Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
MorRAW
Ei ole Guru

liitunud: 30.05.2002
|
|
Kommentaarid: 372 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
314 |
|
tagasi üles |
|
 |
lumm
HV vaatleja

liitunud: 08.11.2003
|
18.05.2005 14:16:18
|
|
|
MorroW kirjutas: |
lumm kirjutas: |
Kaivo kirjutas: |
Konsool töötab ju.TAB.
|
Ei tööta...mitte kusagil, mitte ühegi nupuga.  |
Mina sain konsooli tööe Ü nupuga. |
On jah..mingil veidral põhjusel Ü pandud. Kuigi peaks tab olema...
|
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
18.05.2005 14:30:14
|
|
|
Mida *****? Mul töötab ka TABiga
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
MorRAW
Ei ole Guru

liitunud: 30.05.2002
|
|
Kommentaarid: 372 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
314 |
|
tagasi üles |
|
 |
vanake
HV kasutaja

liitunud: 07.02.2005
|
18.05.2005 14:52:50
|
|
|
Buratino kirjutas: |
mul on selline teema, et kui valin missiooni ja siis vajutan deploy, ei juhtu midagi, pean nagu ise sealt üldisest listist servu vajutama, mis teema on? |
Mul sama jama, deploy nupp ei tööta.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
18.05.2005 15:42:13
|
|
|
tere
mis v2rks selle 64bitiga oli. kas see 2.4 ongi windows 64jale sobiv. voi mingi eraldi versioon selle jaoks?
z2nks
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
18.05.2005 16:42:03
|
|
|
g-nome kirjutas: |
tere
mis v2rks selle 64bitiga oli. kas see 2.4 ongi windows 64jale sobiv. voi mingi eraldi versioon selle jaoks?
z2nks |
Ei pela ise ikka on 32bit ja mõeldud 32bit windowsile!
Oli jama jah selle konsooli nupuga, panin ta TAB alla tagasi. Krt menüüd on imeliku suurusega, positsiooni valimine enne mängu on ikke vaevarikas silmade pingutamine, kuivõrd tekst on seal natuke suurem kui kirbu sitt. Kasutan 1152x864 resot (1280x960 on asi veel hullem). Samas osa teksti on liialt suur! Pagana FPS näit on ka vales nurgas ja vaevu märgatav. On's sellele mingit vasturohtu?
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
raul141
HV veteran

liitunud: 17.05.2003
|
18.05.2005 20:18:55
|
|
|
muideks semud,selline huvitav küsimus,kes kui kaua seda mängu üldse mänginud on? staazikaid siin on ja kuna uusi versioone tuleb ikka vahepeal peale sis tundub mulle ,et tahaks isegi seda pensionil olles nautida
edit: muideks mind häirib HV-s see,et antud teema kommentaare on ullult palju ,nagu antud teema ja et ajalugu sirvida , ei sa suuremaid hüppeid teha "lehekülgedel" nu siin 136 käimas. peab üsna väikeste lõikude kaupa hüppama.kellelgi mingi lahendus on? või ei oska mina seda teostada? ühesõnaga raamatus saab kasvõi selle keskelt lehe lahti teha,ma arvan foorumis võiks ka see nii olla!
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
vanake
HV kasutaja

liitunud: 07.02.2005
|
18.05.2005 20:32:53
|
|
|
Mina olen mänginud kokku umbes 1aasta (väikeste vahedega)
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
18.05.2005 20:59:56
|
|
|
People need to remember something very simple here, the Devs are not making America's Army for you, per se, they are making to the wishes that the Army demands. Now, you all should know by now that the Army is not really keen on these arcade-like gamestyles and that in it's own sanctioned game it will work more to realism than to fun in the long run. While the goal is to balance a good mix of both, there are things that must be sacraficed on both to keep it running.
The recoil, itself, has not changed in this version, the CEM level has. This is to deplict that in the Army you don't go around just randomly pointing and firing, they teach you proper movements to which you carry your weapon at the ready and to always use your ironsights/optics to hit anything at range. Another problem is that people seem to want to just lay on the fire button and s**king down magazines as if they were bottles of water, you need to fire in 3-5 shot controlled bursts, even in CQB. This keeps you with better control over the weapon's accuracy. Yes, there are times where you will come into a firefight that requires reflexes over aiming, and if it comes to this, no amount of CEM will change the fact. Damage models haven't even really been changed that much, a bit more detail to spots like the head for killshots have been only slightly adjusted from 2.3. A lot of this stuff only appears changed because of other adjustments that were made, in many ways, look at it as a placebo effect.
As for the distance for grenades, I'm sure this will be tweaked as time goes on, but it's damn sure impossible for a soldier to throw an M67 the distances you used to, and especially with any accuracy like you could. These people who continually bring up examples of shotputting or throwing javelins at school are not the same...yes, these items are similar in weight and what-not, but you are also not decked out in battle gear carrying weapons and ammunition...unless of course you go to school in some really dangerous places. Yes, the grenades currently go a bit too short, but this may only be increased by about 5 or so feet, so right now it's not a big deal. It is still very easy for people to use grenades effectively, these aren't supposed to be pocket nukes to which you can throw a half map away and get 5 kills with them. They're 14oz balls of metal and explosive that aren't very comfortable to hold, let alone throw.
The UI, which we all do agree on, needs a lot of work, and I can almost guarantee you that it's not done. Considering the amount of real estate the Devs had to work with in UE 2.5, and the sheer amount of options the Devs want to implement, some things had to be left in and given filler stuff...like voice recognition, it's not currently enabled, but you can still play with the checkbox if you like. Give it time so the Devs can get most of the functionality of the UI done before passing too much judgement, hell, this UI is still 10x better than the original Recon one.
The Lag most of you are experiencing happens each and every time a patch/build are released, the game brings back everyone because it's a new thing, everyone decides to play and it causes a lot of stress on every server...it usually takes about a week and a half for this to level back out, so give that time.
Hacking, it's never going away despite anyone's best efforts, going to have to get used to the idiots who want to do nothing but ruin other people's game time. However, there are a lot of behind-the-scenes things that are going on that are combating cheaters, a lot of which cannot be discussed with the public because it would only hinder anti-cheating measures on a whole. But I can assure you that the Devs aren't ignoring anything, nor is PB. I'm sure there are currently some that work because AA uses the UE 2.5 engine right now, but it's not because the Devs left any holes open, it's because cheaters have had a crack at this engine for a lot longer than the Devs. PB is probably already on the ball with these. I wouldn't put too much faith into what a lot of these cheaters say about using their great 'tools', as most of them barely hold the ability to type in conherient and complete sentences.
As I have said through-out this thread, the Devs are always open to hearing criticism, but stop with the "OMG IT s**kS I'M LEAVING" types of comments, as this does nothing to help anyone and only shows that you want some form of attention. Please don't blame the Betas for any bugs that might be in the game, as stated several times from the Developers, it is not our fault, we are not the ones that choose which and when bugs get fixed, we are there to report them and make the Devs aware of them and what it needs to find them. The Devs hate having bugs in there as much as you or I do, however remember, for each bug that you feel is a major one, I will guarantee you that there were at least 5 that were worse that you will not see.
Another problem I see are people who are getting more and more critical errors, this can be a multitude of things, one major thing is when you went to install 2.4 you didn't uninstall 2.3 completely. Many people don't know that the best way to do this is first use Add/Remove Programs and then delete the AA Directory. Most just go to the directory and delete it manually, this however leaves registry keys which drive havok with the installers and can cause certain files to not install correctly, or even at all. This is why a lot of people find that after installing 2.4 they still have the game saying it's 2.3.
I'm hoping this kinda gives more insight to the complaints here, we all have high expectations in life on many things, but you also have to remember to keep them realistic. The Devs aren't going to just sit back and watch everyone scurry about with totally broken things like the UI.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
raul141
HV veteran

liitunud: 17.05.2003
|
18.05.2005 21:16:56
|
|
|
Kaivo, minu jaoks aafrika uue hõimu keel
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
18.05.2005 21:41:44
|
|
|
raul141, pane oma profiilist nii, et näeksid ühel lehel korraga 100-t posti
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
raul141
HV veteran

liitunud: 17.05.2003
|
18.05.2005 21:51:02
|
|
|
gemini, kuule sa päästsid mu elu ,ei saanud sellest va kirjade arvu tähendusest aru,enda viga
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
18.05.2005 22:18:10
|
|
|
Tegelt on Dev meeskonna eesmärk vastane 3..5 lasuga mahaniita üsna korda läinud. Kui ping on väike, siis 85% juhtudest jääb võtjaks see kes vastast esimesena näeb ja/või kes on koos kambaga vastasele säru tegemas. Ka selle imeliku lag'i suhtes on neil õigus, nimelt mäng nõksutab üsna tihti, kuigi FPS on ilusti 70..80 juures. Ilmselt on tegu mingi "varjatud lag'iga"!? Ahjaa kuskilt foorumist jäi silma, et A64 omanikud ei tohiks Vsync kasutada, kuna põhjustab hakkimist (tõsi ta on, kui Vsync on peal muutub "vahele jätmine" üsna häirivaks juba).
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
lumm
HV vaatleja

liitunud: 08.11.2003
|
18.05.2005 23:17:25
|
|
|
Ja - jah 3-5 lasuga maha ... ümbruskonda jälgime pidevalt monoklist... Igalpool, iga päev, valitseb igavene udu, läbi mille eriti kaugele ei näe. 100 meetrit läbime me mõne sekundiga , ilma, et me isegi hingeldaks. Kiiver on papist. Hoone, mille vallutamiseks läheb vaja vähemalt kompani suurust üksust, vallutame paari ramboga. Teroristid on enamasti targemad ja osavamad sõjamehed, kui sa ise. Sa võid vabalt joosta kuulipilduja tuleall...isegi kui ta on sust kahe meetri kaugusel. AR vs M16 ... M16 winns. Kuul peas on kõigest lihahaav. Reaalsus.... Tegelikult meenus mulle pensionär Maie, kes kasutab "kosmodiski"...aga noh...
|
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
18.05.2005 23:50:20
|
|
|
seda, et AR 2 meetri kaugusel on, siis see ongi see, et vastane huppab ja põikleb ja tänu pingile ei jõua iga kuul kerre , tjah, kuid vahel lihtsalt sihitakse, sinna kus vastane näeb teist, ja nõnda ta laseb tegelt koguaeg mööda isegi kui vaenlane teeb ringe ümber AR mehe.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
vilkuur
HV kasutaja

liitunud: 20.02.2004

|
19.05.2005 00:24:33
|
|
|
No mida mina siis 2.4 kohta ütlen, on ja ei ole ka . See, et recoil on suurem , normaalne. Relv ei peagi kuskil "kännu otsas" olema ja see on kompenseeritud sellega siis, et saad vastase vähema arvu laskudega maha. Menüüd on .
Ja see laagi värk on vääga imelik ja häirib . Kes oma elus päris granaati on visanud, leiab kindlasti, et 2.4 variant on väheke tõelisem, pole ju loomulik, et viskad sihukese asja poolde mappi . Uutest mappidest vist jah see Courtyard etem, aga PCR ka huvitav.
_________________ The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
19.05.2005 08:04:28
|
|
|
Recoili pole muudetud, muudetud on cem levelit.
http://www.gamespot.com/pc/action/americasarmystrykerovermatch/screens.html?page=8
--
Nice to see some stuff from E3 has already made it to the website. Here are some things to help put it in context:
1) There is only 1 player active in the E3 demo (all the others are AI)
2) Overmatch levels are way, way bigger than current levels to account for vehicle and coop game play (the E3 show is only using about 1/5 of that level at most). It's not all desert...
3) The vehicles have detailed damage models (each vehicle has many states of damage and performance based on damage).
4) No pics of a Javelin taking out a tank? Hitting a tank with an AT-4 at 300+ is actually pretty hard, especially when you're being hosed down by machine gun fire Smile
5) The distance of engagements are pretty long... it's hard to hit the enemy with your rifle at the ranges that a lot of the fighting takes place. This means that heavy weapons are very important and the team needs to think about how they employ them.
6) The follow-on Overmatch release will include the Stryker (and more enemy vehicles). The initial Overmatch release will focus on the SF GMV (ground mobility vehicle).
7) Enemy heavy weapons are very nasty. Imagine half the weapons shooting at you being instantly lethal to a human body.
Thanks,
James Cowgill (nxain)
Lead Game Designer, AAGA
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
19.05.2005 08:40:54
|
|
|
Soovitan kõigil need screenid ära vaadata AA saavutab hoopis uue taseme. Muide, kas seda ver 2.5-t on oodata alles poole aasta pärast? Pole nagu mingeid kuupäevi märganud
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
19.05.2005 10:49:49
|
|
|
kurat, seda overmatchi tasub oodata. Siis tuleb alles tõeline sõda suurtel kaartidel ja väljadel. Nagu battlefieldis juba, kuid reaalsemalt
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
KareL27
HV vaatleja
liitunud: 19.05.2005
|
19.05.2005 15:38:51
|
|
|
Kas keegi oskaks soovitada mõnda Eesti klanni kes mu sisse võtaks?
Kasutaja: -z0a-
Honor:15
Fragrate:0.81 (-19%)
ja kõik treeningud on tehtud
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
DexXxter
HV kasutaja

liitunud: 23.11.2003
|
19.05.2005 16:41:44
|
|
|
HV klann?
ja minu arust see 2.4 on jama, tuleks juba paranduspatch, kiri on liiga suur jne.
kuidas ma breach'in? nupuks peaks 6 olema aga ei tee midagi use nupp ka ei tööta seal.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
19.05.2005 17:01:43
|
|
|
lumm kirjutas: |
Ja - jah 3-5 lasuga maha ... ümbruskonda jälgime pidevalt monoklist... Igalpool, iga päev, valitseb igavene udu, läbi mille eriti kaugele ei näe. 100 meetrit läbime me mõne sekundiga , ilma, et me isegi hingeldaks. Kiiver on papist. Hoone, mille vallutamiseks läheb vaja vähemalt kompani suurust üksust, vallutame paari ramboga. Teroristid on enamasti targemad ja osavamad sõjamehed, kui sa ise. Sa võid vabalt joosta kuulipilduja tuleall...isegi kui ta on sust kahe meetri kaugusel. AR vs M16 ... M16 winns. Kuul peas on kõigest lihahaav. Reaalsus.... Tegelikult meenus mulle pensionär Maie, kes kasutab "kosmodiski"...aga noh... |
Ilma vahetumine polegi AA eesmärk! Sa mängid ühte ja seda sama kaarti/situatsiooni läbi. Kuna sess kestab 10 min (mitte nagu üliõpilastel - paar kuud) siis selle aja jooksul jõuab ehk tihane paar säutsu teha ja see on ka kõik.
100 meetrit mõne sekundiga? Pole küll ühtegi pikkusühikut millega läbitud distantsi võrrelda, kuid pigem pakun et joostes on see aeg vast 20..30 sek kandis (nii nagu peab).
See et rambod veel eksisteerivad on ilmselt tänu sellele, et mängus pole nii palju reaalsuse tunnet (peaasjalikult hirm), kuid pean ütlema, see rambotamine on väiksem kui enne ... näiteks peale 4 kuud pausi kukkusid mehed Sandstormis nagu muru (vastupidi ka), varem võttis kõvasti aega et sisse elada (vana rasv ehk!?). Väga tähtis on hoida sihikut mehe peal ja eelistatult pea kõrgusel. Muidugi see, et vaja läheb 2..4 kuuli tabamust rinda et mees kukuks on veel natuke palju ... ja käte ning jalgade tabamus võiks mehe lonkama panna või muudaks relvast laskmise väga raskeks ... (midagi praegu on, aga võiks asi karmim olla).
Jah see on tõsi, üks keskmine terrorist ei lase nii hästi, aga siin on raske midagi muuta. Ole lihtsalt parem.
Ma olen täiesti kindel, et mehe liikumise ja kuuli lendamise kiirust on arvestatud. Sama efekt tekiks ka reaalses elus, kuid reaalselt võtab ka pisike haav inimese maha ... (kui vastane kargab nagu jänes, siis sina hoia sihik paigal)
Iga pähe lask on 100% letaalne, olenemata relvast.
Mis on asja iva? Iva selles, et asi on paremaks läinud ning telkimine & flash & granaadid jms. tõusevad nr. 1 jookse-kõmmuta kõrval. See loeb.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
19.05.2005 17:49:28
|
|
|
Mõtlesin, et hakkan ka siis mängima. Lasin mängu peale, kohe teen accounti. Aga küsiks, et kas HV klanniga liitumiseks peavad mingid eelised ka olema ja kas sinna igasugu suvalisi vante võetakse? Ja mul @gmail.com meiliaadress. Sellega vist ei saa? Ei hakka uut ka tegema..
Ja kus tavaliselt mängitakse? Igasugu muud näpunäited ka oodatud. Tänan!
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
KareL27
HV vaatleja
liitunud: 19.05.2005
|
19.05.2005 20:37:02
|
|
|
trackerist vaatasin, et HV klanne ei võta vist uusi liikmeid. aga kui saab liituda siis liituks ka HV clannigaa
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|