Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.03.2006 07:43:55
|
|
|
zaG kirjutas: |
512mb ram on senikaua piisav, kuni sa ei taha mängida de_infernot, de_nuket ja cs_militiat. Minu profiilis olev arvuti suudab kõik ülejäänud mapid ära jooksutada (de_dust 2, de_cblle jne jooksevad ~100 fps ~18 playeriga high settingutega, vsync=off hdr=off), kuid eelnevalt mainitud mappidega jääb arvuti hätta. Põhjus väga lihtne, nimelt nende mappide texture memory kasutus on mitu korda suurem. Seega 1024mb rami on selle mängu puhul soovitatav ja isegi vajalik  |
no mina ei saa küll aru kust otsast ta läggib :S jookustan neid mappe 24/7 peaaegu 512 mb 233 mhz 2-2-2-5 peal panin 1gb vahelduseks sisse 2-2-2-5 @233 mhz ning fps on sama, ning mingit swapi ei olnud mul kah 512mb peal
ning lännil sai proovitud 2,8 GHz dualcore opteron 170
1900xtx @700/800
2x512mb 233 MHZ 2-2-2-5
mängust /driveritest MAX
timedemo fps oli mingi 200 DE_NUKE st Fps alla 150 mina ei näinud 25 playeriga
(hiljem põles pikendus juhe maha kuna meie masin oli viimane jada ühenduses ning pikendus läks põlema )
Enda masinaga mängin muidu 2800 mhz 2x256 mb @233 mhz 2-2-2-5
x800gt 470/490@630/630
High sadow jne textuurid kah ning aa2x af4x hdr maas
de_nuke jne kõik OK
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xenomorph
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.07.2005
|
28.03.2006 10:44:00
|
|
|
Mul mingi kahtlane , sest tõmbasin nn fpscfg ja tuli fps lag :d . Kustutasin cfg maha ja mängisin edasi defaultiga , millega pole fps lagi .
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
miga
HV Guru

liitunud: 07.09.2003
|
28.03.2006 16:01:30
|
|
|
Tegin selle confi muutuse ise läbi ja natuke asi paranes
ATI draiverid
Omega
DNA
nVIDIA draiverid
DNA
NGO
Tõmba Driver Cleaner ja lase peale. Uninstalli add/remove programmide alt hetkel peal olev draiver. Restart ja jooksuta arvutit safe mode's F8 ning jooksuta Driver Cleaner't. Uuesti restart ja nüüd installi vajalik draiver.
Ava Steam-> My Games-> parem klikk Counter-Strike Source peal-> Properties-> Set launch options ja siis sinna pange:
-dxlevel 90
-dxlevel 81
-dxlevel 80
-dxlevel 70
vastavalt enda soovile, tulemust näete ise...
Järgmiseks sama asi, kuid nüüd -heapsize vastavalt oma mälule:
512MB = -heapsize 262144
1GB = -heapsize 524288
2GB = -heapsize 1048576
Avage notepad, copyge järgnev tekst ja salvestage autoexec.cfg failina Steam\SteamApps\sinu@email.com\counter-strike source\cstrike\cfg kausta:
// _Set netcode settings_
// _adjusts hitboxes and netcode settings for optimal registration_
cl_cmdbackup 2
cl_cmdrate 101
cl_interp 0.01
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_updaterate 101
cl_smooth 1
rate 25000
// _Set graphics settings_
// _adjusts graphics settings to boost framerate_
cl_ejectbrass 0 // _disables shells flying out of guns_
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_
cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_
cl_radartype 1 // _solid radar_
cl_ragdoll_physics_enable 0 // _disables dead animations and bodies_
cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_
fps_max 101 // _caps FPS_
mat_antialias // _disables antialiasing_
mat_bloomscale 0
mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_
mat_clipz 1 // _disabled non visible object rendering_
mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_
mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_
mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_
mat_hdr_enabled 0 // _disables high dynamic range lighting_
mat_picmip 2 // _lower texture quality--set between 0 and 4_
mat_reducefillrate 1 // _reduces shader fill rate_
mat_specular 0 // _disables specular lighting_
mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_
mat_wateroverlaysize 16 // _lowers water quality_
mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_
mp_decals 50 // _how many bullets etc will be shown_
muzzleflash_light 0 // _disables muzzleflash_
r_avglight 0 // _disables average lighting_
r_cheapwaterend 1 // _worse water rendering_
r_cheapwaterstart 1 // _worse water rendering_
r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_
r_decals 0 // _disables player sprays_
r_drawdetailprops 0
r_drawflecks 0// _disables bullet impacts_
r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_
r_dynamic 0
r_eyes 0 // _removes eyes from player models_
r_lightaverage 0 // _disables average lighting_
r_lightinterp 0
r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5_
r_occlusion 0 // _disables occlusion--lowers image quality but gains FPS_
r_propsmaxdist 100 // _lower object fading distance_
r_renderoverlayfragment 0
r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_
r_shadows 1 // _set to 0 to disable shadows (not recommended)_
r_teeth 0 // _removes teeth from player models_
r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_
rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_
rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0 // _disables wind effects on ropes_
// _Set instruction sets_
// _verify processor support before enabling_
// r_3dnow 1
// r_mmx 1
// r_sse 1
// r_sse2 1
// _Set violence settings_
// _increases blood to help you see hits better_
violence_ablood 1
violence_agibs 1
violence_hblood 1
violence_hgibs 1
// _Other settings_
budget_show_history 0
cl_crosshairalpha 999
cl_crosshairusealpha 1
jpeg_quality 100
sv_forcepreload 1
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xenomorph
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.07.2005
|
28.03.2006 16:27:19
|
|
|
Aga kui mul on soov launch optinsisse panna mitut asja nagu -console -dxlevel 81 , et kas nende vahel peab oleme koma või nagu mul kirjutatud tühikuga ?
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
28.03.2006 17:14:40
|
|
|
ja mitme ylalpool toodud commandi peale steami consool karjub et saab kasutada kui sv_cheats on enabletud serveris ?
ja mitu neist toimib kui serveri poolt ei ole lubatud kasutada just neid asju mis igasugu prahi , laibad , vee , vihmasaju jms. ära kaotavad ?
ja muidugi mis jääb sis mängust järgi ? samahea oleks ju pira servudes mängida valgete seinte ja miskiste kuubikust vastastega fps on hea aga mäng ise on täiesti ära rikutud
kui tahate midagi koledat ja lihtsat mängida ainult mängimise pärast siis jääge parem 1.6'e juurde ja ärge tulge sorcu serveritesse virisema et sitt fps on ja siis kogu muu häda tulenevalt sellest
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.03.2006 17:36:27
|
|
|
keegi oskab komenteerida, miks mul (steam)hl2 exe peale mõna aega mängimist viskab program errori, mis seda põhjustada võib?
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
28.03.2006 17:46:23
|
|
|
StaticX kirjutas: |
Aga kui mul on soov launch optinsisse panna mitut asja nagu -console -dxlevel 81 , et kas nende vahel peab oleme koma või nagu mul kirjutatud tühikuga ? |
tühik on jah see asi, mitte koma.
olen piq-ga täiesti nõus. ise ei kasuta küll mingeid fps tviike, pole nagu erilist vajadust ka. kuigi osad kasutavad ka parema configa neid, ei näe ma sellel erilist mõtet enda puhul. loomulikult see aitab mingil määral mängitavusele kaasa, aga ma eelistan siiski mängu sellisena, nagu ta on. kui ei saagi nii heaks mängijaks, kui need "prod", siis see eriti ei kõiguta mind.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
28.03.2006 18:04:25
|
|
|
Sponge Bob kirjutas: |
keegi oskab komenteerida, miks mul (steam)hl2 exe peale mõna aega mängimist viskab program errori, mis seda põhjustada võib? |
Mul oli ka midagi sarnast vahepeal, mäng lihtsalt suvalistes kohtades jooksis kokku ja siis tuli hl2.exe has countered blabla... aga mingi imekombega see kadus mul, lihtsalt 1 päev enam ei jooksnud kokku
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.03.2006 18:07:07
|
|
|
zaG kirjutas: |
Sponge Bob kirjutas: |
keegi oskab komenteerida, miks mul (steam)hl2 exe peale mõna aega mängimist viskab program errori, mis seda põhjustada võib? |
Mul oli ka midagi sarnast vahepeal, mäng lihtsalt suvalistes kohtades jooksis kokku ja siis tuli hl2.exe has countered blabla... aga mingi imekombega see kadus mul, lihtsalt 1 päev enam ei jooksnud kokku  |
ennem seda veel kiilub pilt nagu kinni, ning jääb heli korrutama, ning siis kohe viskab error
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
28.03.2006 18:14:21
|
|
|
Sponge Bob kirjutas: |
zaG kirjutas: |
Sponge Bob kirjutas: |
keegi oskab komenteerida, miks mul (steam)hl2 exe peale mõna aega mängimist viskab program errori, mis seda põhjustada võib? |
Mul oli ka midagi sarnast vahepeal, mäng lihtsalt suvalistes kohtades jooksis kokku ja siis tuli hl2.exe has countered blabla... aga mingi imekombega see kadus mul, lihtsalt 1 päev enam ei jooksnud kokku  |
enne seda veel kiilub pilt nagu kinni, ning jääb heli korrutama, ning siis kohe viskab error  |
kui heli hakkab loop-ima, siis on pigem helikaardi kala ma arvan. default masinaga teeb sama jama?(ma tean, et sa suur ülekellaja).
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.03.2006 18:24:03
|
|
|
rene p kirjutas: |
Sponge Bob kirjutas: |
zaG kirjutas: |
Sponge Bob kirjutas: |
keegi oskab komenteerida, miks mul (steam)hl2 exe peale mõna aega mängimist viskab program errori, mis seda põhjustada võib? |
Mul oli ka midagi sarnast vahepeal, mäng lihtsalt suvalistes kohtades jooksis kokku ja siis tuli hl2.exe has countered blabla... aga mingi imekombega see kadus mul, lihtsalt 1 päev enam ei jooksnud kokku  |
enne seda veel kiilub pilt nagu kinni, ning jääb heli korrutama, ning siis kohe viskab error  |
kui heli hakkab loop-ima, siis on pigem helikaardi kala ma arvan. default masinaga teeb sama jama?(ma tean, et sa suur ülekellaja). |
jah just kontrollisin heaksjuhuks kas kõik on OK, kuna sai just pandud 1gb sisse, aga kõik on korras riistvara poolt ma kardan seda hoopis, et lännil sai paar tiiru tehtud ebastabiilse masinaga, mem oli ebastabiilne, ehk see rikkus file ära, aga eks ma proovin selle errori uuesti esile manada
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
28.03.2006 18:32:16
|
|
|
mul oli täpselt sama jama Sponge Bob, steami foorumil oli ka neid päris palju, kes sama asja kaebasid.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
28.03.2006 18:46:30
|
|
|
Oehhhh nüüd laksiti siia pikk conf ja dumbad kõik copy pastevad seda oma autoexec.cfg-sse (eriti dumbad muidugi otse config.cfg-sse).
tsitaat: |
Esiteks:
Ava Steam-> My Games-> parem klikk Counter-Strike Source peal-> Properties-> Set launch options ja siis sinna pange:
-dxlevel 90
-dxlevel 81
-dxlevel 80
-dxlevel 70
vastavalt enda soovile, tulemust näete ise...
|
Ärge siis kurat seda ära unustage, et seda rida tohib ainult ÜKS kord panna commandline-sse kuna muidu tekib probleem millest sel lingil juttu!!!
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?s=0e3c04666a1bbbf1019d89d09de31786&threadid=421065
HEAPSIZE asja EI PEA KASUTAMA!!! Ei pea sest see ei mõjuta tegelikult midagi kui just ei mängi eriti suuri custom mappe!
violence_* asjad on ju defaultis naguniiiii "1" väärtusega, nahui neist eraldi veel confi panna?
Järgnevaid asju saab panna CSS-i enda video optionsitest või mujalt normaalsest kohast:
mat_antialias
mat_hdr_enabled
mat_trilinear <-- kusjuures confis soovitatud 0 väärtus on eriti loll mõte...
mat_vsync
mp_decals
Seal on veel kahtlaseid commande ja väga kahtlane oleks kõiki kohe autoexecisse lajatada... tasub iga commandi eraldi proovida ja uurida kas üldse fps-i annab juurde.
Pole ise jõudnud veel katsetama hakata aga varsti kui õnnestub mingi saani masinaga, siis uurib asja.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.03.2006 20:26:25
|
|
|
zaG kirjutas: |
mul oli täpselt sama jama Sponge Bob, steami foorumil oli ka neid päris palju, kes sama asja kaebasid. |
ning kuidas sellest lahti saab? mul juba siiber, 10 min mänfgin ning siis lockup ja viskab välja just sis kui käsi soe, ala deagle roundiga 10:0 alustuseks teha ning siis viskab välja, ajab ikka närvi küll
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
28.03.2006 20:34:37
|
|
|
Sponge Bob kirjutas: |
ning kuidas sellest lahti saab? mul juba siiber, 10 min mänfgin ning siis lockup ja viskab välja just sis kui käsi soe, ala deagle roundiga 10:0 alustuseks teha ning siis viskab välja, ajab ikka närvi küll  |
kui aus olla siis mul pole õrna aimugi kuidas lahti saada, mind painas see mingi kuu aega ja järsku üks päev panin arvuti käima ja kõik ok.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sponge
HV Guru

liitunud: 28.08.2004
|
28.03.2006 20:43:09
|
|
|
zaG kirjutas: |
Sponge Bob kirjutas: |
ning kuidas sellest lahti saab? mul juba siiber, 10 min mänfgin ning siis lockup ja viskab välja just sis kui käsi soe, ala deagle roundiga 10:0 alustuseks teha ning siis viskab välja, ajab ikka närvi küll  |
kui aus olla siis mul pole õrna aimugi kuidas lahti saada, mind painas see mingi kuu aega ja järsku üks päev panin arvuti käima ja kõik ok. |
datachache.dll kurja juur tundub, viitsid enda oma uploadida kugugile ? 8)
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
28.03.2006 22:17:20
|
|
|
Eo//-L On uus server üleval siis:
Serv Fun serveriks mõeldud ja panen sinna fun mappe ja vb muudki.
Server on kah 100mb taga ja chokest ega lossist ei tohiks juttugi olla
FunServ | Eestiomab.com 195.222.16.244:27011
Hetkel lisasin awp_monopoly, päris äge mapp aga väga suur.
Eo// esimene server kah uuesti
Public | Eestiomab.com 195.222.16.241:27010
Game On!
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
28.03.2006 23:38:22
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Eo//-L On uus server üleval siis:
Serv Fun serveriks mõeldud ja panen sinna fun mappe ja vb muudki.
FunServ | Eestiomab.com 195.222.16.244:27011
Hetkel lisasin awp_monopoly, päris äge mapp aga väga suur. |
No kui see on tõsiselt "fun" server, siis miks kui asja huvi pärast lisasin Steami favoriitidesse, vahtis vastu (ülla-ülla) de_dust2 ? Ma arvan, et kui serverit reklaamida kui "fun" serverit, siis võiks maprotationist "pubikuningas" dust2 kaduda nigu tina tuhka Kui juba praktiliselt kahel (permanentselt ühel) Eesti pubil on dust2 peal, siis oleks imho tervitav vaheldus server, kus seda pole.
Lihtsalt sõbralik soovitus
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
28.03.2006 23:38:43
|
|
|
Oh normullllll - CLEANI KOFFER on lõpuks korda tehtud ja veel 40 playeri peale ka pandud
Keep it up! Pange mingi mõistlik ping kickeri väärtus ka näiteks 80ms, sest jube nõme kui mingid lagerid ronivad sisse pingiga 190 või 130...
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xenomorph
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.07.2005
|
29.03.2006 00:00:18
|
|
|
Kas ainult mulle tundub või teile ka kui nii lasta , et hoiad nuppu all ja crouchid siis kuulid lendavad tsipa vastasest paremale
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Stalker
HV kasutaja

liitunud: 29.10.2002
|
29.03.2006 11:13:40
|
|
|
KrikU kirjutas: |
mat_trilinear <-- kusjuures confis soovitatud 0 väärtus on eriti loll mõte... |
Kas bilinear filtering siis ei peaks paremat performance'it tagama või miks seda commandi loll mõte on 0 panna?
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
miga
HV Guru

liitunud: 07.09.2003
|
29.03.2006 14:45:35
|
|
|
Täisti masendav, mis Clean's toimub praegu...mängija nimega: BaDaZZ_of_myg0t_www.myg0t.co chiidib juba tundf aega jutti ja pole yhtegi adminni, kes talle banni peale paneks...lihtsalt masendav!! Kuti iga lask on headshot, kõik bannivad, kuid tuleb tagasi ja laseb kõlaritesse oma rõvedat muusikat...taaskord peab tõdema, et ei suudeta tagada mingite jyrsikute tegutsemist
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
NCola
HV vaatleja
liitunud: 15.11.2005
|
29.03.2006 15:15:27
|
|
|
Kui problemidele kiiremat lahendust vaja siis mõttekam www.koffer.ee CS alafoorumi postitada, seal loevad adminnid tihedamalt!
_________________ J
h
m
2
+------>I know my sig sucks |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Re!tZ
HV vaatleja
liitunud: 23.01.2006
|
29.03.2006 16:07:19
|
|
|
miga kirjutas: |
Täisti masendav, mis Clean's toimub praegu...mängija nimega: BaDaZZ_of_myg0t_www.myg0t.co chiidib juba tundf aega jutti ja pole yhtegi adminni, kes talle banni peale paneks...lihtsalt masendav!! Kuti iga lask on headshot, kõik bannivad, kuid tuleb tagasi ja laseb kõlaritesse oma rõvedat muusikat...taaskord peab tõdema, et ei suudeta tagada mingite jyrsikute tegutsemist  |
Ma tean et ta cheater, aga iga lask ei olnud HS.
|
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
29.03.2006 16:09:37
|
|
|
Stalker kirjutas: |
KrikU kirjutas: |
mat_trilinear <-- kusjuures confis soovitatud 0 väärtus on eriti loll mõte... |
Kas bilinear filtering siis ei peaks paremat performance'it tagama või miks seda commandi loll mõte on 0 panna? |
Tänapäevaste graafikakaartidega (isegi gf4 mx440) juures ei ole mingit kiiruse erinevust bilinear ja trilinear filteringu vahel. Pealegi on trilinear äärmiselt kole tehes maa tasapinnale horisontaalseid jooni mis "tähistavad" mipmappingu üleminekuid. Perfomance vahet lihtsalt ei ole.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
|