Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
silver010
HV veteran

liitunud: 31.10.2003
|
17.12.2005 02:10:36
|
|
|
IMO = tõesti kõige ebamugavam ja ebaloogilisem sõnakõlks(lühend) tekitab isegi kerge tülgastuse.
kuid mängu kohta... et väga ilus graafika jne... kuid pisiasjadele pole ikka tähelepanu pööratud, isegi full detail hea reso ja mitmese AA juures on alguses lebava naise käsi justkui ühes tükis, ega see mingi labidas ometi pole ju
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
17.12.2005 03:03:58
|
|
|
silver010 kirjutas: |
IMO = tõesti kõige ebamugavam ja ebaloogilisem sõnakõlks(lühend) tekitab isegi kerge tülgastuse. |
oijah, tüüpiline. miks ebamugav või ebaloogiline? vastupidi, kõige loogilisem. kindla arvamuse, mitte mtak puhul on alust otselest arvamust rünnata, imo puhul, mitte.
silver010 kirjutas: |
kuid mängu kohta... et väga ilus graafika jne... kuid pisiasjadele pole ikka tähelepanu pööratud, isegi full detail hea reso ja mitmese AA juures on alguses lebava naise käsi justkui ühes tükis, ega see mingi labidas ometi pole ju  |
aga palun, paku neile oma teenuseid. kui suudad kõik sellised bugid välja raiuda, siis edu sulle.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
metal
HV vaatleja
liitunud: 19.10.2004
|
17.12.2005 21:15:36
|
|
|
silver010 kirjutas: |
kuid mängu kohta... et väga ilus graafika jne... kuid pisiasjadele pole ikka tähelepanu pööratud, isegi full detail hea reso ja mitmese AA juures on alguses lebava naise käsi justkui ühes tükis, ega see mingi labidas ometi pole ju  |
mida suurema ja parema reso paned seda paremini näedki neid vigu, tegu on siiski konsoolikaga, mis kasutab 640x480 reso(i quess) ning seal pole midagi aru saada.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
17.12.2005 21:48:52
|
|
|
konsooli pärast ongi mõned kohad sellise pasa graafikaga. Väiksemad ruumid on kõvasti parema graafikaga kui suuremad. Konsool lihtsalt on juba sellina aegunud purk mis rikub mängud ära. Usun et kui puhtalt PC peale oleks asja tehtud oleks tulemus ka parem olnud
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
17.12.2005 23:11:59
|
|
|
krt tegin nendele kahele t*raimejale ära, lihtne kui punnist aru saad aga nüüd olen visiiri juures. Essa phase on lihtne aga teine, kus need kivid pöörlevad, seal alati tapavad mind need kivid ära
peab ikka Gamespotis walktrud lugema
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
17.12.2005 23:28:57
|
|
|
amddude kirjutas: |
krt tegin nendele kahele t*raimejale ära, lihtne kui punnist aru saad aga nüüd olen visiiri juures. Essa phase on lihtne aga teine, kus need kivid pöörlevad, seal alati tapavad mind need kivid ära
peab ikka Gamespotis walktrud lugema  |
Ütlesin et visiir on valus värdjas
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
18.12.2005 00:52:23
|
|
|
angel, raskem ta kahest t*raimejast ikke pole
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.12.2005 00:56:57
|
|
|
amddude kirjutas: |
angel, raskem ta kahest t*raimejast ikke pole  |
on nendest kahest tondist raskem. Ja kõvasti Need keerlevad kivid mööda maailma olid väga tüütud. Pidevalt tulid nad nõnda et ei olnud kuhugi hüpata ja saingi surma
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
18.12.2005 21:34:09
|
|
|
amm ok sain ka endale SOT ja kohe näha et vanem vers seda posti ümber keerutamist pole ja seina pealt üles jooksu ja siis keerutades mõõkadega kukkumist. aga selline asi et seal on ka need life upgraded et kas siis tuleb sellel ka 2 erinevat lõppu ve. ja kas selle dagger of timega saabki aint seda aega koguda otsest rünnakut ei saa selle vennaga teha ju
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.12.2005 22:36:51
|
|
|
JediMihkel kirjutas: |
amm ok sain ka endale SOT ja kohe näha et vanem vers seda posti ümber keerutamist pole ja seina pealt üles jooksu ja siis keerutades mõõkadega kukkumist. aga selline asi et seal on ka need life upgraded et kas siis tuleb sellel ka 2 erinevat lõppu ve. ja kas selle dagger of timega saabki aint seda aega koguda otsest rünnakut ei saa selle vennaga teha ju |
PoP SoT mängul ei olnud topelt lõppu. Seal oli ainult üks lõpp. Ning kes läbi teinud teavad et PoP SoT oli tegelt lõpplik mäng. Aga kuna SoT oli nõnda edukas siis tehti 2 osa otsa asjale. Life upgrade annab sulle lihtsalt võimaluse kauem elus püsida ning see daggeri jutt on sul pudru ja kaalikas, mitte midagi ei saa aru mis sa sellega mõtled Dagger on seal samuti aja tagasi kerija vms asjad mis lõppu poole avanevad. Enam täpselt ei mäleta aga minuteada oli seal daggeril võimalus aega aeglustada ning vastastele mingi kõvema litaka anda vms.
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
18.12.2005 22:42:12
|
|
|
hmm kerge ot toimub....
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
karuke
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.01.2003
|
18.12.2005 23:07:43
|
|
|
Nii olles kõiki osasid mänginud peab tõdema, et esimene oli parim ja siis tulevad need kaks. Kui TT lõpukas poleks nii ...... (insert räme sõim ise) siis oleks ta raudne teine aga no selline ...... (insert uuesti räme sõim). Story on kõigil tegelikult tugev ja üldse asi, mis mind selle seeria juures hoiab (enamasti mängin fps'e) aga paraku pole ubisoft vist sellest aru saanud ja tegi WW ja TT teatud bossid nii kuramuse raskeks, et jube. TT's ma tean juba väga hästi kuidas lõpukat ära teha aga kaamera paneb just selles teises lõpuka faasis sedasi näkku, et mitte ei näe, kuskohast need .... (igaksjuhuks ei pane, mõned pole veel sealmaal) tulevad. Üldiselt võtaks selle kolmiku siis sedasi kokku.
POP: TSOT
+
Mega story
Norm Graafika (oma aja kohta)
Vähene/olematu konkurents, siit tulenev mõnus selline kolmandas vaates seiklus
Puudisid ka närvilised rasked bossidega võitlused
-
Võrreldes teistega oli võitlus kinnisem, ise seda küll väga suureks miinuseks ei pea aga mõnda see kindlasti häiris.
POP: WW
+
Ka hea story
Ka hea graafika (kuigi juba nagu tsipake väsinud)
Mõnus vaba võitlus
Ajas rändamine oli lahe
-
Meeletult rasked bossid ka easy raskusega, mis kiskus tempo alla ja võisid unustada kaasakiskuva story
Mind isiklukult häiris see ühte ja samma kohta tagasi tulemine... veidikene
POP: TT
+
Jällegi story
-
Jällegi suhkoht rasked kohad osad, Ubisoft nagu ei jagand matsu lahti, miks seda mängu enamus rahvast mängis, mitte actioni (mis oli lahe jne) aga story pärast.
Siinkohal mainiksin ära, et üks tegelenae, kelle nicki ma ei mäleta ütles väga õieti POP foorumis, et ubisoft kuulas suvalisi ja tegi järjed suvaliste ütluste põhjal, mitte aga fännide. Sellest hoolimata on tegu ühe väga hea sarjaga ja hinded jaguneksid TSOT 9, WW 7 ja TT 8
karuke
----EDIT----
Nagu nõjaväel lõpetasin just viimase osa ja jah siit ubisoft 4'dat osa ei kärista tõepoolest. Ja see viimane lõpukas polegi nii raske, raskeks teeb asja see, et kaamera paneb liialt näkku
PS! Sorry unustasin jah gameplay mainimata, see meeldib ka ja seda kõigis osades. Aga ma pean seda osakeseks storyst, et kui seal Princi asemel Rambo oleks, siis jah lõppeks stori esimese kuristiku juures kuna Rambo saaks sealt aint helikopteriga üle
viimati muutis karuke 19.12.2005 00:01:34, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.12.2005 23:16:13
|
|
|
heh rahvas mängib üldjuhul seda mängu just actioni pärast ning omapärase "gameplay" tõttu. Vähesed mängud lubavad mööda seinu ronida jms akropaatikat teha.
Kui ma tahan head nn "story" t saada siis loen raamatut
Aga ei mõika miks kõik irisevad. Kõik PoP on seni head olnud. Kui ei meeli või ei saa hakkama siis ärgem mängige.
Aga jah endale käib ainult pinda sutsu see et PoP T2T tehtu T ratinguga mitte M ratinguga. Oleks natuke verd kah tahtnud näha
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
19.12.2005 19:45:58
|
|
|
et siis 4 osa ei tule ve. Mis värk seal t2t on et nagu on ikka üks lõpp ja kas on ka mingid life upgraded
aa jah see vere asi et mingi appi väiksed öapsed ei tohi pingil juhul verd näha et omg veri see on paha asi jne, kuigi veri on see mis inimese elama paneb ja ma arvan et seal mängus vere nägemine on hoopis kasulik et kui lõikad mingi venna pooleks siis laps näeb kuidas verd purskab, muidu kui ta seal seda ei näeks läheb meibs ise tänavale katsetama
aga jah POP ei ole arvuti jaoks mõeldud kuna see kaamera ikka kogu aeg taob jalaga perse et jooksed kuskile poole ja siis lambist muutub kaamera ja jooksed sekundi pealt vastasuunas kohe. Muidu see mäng on ikka päris naljakas eriti vahepeal see löögi hääl see kuis keerutab. Ja see kuidas ta seda farat klatsib omaette see ka lahe
ja veel üks küss et vahetevahel satub sellistesse kohtadesse kus nagu on palju sädemeid lennus ja nendes kohtades hakkab ka dagger hõõguma aga kui vajutad use dagger siis midagi ei juhtu
Kas keegi oleks nii lahke ja vataks kõik need ära paljun
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Exalibur
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
21.12.2005 19:22:18
|
|
|
No nii aega votis asja sai mang läbi! Ok nüüd nad said siis hakkama hea mäng rikuti ära. Kord muutub mang vahepeal nii raskekes et mässa paar tundi, peale seda rasket muutub üli lihtsaks stabiilselt raskemaks minemist ma selles mangus ei märganud.Hobused???? mis need siia puutuvad kui autoga soita tahan siis mängin monda teist mängu.Kaamerad mis on lukus aint saab vaadata mingeid kindlaid kohti . Maailm kus ringi lällad on aint 1 suunaline
10 palli süsteemis 4p
_________________ M:Katkise videoga laptop |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
21.12.2005 19:56:02
|
|
|
Exalibur kirjutas: |
No nii aega votis asja sai mang läbi! Ok nüüd nad said siis hakkama hea mäng rikuti ära. Kord muutub mang vahepeal nii raskekes et mässa paar tundi, peale seda rasket muutub üli lihtsaks stabiilselt raskemaks minemist ma selles mangus ei märganud.Hobused???? mis need siia puutuvad kui autoga soita tahan siis mängin monda teist mängu.Kaamerad mis on lukus aint saab vaadata mingeid kindlaid kohti . Maailm kus ringi lällad on aint 1 suunaline
10 palli süsteemis 4p |
Mängus sai ruume ka uurida läbi tegelase silmade (kui vaja teada kuhu oli vaja hüpata vms), ning oli ka selline maa vaade vms asi mis näitas teatud kohti suurelt.
Mis sa siis tahad et mäng oleks ühtlaselt kerge või ühtlaselt raske? Tegelt kui järele mõtelda siis peab ikka suht koba olema kui neist bossidest jagu ei saa ning need hüpped ja trikid olid suht lihtsad. Ning vean kihla et kui mängus natuke pinged ja raskemaid kohti ei oleks olnud siis oleks keegi irisenud et liiga kerge ja mitte pinget pakkuv. Ja mis neil hobestel viga oli? Suht kerge ja huvitav oli nendega ringi ajada. Kui sa ei tea siis toll ajal olid need üks viis kuda ringi liikuda Ja hobesel ja autol on ikka väga suur erinevus Maailas ringi liikumine ühe suunaline? Mis sa siis tahad GTA stiilis PoP mängu kus keksid ringi suvalt. Siis ei jõuaks keegi kõiki kohti läbi käia ning mängu tegemine võtaks ropult rohkem aega + teatud mõttes paremat arvutit vaja (siis saaks mudugist iriseda et miks nii head süsteemi vajab ning miks graafika kole on jne jne )
Gamepad iga mängides oli kaamera 5+
Aga mõni on ikka selline "tänamatu" hea et üldse tavaliselt konsoolidele mõeldud mäng PC peale tehti.
see on ainult minu arvamus
Endale meeldivad kõik PoP mängud mis nüüd uued tulnud on. (SoT WW ja T2T)
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
21.12.2005 19:56:52
|
|
|
Sain lõpuks siis Tartu Kaubamajast hoopis mängu kätte.
Mõned päevad olen mänginud ja praegu olen sellest esimesest bossist möödas.
|
|
Kommentaarid: 986 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
780 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
21.12.2005 22:35:16
|
|
|
angel, Täitsa nõustun aga endal SoT pooleli ja WW saan jõuludeks . T2T ainsana läbi(jah sain hakkama). Mäng oli ikka ÜLIhea. No ma ei saa aru kuidas saab niihead lugu välja mõelda .10palli süsteemis mitte 4 vaid 10 ikke. Poh et linewalking on.Exalibur, oled paremaid linewalkinguid näinud?? Muusika on ikka ülihea ja eriti pull on see naljavideo mis lõpuks lahti saad. Seal kukub Prints munadega vastu lauda ja siis silmad on mingi väga veidralt , ja teises videos lööb üks kutt teda ja siis hakkab Prince pillima aga koll tahab ära leppida
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003

|
22.12.2005 11:32:43
|
|
|
Kuda on lugu aga selle dark pinnce olles elude degenereerimisega?Satub see otseselt ka häirima, et leiutad kuidas edasi saada aga saad hoopis surma kuna elud jooksevad enne tühjaks?
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.12.2005 11:44:23
|
|
|
Auron kirjutas: |
Kuda on lugu aga selle dark pinnce olles elude degenereerimisega?Satub see otseselt ka häirima, et leiutad kuidas edasi saada aga saad hoopis surma kuna elud jooksevad enne tühjaks? |
Endal ei ole nõnda kunagi juhtunud. Ning loogiline et elud otsa saavad. muidu kuradima lihtne oleks darkprince olemisega. Kolle sai tappa paari hoobiga ilma vaeva nägemata (liiga kerge oli võitlus). Ning iga kuradima nurga taga oli natuke liiva mis elud tagasi tegi. Ning mis sa ikka passid ühes kohas. Ma pidevalt liikusin edasi kuna suht lihtsad trikid ja hüpped olid. Eriti siis kui eelnevad PoP osasid mänginud. Lisasgi mängule pinget. Kui pingete i talu (sellist väikest pinget) siis ei tasu mängida.
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
22.12.2005 15:36:18
|
|
|
Auron, see ei käinud mul üldse närvidele. angel ütles juba et igas nurgas on mingi vaasike vms mis on liiva täis ja siis tekivad elud täis. Dark prince ketinipid on ikka ülilahedad
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
24.12.2005 08:55:28
|
|
|
Ma olen kaa nende kahe bossi juures.
Esimene kord sain pooled elud maha nüüd ei saa enam sedagi.
|
|
Kommentaarid: 986 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
780 |
|
tagasi üles |
|
 |
denis28
Aeg Maha 2n

liitunud: 24.06.2005
|
24.12.2005 23:57:06
|
|
|
ma olen viimase bossi juuures,ei viitsi enam selle mänguga oma närve rikkuda,las keegi sõber tuleb külla ja teeb ära,seal närvitsegi ennast lollakaks selle viimase kutiga vesiiriga nah
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
25.12.2005 00:17:14
|
|
|
denis28 kirjutas: |
ma olen viimase bossi juuures,ei viitsi enam selle mänguga oma närve rikkuda,las keegi sõber tuleb külla ja teeb ära,seal närvitsegi ennast lollakaks selle viimase kutiga vesiiriga nah |
Nõrgad närvid siis. Ise tegin seda lihtsalt. Kuna teadsin et see võimalikult ebameeldivaks tehtud siis tegin nõnda et iga uue astme (boss i võitlus oli kolme astmeline) juures panin pause peale ning tegin muid asju. Siis läksin mängu tagasi ja mängisin edasi. Kui rahulikult mängida ja jälgida kuda asi on ülesse ehitatud siis suht kerge asi läbi teha. Mudugist olid mul olemas ka life upgrade värgid seega mul elusid jätkus 8)
Aga selles uues POP T2T mängus ei olnud midagi rasket võrreldes esimese PoP Sands of Times osaga. Seal oli ikka mitmeid kordi raskemaid kohti. Ühe kohas oli võitlus mingis liftis kui pidi seda tüdrukut kaitsma ja lõpmatult palju tulevaid suuri, haamritega kolle tapma. Vat seal oli raske. Üks viga ja olid kutu. Ning seal oli veelgi selliseid võitlusi. PoP T2T oli asi lihtsamaks tehtud.
Pealegi soovitus: vaevuge combod ära õppima mis mängus võimalik teha on. Ning võitlused jms värgid muutuvad ime lihtsaks + tore vaadata
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
TD@
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2003
|
25.12.2005 14:58:18
|
|
|
Kui ikka nonstop mängida siis võib närvidele ja päris kurnav olla. Ise märkan, et võidelda on raskem kui eelmistes POP-ides. Ise olen seal babyloni linnas ja kui mingi 3 tükki korraga tuleb, siis on ikka suhteliselt raske ):
_________________ If i start murdering people...there would be none of you left.
-Charles Manson |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|