglane teenindus. Tundub, et inimressursist on tõsine puudujääk. Samuti halvustatakse telefoni teel klienti ja üritatakse talle igati selgeks teha, et ta on ise loll.
Teise poole pealt võib veel miinuseks lugeda seda, et kuna sülearvuti on ostetud käbi edasimüüja, kes ei ole Abobase, on nendest ka väga nõrk argument kõik vastutus Abobase kaela lükata. Vastused stiilis "Saatsime arvuti maaletooja/garantiihoolduse juurde kontrolli ja remonti ning seal läheb aega", on väga nõrgad.
Millegipärast ei taha Eestis tegutsev arvutimüüja aru saada, et vastutus kliendi ees lasub temal, mitte kolmandal osapoolel. Muuseas, mainiks ka ära, et kui garantiivastutus suunatakse kolmandale osapoolele, siis minu teada tuleb selle kohta teha klausel ka müügilepingusse.
Meie firma ei osta enam mitte ühtegi toodet, mille brändi garantiiesindajaks on Abobase.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
07.08.2006 10:44:38
|
|
|
ühesõnaga Acer-it ja Hp-d pole mõtet osta kuna neil puudu praktiliselt garantii
miskit on siin banaanivabariigis ikka tõeliselt mäda
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
toivos
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.04.2004
|
07.08.2006 13:06:51
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Minu jaoks on arusaamatu see, et kuna sülearvutile sai osta 3-aastane lisagarantii (Traveller) just selle ideega, et kui midagi juhtub, siis asjad lahenevad kiiresti. |
Kust küll selline arusaam. Ilmselt ikkagi ostsid garantiipikenduse. Et 1 aasta asemel on kolm.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
07.08.2006 15:01:10
|
|
|
wirx kirjutas: |
see hp garantii teema, mis on tuleneb tegelikult sellest, et HP lihtsalt ei näe Eestis suurt turgu ja tõstis oma varuosa laod ringi ja kuna seal suht suur segadus on, siis tihtilugu võidki ootama jääda garantii juppe...ma olen ka 3 kuud oodanud ja eks suvel ole palju tehnikud puhkusel ning kui tõesti oli tulnud see hp vidin kohale, siis arvatavasti ei jõutud külge panna veel.
Ise pole kunagi abobasega suhelnud, kuid Kungla Dialoog on samuti HP garantii tegija ja neil samalaadsed probleemid |
Aceriga on samad lood - kõik jupid tellitakse otse kusagilt Kagu-Aasiast or smtng. Enda Aceril läks 8 kuu jooksul kokku 3 emaplaati vahetusse. Oodata tuli iga kord vähemalt poolteist kuni kaks nädalat. Lõpu poole hakkas see närvi mustaks ajama küll, aga nüüd vähemalt töötab
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiit0
HV kasutaja
liitunud: 22.01.2004
|
07.08.2006 17:12:44
|
|
|
Mina julgen kahelda pigem Abobase kompetentsuses. Niipalju kui mina teada sain, ei suutnud nad minu arvutil viga lihtsalt üles leida.
HP garantiiga tegelevad veel IT-grupp, Servicenet ja Kungla Dialoog. Tegelikult peaks olema garantiiremonti teostavatel firmadel teatud jupid omas laos. Aga neid ei ole.
Samas veel hullem seis on näiteks Sony Vaio läpakatega. Nendele garantiiteenindus asub üldse vist Saksamaal.
Eestis on normaalse hooldusega Dell. IBM oli ka, aga Lenovo läpakad ei ole enam need mis olid IBM-id
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
08.08.2006 12:09:15
|
|
|
IRW helistasin täna ja küsisin, et kuidas läpakaga on, et on midagi tehtud ka?
öeldi, et jah, üle vaadatud ja midagi viga ei olnud. huvitav miks nad kliente asjast ei teavita, et võib järgi minna?
soovitasin neil korra asja veel üle testida ja rahulikult mitte 5 sekki per lugu ja kõik "korras"
eino tõsiselt masendav koht, kui asja ei saa siis ikka tõesti tarbijakaitsesse..
aga mismõttega seda firmat kottida kes läppari müüs kui tegelikult on abobase tehnikud ebapädevad
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
08.08.2006 12:12:41
|
|
|
Heh, mul vastupidine kogemus. Lõhkusin piusa karjääris oma HP kaamera objektiivi ära, kukutades kaamera vastu betooni. Mõtlesin, et nüüd kellad kah. Välimusel suurt viga polnud, kui siiski viisin garantiisse igaks juhuks. Nädala pärast helistati, et kaamera korras. Mõtlesin, et wtf, ise lammutasin ära ja tehtigi korda. Läksin järgi ja olid uue kaamera annud.
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
08.08.2006 12:20:06
|
|
|
velsa kirjutas: |
Heh, mul vastupidine kogemus. Lõhkusin piusa karjääris oma HP kaamera objektiivi ära, kukutades kaamera vastu betooni. Mõtlesin, et nüüd kellad kah. Välimusel suurt viga polnud, kui siiski viisin garantiisse igaks juhuks. Nädala pärast helistati, et kaamera korras. Mõtlesin, et wtf, ise lammutasin ära ja tehtigi korda. Läksin järgi ja olid uue kaamera annud.  |
Njah. Kui garantiis klienti pannakse, siis kõik nutavad. Kui klient garantiiremonti paneb, on nägu naerul.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1047 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
08.08.2006 12:23:04
|
|
|
matu21, so ? Sa poleks olnud rahul sellega? Ega ma midagi ise peale ei ajanud neile. Viisin kaamera lihtsalt garantiisse ja ütlesin mis viga ja samalajal juba vaatasin vaikselt uut kaamerat....ei arvanudki ausaltöeldes, et antakse uus, kuna ise ju ma ta katki tegin.
viimati muutis Anti 08.08.2006 12:27:28, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
08.08.2006 12:25:36
|
|
|
no mulle jäi küll sellest tänasest kõnest selline tunne, et arvutit oli testitud niiviisi:
paneb loo käima, kuulab 5 sekki, korras ju.. garantiisse viies seletasin ära, et kuulaku paar lugu otsast lõpuni
täiesti lampi on vahepeal plõksud/praksud sees - küsisin, et kas kuulati ikka paar lugu, selle kohta ei osatud muidugi
miskit kommenteerida ja arvati, et vist küll.
wifi kala - selle kohta öeldi, et erinevatel mudelitel ongi erinev levi.
nagu ma ei teaks? garantiisse viies ütlesin, et proovitud kahe identse läpakaga ja minu omal 0 või 1 post levi
ja teisel 3 posti.. selle kohta ei osatud midagi kosta - ju siis polnudki testinud
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiit0
HV kasutaja
liitunud: 22.01.2004
|
08.08.2006 19:06:48
|
|
|
Winterwind, nad testisid... aga wifi purgi kõrval ja seal oli ju korras levi
MUUDETUD: pealegi on Abobase pannud mingi teise(inglise) klaviatuuri mu arvutile. Shifti ja Z vahelt on üks nupp puudu, see mis kolmnurksulge ja püstkriipus tekitab :S
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cyberlord
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
08.08.2006 19:34:13
|
|
|
Mõttetud ülbikud on seal.
Ma ikka kahjuks 3-4 korda nädalas pean neilt mingit varuosa küsima. Viimane kogemus oli ühe kaasaskantava printeri akulaadijaga...saatsin päringu ja 2 nädalat ei suudetud vastata, kusjuures pea iga päev helistasin ka veel. Viimane kord kui helistasin, siis see mutt, kes seal vastu võttis küsis mult, et kas ma vahest tellin ka neilt midagi või ainult saadan päringuid koguaeg...oi fakk, siis viskas harja punaseks. Muutsin tooni mitu pügalat karmimaks ja vastasin, et jah mind selleks siia palgatigi, et saaksin teile liba päringuid pidevalt saata. Jahusime veel natuke aega ja siis viskas mutt toru lihtsalt hargile ja kõik. Rahunesin mingi minuti ja helistasin uuesti ja küsisin, et kas nii ongi??? Mutt mängis lolli nagu ei saaks aru millest jutt...siis ütlesin, et panite toru hargile, sellepeale teatas ülbelt,et mul polegi toru ega harki....oi rsk...poleks nii kiire tööaeg olnud, siis ma oleks sinna läinud ja selle koha kasvõi tagurpidi pööranud, et see ülbik üles leida.
piixu...nüüd sellepeale mõeldes viskab harja punaseks kohe
|
|
Kommentaarid: 546 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
449 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
08.08.2006 22:38:25
|
|
|
Saatsin neile eile ka e-posti päringuga, et mis toimub. Kuna täna õhtuks ei ole vastust tulnud, siis see kahandab usaldusväärsust veelgi. IT-valdkonnas tegutsev firma ja ei suuda e-postile ühe päeva jooksul vastata?!?
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
08.08.2006 23:39:28
|
|
|
Rasmus, hea kui nad üldse vastavad.. nad ei suuda ju kliendile helistada ka kuigi telefoni numbri võtavad
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.08.2006 12:39:32
|
|
|
tiit0 kirjutas: |
Mina julgen kahelda pigem Abobase kompetentsuses. Niipalju kui mina teada sain, ei suutnud nad minu arvutil viga lihtsalt üles leida.
HP garantiiga tegelevad veel IT-grupp, Servicenet ja Kungla Dialoog. Tegelikult peaks olema garantiiremonti teostavatel firmadel teatud jupid omas laos. Aga neid ei ole. |
Kompetentsus või mitte, aga kui arvutil midagi viga on, siis seda parandama üldjuhul ei hakata. Kui saadakse teada, et viga on näiteks kusagil emaplaadi küljes, siis rohkem ei uurita ja vahetatakse emaplaat välja. Odavam on asendada ning niipalju kui mina kuulnud olen, siis teatud skeeme ja muid dokumentatsioone tootja üldse ei avaldagi - seega pole neil võimalik mõningaid asju parandada. Ja see pole enam Abobase'i viga, et suurfirma poliitika ei võimalda neil midagi laos hoida. Mujal maailmas on nt Aceri esindustes sama lugu. HP kohta ei tea.
Ma ei võta siin mingit kaitsvat seisukohta, sest endal oli samuti suht suur viha sees, kui sain masina garantiist kätte ja 6 tunni pärast olin samas olukorras nagu enne eelmist garantiis käimist. Muidu polekski hullu olnud, aga tähtajaline töö kannatas selle läbi kõige rohkem.
Ja seda juttu, et üritati helistada ja öelda, et valmis on, olen isegi kuulnud
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
27.08.2006 11:00:25
|
|
|
käisin siis oma Acer-il järgi.. Abobase muidugi ei helistanud ja ei teatanud, et asi valmis kuigi lubati(2x!!!)
mis ma seal siis kuulsin.. nende tehniku arvates on heli korras, ta olevat mitu korda testinud ja kõik korras.
süüdistati veel, et ma valetan või siis mul kõrvaklapid vigased, selle teooria lükkasin koheselt ümber kuna
klõpse oli kuulda isegi 15.- noname klappide, rääkimata siis 3k-stest beyerdynamics-itest..
sellepeale ei osanud vastuvõtu "tibi" muidugi midagi kosta - tehnik ütles ju, et kõik korras..
ega siis midagi, võtsin siis läpaka vastu ja siis küsisin, et kuidas selle nõrga wifi leviga on? et proovisite teise samasugusega võrrelda?
sellepeale ütles vastuvõtu "tibi" et "levi on"..
ütlesin, et muidugi levi on aga levi on nõrk võrreldes teise identse läpakaga(ühel 0/1 pulka ja teisel 3)
sellepeale kostis "tibi" et tegelikult meil ei olegi siin wifit aga tehnik oli testinud ja oli kõik korras olnud.
küsisin siis, et kuidas te testisite kui wifit pole? sellepeal ei osatud jällegi midagi öelda.. "a tehnik ütles, et kõik töötab"
huvitav, äkki puudub Abobase-l lisaks wifile veel tehnik ka?
tõsiselt müstiline firma - pmst Acer-i asjadel garantiid ei ole kuna Abobase on allapoole igasugust arvestust
midagi ei teata, kliendile ei helistata, kliendiga suheldakse ülbel toonil, ja aetakse sellist juttu millest ise ka aru ei saada!
EI SOOVITA KELLELGI SELLE FIRMAGA TEGEMIST TEHA
edit:
nüüd paar nädalat hiljem hakati antud läpakaga jälle skype-t kasutama ja mis selgus?
selgus see, et mikrofoni sisendit on "vägistatud" st vahepeal tuleb miskit heli läbi, vahepeal mitte..
enne Abobases käimist töötas asi 100% ja sellega räägiti iga päev skypes.
nüüd aga 50% jutust ei jõua teiseni. väga tore küll.
vähe sellest, et idioodid helis krõpse ei kuule lõhuti ka mikrofoni sisend ära
olen surmkindel, et kui nüüd sellega garantii poole pöörduda siis öeldakse, et füüsiline vigastus ja ma ise lõhkusin.
no andke andeks aga mikrofoni sisendit peab ka kohe kontrollima kui arvuti garantiist kätte saab?
abobase = bullshit
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
|