Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
arvi16
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
04.06.2006 13:54:17
|
|
|
sf nightmare võib cd-drive'id jäädavalt tuksi keerata nii oli mujal foorumites räägitud
üks asi pani mõtlema, et mis on orginaali ja koopia erinevus, et mäng ütleb, see on vale ja see õige plaat ?
playstationi plaatidel oli vist alguses mingid spets. tühjad blockid, mida tava kirjutaja kirjutada ei suuda, on arvuti
mängudel ka nii ?
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
04.06.2006 19:36:50
|
|
|
arvi16 kirjutas: |
sf nightmare võib cd-drive'id jäädavalt tuksi keerata nii oli mujal foorumites räägitud |
ega arvuti tuksis pole veel, kui muhv klaviatuuri ja tooli vahel kehv on
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
vutt
HV kasutaja
liitunud: 14.11.2003
|
04.06.2006 19:52:56
|
|
|
Spellforce 2 tegijad olid ka sunnitud pärast suurt kisa loobuma SF-st. Nüüd ongi nii, et Euro versioon on SF-ga, kuna tuli 1k varem välja, aga rest of the world kasutab Tagest.
Huvitav nüanss - v1.0 suudeti koheselt lahti lõhkuda, aga mängu v1.01 patch uuendas ka SF versiooni. Sellest enam jõud üle ei käinud. Pea kuu aega juba möödas.
Kõige nilbem on aga jah see tõsiasi, et seda roppust pannakse juba mängu demodega kaasa - Spellforce 2 demol on näiteks
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
04.06.2006 22:19:11
|
|
|
vutt kirjutas: |
Kõige nilbem on aga jah see tõsiasi, et seda roppust pannakse juba mängu demodega kaasa - Spellforce 2 demol on näiteks  |
koguaeg pandi demodele kaasa, eriti jabur tahan korra demod proovida, kuid pean veel enne restardi tegema.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiith
maxnorm

liitunud: 28.11.2003
|
06.06.2006 14:02:00
|
|
|
umbrohi ei hävine...
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
06.06.2006 18:13:38
|
|
|
arvi16 kirjutas: |
üks asi pani mõtlema, et mis on orginaali ja koopia erinevus, et mäng ütleb, see on vale ja see õige plaat ?
playstationi plaatidel oli vist alguses mingid spets. tühjad blockid, mida tava kirjutaja kirjutada ei suuda, on arvuti
mängudel ka nii ?  |
muuhulgas ka nii.
põhiline strateegia on vist praegu see, et seadmed repordivad, mis meedia neil sees on. ja kui pressitud plaat ei ole, siis on jokk. pluss muud lõbud ka loomulikult.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
06.06.2006 18:27:26
|
|
|
SFi puhul loetakse plaadilt teatud füüsiline kood, ilma milleta mäng ei käivitu, AGA, see lugemine keerab lugeja peeti, sest kuna see pagana track on nii olematut mõõtu, langetab seade igal mängu käivitusel oma kiirust, et see track ikka välja lugeda mistõttu varem või hiljem seadmed surevad.... 1 sellise surnud toote omanik olen mina ise.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
arvi16
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
10.06.2006 21:28:22
|
|
|
kui see käkk, nii häda ja viletsust täis on siis kuidas see "StarForce drivers pass "Designed for Windows XP" Test"
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
vutt
HV kasutaja
liitunud: 14.11.2003
|
16.06.2006 11:03:49
|
|
|
Näiteks Spellforce 2 foorumites raiuvad moded nagu rauda, et probleeme oli kunagi vanemate SF-i versioonidega. Viimastes versioonides see nn. PIO mode kala ei tohiks rauda löhkuda.
Ja veel - tuleb välja, et mängu demodesse pannakse SF kaasa seetõttu, et "pahad poisid" ei saaks reverse engineerida demo .exe-t ja kasutada hangitud teadmisi täisversiooni häkkimisel...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Foxxx
HV veteran

liitunud: 22.10.2004
|
25.11.2006 20:10:35
|
|
|
Siiamaani on ikkagi kõige efektiivsemaks kaitseks saanud cd-key kuna online-i üldiselt ilma selleta ei saa.. Kaitsed lihtsalt aeglustavad protsessi kuid ei peata seda.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ernits
HV veteran

liitunud: 12.02.2006
|
25.11.2006 21:07:11
|
|
|
Foxxx kirjutas: |
Siiamaani on ikkagi kõige efektiivsemaks kaitseks saanud cd-key kuna online-i üldiselt ilma selleta ei saa.. Kaitsed lihtsalt aeglustavad protsessi kuid ei peata seda. |
Ehk siis ainult sel juhul, kui see cd-key kontroll käib läbi peaserveri ja kontrollitakse, kas selline key on üldse väljastatud. imo paljudel mängudel seda funktsiooni pole. EA-l küll on ja on vägagi tõhus. Single player on küll pea alati lahti näpitud enamustel mängudel.
|
|
Kommentaarid: 99 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
AzA
HV kasutaja
liitunud: 05.02.2003
|
25.11.2006 21:34:59
|
|
|
mh, mul on terve virn win95 plaate ja pealmine sealt eelmine nädal igatahes töötas.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
|