Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
daddario
HV kasutaja
liitunud: 08.11.2005
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Riivo
HV Guru
liitunud: 23.02.2004
|
12.03.2006 21:29:53
|
|
|
kas keegi viitsib seletuskirjast eestikeelse lühikokkuvõtte teha?
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
emty
HV Guru
liitunud: 16.10.2002
|
12.03.2006 21:35:40
|
|
|
niipalju kui online-translator hakkama sai, on teema mingitmoodi kokkujooksnud k6vaketta lahtiv6tmisest dammjuuseri poolt, kes seda "libedamaks t88tamiseks" tavotiga m22ris...
_________________ ei tea, kas netisõltuvuse vastu ka miskiseid plaastreid on?...
m/v: challenger, sportage |
|
Kommentaarid: 459 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
381 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
12.03.2006 21:43:55
|
|
|
Vend võttis ketta lahti, määris "vaseliiniga" vigastas lugemispead ja nüüd tahab et keegi selle info sealt kettalt veel kätte saaks...
Põhjus, ei lugenud enam ketast, seega otsustas seda veidi "määrida"
Seega "MISSION IMPOSSIBLE"
Eeriline vend oma erilise kettaga...
See ongi asja, lühikokkuvõtte ja otsetõlkena...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
mad
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.08.2003
|
12.03.2006 22:50:22
|
|
|
peaks nüüd ju libedamalt lugema
lisaks võiks panna hdd mootori asemele mingi bensiini või võimsa vene elektrimootori... saaks rpm natuke kiiremaks 5400->54000 oleks päris hea ju
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
12.03.2006 23:01:03
|
|
|
mad kirjutas: |
peaks nüüd ju libedamalt lugema
lisaks võiks panna hdd mootori asemele mingi bensiini või võimsa vene elektrimootori... saaks rpm natuke kiiremaks 5400->54000 oleks päris hea ju |
IRW, milline mootor teeb 54000rpm ? Bensusööjatest (diislitest ammugiu mitte), elektrimootorit sellist kah ei tea... ülwe 20000 RPM mootoritel on üks väga lihtne probleem = laagrite materjal...)
Ja seega ka temperatuur, mis laagrid "kähku" kokku sulataks (metallikamaks)..
Samas Elektrimootorite puhul tekib sama probleem (laagrid) + mähisega ja takistusega,jms... seonduvad mured.,..
Üldjoontes SURVEÕLITUSEGA turbo "sõiduautodes" teeb, 20000 RPM, aga tema elu iga (isegi sundmäärmisiega), on üli piiratud... (Turbo laagrid lähevad õhtale, ja päästab vaid turbo vahetus + PAKS rahakott)...
EDIT
mad
ega su nimi asjata selline pole. mõtle natuke, või leiuta uus tehni9line lahendus laagrite asemele...
(IT maal kõva edasiminek oleks, siiani arvuti aeglaseim osa kõvaketas,5400- 10000 RPM, oleks ju tore, kui meil kodus käiks "vint" 54000RPM ja serverites "vabxzee" 2x nii kiirelt... )
viimati muutis Etz 12.03.2006 23:03:49, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
emty
HV Guru
liitunud: 16.10.2002
|
12.03.2006 23:01:25
|
|
|
no mudelinduses kasutatavad kahetaktilised nitromootorid arendavad l6dvalt yle 30k rpm ja laagrid ei taha kohe yldse t88lepingut sellepeale l6petada...
_________________ ei tea, kas netisõltuvuse vastu ka miskiseid plaastreid on?...
m/v: challenger, sportage |
|
Kommentaarid: 459 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
381 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
12.03.2006 23:10:34
|
|
|
emty kirjutas: |
no mudelinduses kasutatavad kahetaktilised nitromootorid arendavad l6dvalt yle 30k rpm ja laagrid ei taha kohe yldse t88lepingut sellepeale l6petada... |
Mudellennundusega tegelenud ja "kiirusmudelitel" sõit ja mootor 45 000 RPM`ini forseerituna... (Rõngad "surevad ära" ehk. kuluvad) Samas sa kipud segi ajama "erikütusele" mõeldud mootorit ja "kõvaketta" mootorit...
Muuseas 2 Taktiliste & 4 Tajktiliste sisepõlemismootorite vahel on suur vahe ...
Pange siis Mingi TU-144 Reaktiivmootor oma kõvaketast ringi ajama...
Who Cares.. I Don`t..
Paluti teha tekstist (teema algataja poolt) lühikokkuvõte Vene keelsest tõlkest, seda ka tegin...
EDIT:
Kui Huvi rääkida Mudellennundusest, mootoritest, Turbotest, jms... siis pöörduge MODEDE poole...
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
emty
HV Guru
liitunud: 16.10.2002
|
12.03.2006 23:14:07
|
|
|
ei, lihtsalt sina v2itsid, et laagrid ei pea vastu...ma lykkasin faktide ja t6estust omava v2itega sinu v2ite ymber...nii lihtne see ongi...asi pole selles, et seda ei praktiseerita ("erikytuse"mootori kasutamist k6vakettal, nimelt)vaid see, et teoreetiliselt oleks see valmistatav...aga tegemist ju naljateemaga, ja kui on ketas 6litatud, v6iks natu kiiremini ka ju keerelda...
_________________ ei tea, kas netisõltuvuse vastu ka miskiseid plaastreid on?...
m/v: challenger, sportage |
|
Kommentaarid: 459 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
381 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
12.03.2006 23:17:03
|
|
|
emty kirjutas: |
ei, lihtsalt sina v2itsid, et laagrid ei pea vastu...ma lykkasin faktide ja t6estust omava v2itega sinu v2ite ymber...nii lihtne see ongi...asi pole selles, et seda ei praktiseerita ("erikytuse"mootori kasutamist k6vakettal, nimelt)vaid see, et teoreetiliselt oleks see valmistatav...aga tegemist ju naljateemaga, ja kui on ketas 6litatud, v6iks natu kiiremini ka ju keerelda... |
Eriti, kui "vaseliiniga" õlitada kõvaketta pind, mitte laagrid
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
wazaa
HV veteran
liitunud: 13.10.2002
|
13.03.2006 09:41:08
|
|
|
Mootor ei peagi ju töötama 54000rpm, ta võib lihtsalt olla ka natuke võimsam, ja kasutada "Ülekandeid", mootor ei pea ju kasutades ülekandeid et ketast ringi olema mingi võimas V8, piisaks poole hobujõuselisest mootorist...
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
jussuf
HV vaatleja
liitunud: 06.02.2005
|
13.03.2006 15:29:56
|
|
|
Etz kirjutas: |
IRW, milline mootor teeb 54000rpm ? Bensusööjatest (diislitest ammugiu mitte), elektrimootorit sellist kah ei tea... |
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp - palun väga, täiesti töötav ja vähemalt Prantsusmaal tänavaliikluseks lubatud mootorratas, mille mootor (helikopteri gaasiturbiin) teeb 52 000 pööret minutis.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Aix
HV Guru
liitunud: 02.06.2004
|
13.03.2006 16:58:20
|
|
|
jussuf kirjutas: |
Etz kirjutas: |
IRW, milline mootor teeb 54000rpm ? Bensusööjatest (diislitest ammugiu mitte), elektrimootorit sellist kah ei tea... |
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp - palun väga, täiesti töötav ja vähemalt Prantsusmaal tänavaliikluseks lubatud mootorratas, mille mootor (helikopteri gaasiturbiin) teeb 52 000 pööret minutis. |
huvitav mis häält ta teeb
|
|
Kommentaarid: 397 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
332 |
|
tagasi üles |
|
|
riaak
HV Guru
liitunud: 22.09.2002
|
13.03.2006 17:03:11
|
|
|
ikka änn-änn
Edit:
Sellisega põristad vaikselt linna vahel
_________________ ¯\_(ツ)_/¯
viimati muutis riaak 13.03.2006 17:18:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
13.03.2006 17:07:54
|
|
|
aix17 kirjutas: |
jussuf kirjutas: |
Etz kirjutas: |
IRW, milline mootor teeb 54000rpm ? Bensusööjatest (diislitest ammugiu mitte), elektrimootorit sellist kah ei tea... |
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp - palun väga, täiesti töötav ja vähemalt Prantsusmaal tänavaliikluseks lubatud mootorratas, mille mootor (helikopteri gaasiturbiin) teeb 52 000 pööret minutis. |
huvitav mis häält ta teeb |
Seda näitas Discovery pealt ükskord. Käivitades oli nagu reaktiiv ja ega häälgi palju erinenud. Reaktiivlennukiga ajas ka võidu ja ära pani.
Kui õieti mäletan, siis oli asjal kopteri reaktiivmootor peal. Baigi taga oli ka ekraan ja seal oli kirjas, et hoidke eemale. Asi tekitas niivõrd palju kuuma, et tagaseisva auto oleks võind üles sulatada.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
SunBear
HV kasutaja
liitunud: 07.03.2004
|
15.03.2006 10:35:42
|
|
|
link :: vot sellist häält teeb
aix17 kirjutas: |
jussuf kirjutas: |
Etz kirjutas: |
IRW, milline mootor teeb 54000rpm ? Bensusööjatest (diislitest ammugiu mitte), elektrimootorit sellist kah ei tea... |
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp - palun väga, täiesti töötav ja vähemalt Prantsusmaal tänavaliikluseks lubatud mootorratas, mille mootor (helikopteri gaasiturbiin) teeb 52 000 pööret minutis. |
huvitav mis häält ta teeb |
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
vladimir
HV kasutaja
liitunud: 03.09.2004
|
15.03.2006 10:41:14
|
|
|
"Sumps" nagu rullnoka unenägu
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
daddario
HV kasutaja
liitunud: 08.11.2005
|
15.03.2006 19:14:21
|
|
|
Teksti lühikkuvõte:
Vene militaristid ei saanus enam My Documentsi katalooma lahti, siis üks spetsialist otsustas vinti määrida kvaliteetmäärdega. Siis ei tulnud aga win üless, ja vindi avamisel oli näha, et lugeispead pole. Tuli välja, et see spetsialist vigastas seda ja eemaldas ta, et keegi ei saaks teada.Siis öeldi et sm see ja see saab need andmed kätte sealt, ning hoida raha garantiiremondipeallt kokku.
_________________ daddario@debianx:~$ |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
toivoku
HV veteran
liitunud: 20.03.2002
|
17.03.2006 07:32:12
|
|
|
Etz kirjutas: |
mad kirjutas: |
peaks nüüd ju libedamalt lugema
lisaks võiks panna hdd mootori asemele mingi bensiini või võimsa vene elektrimootori... saaks rpm natuke kiiremaks 5400->54000 oleks päris hea ju |
IRW, milline mootor teeb 54000rpm ? Bensusööjatest (diislitest ammugiu mitte), elektrimootorit sellist kah ei tea... ülwe 20000 RPM mootoritel on üks väga lihtne probleem = laagrite materjal...)
Ja seega ka temperatuur, mis laagrid "kähku" kokku sulataks (metallikamaks)..
Samas Elektrimootorite puhul tekib sama probleem (laagrid) + mähisega ja takistusega,jms... seonduvad mured.,..
Üldjoontes SURVEÕLITUSEGA turbo "sõiduautodes" teeb, 20000 RPM, aga tema elu iga (isegi sundmäärmisiega), on üli piiratud... (Turbo laagrid lähevad õhtale, ja päästab vaid turbo vahetus + PAKS rahakott)...
: |
turbof ei tööta laagrite peal vaid neil sees spets pronks puksid
_________________ roogi räime. |
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
7 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
|