Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Prince of Persia: Warrior Within märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Riivo
HV Guru
Riivo

liitunud: 23.02.2004




sõnum 26.02.2005 09:55:44 vasta tsitaadiga

lexo kirjutas:
yeee...tehakse film...jerry buckheimer on rezishoor.
http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?q=Y&a=tpc&s=400102&f=861108132&m=2551078462&p=1
see võib täitsa huvitav tulla icon_eek.gif
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 04.03.2005 09:32:54 vasta tsitaadiga

eks see mida Tomb Raideri stiilis asi tuleb icon_wink.gif
Seega ei midagi erilist
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2005 09:54:43 vasta tsitaadiga

Jah enamustel mängude järgi tehtud filmidel(ka resident evil ja tomnb raider)on siuke koomiksimaitse juures kus tundub, et kõik on mängult, a'la plastmassist vestid mentidel ja mängupüstolid jne. olgu jutt ja stoori üritatud teha nii tõsiseks kui tahes.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 10.03.2005 21:54:13 vasta tsitaadiga

eks üldine reegel on jah, et head nahka asjast ei tule... samas ega ka teistpidi näited palju paremad pole icon_razz.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2005 21:16:02 vasta tsitaadiga

film võib küll lahe tulla.mängul kah väga viga pole
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marek Säde
HV veteran

liitunud: 19.05.2004




sõnum 18.03.2005 12:53:25 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
eks see mida Tomb Raideri stiilis asi tuleb icon_wink.gif
Seega ei midagi erilist

täitsa nõus. Kellele tomb rideri seeria meeldib, sellele meeldib see ka. Siin on ainult tulirelvade asemel külmrelvad ja võtteid on damn kui palju. Pead lendavad, verd on palju ja kui nupud selgeks saavad siis on täitsa mõnusat seikluse maitset tunda. Minu kui TR poolfännile asi istub thumbs_up.gif Kuigi save värk on tehtud nii, et saab salvestada ainult mingi veekaevu/allika juures ja neid ei tule just väga tihti. Veega saab siis elu ka taastada.

_________________
Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 28.07.2005 10:37:28 vasta tsitaadiga

faka ma ei saa sealt "past" esimesest levelist edasi enam. noh mäng täitsa meeldis aga krt nurr kurgus ei saa edasi. (kus algul kukud mööda riiet alla, siis hüppad laevamastide külge, mis kohekohe ära lagunevad...sealt siis kuhugi varemetele, kus surematud rüütlid kohe tümitama tulevad...ja edasi läheb mõistatuseks) lihtsalt lõppeb tee ära. eriti nõme on see, et neid fakin raudrüütleid kukub taevast uuesti, kui isegi üritad mõne kuskilt alla kukutada (teisiti ei saa, sest miskipärast on nad surematud)

ning mingil hetkel muutus kutt hoopis selliseks (see ongi level millest edasi ei saa agluskoht)

Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2005 11:22:21 vasta tsitaadiga

g-nome, laevamastide külge hüpates paned slo-mo peale(nmii lihtsam) aga vaata, et powerit ära kõike ei raiska kuna hiljem tuleb siuke mastidega koht kus ilma slo-mo'ta ei jõuagi kõiki maste läbi hüpata ja samuti üks koht kus põrand kukub ära on vastased ja pead ennem seina kah katki lööma.Hmm kas sa oled kinni selle platvormi peal mis pelae esimesi maste on?Kas seal mitte nagu üles üle müüri ei pidand lihtsalt ronima icon_razz1.gif
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 29.07.2005 10:29:55 vasta tsitaadiga

jep. ma sain üle müüri hüpatud ja siis jooksin sealt köiega edasi ...lasin mööda riiet nagu 007 alla ja hüppasin puu külge (tarzan) ja edasi mingi raud ora külge....kogu lugu, vsjo, end of story bläd

zänks beer_yum.gif

a okei sain pihta. lugesin walkthrough`st et : jumpjumpjump. ma ei teadnud et nii saab mööda seina üles minna. aga okei. peale 3 tunnist jamamist ei suutnud ma siiski järgmise joogikaevuni jõuda. täiesti tebliilsuseks aetud. kuidagi teisiti ei oska mängu pikemaks venitada siis teeme mängijal elu võilmalikult raskeks. krt varem pole sellist asja näinudki: kes veel ei tea siis lugu selline:
nii ja läks tropper tööle, libistad lippu mööda alla, hüppad lati külge, tagurpidi salto, hüpe masti külge, kiirelt edasi teise ja kolmanda masti külge, kuna juba nad kukuvad kokku. edasi hüpe puust teeraja peale aga ohõudust...juba kukub seegi kokku. kirelt edasi ümber nurga ja teise laguneva teeraja peale: hüpe lati külge ja sealt edasi kolmanda ja neljanda teeraja külge: mis nüüd!!!! sein ees, ok tagasi, aaa tee laguneb.(pulle see ka, et kaamera movement paneb aegajalt segast nii, et mitte tilligi ei ole näga...tegelase kõht ja kiviseina pixlid, ja jookse siis nii) kiirelt mööda seina edasi. oh misajas. mingi eit jooksb mööda seina sulle vastu (wtff) litt kirja eit surnud. paistab päästev kivipalte kuhu võiks külge hüpata. korras: ot misasja...10tonnine kalju hakkab lagunema: o põgenemisteid enam pole....mingid mõrad kalju sees. äkki saab katki lüüa. EI SAA....ja kukun surnuks. (walkthrough ütleb et smash that wall....yea right ei lähe ju)

ok leveli otsast peale. 30x niimodi. tulemus: uninstall

raaa icon_evil.gif


viimati muutis g-nome 29.07.2005 10:38:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 29.07.2005 10:37:38 vasta tsitaadiga

saab küll seda seina katki lüüa.
sa kas lööd valesti või bug...
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 29.07.2005 10:41:06 vasta tsitaadiga

ma ei tea...walkthrough ütleb et hoia ruutu all. noh kuna mul pc siis arvan et peaks hoidma mouse 1. aga no mitte ükski nupukompo ei tee piixugi. kui bugi siis muidugi ilmus see suurepärases kohas...way to go. algul nii mõnusalt alanud mäng kiskus tõsiseks jamaks. okei nobenäppudele võib ehk sobida aga mulle pikajuhtmelisele paras piin.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2005 12:43:01 vasta tsitaadiga

g-nome kirjutas:
ma ei tea...walkthrough ütleb et hoia ruutu all. noh kuna mul pc siis arvan et peaks hoidma mouse 1. aga no mitte ükski nupukompo ei tee piixugi. kui bugi siis muidugi ilmus see suurepärases kohas...way to go. algul nii mõnusalt alanud mäng kiskus tõsiseks jamaks. okei nobenäppudele võib ehk sobida aga mulle pikajuhtmelisele paras piin.


See seinakoht oli mullegi pain in the ass, tegelt kogu see peale seina ronimise lipuvarraste osa oli icon_mad.gif kuna tavaliselt polnud seal enam powerit alles millega aeg aeglaseks teha.Muidu seina saad katki küll ja teoreetiliselt peaks sul sealmaal kindlasti kohe scorpion sword olema millega seinu lõhkuda.Lööb ikka selle pearelva nupuga, järsku suures rabinas oli koht natuke vale ja nuppu pead jah peal hoidma mitte lihtsalt ei löäö vastu seina, see ju spets aniumatsiooniha.Muide waterswordi(kõige tugevam mõõk mängus)sul siis kindlasti pole(ja dahaka endaga kah siis lõpus madistada ei saa) kui seinal edasi tagasi hüppamise alles nüüd avastasid icon_razz.gif
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 29.07.2005 13:51:45 vasta tsitaadiga

oh misasja. et nagu ei saagi normaalselt lõpuni teha kuna jätsim midagi maha...no tagasi ka vist ei anna minna, kuna need kuradi postid kukkusid pikalik. aga see selleks. seina proovsin igast küljest ja kõikvõimalike ninjavõtetega purustada, aga jah...muide mõõgaks on see mis eespool oleval pildil näha. see oleks küll tore, kui ei saagi mõõga pärast edasi. (ega tagasi). haha, misasja. icon_smile.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 29.07.2005 14:35:18 vasta tsitaadiga

g-nome kirjutas:
oh misasja. et nagu ei saagi normaalselt lõpuni teha kuna jätsim midagi maha...no tagasi ka vist ei anna minna, kuna need kuradi postid kukkusid pikalik. aga see selleks. seina proovsin igast küljest ja kõikvõimalike ninjavõtetega purustada, aga jah...muide mõõgaks on see mis eespool oleval pildil näha. see oleks küll tore, kui ei saagi mõõga pärast edasi. (ega tagasi). haha, misasja. icon_smile.gif



water swordi on lihtsalt teise lõpu jaoks vaja. lõpuni saab ilma selleta ka mängida, aga PoP3 jätkub sealt, kus teine lõpp pooleli jäi
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2005 15:01:35 vasta tsitaadiga

Jah lõpuni saad ikka teha aga lihtsalt on see nö.bad ending.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2005 17:25:14 vasta tsitaadiga

g-nome kirjutas:
jep. ma sain üle müüri hüpatud ja siis jooksin sealt köiega edasi ...lasin mööda riiet nagu 007 alla ja hüppasin puu külge (tarzan) ja edasi mingi raud ora külge....kogu lugu, vsjo, end of story bläd

zänks beer_yum.gif

a okei sain pihta. lugesin walkthrough`st et : jumpjumpjump. ma ei teadnud et nii saab mööda seina üles minna. aga okei. peale 3 tunnist jamamist ei suutnud ma siiski järgmise joogikaevuni jõuda. täiesti tebliilsuseks aetud. kuidagi teisiti ei oska mängu pikemaks venitada siis teeme mängijal elu võilmalikult raskeks. krt varem pole sellist asja näinudki: kes veel ei tea siis lugu selline:
nii ja läks tropper tööle, libistad lippu mööda alla, hüppad lati külge, tagurpidi salto, hüpe masti külge, kiirelt edasi teise ja kolmanda masti külge, kuna juba nad kukuvad kokku. edasi hüpe puust teeraja peale aga ohõudust...juba kukub seegi kokku. kirelt edasi ümber nurga ja teise laguneva teeraja peale: hüpe lati külge ja sealt edasi kolmanda ja neljanda teeraja külge: mis nüüd!!!! sein ees, ok tagasi, aaa tee laguneb.(pulle see ka, et kaamera movement paneb aegajalt segast nii, et mitte tilligi ei ole näga...tegelase kõht ja kiviseina pixlid, ja jookse siis nii) kiirelt mööda seina edasi. oh misajas. mingi eit jooksb mööda seina sulle vastu (wtff) litt kirja eit surnud. paistab päästev kivipalte kuhu võiks külge hüpata. korras: ot misasja...10tonnine kalju hakkab lagunema: o põgenemisteid enam pole....mingid mõrad kalju sees. äkki saab katki lüüa. EI SAA....ja kukun surnuks. (walkthrough ütleb et smash that wall....yea right ei lähe ju)

ok leveli otsast peale. 30x niimodi. tulemus: uninstall

raaa icon_evil.gif


No kui mäng ikka meeldib, siis on selliste enda jaoks väljapääsmatute olukordade puhuks olemas ju trainer`id, savegames... Isegi olen neid selle mängu puhul kasutanud just sellistes olukordades.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 01.08.2005 09:21:06 vasta tsitaadiga

jep...sama siin aga traineriga polnud midagi antud olukorrast teha. alla kukkusid oli mäng läbi. savegamed ei läind ka miskipärast tööle. ah igatahes. hetkel on isu läinud. ehk tuleb varsti tagasi.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Prince of Persia: Warrior Within mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.