Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
gamzzz
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2005
|
24.07.2005 18:10:03
|
|
|
tqz kirjutas: |
gamzzz kirjutas: |
irww mitu kleepsu sul siis arvutikasti peal on ????? (mka mõtlen neid mis iga kord pannakse kui garantiis käid) |
Pole ühtki kleepsu pandud. |
nojah ,mille järgi naad teatsid mis arvuti sule kätte anda kui kleepsu polnud peal (ilmselt monk töötab seal )
edit: nii läksin kontrolisin oma arvutitaguse üle ja mul on seal juba 3 kleepsu
_________________ I need to find a new vagina .Any kind of new vagina
It's hard to rhyme a word like vagina .Kevin Klein? Kind of South Carolina |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
24.07.2005 18:14:08
|
|
|
gamzzz kirjutas: |
tqz kirjutas: |
gamzzz kirjutas: |
irww mitu kleepsu sul siis arvutikasti peal on ????? (mka mõtlen neid mis iga kord pannakse kui garantiis käid) |
Pole ühtki kleepsu pandud. |
nojah ,mille järgi naad teatsid mis arvuti sule kätte anda kui kleepsu polnud peal (ilmselt monk töötab seal )
edit: nii läksin kontrolisin oma arvutitaguse üle ja mul on seal juba 3 kleepsu  |
Iga kord kui arvuti parandusse viisin anti garantiitalong. Neid on paras kuhi juba. Ja mõnikord sai arvuti kohe kätte ka, näiteks kui mälud vahetati. Siis ei antud talongigi.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
gamzzz
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2005
|
24.07.2005 18:40:33
|
|
|
tqz kirjutas: |
gamzzz kirjutas: |
tqz kirjutas: |
gamzzz kirjutas: |
irww mitu kleepsu sul siis arvutikasti peal on ????? (mka mõtlen neid mis iga kord pannakse kui garantiis käid) |
Pole ühtki kleepsu pandud. |
nojah ,mille järgi naad teatsid mis arvuti sule kätte anda kui kleepsu polnud peal (ilmselt monk töötab seal )
edit: nii läksin kontrolisin oma arvutitaguse üle ja mul on seal juba 3 kleepsu  |
Iga kord kui arvuti parandusse viisin anti garantiitalong. Neid on paras kuhi juba. Ja mõnikord sai arvuti kohe kätte ka, näiteks kui mälud vahetati. Siis ei antud talongigi. |
vaada oma talongi pealt seal on selline asi nagu vastuvõtuakt ja mingi nr selle nr järgi naad annavatgi sulle kasti tagasi (mul on näiteks akt 215059 ja talongi peal on sama nr ) loogiliselt peaks sul kleeps olemas olema
aga ma ei hakka vaidlema ka 8)
_________________ I need to find a new vagina .Any kind of new vagina
It's hard to rhyme a word like vagina .Kevin Klein? Kind of South Carolina |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.07.2005 18:42:57
|
|
|
kui ma oma esimese arvuti ordist sain, umbes 5 a tagasi, siis oli mul arvuti taga kõik õhuavad neid nr kleepse täis
olin paras dumb user kuna praktiliselt esimest korda olin omaette arvuti taga ja igast nalja sai taga tehtud
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
24.07.2005 18:43:22
|
|
|
Talongi peal on vastuvõtuakt ja nr küll, aga kleepse arvuti peal pole.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
24.07.2005 18:45:29
|
|
|
Miks peaks üldse selle kleepsu peale arvuti tagastamist peale jätma?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jolinar
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2004
|
24.07.2005 18:52:11
|
|
|
tqz kirjutas: |
Siis läks Windows tuksi tuli uuesti installeerida.
|
Sa võid kõiges muus ju Ordi -t süüdistada, aga see on küll AINULT sinu viga. (ok, natuke microsofti oma ka)
See, et sul see masin niiviisi imelikult laguneb on kahtlane, mida sa teed sellega? mängid jalgpalli?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pro7
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2004
|
25.07.2005 11:14:15
|
|
|
tqz kirjutas: |
Ordi on üks jama pood. Arvuti on mul olnud juba üle 7 kuu ja selle aja sees on temaga rohkem jamasid olnud kui mu eelmiste arvutitega kokku (eelmised polnud Ordist). Juba nädal peale ostmist läks toiteplokk läbi, DVD-seade oli algusest peale väärakas mis pooli plaate üldse ei lugenud vahetati välja. Arvutiga kaasas olnud hiir hüppas koguaeg ekraani üles vasakusse serva (selle vastu aitas mati vahetamine, kuigi vahel hüppab ta endiselt). Peale seda töötas arvuti paar nädalat, siis läks mälu vahetusse. Mälusid on kokku vahetatud 4 korda! Kui kord hiljem mälud jälle läbi läksid panid nad kohe katkised asemele. Mina viisin arvuti koju ja käima ei hakanudki. Siis hakkasid mängud kokku jooksma videokaardi driver tuli uuesti installeerida. Varsti põles toiteplokk jälle läbi. Siis vahetati 2 korda kõvaketast. Siis läks Windows tuksi tuli uuesti installeerida.
Ja see pole veel kõik. Nende teenindus jätab samuti soovida. Esimest korda arvutit parandusse viies hakati kohe rääkima, et ilmselt see garantii alla ei käi, sest nende arvuti ju ise ära ei lagune! Jutt oli kohe, et kasutaja põhjustatud vead, bla bla bla. Üldse on nende suhtumine selline, et kui sa sealt midagi osta tahad, on nad suured sõbrad, aga kui arvuti katki läheb oled ise süüdi. Tegelikult on kõik need remondid mul garantii alla käinud.
Mina ei osta Ordist enam kunagi midagi. Kord ostsin ja nemad andsid mulle puhta rämpsu hunniku. Ja vähemalt Pärnus on teenindus ka vilets. |
Tule Tallinna ordisse :p, minul siiani ainult head kogemused ainus viga on võibolla see et mu videokaart saadeti tootja juurde ning sellega on küll jõle kaua aega läinud.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
JB
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2003
|
25.07.2005 12:32:28
|
|
|
Tartu Ordis ka ainult positiivsed kogemused Aga siia ära tule, vahel siin niigi liialt pikad järjekorrad
Ja see uue kasutaja tqz jutt lõhnab küll rohkem konkurendi antireklaami järele kui kliendi pettumusena. Kui ma nüüd eksisin ja kõik ka tegelikult nii oli, siis paljudes asjades on ka kliendi enda süü olemas. Ma saan aru, et tegu on arvutit vähetundva inimesega, aga võiks ju siis enne uurida, mis juppe sisse lasta panna et jamasid vähem oleks. Kui kõige odavamad jupid võtta, mis kohe lagunema hakkavad (nagu siin mainiti DVD, mälud, toide), siis on igas firmas edaspidine peavalu enamasti garanteeritud. Windowsit ja videokaardi driverit ei hakka ka keegi tahtlikult rikkuma.
Ei taha nüüd kellegi kohta küll midagi pahasti öelda, sorry, aga kuna pettunud klient nüüd enam Ordist midagi ei osta, siis soovitaks järgmise komplekti osta K-salongist, siis saaks tõelist garantiielamust "nautida"
Edit: Selgituseks niipalju, K-salongiga pole mul mingit kana kitkuda, tean küll, et garantiimeeste probleemid tulenevad firma kehvast tootevalikust ja pikad järjekorrad sellest, et müügikohtade ja garantiihoolduste arvuline suhe on väga vale. Nii et respect Winter ja Platoon
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
25.07.2005 13:09:43
|
|
|
JB su jutt...
tsitaat: |
Ma saan aru, et tegu on arvutit vähetundva inimesega, aga võiks ju siis enne uurida, mis juppe sisse lasta panna et jamasid vähem oleks. |
...ei klapi kuna kui inimene ikka otseselt pole kursis riistavaralise poolega ei saa ükspäev kuskilt temajaoks umbkeelset seletust lugedes niipalju targemaks, et siis juba ise masin kokku panna.Sellepärast ju ostetaksegi komplekte, et kui ise ei oska kokku panna asja siis eeldatakse, et poe ja "spetsialisti" kokkulaotud kast on korralik ja töötab.Kodaniku tgz juhtum oli selline kus mõni aps oli küll enda rida aga siiski põhikamm tulenes sellest, et toide kehv komplekti jaoks millest tuleneb kah sada häda nagu omavolilistest progede kinniminemisest juppide läbipõlemiseni.Samuti see, et ega emaplaadile vist kah antud jubinad eriti ei meeldind.Lihtsalt vahest on väga üllatav sellise asja juures see kuidas garantiimehiksed nagu ei tule sellepeale, et ju siis viga muus kui üks asi muudkui otsi annab vaid a'la laovad mingit 4'dat korda uusi mälusi kasti.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
JB
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2003
|
25.07.2005 13:42:26
|
|
|
Auron, pmst sul õigus, aga kui inimene oleks enne ostmist selle toite kohta veidikenegi tausta uurinud kasvõi siin foorumis (nagu ikka enne tundmatu väärtusliku kauba ostmist tehakse), oleks jama palju vähem ja ei peaks tagantjärele targalt garantiid kiruma (sama ka K-salongi puhul).
Igatahes paistab, et Parnu Ordi garantiimehed peavad ennast tunduvalt parandama, jõudu selleks
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
25.07.2005 14:38:55
|
|
|
Auron, kuna olen müügiga päris palju kokku puutunud, siis võin julgelt öelda, et isegi kui kliendile pakutakse kvaliteetsemat asja, mis muudab voolu, siis esimene küsimus on hind, kui hinna ära ütled, siis öeldakse, et pole vaja.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
25.07.2005 15:15:10
|
|
|
tsitaat: |
isegi kui kliendile pakutakse kvaliteetsemat asja, mis muudab voolu
|
Seda siis kliendi enda poole koostatud masinaga.
Kui aga Ordi poolt koostatud masin, mille klient ostab ilma midagi muutmata, siis küsimus hoopis Ordile, miks selline jupp sisse pandud
üldse.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
25.07.2005 15:18:20
|
|
|
JB kirjutas: |
Auron, pmst sul õigus, aga kui inimene oleks enne ostmist selle toite kohta veidikenegi tausta uurinud kasvõi siin foorumis (nagu ikka enne tundmatu väärtusliku kauba ostmist tehakse), oleks jama palju vähem ja ei peaks tagantjärele targalt garantiid kiruma (sama ka K-salongi puhul).
Igatahes paistab, et Parnu Ordi garantiimehed peavad ennast tunduvalt parandama, jõudu selleks  |
Nu kui inimene ostab komplekti siis ta ei näe ju põhjust, et miks ta peaks teadma, et kuipalju +12V railil ampraazhi on vms. See on kasti kokkupanija mure.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
JB
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2003
|
25.07.2005 15:37:14
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
Kui aga Ordi poolt koostatud masin, mille klient ostab ilma midagi muutmata, siis küsimus hoopis Ordile, miks selline jupp sisse pandud
üldse. |
Eks ikka selleks, et komplekti hind tiheda konkurentsi tingimustes võimalikult madal tuleks (mis on Eestis suht levinud nähtus). Vot sellepärast ei osta mina endale kunagi koostatud komplekti 8)
Aga nüüd me laskume juba marketingi nüanssidesse...
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
25.07.2005 15:44:12
|
|
|
seni kuni valmiskomplekt toimib ja voolumuresid ei ole, siis ei tohiks kasutajal küll konkreetseid nõudmisi ega kägisemist olla.
arvutikomplekti seadmed on mõeldud ANTUD kompoti jaoks, kui sellest antud kompotile piisab, siis asi vask. Absull ei tohiks kottida, kas sama toide ka vingemate juppidega üle elab.
kui toimib, siis OK ja lisanõudmisi ei tohi olla. Kui ei, siis tuleb kisa teha.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
25.07.2005 15:50:16
|
|
|
JB, loomulikult saan aru miks teatud juppe pannakse.
Kui jupp töötab siis pole nagu mingit vahet minu jaoks. Muud jutt vaata High-Q tekstist
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
25.07.2005 15:57:04
|
|
|
minu jutt on muidugi tootepõhiste masinate suhtes. Ise pandud komplektiga on asi veel hullem, antud juhul ei peagi pood/tootja seda kooslust testima burn-ini või muu taolisega, kuna tal ei lasu sellekohast kohustust. Kohustus on kõikide juppide töö eraldi, kuid kokkuklopsitult ei pea ta garanteerima, et see kõik ideaalselt kokku sobib ja töötab, selle riski võtab kasutaja eraldi juppe tellides. See ongi valmis tootepõhise komplekti eelis, et on ette teada, et antud kooslus toimib normaalselt ja muresid ei tohiks tekkida.
Iseasi on muidugi eetikas, kui tootja TEAB, et mingi kooslus tekitab konflikte (kuigi idee järgi sobib, näiteks mõni mamma ei söö kindlat tüüpi mälu või videokaarti), siis võiks ta informeerida ostjat ja soovitada omapoolselt asendusseadet.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
AnT
HV vaatleja
liitunud: 10.04.2005
|
25.07.2005 16:16:47
|
|
|
endal on ordiga olnud vaid positiivseid kokkupuuteid. Tartus asuva ordi teeninduse kohta pole mul midagi halba öelda. Sain vahepeal ka garantii käigus ka emaplaadi ja mälud ilusti välja vahetatud. Probleemiks polnud ka see, et garantiikleepsu olin eemaldanud kohe, kui oma panni esimesel päeval kätte olin saanud. Kogu vahetus toimus päris kiiresti.
Siin oli juttu ka neist väikestest kleepsudest, mis pärast garantiiteenindust kastile kleebitakse - mul peaks neid kolm olema ning kõik on ilusti-kenasti üksteise otsa kleebitud. Lähiajal peaks nüüd juba aegunud pannu kõrvale ka uue muretsema ning vaatan vaikselt ikka Ordi poole.
|
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
26.07.2005 17:57:23
|
|
|
täna käisin värskes ORDI kaupluses Rakveres ning müüja oli väga sõbralik! ning ka kohal oli väga kvaliteetset kaupa nii freezereid mitmeid sorte kui ka suuri TT passiivjahutusi. samuti olid seintel nvsilencerid versioon 1-st 5-ni ! mina ostsin sealt TT 8cm vendi millega sai kõvasti nänni kaasa. kaubapeale slot1 radika
5+
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
27.07.2005 14:43:09
|
|
|
Muidu ikka on Ordist positiivne mulje jäänud, ent viimastel nädalatel on nad suutnud ainult negatiivset kuhjata. Eelmisel nädalal käisin Freezer 64 küsimas: "Nädala lõpus tuleb; homme tuleb lattu; homme tuleb, täna tuli lattu." Lähen see nädal küsima: "Aga veel pole tulnud." Võtsin teise esinduse ette Jõe tänaval, käisin kohal tellisin järgmiseks päevaks. Täna käisin, ent kuna sularahalimiit oli ületatud soovisin kaardiga maksta, ent, et arve seda ei kajastaks. Aga ei või olla niivõrd vastutulelik kliendile, ei jäänud muud üle kui jalutasin minema.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
27.07.2005 14:49:28
|
|
|
Overkilla kirjutas: |
Muidu ikka on Ordist positiivne mulje jäänud, ent viimastel nädalatel on nad suutnud ainult negatiivset kuhjata. Eelmisel nädalal käisin Freezer 64 küsimas: "Nädala lõpus tuleb; homme tuleb lattu; homme tuleb, täna tuli lattu." Lähen see nädal küsima: "Aga veel pole tulnud." Võtsin teise esinduse ette Jõe tänaval, käisin kohal tellisin järgmiseks päevaks. Täna käisin, ent kuna sularahalimiit oli ületatud soovisin kaardiga maksta, ent, et arve seda ei kajastaks. Aga ei või olla niivõrd vastutulelik kliendile, ei jäänud muud üle kui jalutasin minema. |
oled sa mõelnud sellepeale, et müügiprogrammid ei lase arve peale "valetada" maksetingimust?
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
veldur
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2002
|
27.07.2005 16:02:01
|
|
|
Overkilla kirjutas: |
Muidu ikka on Ordist positiivne mulje jäänud, ent viimastel nädalatel on nad suutnud ainult negatiivset kuhjata. Eelmisel nädalal käisin Freezer 64 küsimas: "Nädala lõpus tuleb; homme tuleb lattu; homme tuleb, täna tuli lattu." Lähen see nädal küsima: "Aga veel pole tulnud." Võtsin teise esinduse ette Jõe tänaval, käisin kohal tellisin järgmiseks päevaks. Täna käisin, ent kuna sularahalimiit oli ületatud soovisin kaardiga maksta, ent, et arve seda ei kajastaks. Aga ei või olla niivõrd vastutulelik kliendile, ei jäänud muud üle kui jalutasin minema. |
Ära muretse. Müüja ei saanud Sulle kuidagi vastu tulla.
VÄGA kallis majandustarkvara lihtsalt ei võimalda "nihverdamist"
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
 |
4tec
HV veteran

liitunud: 24.07.2003
|
27.07.2005 16:08:39
|
|
|
veldur kirjutas: |
Overkilla kirjutas: |
Muidu ikka on Ordist positiivne mulje jäänud, ent viimastel nädalatel on nad suutnud ainult negatiivset kuhjata. Eelmisel nädalal käisin Freezer 64 küsimas: "Nädala lõpus tuleb; homme tuleb lattu; homme tuleb, täna tuli lattu." Lähen see nädal küsima: "Aga veel pole tulnud." Võtsin teise esinduse ette Jõe tänaval, käisin kohal tellisin järgmiseks päevaks. Täna käisin, ent kuna sularahalimiit oli ületatud soovisin kaardiga maksta, ent, et arve seda ei kajastaks. Aga ei või olla niivõrd vastutulelik kliendile, ei jäänud muud üle kui jalutasin minema. |
Ära muretse. Müüja ei saanud Sulle kuidagi vastu tulla.
VÄGA kallis majandustarkvara lihtsalt ei võimalda "nihverdamist"  |
sellise nihverdamisega võib töötaja oma kohast ilma jääda - see suht sama nagu mendile pistist pakkuda
_________________ Oh, no room for 4tec, huh? Fine! I'll go build my own hinnavaatlus, with blackjack and hookers. In fact, forget the HinnaVaatlus and the blackjack. Ahh, screw the whole thing! |
|
Kommentaarid: 132 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
Alfredo
HV kasutaja
liitunud: 11.06.2004
|
27.07.2005 21:26:34
|
|
|
Jätab kaarti järgmise päevani müüjale .... ja järgmine päev läheb järgi, kui müüja on kaarditehingu sooritanud.
Selle juures 3 aga: a) see, et seal kaardil polegi üldse raha b) see, et kaarti loovutaja laseb selle varastatu pähe kinni panna c) hoopis müüja on nahhaal ja ostab kaardiga omale mingi emaplaadi näiteks.
_________________ Ka Ternobõlis tärkab taas kevad: muru läheb aina sinisemaks ja põõsastes hauguvad linnud. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
|