Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  SWAT 4 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
henrit
Kreisi kasutaja
henrit

liitunud: 15.02.2004




sõnum 02.05.2005 12:48:57 vasta tsitaadiga

Kas keegi pärast kella 3-me ei saaks servut püsti panna?
Tahaks mängida icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
StaticMoth
HV veteran
StaticMoth

liitunud: 21.04.2003




sõnum 10.05.2005 19:14:07 vasta tsitaadiga

Kas keegi tore inimene oma inglise keelseid conf faile ei tahaks minuga jagada?
Tšehhi keelset mängu ei ole kõige meeldivam mängida ... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rajareits
HV Guru
Rajareits

liitunud: 09.11.2003




sõnum 28.05.2005 21:55:31 vasta tsitaadiga

No keegi võrgus veel viitsib maurata?
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henrit
Kreisi kasutaja
henrit

liitunud: 15.02.2004




sõnum 28.05.2005 23:10:38 vasta tsitaadiga

Mina viitcin
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rajareits
HV Guru
Rajareits

liitunud: 09.11.2003




sõnum 28.05.2005 23:18:09 vasta tsitaadiga

Täna enam ei jõua, aga nädala sees võiks sõdida küll natuke. Kui rahvast vähe rohkem tuleb, siis võiks eraldi HV serveri teha, aga muidu läheks siis kuhugi mujale.. Proovisin praegu, aga ilged lagid olid..
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henrit
Kreisi kasutaja
henrit

liitunud: 15.02.2004




sõnum 28.05.2005 23:26:02 vasta tsitaadiga

Täna ei jõua jah peab kiivrit taga otsima aga nädala sees olen poolt icon_wink.gif
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NuCleo
Kreisi kasutaja
NuCleo

liitunud: 20.09.2004




sõnum 29.05.2005 01:26:32 vasta tsitaadiga

pole ammu mänginud ja oleks ka käpp.. Kui just tööl pole või teemas õige aja maha magan vms..
_________________
'sup?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vull
HV veteran

liitunud: 27.02.2004




sõnum 01.06.2005 04:11:29 vasta tsitaadiga

swat4 on jah ülikõva mäng
õnneks olid vabad päevad selliselt, et sain korralikult 2 päeva jutti lasta icon_biggrin.gif
siis tekkis ainult see probleem, et vaatasid neid missioone ja mõtlesid "ahha, pool on ära, saab veel samapalju pulli". tegelt tuli viimane missioon sinna ekraani keskele icon_sad.gif
ehk siis ootasin pikemat actionit

nende "less lethal pump"-idega said siis peale teist missiooni kõik tehtud, kuna need botid läksid maru ähmi täis ja lasid kõik pahad maha icon_razz.gif (punkte siis eriti ei saanud)
ikka sigakõva, kuidas see hernepüss neid pätte haukas icon_smile.gif sellised mõnusad laksud, kui seal täristasid neid
high sense+pump=FUN! kärutad igale poole neid lakse icon_razz1.gif
lihtsalt suurepärane imo. pole tükk aega nii head singleplayerit mänginud thumbs_up.gif

peaks vist swat3-e ka ära proovima

oot te mängite demot netis või fulli?

_________________
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taifunk
HV Guru
taifunk

liitunud: 06.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2005 04:17:23 vasta tsitaadiga

ikka fulli icon_wink.gif

servu peab nati moditud ainult olema

_________________
Remember this day, men, for it will be yours for all time.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vull
HV veteran

liitunud: 27.02.2004




sõnum 01.06.2005 04:37:38 vasta tsitaadiga

no põmst ma oleks ka käpp kui teemaks läheb icon_razz1.gif
_________________
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.06.2005 19:25:55 vasta tsitaadiga

1 kiire küsimus:kus asub swat4 save game?
Kommentaarid: 658 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 540
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Venturi
HV kasutaja
Venturi

liitunud: 06.12.2004




sõnum 09.06.2005 01:36:41 vasta tsitaadiga

digweed kirjutas:
1 kiire küsimus:kus asub swat4 save game?


save game'e kui selliseid swat'il pole, on aga hunnik ini faile üks nendest on nimega user - seal on näiteks minu char ja kogu mu keyboard tweakid kirjas. Ma rohkem tegelasi swatis pole teinud aga arvan, et kui mängu uuesti alustada ja new player teha siis see info jõuab ka user.ini fail. Ja missionite info on kirjas failis mission results.ini , kust peaks ka näiteks kõigi enda missionide scorid 100 peale tõsta saama , kui cheatimis isu on - pole proovind:P
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NuCleo
Kreisi kasutaja
NuCleo

liitunud: 20.09.2004




sõnum 08.07.2005 20:13:52 vasta tsitaadiga

Hei kutid!!

Väljas on SWAT 4 v1.1 patch. Parandab mitu viga ära.
Teiseks, väljas on S.S.F. Realism Mod 1.1 icon_exclaim.gif
SSF on järgi proovitud ja ülikõva oli. Praegu reklaamin seda ssf modi, sest ssf modi mängijaid on vähe. sõber tegi mul serveri ja no vot ei ole veel piisavalt selle modi austajaid. põhjuseta, sest ssf mod on ülikõva, ma ütlen. niiet, kõik tirima ja orgunnime mingit mängimist!! icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

EDIT: kui oled huvitatud ja sul xfire olemas on, siis lisa ming listi ja räägime serveri ülespanekust jne. mu xfire on nucleoest

Okei. Ma mängima sõbraga.
Mu xfire on nucleoest
ja servu nimeks SSF EST
Tulge ka.
Kui servu üleval pole, siis pole veel jõudnud või me teeme pausi või ei viitsinud rohkem 1vs1. Tulge!

_________________
'sup?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaivo
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2004




sõnum 08.07.2005 20:15:09 vasta tsitaadiga

Nu mis sa korrutad ,et ülikõva.
Räägi meile ,mis seal ülikõvat siis on ka.

_________________
Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<-------------------
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2III7
HV veteran
2III7

liitunud: 20.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.07.2005 20:44:44 vasta tsitaadiga

WEAPON/GAMEPLAY CHANGES
============================
-All Weapons have proper firing modes as per manufactor specs. Guns with Burst mod start in Burst mode
-All Weapons have correct lethality. (One shot head kills are much more common with higher caliber rounds)
-FMJ and JHP Rounds know penetrate items correctly based on round and caliber.
(Example, a FMJ .223 round will penetrate wood and metal doors, where a 9mm FMJ will only penetrate a wood door.
A JHP 9mm will not penetrate wood doors)
-Firing Rates are more correct as to sustained rounds per minute.
-Equipping animations are slightly faster. (Example, Switching weapons is quicker, etc)
-Weapon effects are more realistic. (Example:Throw a flashbang in a room with "loose" items and stuff will fly across the room)
-Body hits will send a larger impulse to the rag doll being shot.
-Death animations are more realistic. Dying suspects and hostages will jerk and spasm from firing nerve impulses.
-Incapacitation animations more pronounced. Incapacitated suspects and hostages will move in more realistic ways. (Trying to get up, moving their head to look around, etc)
-Flashbangs more effective to UNARMORED suspects/hostages. Flashbangs have a slight fatality issue associated to them, but flashbangs have to be RIGHT ON a suspect to kill them.
-CS Gas has the same effect on AI as unprotected players
-Zoom to fire is instant instead of taking 0.5 seconds.
-Recoil, aim factors and several other factors increased for much more realistic weapons handling.
-Optiwand has a higher field of view so that you can see a larger area. Resolution for Optiwand Camera view changed so that the view doesnt look as pixelated.
-The AK-47 and the UZI SD are now available for all game modes.
-Primary weapons can be used as secondary and secondary can be used as primary weapons. (Example Carry MP5 as Primary and carry LTL Shotgun as secondary, etc)
-Option to not choose ANYTHING for a primary or secondary slot. (Useful for training etc) (also No Armor or Now Helmet Modes
-Removed Red and Blue Team GLOW sticks from backs in TDM Mode ONLY
-AI weapons have same stats and use the same limitations of the player now.
-Dynamic Take Downs now possible with correct aiming and recoil.
-Real-world textures used in the "Loadout" screens. Real Weapon Names, Stats, etc.
-The stinger's lethality and incapacitating effects more realistic, Throwing a stinger on an unarmed person will now have a higher chance of killing them.
-Door charges have a higher lethality and stun zone. (someone standing with 5 to 8 feet from door will be knocked unconcious or killed, persons 8 to 15-20 will be stunned, like a flashbang)
-Breaching shotgun can be used for a very close range (within 15 to 30 feet) weapon.
-Several enemy guns have flashlights. (they won't always use them, but sometimes they might, especially higher-level elite suspects)

AI CHANGES
==============

MOST OF THE AI CHANGES ARE BASED ON DIFFICULTY SETTINGS.
EASY Setting will not seem much different where as ELITE will be much different!

-Different game modes use the same damage settings. No more getting damaged more for playing co-op versus single player.
-AI can now engage or disengage officers at closer ranges.
-AI is more unpredictable.
-AI more likely to use cover when under fire.
-AI will fake surrendering more often.
-AI "moral effects" changed for more realistic gameplay. (Seeing buddies killed, getting shot, etc)
-AI more prone to engage or kill hostages when threatened or hearing you.
-AI much faster on the draw at shooting when they have decided to attack you.
-AI will run farther when trying to hide.
-When barricaded, AI will watch nearby doors and attack if they notice any nearby doors open.

SINGLE PLAYER CHANGES:
=======================

-AI Swat will clear a room more effectively.
-AI Swat will not watch a non-threat more than a new threat.
-AI in single player gets affected by diversionary items (cs, flash, sting) the same as Co-op.

MULTIPLAYER
============

- When hosting multiplayer, people can see you have the mod on by looking at MOD section of multiplayer list.
It will list as SSF 1.1
- Terrorist Uniforms for TDM Altered so you can visually recognize terrorists from SWAT.


tundub suht hea, peaks ka swati uuesti peale laskma icon_razz1.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NuCleo
Kreisi kasutaja
NuCleo

liitunud: 20.09.2004




sõnum 08.07.2005 21:03:28 vasta tsitaadiga

Ma hetkel mängin. icon_biggrin.gif
rohkem mängijaid võiks olla ikka icon_sad.gif
Otsige oma swati installikad üles, rahvas.. icon_biggrin.gif

_________________
'sup?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gamzzz
HV kasutaja
gamzzz

liitunud: 03.01.2005




sõnum 16.07.2005 17:34:38 vasta tsitaadiga

täna võiks ühe mängu teha mingi kell 20.00 (siis kui kellelegi aeg ei sobi võib ka muuta)

arvatavasti tuleb servu nimi hv est ja parool est

_________________
I need to find a new vagina .Any kind of new vagina
It's hard to rhyme a word like vagina .Kevin Klein? Kind of South Carolina
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vull
HV veteran

liitunud: 27.02.2004




sõnum 20.07.2005 15:00:06 vasta tsitaadiga

misjaoks passwordi vaja, kui rahvast vähe?
_________________
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henrit
Kreisi kasutaja
henrit

liitunud: 15.02.2004




sõnum 20.07.2005 21:30:55 vasta tsitaadiga

Sest siis tulevad inimesed kuskilt kaugelt ja kisuvad pingi alla icon_wink.gif
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 22.09.2005 20:42:45 vasta tsitaadiga

expansion packi kuulutatakse
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NuCleo
Kreisi kasutaja
NuCleo

liitunud: 20.09.2004




sõnum 22.09.2005 20:45:47 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
expansion packi kuulutatakse

/me suur SWAT4 fänn.
Seega ütleks selle uudise peale "JESSSSS!" icon_biggrin.gif

Ma ei lugenud sealt välja, aga kas on teada ka, et mis täpsemalt seal pakis on?

_________________
'sup?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taifunk
HV Guru
taifunk

liitunud: 06.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2005 20:56:54 vasta tsitaadiga

tsitaat:
New features for SWAT 4 – The Stetchkov Syndicate include:

7 new single and multiplayer player levels
Voice over IP – Built in voice communication between teammates.
10 Player Coop – Up to 2 teams of 5.
New multiplayer mode – Smash & Grab
New weapons and equipment for both SWAT members and suspects
Stat tracking and ladders and rankings for multiplayer
Held commands - Orders can be held in single player until the leader gives the GO command.
Unique Leader in Coop - Option to have only one person issue commands and lead the team.

icon_rolleyes.gif

_________________
Remember this day, men, for it will be yours for all time.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NuCleo
Kreisi kasutaja
NuCleo

liitunud: 20.09.2004




sõnum 22.09.2005 20:59:40 vasta tsitaadiga

taifunk kirjutas:

icon_rolleyes.gif


NuCleo kirjutas:

täpsemalt

_________________
'sup?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZAndlamb
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2005 23:24:35 vasta tsitaadiga

VoIP ja ka Unique Leader in Coop on väga head uuendused.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gamzzz
HV kasutaja
gamzzz

liitunud: 03.01.2005




sõnum 20.10.2005 19:37:14 vasta tsitaadiga

teeks täna siis ühe mängu thumbs_up.gif ma panen servu püsti kella 19:30

edit: panen servu püsti w ???
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  SWAT 4 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.