Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elder Scrolls 4: Oblivion. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 175, 176, 177  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2006 13:15:13 vasta tsitaadiga

Damn ma ei teadnudki ,et selle eest lisaqueste saab. Mõtlesin ,et lihtsalt npc-d hakkavad nii öelda rääkima sinu vägitegudest.
_________________
Tere.
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 09.06.2006 14:30:41 vasta tsitaadiga

npc'd hakkavad su juurde palvedega pöörduma.
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2006 14:59:55 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
npc'd hakkavad su juurde palvedega pöörduma.


möh? Nagu lihtsalt kõnnivad juurde ja annavad queste?

Kui kõrge see fame siis peab olema et selline värk tuleb?

Mul tegelt tava rahva tondid on vist 2 või 3 tükki tulnud juurde ja selle abil questi saanud.
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 09.06.2006 19:00:28 vasta tsitaadiga

iga kuulsusepunkt tõstab ka NPC alignmenti sinu vastu. suht vähe kuid siiski. kui mingi hirmus kuulus tüüp oled, on rahvas lahkem.
aga kuskil ma nägin mingit missioonide nimekirja omastarust et mis fame (või infamy) punktidest alates neid tegema saab hakata.
kuid ma pole selles enam päris kindel, vanad ajud, best before hakkab mööda saama juba...
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.06.2006 19:50:07 vasta tsitaadiga

link :: uespwiki: oblivion

suht pädev wiki.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 09.06.2006 20:30:10 vasta tsitaadiga

Kurask. Paistab et ma sattusin esimese korraliku bugi peale oma mängus icon_smile.gif

Ma ühe uue chariga üle 18h mänginud ja pole kordagi fast travelit teinud. Nüüd tekkis aga tahtmine teha- hüppasin obese selga ning tegin fasttravel teise linna stablesitesse. Jõuan kohale, hobune alt läinud ja kuskil näha pole icon_biggrin.gif tegin kohe üle terve maailma mitu fasttravelit et äkki tekib ulakas suksu, kel õnnestus otse jalgevahelt jeed tõmmata, kõrvale tagasi. muhvigi.
Kui loadida koos obesega ja siis kuskile mujale teha (isegi koobaste lähedale) kaob hobune ikka ära ning tuleb tekst et "su hobune on linna stablesites". Vaatan ümberringi, kõle ja kole mets, ei mingit linna.

Kellelgi mingit sellist pulli on olnud? Surfan natuke modides ringi, kuskil vist nägin recall horse modi võimidagi, äkki see aitab.
ahjah, päts on peal. betapätsi ei kasutanud.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2006 20:39:33 vasta tsitaadiga

hm mul oli kunagi mingi sama veider asi aga sutsu teisiti: olen ühe maja ees koos hobesega. Saving ära ja panen mängu kinni vms. Siis hiljem loadin ja njah: hobene kadunud. Mitte kusagil teist ei olnud. Mõtlesin et vahet pole ja lasin mingi paar tundi mängus ilma hobeseta ringi. Ja lõpuks suht ootamatult ühes linnas see hobene jälle passis. Ei teagi kuidas ta sinna sai aga sain oma hobuse tagasi. Ennegi mul hobene ära kadunud.

Aga samas siis ei olnud seda ametlikku ega beta patchi peal. Nüüd uue patchiga ei ole eriti mänginud.
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muhkLionu
HV vaatleja

liitunud: 20.11.2003




sõnum 09.06.2006 21:07:50 vasta tsitaadiga

mul üks sedasorti nähtus on tekkinud, et enam fasttraveleid teha ei saa, ütleb et enemy nearby. Isegi kui linnas olen. Hullem see , et magada, remontida ja potioneid ka teha ei saa. Pidevalt see enemy teade, kuigi ümruskond kõik sõbralik on. Tekkis see teade eale seda, ki Black Handi questi ära tegin, mille eest mulle üks hobune kingiti. Jätsin selle kuhugi mägedesse maha. Äkki selles häda, ei tea?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005




sõnum 09.06.2006 21:52:10 vasta tsitaadiga

Kui seiv väga kaugel ei ole, siis proovi seivist. Mul ka räige bug ühe thievs questiga, kus pidi mingi noole varastama bravili lossist. seal pidi ühe movable pillari peale "vajutama" ning pidi avanema salauks. Olen umbes 10 korda seivist proovinud aga ei tööta. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2006 22:01:38 vasta tsitaadiga

veider mul pole õnneks ühtegi bugi peale hobuse kadumise 1 korra olnud. Samas üks kord hakkas mees hõljuma vms vajus läbi esemete nagu noclip oleks peal olnud icon_lol.gif
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2006 22:13:25 vasta tsitaadiga

Mul on korra hobune ära jooksnud ja seda ka korra ,et fasttravel ei tööta. Väidab ,et enemy läheduses. Rohkem buge pole olnud.
_________________
Tere.
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 09.06.2006 22:33:34 vasta tsitaadiga

Dammit, mu tegelane ei taha jälle surma saada üldse - health lihtsalt ei vähene, tee mis tahad icon_lol.gif
Kahtlane tunne, et sellised bugid tekivad täiesti märkamatult...mängumootor on niivõrd õrnuke icon_rolleyes.gif Õnneks ma pole veel isegi Martinit Chorrolisse tagasi transanud ja guildides olen ka veel associate staatuses...nii, et pole nagu midagi kaotada ja võib vabalt mõne varasema seivi loadida icon_smile.gif
Hehe, mingi 65h pelatud, kuid enamus aega sellest vaid mode ja textuure testinud. Aga mäng hakkab juba modide najal ilmet võtma thumbs_up.gif Sain ka sellest neetud "archiveinvalidation.txt" failist lahti, mis ei suuda normaalselt BSA'sid patchida.
Parem moodus hoopis patchimiseks - anti-archiveinvalidation BSA patcher ::link
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jussu
HV vaatleja
Jussu

liitunud: 30.12.2004




sõnum 10.06.2006 09:58:24 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Dammit, mu tegelane ei taha jälle surma saada üldse - health lihtsalt ei vähene, tee mis tahad


Pane gameplay optionsite alt difficulty hard-i peale ja küll need elud hakkavad minema. icon_wink.gif

_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jt234
HV veteran
jt234

liitunud: 12.04.2005




sõnum 10.06.2006 11:00:11 vasta tsitaadiga

Ma arvan, et ta mõtles seda, et võib kaljult alla hüpata ilma elusi kaotamata...
_________________
Dima oli siin
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 122
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2006 00:51:44 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
Dammit, mu tegelane ei taha jälle surma saada üldse - health lihtsalt ei vähene, tee mis tahad icon_lol.gif
Kahtlane tunne, et sellised bugid tekivad täiesti märkamatult...mängumootor on niivõrd õrnuke icon_rolleyes.gif Õnneks ma pole veel isegi Martinit Chorrolisse tagasi transanud ja guildides olen ka veel associate staatuses...nii, et pole nagu midagi kaotada ja võib vabalt mõne varasema seivi loadida icon_smile.gif
Hehe, mingi 65h pelatud, kuid enamus aega sellest vaid mode ja textuure testinud. Aga mäng hakkab juba modide najal ilmet võtma thumbs_up.gif Sain ka sellest neetud "archiveinvalidation.txt" failist lahti, mis ei suuda normaalselt BSA'sid patchida.
Parem moodus hoopis patchimiseks - anti-archiveinvalidation BSA patcher ::link


Kunagi soovitasid erinevaid mod`e ja need olid väga asjalikud kõik! Nüüd oled kuidagi laisaks icon_smile.gif jäänud... Kahjuks! Ehk annaksid väikse ülevaate neist - teaks mida endalegi lisada. Muidu on nende hulk ju tohutu ja pole viitsimist nagu sinul, et sotti saada! Oleks info eest väga tänulik icon_smile.gif ...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 11.06.2006 06:10:07 "Mods" to be continued... vasta tsitaadiga

Ok, kui huvi on, siis miks mitte icon_wink.gif

Here we go icon_exclaim.gif

MENUS & MAPS & CROSSHAIRS & CAMERAS

BTmod 2.2 Menüüde alusfailid
Font Generator Kõikvõimalike fontide genereerimine mängu
Color Map


WELL USED MAP, VERSION 2 - COLOUR


Borderless Map Icons


Dark UI


Dark UI Loading Screens


Landmarks
tsitaat:
This mod simply adds a map marker at every Runestone, Doomstone and Wayshrine

THIRD PERSON CROSSHAIR
3RD PERSON CROSSHAIR FIX
tsitaat:
This mod enables a small croshair for third person view mode. Also, the mod will make the crosshair and the sneak icon 60 percent the size of the original.

ChaseCameraMod
tsitaat:
This mod changes the behavior of the camera when in 3rd person view.

- Removes camera swing delay.
- Removes elastic camera when moving forward and backward.
- Removes camera shake when moving.

Vanity Camera Smoother
tsitaat:
Slows down or "smooths" the camera movement when moving the mouse to rotate around you character while in Vanity mode.


"Menüü modid" koostöös (Mul endal on kasutatud "Magic Cards" fonti seal icon_wink.gif )
Image#1
Image#2
Image#3
Image#4


LANDSCAPE LOD & TEXTURES & EFFECTS

LOD Normal Map Replacement Mod
tsitaat:
This large mod pack changes all of the distant land textures in the game, changing image quality and how shadows appear throughout the game.

LANDSCAPE LOD NORMALMAP FIX
tsitaat:
This mod fixes the big dark blocks on the distant LOD landscape. Something similar was already released by Loreroth, but his mod caused slowdowns on videocards with 256MB or less. This mod improves the image quality without sacrificing performance.


LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT
LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT BORDER REGIONS


4096x4096 Landscape LOD Texture Pack Version 2
tsitaat:
This mod simply replaces the original 1024x1024 "Level of detail" terrain textures with 4096x4096 textures that I enhanced with photoshop filters. This almost totaly eliminates the blurry textures you see from a distance.
**Important note**

Most older video cards do not support textures over 2048x2048 so this pack will not work on those cards.

Known working video card chipsets:

*Nvidia Geforce 6 series and 7 series
*ATI Radeon x1x00 series (x1600, x1700, x1800, x1900 etc.)

Known NOT working video card chipsets:

*Radeon X600, X700 and X800 series


Oblivion Texture Replacer 1024 (a.k.a Qarl's Texture Mod)
PATCH FOR 1024 QARL MOD
tsitaat:
This mod replaces most of Bethesda's 512 x 512 resolution landscape textures and normal maps with 1024 x 1024 textures and normal maps to create an incredibly beautiful and detailed scene. I do have another version of this mod with even higher resolution textures (2048 x 2048) which you may want instead. It makes the textures slightly less blurry, but may effect performance more.

Oblivion Texture Replacer 2048 (a.k.a Qarl's Texture Mod)
PATCH FOR 2048 QARL MOD
tsitaat:
This mod replaces most of Bethesda's 512 x 512 resolution landscape textures and normal maps with 2048 x 2048 textures and normal maps to create an incredibly beautiful and detailed scene. This may effect performance.



NONTILING TEXTURE MOD
Before Before

Üks väga uhke mod mitmes osas:
PARALLAX CITIES PART I Bruma
PARALLAX CITIES PART II The Castles
PARALLAX CITIES PART I+II PATCH 1.2
PARALLAX CITIES PART III Anvil And Cheydinhal
PARALLAX CITIES PART IV Chorrol and Bravil
PARALLAX CITIES PART V Leyawiin


Ja ka parallax kanalisatsioonile ja Aeleyd'i varemetele
Parallax sewers
Ayleid Ruin Parallax texture pack

Advanced Water Modification One of the kind icon_smile.gif

SHORT GRASS V2


OSPREYS_GRASSTREE_SPEEDMOD
tsitaat:
This mod changes the sway speed and rustle speed of all the grass and trees in-game for people that have a time slowdown mod active in Oblivion


Parimad ilmastikud thumbs_up.gif
NATURAL ENVIRONMENTS


Better Nightsky


Illumination Within V1.0
Update Illumination V1.05


HDR SM2.0 kaartidele icon_razz.gif
FAKE HDR LIGHTING

FAKE HDR BETTER SUN


Ühed reaalsemad silmavalikud imo icon_rolleyes.gif ei mingeid lillasid gaysilmi icon_lol.gif Lisatud naturaalne "glow" lihtsalt.
MD_Oblivion_Eyes_v1.8
Image

Ühed popimad tegelased icon_exclaim.gif
RENS BEAUTY PACK


IMPROVED FACIAL TEXTURES


Väga lahedad seinavaibad ja maalid thumbs_up.gif
PAINTINGS N TAPESTRIES


Bling-bling 8)
Vagabonds Better Gold


ETHEREAL: ARMOR IMPERIAL LEGION EDITION FINAL


Natural FAces v.95


Capes and Cloaks


BETTER HAIR, FACE AND BODY


Better Ring Replacer


Better Amulet Replacer


GLITTERING PRIZES


BETTER WINE


BETTER STAFFS TEXTURE



GAMEPLAY EFFECTS

TF_TIMEMOD Highly recommended icon_exclaim.gif
tsitaat:
TF_timemod_1-20.esp = 1 realtime minute = 20 ingame minutes
TF_timemod_1-1.esp = 1 realtime minute = 1ingame minute.

RARE ITEMS Highly recommended icon_exclaim.gif
tsitaat:
This mod modifies the Leveled Items and Containers lists AND NPC lists

Sagerbliv Creature Balance Fixes Highly recommended icon_exclaim.gif
tsitaat:
Sick of creatures and NPCs that level infinitely? Want epic fights against devious and tough enemies? Your salvation is here!

Tandem's LevelSlow 1.2 Highly recommended icon_exclaim.gif
tsitaat:
This mod slows down the leveling process, so you have more of a chance to see the different dungeons and creatures of the world, and it creates more longevity for your character as a result. This mod provides a 2x, 3x, 4x, and epic mode. Epic is 5x longer to level skills.

Combat balance Mod Highly recommended icon_exclaim.gif
tsitaat:
- Changes all weapon damages to be more realistic. Different materials do nearly the same damage. Instead of increased damage, they
have different advantages over other materials (e.g., Elven weapons are faster, Ebony weapons are more powerful but slower).
- Reduces all weapon, bow, and staff weights to realistic amounts, increases standard weapon durability, and modifies weapon range and speed. See the readme section for more.
- Tweaks the balance between Blunt and Blade weapons. Blunt weapons are generally shorter, slower, and more damaging.
- Increases bow damage to be roughly twice the original damage.
- Renames Iron, Steel, and Silver Bows as Cedar, Oak, and Yew Bows.
- Increases the effect that skill has on your damage output. This was to make sure early opponents wouldn't be vastly easier while later opponents would be much the same. The damage multiplier is now based 75% on your skill level and 25% on your Strength.
- Increases the amount of damage blocking can prevent. The minimum amount blocked is 50%, and each level in the Block skill increases this by .5% for shields, .35% for weapons, and .18% for hand-to-hand.
- Reduces the amount of weight the player can carry, to compensate for drastically reduced weapon weights

Combat Behavior Modification
tsitaat:
This Modification changes the "Combat Behavior" of the majority of enemy types encountered during your journey in Cyrodiil.

Name Replacer - Clothing
tsitaat:
This plugin changes the names of all the clothing in the game.



Scroll Re-Namer
tsitaat:
This plugin changes the names of all the scrolls in the game



Better Lighting & Better Torches
tsitaat:
This Mod is specifically designed to work with, “Darker Nights Burning Kvatch and Darker Dungeons by Teenk” if you do not have these Mods installed you will not get the full impact of these lighting Mods.

Brighter Torches v.10 v1.1 v1.2 V1.1 on parim neist imo icon_smile.gif
tsitaat:
A simple mod that makes torches brighter. They light up an area a bit over twice as far away as the old ones.

Everburn Torches
tsitaat:
A simple mod that changes the value of torches so that they will never burnout. Now Torches have a larger light radius.

HUNTERS MOD RESIZED V11
tsitaat:
This is a variation of the resized Natural Wildlife mod, applied to the Hunter's mod



Lighter Alchemy Ingreds
tsitaat:
This mod simply reduces the weight of the majority of the alchemy ingredients.

Alchemy Perks - More Potion Effects
tsitaat:
This mod reinstates the developers original idea to increase the possible number of simultaneous potion effects based on a character's Alchemical Mastery.

Gem Price Fix
tsitaat:
Added Perfect Gems which are more valuble than the Flawless, adjustted prices more to put more spread between flawed and flawless.
Adjusts the prices of all gems and nuggets to make them more valuable. 50 gold for a gem seemed very low to me. Most gems and nuggets had their value multiplied by 10.

MD_SADDLE_BAGS_V23
tsitaat:
Adds functional saddle bags to almost all horses.

More Merchant Money
tsitaat:
This mod increases the amount of gold merchants can spend on a single item in Oblivion.

Jump Adjustment
tsitaat:
Very basic mod, it adjusts jump so to be more realistic--no more jumping with moon gravity. In general, the PC will rely on a high acrobatics score to make significant use of jump.

No Psychic Guards v1.2
tsitaat:
This mod rsuces the crime sound alarm to a shorter distance. The alarm distance is now the same as the voice sound distance in the game.

Deadlier Sneaking
tsitaat:
Increased normal sneaking movement from 60% normal to 80% normal.Increased maximum sneaking distance to equal max arrow distance. It should now be impossible to sneak while holding a light source. Sleeping targets are now much less likely to detect having their pockets picked. New damage multipliers

DARKER MODS PACK
tsitaat:
This a mod pack of sorts for my Darker mods. I've decided to release the new versions all together in one package. Included are Darker Dungeons, Darker Nights (with a Natural Environment compatible version), and Burning Kvatch as a stand alone mod.

Attack and Hide v2.1
tsitaat:
This mod affects the situation where the NPCs and creatures will 'search' for you after an attack or when you are spotted in line of sight or sound. Basically now, you have a chance to attack (stealth or regular), and then run away and hide.

More Realistic Encumberment mod
tsitaat:
Wasn't it funny that your character could carry full steel plate armor and few swords, but after picking up 1 little strawberry he suddenly gets crushed under the mighty weight of his inventory? Well, this mod fixes that by degrading the character's performance in a 6 level system

Better MagicMercantile Skill Progression
tsitaat:
This plugin alters the way the magic and mercantile skills progress. Instead of being based on the number of times a money is spent / transactions, progression is now based on the amount of money relative to your level / value of the item bartered.

CallSteed30a
tsitaat:
The mod influences horses via a dummy AI construct that each horse is told to use for the follow and stop commands.

Creature Companions
tsitaat:
Travel to the Weynon Priory Stables and there you will find Jarl who will sell you pets

Reduced Backward Speed
tsitaat:
This mod reduces the speed you can run backwards so you can't sprint backwards as fast as you can forwards

Stumble while Running Backwards
tsitaat:
This mod incorporates a chance to fall down every second when you run backwards... which is a nice way to prevent players from backpedaling their way to victory

MultiSummons
tsitaat:
Bundle of .esp files that will allow you to summon more than one creature at a time.

BULKY NORDS
tsitaat:
Makes Nord males a slight bit taller, and more muscled. Northmen in their true barbaric shape!



BULKY ORCS
tsitaat:
A good deal of people thought the original orcs in oblivion were too skinny, so I've decided to release this mod that makes them more bulky.



Larger Ogres and Trolls
tsitaat:
Tweaked, resized more types of creatures - The following are resized larger.. some slightly (such as Dremora) some considerably more (such as adult Clannfear): Ogres, Trolls, Clannfear, Flame Atronarchs, Dremora



Arrows Rebalanced
tsitaat:
Adds arrow speeds dependant and balanced on Material weights. Quality of arrows determines damage but not speed.

Improved Ancestor Guardian
tsitaat:
guardian now levels up with you, Gains a more powerful version of his Frost and Fatigue DMG Spells at Levels 5, 10, 15 and 20. Also at Level 10 he gains the Ancestor's Curse Lesser Power (Absorb Health 4, Burden 50, Damage Willpower 2) and at Level 20 he gains the Ability to Summon a Faded Wraith to assist him.

Fewer Random Oblivion gates
tsitaat:
This reduces the maximum number of random oblivon gates open at any time, as well as decrease the chance of one opening. In short, you won't see as many random gates with this mod, or even none at all if that's what you want

Deadlier Traps
tsitaat:
Some traps just look too nasty for survival to be plausible (ceiling crusher, anyone?), so I made this little plugin.

Guild Item Ownership
tsitaat:
This is a two part mod. The first part is guild item ownership. This places faction/rank flags on every item in the guildhouse, so you must be of a certain standing in order to grab an item without punishment. The second half of this mod is Guild Storage. This will provide you with basic supplies and a chest in which you can safely store your items. The game has it set so that containers in the guild halls reset after a period of time --resulting in you losing your items. This half of the mod assumes that the guild would provide you a place to safely store your things.

Lower Recharge Costs for Enchanted Items
tsitaat:
Basically, this is a very simple mod that greatly lowers the cost of recharging enchanted items. Recharge costs were way too expensive in my opinion, and made staffs close to useless.


More Gory Blood

Teedele ka muid reisijad/seiklejaid peale sinu
Crowded Roads Revamped

Kaotab selle plastilise sära, mis maagiliste relvade ja armoritega tekib. Ei teki mingeid glitche ega muid anomaaliaid tänu sellele thumbs_up.gif
No Glow V2

REAL SIZE RATS


Immersive Caves


CITIES ALIVE AT NIGHT


Realistic Ragdolls and Force 1.1

Nende näo textuuri modide lisamisega võib tegelase nägu hoopis arvamatuna välja kukkuda, näiteks teist värvi kui originaalis (NPC'de nägudega pole õnneks midagi taolist täheldanud). Tavaliselt on just oma kätetööga voolitud nägu liiga extreemsete värvigammadega ja need modid rõhutavad neid värve veelgi rohkem.
Siis võib abiks olla Race Change Ring, millega on võimalik oma nägu uuesti paika lappida (ainult, et skillide ja level up'i "näidikud" resetivad). Seega on see tip/nuck operatsioon icon_biggrin.gif mõttekas näiteks pärast level upi just sooritada.
Aga see tasub ennast kindlasti ära icon_exclaim.gif Lõpptulemus on nende modidega kõvasti etem thumbs_up.gif
Minu operatsioon näitena icon_razz.gif vana känd VS tõeline sangar I / tõeline sangar II

Need, kes mode rohkesti installivad, soovitan kindlasti alternatiivi kasutada sellele ajuvabale "archiveinvalidation.txt" failile. BSA Patcher does the trick icon_wink.gif
Ja kindlasti tasub igasugu README'd ja muud õpetused üle vaadata, muidu võib lõppeda BSA'de piixu minemisega. Alati on mõtet ka need .bsa failid kuskil backupina hoida thumbs_up.gif

Põhimõtteliselt ongi vist kõik. Igasugused "NEW buildings, locations, armors, weapons" modid jäägu igaühele enda avastada icon_wink.gif
So, happy installing! icon_biggrin.gif

PS! Kui kellelgi on vaba serveriruumi ~700MB pakkuda, siis oleks ka üks võimas music pack uppimist ootamas icon_wink.gif


viimati muutis MitchriX 12.06.2006 20:38:44, muudetud 4 korda
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 11.06.2006 10:23:40 vasta tsitaadiga

MitchriX, hea töö icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

Panin ise Oblivioni lausa kõrvale mõneks kuuks, et saaks riistvara upgradeda ning siis hääde modidega üle lasta. Põhiline upgrade on muidugi 2GB RAMi kokku saada, sest see on paljude tekstuurimodide miinimumnõue icon_razz1.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2006 11:11:43 vasta tsitaadiga

Siiski võiks nõnda teha et paneks kohe selle teema esimesele lehele need modide listi. Need siin väljatoodud varste kaovad unustusse ja hakatakse jälle küsima: mis modid peale panna.
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZerOZer05
HV kasutaja

liitunud: 17.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2006 11:50:46 vasta tsitaadiga

MitchriX, sulle filefront ei sobi selle uploadimise jaoks? sinna tuleb kasutaja teha ja siis saab sinna uploadida faile.

filefront kirjutas:
Press the browse button, and select the file on your computer you wish to upload. Files cannot be larger than 1GB or take more than 10 hours to upload.

nende kriteeriumid uploadimiseks, kui sul väga aeglane nett ei ole peaksisd saama selle siis sinna uploadida.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2006 12:56:01 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
Ok, kui huvi on, siis miks mitte icon_wink.gif

Põhilised landscape LOD ja texture modid on siin HV Oblivioni topicus juba välja toodud. Neid ma ei hakka enam uuesti lisama.
Aga üht-teist silmailuks veel siiski on thumbs_up.gif Ok, here we go:

Illumination Within V1.0
Update Illumination V1.05
Image#1
Image#2
Image#3

Üks väga uhke mod mitmes osas:
PARALLAX CITIES PART I Bruma
PARALLAX CITIES PART II The Castles
PARALLAX CITIES PART I+II PATCH 1.2
PARALLAX CITIES PART III Anvil And Cheydinhal
PARALLAX CITIES PART IV Chorrol and Bravil
PARALLAX CITIES PART V Leyawiin
Image#1
Image#2
Image#3
Image#4
Image#5
Image#6
Image#7
Image#8
Image#9

Ja ka parallax kanalisatsioonile ja Aeleyd'i varemetele
Parallax sewers
Ayleid Ruin Parallax texture pack

HDR SM2.0 kaartidele icon_razz.gif
FAKE HDR LIGHTING
Image#1
Image#2
FAKE HDR BETTER SUN
Image#1
Image#2

BETTER HAIR, FACE AND BODY
Image#1

Better Ring Replacer
Image#1

Better Amulet Replacer
Image#1

GLITTERING PRIZES
Image#1

BETTER WINE
Image#1
Image#2

Parimad ilmastikud thumbs_up.gif
NATURAL ENVIRONMENTS
Image#1
Image#2
Image#3

Capes and Cloaks
Image#1
Image#2

IMPROVED FACIAL TEXTURES
Image#1
Image#2

Väga lahedad seinavaibad ja maalid thumbs_up.gif
PAINTINGS N TAPESTRIES
Image#1
Image#2
Image#3

Bling-bling 8)
Vagabonds Better Gold
Image#1

ETHEREAL: ARMOR IMPERIAL LEGION EDITION FINAL
Image#1
Image#2

Natural FAces v.95
Image#1
Image#2

NONTILING TEXTURE MOD
Image#1
Image#2
Image#3
Image#4
Image#5
Image#6

More Gory Blood

BETTER STAFFS TEXTURE
Image#1
Image#2

Better Nightsky
Image#1
Image#2
Image#3

Ühed reaalsemad silmavalikud imo icon_rolleyes.gif ei mingeid lillasid gaysilmi icon_lol.gif Lisatud naturaalne "glow" lihtsalt.
MD_Oblivion_Eyes_v1.8
Image#1

Teedele ka muid reisijad/seiklejaid peale sinu
Crowded Roads Revamped

Kaotab selle plastilise sära, mis maagiliste relvade ja armoritega tekib. Ei teki mingeid glitche ega muid anomaaliaid tänu sellele thumbs_up.gif
No Glow

REAL SIZE RATS
Image#1

Ühed popimad tegelased icon_exclaim.gif
RENS BEAUTY PACK
Image#1
Image#2
Image#3

Immersive Caves
Image#1

CITIES ALIVE AT NIGHT
Image#1
Image#2

Realistic Ragdolls and Force 1.1

Nende näo textuuri modide lisamisega võib tegelase nägu hoopis arvamatuna välja kukkuda, näiteks teist värvi kui originaalis (NPC'de nägudega pole õnneks midagi taolist täheldanud). Tavaliselt on just oma kätetööga voolitud nägu liiga extreemsete värvigammadega ja need modid rõhutavad neid värve veelgi rohkem.
Siis võib abiks olla Race Change Ring, millega on võimalik oma nägu uuesti paika lappida (ainult, et skillide ja level up'i "meetrid" resetivad. Seega on see tip/nuck operatsioon icon_biggrin.gif mõttekas näiteks pärast level upi just sooritada.
Aga see tasub ennast kindlasti ära icon_exclaim.gif Lõpptulemus on nende modidega kõvasti etem thumbs_up.gif
Minu operatsioon näitena icon_razz.gif vana känd VS tõeline sangar I, tõeline sangar II

Need, kes mode rohkesti installivad, soovitan kindlasti alternatiivi kasutada sellele ajuvabale "archiveinvalidation.txt" failile. BSA Patcher does the trick icon_wink.gif
Ja kindlasti tasub igasugu README'd ja muud õpetused üle vaadata, muidu võib lõppeda BSA'de piixu minemisega. Alati on mõtet ka need .bsa failid kuskil backupina hoida thumbs_up.gif

Põhimõtteliselt ongi vist kõik. Muud gameplay efektid on ka siin varem ära postitatud. Nime järgi tasub oma lemmikud modid aga igaks juhuks üle otsida - äkki on update väljas or smth icon_rolleyes.gif
Seega - Happy installing! icon_biggrin.gif

PS! Kui kellelgi on vaba serveriruumi ~700MB pakkuda, siis oleks ka üks võimas music pack uppimist ootamas icon_wink.gif



icon_smile.gif Tegemist selle teema konkurentsitult kõige asjalikuma postitajaga thumbs_up.gif !!! Teised mehad, kaasaarvatud mina, ei saa ligilähedalegi. Tänud, tänud ja veelkord tänud...!
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 11.06.2006 13:24:07 vasta tsitaadiga

THX for the post credit! 8)

ZerOZer05 kirjutas:
MitchriX, sulle filefront ei sobi selle uploadimise jaoks? sinna tuleb kasutaja teha ja siis saab sinna uploadida faile.

filefront kirjutas:
Press the browse button, and select the file on your computer you wish to upload. Files cannot be larger than 1GB or take more than 10 hours to upload.

nende kriteeriumid uploadimiseks, kui sul väga aeglane nett ei ole peaksisd saama selle siis sinna uploadida.

Hmm, muret tekitavad kriteeriumid on hoopis icon_razz.gif
tsitaat:
If you are not the author of the file you are uploading, please ensure that you have permission to do so prior to uploading files.
Those who abuse the system by uploading pirated or illegal content will be BANNED and their information forwarded to LEGAL authorities

See pack koosneb paljudest trackidest, mis pole küll minu heliteosed icon_redface.gif, vaid erinevad RPG/adventure heliloojate loomingud. Eelistaks pigem kodumaist serverit, kus keegi ei hakka ninapidi järge ajama icon_rolleyes.gif Kas keegi on varem filefronti midagi sarnast (võõrast muusikat näiteks) uppinud? Oskab omast kogemusest ehk rääkida? PS siis icon_wink.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Buratino
HV kasutaja
Buratino

liitunud: 19.05.2004




sõnum 11.06.2006 15:16:20 vasta tsitaadiga

kerget helpi: nimelt Azuras , pean pean minema mingi kuju juurde, kas koidul või hämarikul, käe märk hilmub ja aga ytleb, et mul ei ole ohvriandi või midagi sellist, mis teema on? martin saatis mind sinna, koos selle Modern heretics raamatuga
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.06.2006 15:20:15 vasta tsitaadiga

Buratino kirjutas:
kerget helpi: nimelt Azuras , pean pean minema mingi kuju juurde, kas koidul või hämarikul, käe märk hilmub ja aga ytleb, et mul ei ole ohvriandi või midagi sellist, mis teema on? martin saatis mind sinna, koos selle Modern heretics raamatuga


Räägi nende kuju ümber olevate inimestega (paar tonti peaks seal liikuma) ja nad ütlevad mida sa pead nn "ohverdama" kujule. Kui ma ei eksi siis sul on vaja selle helendava olendi tolmu. Selle aga peaksid saama kuju lähedal olevalt olendilt. Otsi mingit helendavad ollust vms kollakat täppi ja tappa ta ära ja võta tal nn "tolm". Mängus peaks nagu kah ütlema mis sul vaja anda talle icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daman
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 11.06.2006 15:45:05 vasta tsitaadiga

Glowdust of Woll-o-wisp ja Will-o-wisp on selle eluka nimi.
_________________
Täna on see homme, mida sa eile kartsid.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Buratino
HV kasutaja
Buratino

liitunud: 19.05.2004




sõnum 11.06.2006 17:57:54 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Buratino kirjutas:
kerget helpi: nimelt Azuras , pean pean minema mingi kuju juurde, kas koidul või hämarikul, käe märk hilmub ja aga ytleb, et mul ei ole ohvriandi või midagi sellist, mis teema on? martin saatis mind sinna, koos selle Modern heretics raamatuga


Räägi nende kuju ümber olevate inimestega (paar tonti peaks seal liikuma) ja nad ütlevad mida sa pead nn "ohverdama" kujule. Kui ma ei eksi siis sul on vaja selle helendava olendi tolmu. Selle aga peaksid saama kuju lähedal olevalt olendilt. Otsi mingit helendavad ollust vms kollakat täppi ja tappa ta ära ja võta tal nn "tolm". Mängus peaks nagu kah ütlema mis sul vaja anda talle icon_rolleyes.gif


need olendid on jah seal,aga mis moodi ma seda tolmu neil võtan, rynnata neid ei saa ega midagi
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elder Scrolls 4: Oblivion. mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 175, 176, 177  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.