Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
spikhoff
HV veteran
liitunud: 26.01.2005
|
05.07.2006 15:08:03
|
|
|
mTim, Aga mis sa arvad, kas FWD v RWD saab pikemalt driftida ?
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
me@homeq
HV veteran

liitunud: 11.09.2003
|
05.07.2006 15:08:06
|
|
|
mTim kirjutas: |
me@homeq, punktide peale küll aga seal startis mitu autot korraga.
tyyp88, driftimine ongi ju võistlus kes suudab kõige kauem autot külglibisemises hoida  |
alla mäge oli üksinda aga seal sõitsid vastu turistid
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
05.07.2006 15:10:53
|
|
|
Eih viitsi eriti 10 lehte lapata, aga kysimus siis ... kas kolksvagun kolf on jälle tagasi ja sellised võimsamad eksootikad nagu punto ja pesukott?
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
05.07.2006 15:11:18
|
|
|
me@homeq, seda ma ei teadnudki
tyyp88, RWD ikka parem drifti jaoks (nisama kah minumeelest ) ehitati ju mingi special drift auto ja seegi tagaveoline
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
05.07.2006 15:15:37
|
|
|
Olen ise ka täielik NFS-i fänn...mingi aeg ei mängi...aga siis tahaks jälle uuesti...teen MW-d kamh mingi 3-s kord vist juba läbi...huvitav on minu arust
ja natuke carboni kohta kamh
*Need for Speed Carbon leiab aset Californias, kus näeb päevavalgust uue generatsiooni adrenaliinne tänava-võidusõit ja mis kutsub välja mängijaid, et proovile panna nende sõitmis oskuseid reetliku kanjoni teedel.NFS Carbon süüvitab mängija maailma kõige ohtlikumasse ja adrenaliinsemasse tänava võidusõitu. Sina ja Su meeskond peate võistlema linna eest "all-out" sõjas, riskides kõigega, et võita oma rivaalitsevaid naabreid kvartal haaval. Kui politsei annab end näole, siis sõda lõppkokkuvõttes liigub Carbon Canyon'isse, kus territooriumeid ja reputatsioone saab kaotada iga ohtliku kurviga. Need For Speed Carbon toob uude generatsiooni "tavalisuse", mis annab sulle võimaluse disainida ja painutada oma meeskonna autosid igas mõttes kasutades kõik-võimas uut Autosculpt tehnoloogiat. Esinda oma auto klassi, meeskonda ja jõugu territooriumit Need For Speed Carbonis, mis on uus revolutsioon võidusõidu mängus.Need For Speed Carbonis on 7 territooriumit. Kuuldavasti ka rohkem autosid kui NFSUs, millest paljusid pole veel plaani pealt lahti saadud ja uus mängumootor. Autosculpt tehnoloogia ja palju uut ja vägagi huvitavat.
*siit väljendub siis ka lause: Sina ja SU meeskond...ehk siis juicedi osasid juurde võetud
*Autosculpt - loodame et see siis laseb painutada ja väänata nii nagu ise heaks arvad neid autosi...
*Uus mängumootor - küllap siis juba miskit head kuna MW-l ja NFSU-del on juba head mootorid minu arust vähemalt, aga eks me siis näe.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
denis28
Aeg Maha 2n

liitunud: 24.06.2005
|
05.07.2006 15:20:47
|
|
|
Uuuu päris vinge mäng tundub tulevat,aga oot millal ta välja tulebki?
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
spikhoff
HV veteran
liitunud: 26.01.2005
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Animefriik
HV vaatleja
liitunud: 27.10.2004
|
05.07.2006 15:27:22
|
|
|
FWD vs RWD vahe on ka selles, et FWD-ga driftimiseks on vaja suuremat kiirust ja rohkem julgust. Enamasti on setup neil nii, et taha on
pandud kehvema seguga rehvid, mis selliselt seda autot üldse suunata ja juhtida lubavad. Aga on olemas ka selline asi nagu "Braking drift"
vastandiks "E-Brake driftile", mida saab vabalt kasutada ka FWD autoga, aga on keeruline ja nõuab ropult harjutamist, nagu ka AWD-ga drift.
Muide selline tore lk. http://www.driftclub.com/techniques.htm
Aga see driftimise teema hakkab juba vanaks muutuma, sest paljudes mängudes on see tegelt põhiline. Sest mäletan, et Juiced-is sai drifti selgeks
saamisel kimada kurvidest läbi ikka sigakiiresti. Ja arcade tüüpi mänge on eelkõige vaja aja sisustamiseks, sest kesse viitsiks mõnd simulaatorit
sõpradega kordamööda sõita? Lihtsam on seda teha mõne mänguga, mille saavad ka algajad suht kärmelt käppa. (:
Ning nüüd tuli meelde... Live For Speed ... seal on võimalik päris lahedalt driftida... nii, et kes tahab driftimist tõmmaku netist demo ja andku takka
Edit: Typos ja lause ehitus :p
viimati muutis Animefriik 05.07.2006 15:32:00, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
05.07.2006 15:31:11
|
|
|
Mulle meeldib just rohkem nagu vormeliga kimada aga ikka normaalse masinaga kus rehvid on nagu liimitud asfaldile
Loodan et carbon liiga drifti peale ka ei lähe tahaks ikka üle 300 km/h kimada radadel lõpus.
viimati muutis Liuskur 05.07.2006 15:33:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
spikhoff
HV veteran
liitunud: 26.01.2005
|
05.07.2006 15:33:42
|
|
|
Animefriik kirjutas: |
Ning nüüd tuli meelde... Live For Speed ... seal on võimalik päris lahedalt driftida... nii, et kes tahab driftimist tõmmaku netist demo ja andku takka
|
Ilma rooli ja pedladeta on driftimine selles mängus suht raske... saab hakkama, aga nõuab mitmeid päevi harjutamist..
jouu nõuu, simulatsioon ikkagi
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
05.07.2006 15:52:12
|
|
|
Drift oli ainuke sõit kus ma rooli ja pedaalid eemale lykkasin, kaamera välja panin ja klaveriga pelasin. (NFSU2) Kõik ülejäänud on rooliga ja bumper kaameraga perfekto.
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
05.07.2006 15:55:42
|
|
|
Muscle autosi võiks olla.. ja mingi modimine, et saada rpm tõsta Nagu näiteks Streetlegal esimeses osas tuunisin oma hot-rodi nii ära, et tõstis noka üles kui race algus oli Ülikõva pilt oleks kui mingi special nupp oleks NFS-is ja siis start-is vajutad gaasi täiega alla ja woosh nokk lendaks üles jõhkralt ilusaid filme ja pilte saaks küll ikka.. nagu The Fast And The Furiouse lõpus
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
05.07.2006 15:56:28
|
|
|
Draco kirjutas: |
Drift oli ainuke sõit kus ma rooli ja pedaalid eemale lykkasin, kaamera välja panin ja klaveriga pelasin. (NFSU2) Kõik ülejäänud on rooliga ja bumper kaameraga perfekto. |
Mina leidsin ka et rooli ja pedaalidega on driftimine Underground 2-s üli raske. Muidu kaamera on mul alati väljas :/ ei tea kelle jaoks ma siis enda autod ilusaks teen kui enamusajast ise ei näegi seda :/
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
05.07.2006 15:59:46
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
Ülikõva pilt oleks kui mingi special nupp oleks NFS-is ja siis start-is vajutad gaasi täiega alla ja woosh nokk lendaks üles jõhkralt |
No NFSU2 sai seda vägagi vabalt hüdraulikaga teha.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Animefriik
HV vaatleja
liitunud: 27.10.2004
|
05.07.2006 16:01:48
|
|
|
rooli ja pedaalidega ongi parem sõita seest kaameratega, aga oleneb täiesti mängust... kuigi mängudes 1 asi mind häirib, et
ka pedaalidega ei saa mootori pöördeid punasest kaugemale lasta!? Sest aegajalt tahaks lihtsalt lollitada ja masinat lammutada (:
omaette elamus oli ka Rally Cross Championship ... Ja ma loodan, et NFS:c ei olegi ainult selline nagu oli NFS:u 1/2 drift stiil. Sest
kui ikka auto libiseb kogu aja nagu jääpeal oleks on jama. Aga selline asi võiks ka sees olla nagu "tyre wear" e, rehvide kulumine. (:
Kuigi valikuline, sest see muudaks mängu tunduvalt keerulisemaks. Ning autod võiksid kasvõi natukese katki minna, mitte nagu NFS:u2-s
kus 180 kraadised kurved sai seina abiga ära pöörata
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
05.07.2006 16:01:55
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
PlatoonSgtElias kirjutas: |
Ülikõva pilt oleks kui mingi special nupp oleks NFS-is ja siis start-is vajutad gaasi täiega alla ja woosh nokk lendaks üles jõhkralt |
No NFSU2 sai seda vägagi vabalt hüdraulikaga teha.  |
seda tehes kaotad stardis oma 10 sekundit ja vastased on järgmises kurvis juba
Animefriik kirjutas: |
Ning autod võiksid kasvõi natukese katki minna, mitte nagu NFS:u2-s
kus 180 kraadised kurved sai seina abiga ära pöörata icon_biggrin.gif |
Kes tähelepanelikult U2-te mängisid märkasid et ka väikse kõksu korral vastu seina kaotati 20 km/h kiirusest ning mida suurem kõks seda rohkem kaotati ka kiirust, pidurdades ning kurvi käbides seest oli oluliselt kiirem. Kuid U1-s oli see mida sa kirjeldad, seal võis tõesti läbi kurvi mööda seina ilma olulise kiiruse kaotuseta.
viimati muutis Liuskur 05.07.2006 16:10:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
MorzokMan
HV vaatleja

liitunud: 24.11.2002
|
05.07.2006 16:09:46
|
|
|
Muide... selline küsimus, et kui algusaegade NFS-is moodustasid ikka põhijõu (või no oli vähemalt paari väga kiire asjaga esindatud ) Ferrari, siis pole seda näinud juba mitu osa? Äkki 4 osa? Kuigi Lambod on ja Porsched on, mis on nagu samasse klassi. Mitte, et ma suur Ferrarifänn oleks.. aga lihtsalt selline tähelepanek..
_________________ Naeratage ... homme on veel hullem. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
05.07.2006 16:11:21
|
|
|
NFSU2`s sai settinguid niipalju muuta, et stardis ja perfect shift`ide ajal sai rattad maast lahti, ja ei ytlex et midagi kaotasin sellega. 1/4 miili sai 7.98 sekundiga. Vastastel polnud mitte ainsatki võimalust sabas püsida
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
05.07.2006 16:17:38
|
|
|
MorzokMan kirjutas: |
Muide... selline küsimus, et kui algusaegade NFS-is moodustasid ikka põhijõu (või no oli vähemalt paari väga kiire asjaga esindatud ) Ferrari, siis pole seda näinud juba mitu osa? Äkki 4 osa? Kuigi Lambod on ja Porsched on, mis on nagu samasse klassi. Mitte, et ma suur Ferrarifänn oleks.. aga lihtsalt selline tähelepanek..  |
Seda ei tea me keegi , ise näeks meelsasti ferrarisid mängus.
Draco kirjutas: |
NFSU2`s sai settinguid niipalju muuta, et stardis ja perfect shift`ide ajal sai rattad maast lahti, ja ei ytlex et midagi kaotasin sellega. 1/4 miili sai 7.98 sekundiga. Vastastel polnud mitte ainsatki võimalust sabas püsida |
Täpsemalt mis settinguid? ning mis autoga?
Kaotuse all pidasin ma silmas hüdraulikaga jamamise kaudu saada ratta õhku, sest hüdraulika jaoks peab hoida klahvi all ning vajutama noolt, see järel klahv alla laskma ja noolt edasi vajutama
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
05.07.2006 16:20:16
|
|
|
Kunagi ennevanasti olid ikka eksootika autod nfs`ides. McLaren F1, Diablo, Ferrari, Jaguar...jne Aga nüüd siis golfid ja puntod ja riisiveskid. Ühest küljest mudugi normaalne, et valik on mitmekülgne aga puntoga 350kmh? Või golf ja Viper koos stardis? Võiks ikka iga auto omasklassis olla.... <--- isiklik arvamus
Ma ei mäleta settinguid peast, aga autoks oli GTO. Ja ma ei mõelnud seda hydro yppamist hektel vaid settinguid millega sai rattad stardis maast lahti
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Liuskur
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2005
|
05.07.2006 16:20:46
|
|
|
Draco kirjutas: |
Kunagi ennevanasti olid ikka eksootika autod nfs`ides. McLaren F1, Diablo, Ferrari, Jaguar...jne Aga nüüd siis golfid ja puntod ja riisiveskid. Ühest küljest mudugi normaalne, et valik on mitmekülgne aga puntoga 350kmh? Või golf ja Viper koos stardis? Võiks ikka iga auto omasklassis olla.... <--- isiklik arvamus |
95 aasta mängudesse ei tasu laskuda ning kõiki autosid on ju võimalik tuunida heaks, see ongi ju kogu point erinevate autode mängu panemisel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
05.07.2006 16:26:30
|
|
|
Liuskur kirjutas: |
Draco kirjutas: |
Kunagi ennevanasti olid ikka eksootika autod nfs`ides. McLaren F1, Diablo, Ferrari, Jaguar...jne Aga nüüd siis golfid ja puntod ja riisiveskid. Ühest küljest mudugi normaalne, et valik on mitmekülgne aga puntoga 350kmh? Või golf ja Viper koos stardis? Võiks ikka iga auto omasklassis olla.... <--- isiklik arvamus |
95 aasta mängudesse ei tasu laskuda ning kõiki autosid on ju võimalik tuunida heaks, see ongi ju kogu point erinevate autode mängu panemisel. |
jajah, ei vaidle vastu. ei viitsi vaidlema hakata kellele mis masin
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Animefriik
HV vaatleja
liitunud: 27.10.2004
|
05.07.2006 16:54:58
|
|
|
Street legalis meeldis mulle see, et mõnele autole sai vabalt peale panna ka teise auto mootori ja mõned jubinad. See andis
ikka päris palju mänguruumi ja Redlines sain rattad minagi maast lahti, aga muidugi nitro pealejooks oli max ja turbo surve, aga
mootrile selline asi hästi ei mõjunud ... ka vedrustus pidi olema pehme! Mis muutis auto sirgel juhitamatuks
Aga tegelt ... NFS: C -st ootan tuunimises rohkem vabadust ja head graafikat (: ! Ning loodan, et teevad ka hea toe roolidele (:
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
IBOX4REAL
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.06.2005
|
05.07.2006 17:19:24
|
|
|
Nfs viimastes osades point ongi selles, et see peab olema ikkagi streetrace, ja tegelikult keegi ju mitme miljoniliste Porschede, Mclarenite ega Viperitega päris elus ikka ringi ei kima. See oligi MW natuke nõme. Veel üks asi mis MW häiris oli see et öösel ei toimunudki tegevust. Samas hea, et lõpetati see Max Payne-i kopeerimine ja toodi kõrgkvaliteetsed videod sisse ning, et storyline oli huvitavam kui näiteks NFSU 2. Siiski parim nfs minu jaoks neist 4 viimasest NFS U.
Nfs Carbon pidi ilmuma millalgi novembris ja kõikidele platvormidele.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
jules
HV veteran

liitunud: 04.10.2004
|
05.07.2006 17:22:07
|
|
|
Hoiatan kohe ette et järgnev post ei pruugi hardcore NFS ja PC sõpradele meeldida. Vabandan.
Tegelikult on NFS ikkagi arcade Alguses on tore ja huvitav, uued masinad ja natuke tuunimist, aga lõpuks on ikkagi samasugune gaaspõhjas külg ees Puntoga 300 km/h. Ainuke huvitav asi oli MW's pollaritega jamamine. Ja drift on ka seal ikka suht selline ... suvaline külg ees laskmine.
Vastukaaliks tooksin Gran Turismo 4, seal ka tehakse drifte (mitte et mina oskaks, mina oskan driftida ainult NFS ). Aga et seal driftida pead ikka autot korralikult modima ja siis ka väga meisterlikult juhtima. Tahate midagi tõelist maitsata, proovige seal.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
|