Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
05.03.2006 20:35:14
|
|
|
Rankid,
Sergeant,drill sergeant,sniper,AR ( minigun ) , meedik ja siis hulk tavasõdureid.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lordlesta
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2005
|
05.03.2006 21:06:25
|
|
|
üks tähtis asi on see ka, et teeksid kõik treeningud läbi...
väike copy esilehelt:
AAo-s on palju erinevaid mappe, kõikide tundmaõppimine on raske, see on aga vajalik, et mitte omi mehi . Kasulik on enne
mängimaminekut minna mõnda tühja serverisse ja niisama ringi kolada ja mappi õppida. Aeg-ajalt vajutage REPORT ehk U-klahvi, siis
saate teada oma asukoha õige nime. Üks suurimaid probleeme uutel mängijatel on omade ja vaenlaste vahel vahetegemine. Omad
mängijad on heledamad ja nad kannavad seljakotte. Vaenlased on tumedas riietuses. Kui te kogemata tulistasite oma meest, tekib
ekraanile kohe roheline kiri, et ründad oma teammate! Kui see juhtub, siis vähemalt vabandage alati, pole ju raske kirjutada: SORRY
Proovige olla alati liikvel, see raskendab vaenlaste snaipritel teie tabamist. Pikali heites ja "Iron sighti" kasutades (Z-nupp) on
teie tulistamine alati täpsem. Vaenlasega üks-üks olukorda sattudes ärge jääge paigale, vaid liikuge vasakule-paremale
(A ja D klahv), see raskendab vaenlasel teie tabamist. Lähivõitluses on kasulik omada vastase troffeerelva, oma relvaga peate
pidevalt leftmouset vajutama tulistamiseks, troffeerelvaga tuleb seda klahvi ainult all hoida ja ta tulistab terve magasini tühjaks.
Vaenlase troffeesnaiperpüssi kasutamine on ebakindel asi, kuna seda ei saa maha toetada, seega kõigub sihik üsna palju. Meedikuna
jälgige, kas ekraanile pole tekkinud punast vilkuvat täppi, see näitab haavatud tiimikaaslase asukohta. Ise haavata saades vajutage
M-klahvi, sellega kutsute meedikut appi.
viimati muutis Lordlesta 05.03.2006 21:10:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
GertR
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2003
|
05.03.2006 21:08:04
|
|
|
Mafka kirjutas: |
Rankid,
Sergeant,drill sergeant,sniper,AR ( minigun ) , meedik ja siis hulk tavasõdureid. |
WTF
Nagu et drill sergeant, tead ka kes see on? Vihje - tal on suur kaabu peas.
Ja AR = minigun, anna olla. Minime võib-olla
Ära aja asju Battlefieldiga segamini
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
05.03.2006 22:02:48
|
|
|
no mis iganes,ega ma täpselt neid ranke ei tea.
AR'i jaoks tõin lihtsalt näite,enda mure kui naljast aru ei saa.
pole elu sees battlefieldi mänginud.
point oli enamvähem sama,Captain kes juhib kogu üksust ja iga rühma jaoks siis oma eraldi Captain kes käsutab snaiprit,AR'i ja 3 sõdurit m16'ga.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
05.03.2006 22:07:53
|
|
|
seal on rohkem järgnevad rankid:
1)Jaoülem
2)Rühmaülem
2.1)Rifleman(lihtsõdur)
2.2)Meedik
2.3)Kuulipilduja
3)Rühmaülem(ka meedik)
3.1)Sniper
jne. enam vähem selline ülesehitus on, lisaks on veel graanadiheitjaga rifleman, siis veel teist tüüpi sniper(m82, muidu m24). Ja loomulikult veel ka SF mappides apecial forces ja neid toetavad kohalikud(IF).
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
GertR
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2003
|
05.03.2006 22:53:35
|
|
|
Sõna rühmaülem asenda pooljaülema või meeskonnaülemaga ning on suht õige
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
06.03.2006 00:37:12
|
|
|
Täiesti mõttetu mäng ju..
Mingi alguses oota 4-5 minutit.. Siis saad mängu sisse.. Siis mingi sebi ringi 30sek ja oled surnud.. Oota mingi 4-5min jälle ja siis 30sek üritan enda meestel sabas püsida ja keegi tõmbab maha jälle..
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
06.03.2006 01:50:11
|
|
|
tavaliselt ei oodata bridge crossingus, et mõni vend julgeb kohe peale rushida nagu hull, kõik kukuvad kämpama ja passima. Laksti nuka tagant välja, tüübid arvavad, et on ohutus kohas, kõigile hs kirja ja siis saad enamasti teamnade selga
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
06.03.2006 02:01:33
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
Täiesti mõttetu mäng ju..
Mingi alguses oota 4-5 minutit.. Siis saad mängu sisse.. Siis mingi sebi ringi 30sek ja oled surnud.. Oota mingi 4-5min jälle ja siis 30sek üritan enda meestel sabas püsida ja keegi tõmbab maha jälle..
 |
Njah, kuidas kellelegi peale läheb, ta rohkem ikka ju sõjaväe simulaator. Algselt tehti ka ju usa sõjaväelastele treenimiseks.Et poisid mängiksid ja harjutaksid oma reflekse, instinkte ja hakkaksid arendama oma analüütilist mõtlemist, et kui mängus mängid, siis vaatad, et kus võib vaenlane olla, kus on head katmiskohad jne, et siis see rakenduks hiljem veel ka päriselus. Võimalikult reaalseks tehtud asi ikka, pole nii nagu cs-is, et tukk kätte ja täiega peale ilma mõtlemata. AA-s ja CS-is on rushimine kaks eri asja. AA-s näiteks hakkab adrealiin täiega mõllama kui saad kusagil vaenlase ridade vahele ja killid neid metsikult ja jääd paari peitunud vanti taga otsima, käed värisevad ja süda puperdab tavaliselt mingi 2-3minti veel peale seda
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
soovija
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2004
|
06.03.2006 07:55:45
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
Täiesti mõttetu mäng ju..
Mingi alguses oota 4-5 minutit.. Siis saad mängu sisse.. Siis mingi sebi ringi 30sek ja oled surnud.. Oota mingi 4-5min jälle ja siis 30sek üritan enda meestel sabas püsida ja keegi tõmbab maha jälle..
 |
Harjutamine teeb meistriks
_________________
 |
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
06.03.2006 08:21:46
|
|
|
OT: crypto, AirSoft'is mõllam rohkem adrenaliini, kui kuskil ruume "puhastamas" oled.. Eriti üksinda.. Ja siis kuuled väikest krõbinat.....
Eks ma proovin veel natukene pärast.. Äkki saab mõne normaalsema mapi..
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
06.03.2006 17:00:30
|
|
|
crypto kirjutas: |
Marduuhin kirjutas: |
Täiesti mõttetu mäng ju..
Mingi alguses oota 4-5 minutit.. Siis saad mängu sisse.. Siis mingi sebi ringi 30sek ja oled surnud.. Oota mingi 4-5min jälle ja siis 30sek üritan enda meestel sabas püsida ja keegi tõmbab maha jälle..
 |
Njah, kuidas kellelegi peale läheb, ta rohkem ikka ju sõjaväe simulaator. Algselt tehti ka ju usa sõjaväelastele treenimiseks.Et poisid mängiksid ja harjutaksid oma reflekse, instinkte ja hakkaksid arendama oma analüütilist mõtlemist, et kui mängus mängid, siis vaatad, et kus võib vaenlane olla, kus on head katmiskohad jne, et siis see rakenduks hiljem veel ka päriselus. Võimalikult reaalseks tehtud asi ikka, pole nii nagu cs-is, et tukk kätte ja täiega peale ilma mõtlemata. AA-s ja CS-is on rushimine kaks eri asja. AA-s näiteks hakkab adrealiin täiega mõllama kui saad kusagil vaenlase ridade vahele ja killid neid metsikult ja jääd paari peitunud vanti taga otsima, käed värisevad ja süda puperdab tavaliselt mingi 2-3minti veel peale seda  |
On jah, mõni kord, kui oled korraga mingi 4 meest maha lasknud ja oled veel ellu jäänud, siis täiega mõnikord hakkab käsi värisema, sihuke adrenaliini tung rsk, siis kui 5ndat hakkad laskma, siis tavaliselt enam pihta ei saa kuna sihtides käsi väriseb, mis jube . Tavaliselt kestab see päris hulka aega, kui juba korra värisema on hakanud. Muidugi see eeldab ka et on korralikult mängu sisse elatud. Aga jah, bridge corssing, sf hospital, border ja sf village panevad mul käed värisema mõnikord .
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
summutaja
HV veteran

liitunud: 04.02.2004
|
06.03.2006 18:55:00
|
|
|
AA on üks parimaid sõjamänge, seal tuleb ikka ajusid kah kasutada, mitte, et tõmbled niisama ringi ja laamendadnagu btf2
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
06.03.2006 19:08:06
|
|
|
summutaja kirjutas: |
AA on üks parimaid sõjamänge, seal tuleb ikka ajusid kah kasutada, mitte, et tõmbled niisama ringi ja laamendadnagu btf2 |
Tõsi AA's hakkab veri kergemini vemmeldama ja käsi värisema kui BF2 ent mõlemad mängud on meeskonna mängud! Mõlemal juhul on sul võimalus "nii sama laamendada", kohati võib AA's kehvema tiimitöö puhul ise üksi plats puhtaks lüüa.
Mänge tuleb lisaks elementaarse klahvide selgeks õppimisele ka "õigesti" tunnetada ... nagu meister Yoda ütleks: be the one with the Force.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
madmel
HV veteran

liitunud: 21.03.2004
|
06.03.2006 19:16:13
|
|
|
Krt keegi võiksteha reality show, kus AA ja nt. CS vennad lastakse päris lahinguväljal kokku.
Siis selgiks, kumb " simu" reaalsem on
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
06.03.2006 19:19:49
|
|
|
OT: Oleneb lahinguväljast.. Kui on lihtsalt aim and kill versioonis koht, siis pole erilist vahet.. Loevad oskused päris relvadega.. Sellepärast, et pmst suht palju ei teagi, kuidas õige relvaga sihtida.. Kõik oma ristide ja täpikestega ära harjunud.. Kui taktika loeb, siis ei oska öelda..
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
06.03.2006 19:23:59
|
|
|
CS vennad ei saa ilma wallhackita päriselus hakkama
aga jah AA ftw! paneb ikka kohati vere keema ja adrenaliini möllama.Kui meeskonnatöö ka sujub siis on puhas nauding
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yorick
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2004
|
06.03.2006 22:29:58
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
Aga keegi võiks rääkida, mida ma peaksin teadma selle mängu kohta.. Mida üldse 1st time player peaks selle mängu kohta teadma?
|
ma soovitaks 1st time playerile kolada teda huvitavad mapid enne offlines läbi.mängus olles avad konsooli(mul oli defauldina ü,teistel võib muu olla),trükid open ja pärast tühikut mapinime ja enter.saad kõik nurgatagused ja vaated läbi vaadata ja ka kõiki relvi katsetada(trükid class ja relvakood).saad ka mapi kohal hõljuda fly et parema ülevaate saada.siin peaks kõik need offline käsud ja mapinimed koos relvakoodidega olema http://www.americasarmy.com/support/gamemanual.php ,see küll uuema versiooni manuaal,ehk on veel miskit juurde tulnud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
07.03.2006 20:01:00
|
|
|
päris hea adre laks tuleb ka siis, kui oled vastasega kokku juhtunud ning te mõlemad oma esimese salve mööda täristanud....
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
07.03.2006 20:43:52
|
|
|
Ojaa...aga vahest ajab suht närvi kui ise täristad kogu salve maha ja vaenlasel mingi 3 kuuli alles millega õnnestub sind ära tappa.
Fix jamiga saab ka nalja,mitu korda Ventrilos karjunud: perse,fix jam! siis tiimikaaslased naeravad ja ütlevad ära röögi
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
09.03.2006 10:51:05
|
|
|
Mafka kirjutas: |
Fix jamiga saab ka nalja,mitu korda Ventrilos karjunud: <b>piix</b>,fix jam! siis tiimikaaslased naeravad ja ütlevad ära röögi  |
Ma olen kolm korda relvaga, millel tekkis FixJam tulistamise ajal, vastase ikkagi maha saanud
Esimene kord on kõige rohkem meeles, kuna see oli 1. kord ja kõige "puhtam" fixjam kill, mis üldse on võimalik. Kaardiks oli CSAR, olin ründes ja nähes ootamatult ümber nurga tulevat vastast, vajutasin päästikule ja ainuke hääl, mis relvast kostis, oli fixjam-ile tüüpiline grr grrr .... ,aga ma ei suutnud uskuda oma silmi - vastane oli ka kutu. Vaatasin palju laskemoona kulus - salves olid kõik 30 padrunit alles, pluss üks veel rauas. Ainuke järeldus, et ehk keegi teine sai siis vastase maha, aga ei, konsoolis oli punase fondiga minu nimega viimane kill. Ma olin teiste eestlastega EAAP TS-is ja nad küsisid, et mis ma röögin seal niimoodi . Seletasin neile ära, mis oli juhtunud ja san rääkis, et tal oli sama asi eelmisel päeval juhtunud. Selge, veel üks wonderful AA bug.
Ülejäänud kaks kill-i on nii toimunud, et fixjam on tekkinud kusagil peale kümne kuuli välja tulistamist. See kõik käib kiiresti, murdosa sekundist, aga see on hästi aru saadav, kas tapab "päris" kuul või fixjam-i laserkiir .
Niipalju, kui kogemusi mul ja teistel fixjam kill-idega on olnud, võib seda seletada niimoodi:
Vastast kill-ida on võimalik ainult fixjam-iga, mis tekib tulistamise ajal ja sihik ei tohi kordagi vastase kehalt "maha" minna. Niipea, kui sihid mööda, lõppeb maagiline kill-imis võimalus fixjam-iga ja uuesti sihtides vastast ja vajutades päästikut, ei lenda enam relvast välja nähtamatuid kuule. Viimasest lausest järeldub ka see, et relvaga, millel on varem tekkinud fixjam, ei saa minna lahingusse, fixjam kill-e koguma.
Mida suuremalt vahemaalt on fixjam kill saadud, seda suurema pai võid endale teha, kuna AA-s on relvade tagasilöök suur ja on vaja selleks täpsust.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
maic
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2006
|
16.03.2006 13:00:05
|
|
|
kuidas saada sniperi treeningutele.. mul kõik ülejäänud treeningud tegtud ja honor on 21??
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
16.03.2006 13:05:12
|
|
|
esimene markmanship training peab olema tehtud mingile 36 punkti peale, oli vist 36, ei mäleta enam
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
19.03.2006 17:32:11
|
|
|
most clicked - 6 kills ühe granaadiga. Kommentaarid on päris head, küll cheater, kokkumäng jne, üks eestlane oli ka oma arvamuse postitanud(lõpu poole), eesti keeles küll, kuid mõte oli sellega edasi antud.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|