Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
henrit
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2004
|
02.05.2005 12:48:57
|
|
|
Kas keegi pärast kella 3-me ei saaks servut püsti panna?
Tahaks mängida
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
StaticMoth
HV veteran

liitunud: 21.04.2003
|
10.05.2005 19:14:07
|
|
|
Kas keegi tore inimene oma inglise keelseid conf faile ei tahaks minuga jagada?
Tehhi keelset mängu ei ole kõige meeldivam mängida ...
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
28.05.2005 21:55:31
|
|
|
No keegi võrgus veel viitsib maurata?
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
henrit
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2004
|
28.05.2005 23:10:38
|
|
|
Mina viitcin
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
28.05.2005 23:18:09
|
|
|
Täna enam ei jõua, aga nädala sees võiks sõdida küll natuke. Kui rahvast vähe rohkem tuleb, siis võiks eraldi HV serveri teha, aga muidu läheks siis kuhugi mujale.. Proovisin praegu, aga ilged lagid olid..
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
henrit
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2004
|
28.05.2005 23:26:02
|
|
|
Täna ei jõua jah peab kiivrit taga otsima aga nädala sees olen poolt
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
29.05.2005 01:26:32
|
|
|
pole ammu mänginud ja oleks ka käpp.. Kui just tööl pole või teemas õige aja maha magan vms..
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
vull
HV veteran
liitunud: 27.02.2004
|
01.06.2005 04:11:29
|
|
|
swat4 on jah ülikõva mäng
õnneks olid vabad päevad selliselt, et sain korralikult 2 päeva jutti lasta
siis tekkis ainult see probleem, et vaatasid neid missioone ja mõtlesid "ahha, pool on ära, saab veel samapalju pulli". tegelt tuli viimane missioon sinna ekraani keskele
ehk siis ootasin pikemat actionit
nende "less lethal pump"-idega said siis peale teist missiooni kõik tehtud, kuna need botid läksid maru ähmi täis ja lasid kõik pahad maha (punkte siis eriti ei saanud)
ikka sigakõva, kuidas see hernepüss neid pätte haukas sellised mõnusad laksud, kui seal täristasid neid
high sense+pump=FUN! kärutad igale poole neid lakse
lihtsalt suurepärane imo. pole tükk aega nii head singleplayerit mänginud
peaks vist swat3-e ka ära proovima
oot te mängite demot netis või fulli?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
taifunk
HV Guru

liitunud: 06.01.2005
|
01.06.2005 04:17:23
|
|
|
ikka fulli
servu peab nati moditud ainult olema
_________________ Remember this day, men, for it will be yours for all time. |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
vull
HV veteran
liitunud: 27.02.2004
|
01.06.2005 04:37:38
|
|
|
no põmst ma oleks ka käpp kui teemaks läheb
_________________
 |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002

|
08.06.2005 19:25:55
|
|
|
1 kiire küsimus:kus asub swat4 save game?
|
|
Kommentaarid: 658 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
540 |
|
tagasi üles |
|
 |
Venturi
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
09.06.2005 01:36:41
|
|
|
digweed kirjutas: |
1 kiire küsimus:kus asub swat4 save game? |
save game'e kui selliseid swat'il pole, on aga hunnik ini faile üks nendest on nimega user - seal on näiteks minu char ja kogu mu keyboard tweakid kirjas. Ma rohkem tegelasi swatis pole teinud aga arvan, et kui mängu uuesti alustada ja new player teha siis see info jõuab ka user.ini fail. Ja missionite info on kirjas failis mission results.ini , kust peaks ka näiteks kõigi enda missionide scorid 100 peale tõsta saama , kui cheatimis isu on - pole proovind:P
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
08.07.2005 20:13:52
|
|
|
Hei kutid!!
Väljas on SWAT 4 v1.1 patch. Parandab mitu viga ära.
Teiseks, väljas on S.S.F. Realism Mod 1.1
SSF on järgi proovitud ja ülikõva oli. Praegu reklaamin seda ssf modi, sest ssf modi mängijaid on vähe. sõber tegi mul serveri ja no vot ei ole veel piisavalt selle modi austajaid. põhjuseta, sest ssf mod on ülikõva, ma ütlen. niiet, kõik tirima ja orgunnime mingit mängimist!! 
EDIT: kui oled huvitatud ja sul xfire olemas on, siis lisa ming listi ja räägime serveri ülespanekust jne. mu xfire on nucleoest
Okei. Ma mängima sõbraga.
Mu xfire on nucleoest
ja servu nimeks SSF EST
Tulge ka.
Kui servu üleval pole, siis pole veel jõudnud või me teeme pausi või ei viitsinud rohkem 1vs1. Tulge!
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
08.07.2005 20:15:09
|
|
|
Nu mis sa korrutad ,et ülikõva.
Räägi meile ,mis seal ülikõvat siis on ka.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
2III7
HV veteran

liitunud: 20.09.2003
|
08.07.2005 20:44:44
|
|
|
WEAPON/GAMEPLAY CHANGES
============================
-All Weapons have proper firing modes as per manufactor specs. Guns with Burst mod start in Burst mode
-All Weapons have correct lethality. (One shot head kills are much more common with higher caliber rounds)
-FMJ and JHP Rounds know penetrate items correctly based on round and caliber.
(Example, a FMJ .223 round will penetrate wood and metal doors, where a 9mm FMJ will only penetrate a wood door.
A JHP 9mm will not penetrate wood doors)
-Firing Rates are more correct as to sustained rounds per minute.
-Equipping animations are slightly faster. (Example, Switching weapons is quicker, etc)
-Weapon effects are more realistic. (Example:Throw a flashbang in a room with "loose" items and stuff will fly across the room)
-Body hits will send a larger impulse to the rag doll being shot.
-Death animations are more realistic. Dying suspects and hostages will jerk and spasm from firing nerve impulses.
-Incapacitation animations more pronounced. Incapacitated suspects and hostages will move in more realistic ways. (Trying to get up, moving their head to look around, etc)
-Flashbangs more effective to UNARMORED suspects/hostages. Flashbangs have a slight fatality issue associated to them, but flashbangs have to be RIGHT ON a suspect to kill them.
-CS Gas has the same effect on AI as unprotected players
-Zoom to fire is instant instead of taking 0.5 seconds.
-Recoil, aim factors and several other factors increased for much more realistic weapons handling.
-Optiwand has a higher field of view so that you can see a larger area. Resolution for Optiwand Camera view changed so that the view doesnt look as pixelated.
-The AK-47 and the UZI SD are now available for all game modes.
-Primary weapons can be used as secondary and secondary can be used as primary weapons. (Example Carry MP5 as Primary and carry LTL Shotgun as secondary, etc)
-Option to not choose ANYTHING for a primary or secondary slot. (Useful for training etc) (also No Armor or Now Helmet Modes
-Removed Red and Blue Team GLOW sticks from backs in TDM Mode ONLY
-AI weapons have same stats and use the same limitations of the player now.
-Dynamic Take Downs now possible with correct aiming and recoil.
-Real-world textures used in the "Loadout" screens. Real Weapon Names, Stats, etc.
-The stinger's lethality and incapacitating effects more realistic, Throwing a stinger on an unarmed person will now have a higher chance of killing them.
-Door charges have a higher lethality and stun zone. (someone standing with 5 to 8 feet from door will be knocked unconcious or killed, persons 8 to 15-20 will be stunned, like a flashbang)
-Breaching shotgun can be used for a very close range (within 15 to 30 feet) weapon.
-Several enemy guns have flashlights. (they won't always use them, but sometimes they might, especially higher-level elite suspects)
AI CHANGES
==============
MOST OF THE AI CHANGES ARE BASED ON DIFFICULTY SETTINGS.
EASY Setting will not seem much different where as ELITE will be much different!
-Different game modes use the same damage settings. No more getting damaged more for playing co-op versus single player.
-AI can now engage or disengage officers at closer ranges.
-AI is more unpredictable.
-AI more likely to use cover when under fire.
-AI will fake surrendering more often.
-AI "moral effects" changed for more realistic gameplay. (Seeing buddies killed, getting shot, etc)
-AI more prone to engage or kill hostages when threatened or hearing you.
-AI much faster on the draw at shooting when they have decided to attack you.
-AI will run farther when trying to hide.
-When barricaded, AI will watch nearby doors and attack if they notice any nearby doors open.
SINGLE PLAYER CHANGES:
=======================
-AI Swat will clear a room more effectively.
-AI Swat will not watch a non-threat more than a new threat.
-AI in single player gets affected by diversionary items (cs, flash, sting) the same as Co-op.
MULTIPLAYER
============
- When hosting multiplayer, people can see you have the mod on by looking at MOD section of multiplayer list.
It will list as SSF 1.1
- Terrorist Uniforms for TDM Altered so you can visually recognize terrorists from SWAT.
tundub suht hea, peaks ka swati uuesti peale laskma
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
08.07.2005 21:03:28
|
|
|
Ma hetkel mängin.
rohkem mängijaid võiks olla ikka
Otsige oma swati installikad üles, rahvas..
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
gamzzz
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2005
|
16.07.2005 17:34:38
|
|
|
täna võiks ühe mängu teha mingi kell 20.00 (siis kui kellelegi aeg ei sobi võib ka muuta)
arvatavasti tuleb servu nimi hv est ja parool est
_________________ I need to find a new vagina .Any kind of new vagina
It's hard to rhyme a word like vagina .Kevin Klein? Kind of South Carolina |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
vull
HV veteran
liitunud: 27.02.2004
|
20.07.2005 15:00:06
|
|
|
misjaoks passwordi vaja, kui rahvast vähe?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
henrit
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2004
|
20.07.2005 21:30:55
|
|
|
Sest siis tulevad inimesed kuskilt kaugelt ja kisuvad pingi alla
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
22.09.2005 20:45:47
|
|
|
/me suur SWAT4 fänn.
Seega ütleks selle uudise peale "JESSSSS!"
Ma ei lugenud sealt välja, aga kas on teada ka, et mis täpsemalt seal pakis on?
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
taifunk
HV Guru

liitunud: 06.01.2005
|
22.09.2005 20:56:54
|
|
|
tsitaat: |
New features for SWAT 4 The Stetchkov Syndicate include:
7 new single and multiplayer player levels
Voice over IP Built in voice communication between teammates.
10 Player Coop Up to 2 teams of 5.
New multiplayer mode Smash & Grab
New weapons and equipment for both SWAT members and suspects
Stat tracking and ladders and rankings for multiplayer
Held commands - Orders can be held in single player until the leader gives the GO command.
Unique Leader in Coop - Option to have only one person issue commands and lead the team. |
_________________ Remember this day, men, for it will be yours for all time. |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
22.09.2005 20:59:40
|
|
|
taifunk kirjutas: |
 |
NuCleo kirjutas: |
täpsemalt |
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZAndlamb
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.02.2003
|
22.09.2005 23:24:35
|
|
|
VoIP ja ka Unique Leader in Coop on väga head uuendused.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
gamzzz
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2005
|
20.10.2005 19:37:14
|
|
|
teeks täna siis ühe mängu ma panen servu püsti kella 19:30
edit: panen servu püsti w ???
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|