Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
IffikaS
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2003
|
13.05.2005 14:45:48
|
|
|
gemini kirjutas: |
Hahaa... kohe-kohe peaks 2.4 väljas olema  |
kust info pärineb
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
13.05.2005 16:51:34
|
|
|
vilkuur kirjutas: |
Jälle see vana hea snaipri teema .
Tänapäeval on päriselus asi suht mugavaks ju tehtud, snaipril on sihtur(tulesuunaja või kuda keegi nimetab) kaasas, kes parameetrid ette annab, kaugused jms. Snaiper siis ise arvestab. Optikal tehtavate paranduste kohta nii, et parandust tehakse alati vea poole. Lihtsamalt öeldes, kui sihid keskele ja lasud lähevad paremale, siis keerad seda + või . või mis iganes sul seal optikas pole, kah paremale. Sama kehtib ka üles ja alla puhul. |
Täpselt, see et AA's näed venda, võtad ta risti vahele sihikule ja vajutad MOUSE1 nuppu, ei tähenda et ta ka tegelikus elus oleks tabamuse saanud. 200 m ja edasi on suure tuulega snaiprile paras peamurdmine + veel ettesihtimine kui "märklaud" liigub. See et mängus ettesihtimine on suhteliselt lihtne ära õppida (sõltub paraku ping'ist) on ikka tänu sellele, et mängus pole tuult ehk seda juhuslikkuse komponenti, mis asja keerulisemaks (tõepärasemaks) muudaks. Ehk tulevikus kui mängu füüsika paremaks läheb võib ka tuul mängu tulla, aga senimaani nautige vaakumis snaiperdamist
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
vanake
HV kasutaja

liitunud: 07.02.2005
|
13.05.2005 17:54:48
|
|
|
No mis nali on? Iga kord kui servusse (offical)sisenen viskab ette mingi kirja, et tahan uuendada punkbusterit. Uuendab seda siis u 1 min ja siis paneb arvuti pange. Proovisin ka käsitsi uuendada ja ütleb, et on kõik korras aga mäng paneb ikka pange (ilma punkbusterita servudes saan ainult mängida). Ehk mis siis toimub? Pool aastat tagasi vana arvutiga sellist muret kül polnud.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
13.05.2005 18:18:25
|
|
|
IffikaS kirjutas: |
gemini kirjutas: |
Hahaa... kohe-kohe peaks 2.4 väljas olema  |
kust info pärineb  |
Naised saunas rääkisid
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
13.05.2005 18:26:32
|
|
|
Hello!
After the trouble of the last days now a good news:
The AAO BetaServers and some official Servers are already running on v2.4.0 now! That should mean that the patch is done and I am pretty sure it will get released very soon. Maybe not today, but very soon! The DEVs already told us that we will get only a new full version and not a patch. This game got an new engine and every file was touched and the patch would have nearly the same size like the full version. So be prepared for a big file download! |
Eks näis, mis sellest mootori uuendusest välja kukub
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
IffikaS
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2003
|
13.05.2005 18:42:11
|
|
|
gemini kirjutas: |
Eks näis, mis sellest mootori uuendusest välja kukub  |
Loodame parimat, kardan et asi on siiski väga kalane, kuid eks elu näitab
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
vilkuur
HV kasutaja

liitunud: 20.02.2004
|
13.05.2005 21:48:37
|
|
|
Ühtlasi olge valmis suuremaks tirimiseks , sest kui 2.4 välja tuleb, tuleb tõmmata "full" mitte miski väike pätsh
_________________ The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
13.05.2005 22:01:52
|
|
|
äh, mis kalane, see on nuud siis unreal engine 2.5 ju. mis ta ikka siin kalane on, aga eks seda ole näha jah. Hmm, kuigi midagi väg erilist veel ikka ei tule :S... Alles overmatchis tulevad uued treeningud ja siis parast seda alles stryker ehk siis soidukitega , sa rsk...
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
13.05.2005 23:49:34
|
|
|
vanake kirjutas: |
No mis nali on? Iga kord kui servusse (offical)sisenen viskab ette mingi kirja, et tahan uuendada punkbusterit. Uuendab seda siis u 1 min ja siis paneb arvuti pange. Proovisin ka käsitsi uuendada ja ütleb, et on kõik korras aga mäng paneb ikka pange (ilma punkbusterita servudes saan ainult mängida). Ehk mis siis toimub? Pool aastat tagasi vana arvutiga sellist muret kül polnud. |
Athlon64, NFS4 ja Punkbuster defaultis kokku ei sobi.. kui emme kasutab NFS4 chipseti sii sul ilmselt vaja süsteem patchida..
käi sellega üle http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp_6.39
NFS3 chipi kohta ei oska lahendust pakkuda..
ahjaa..vähemalt XP SP1 peab ka olemas olema..
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
vanake
HV kasutaja

liitunud: 07.02.2005
|
14.05.2005 17:59:49
|
|
|
Töötab, tänan abi eest
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
15.05.2005 03:32:46
|
|
|
vanake kirjutas: |
Töötab, tänan abi eest  |
np.. tglt selle näpunäite võiks panna kuhugi KKK-sse.. sest crash, freeze vms tekib iga punkbusteri mänguga, kui prose A64 ja emme NFS4.. ja A64 laiemal levikul siinmail võib asi minna üsna aktuaalseks..
g-nome kirjutas: |
nendel hummerite kuulipritsidel on tappev tuli 1km (pole päris kindel, lugesin mingit revjuud kolmejalaga FNi kohta...nägi suht sarnane välja )
hehe. stagna-rambo
 |
Hummeri kuulipritsid peaksid olema mark M1 cal.50 (12,4mm), mitte FN
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Troll
HV Guru

liitunud: 01.06.2002
|
15.05.2005 07:35:13
|
|
|
aht0 kirjutas: |
vanake kirjutas: |
Töötab, tänan abi eest  |
np.. tglt selle näpunäite võiks panna kuhugi KKK-sse.. sest crash, freeze vms tekib iga punkbusteri mänguga, kui prose A64 ja emme NFS4.. ja A64 laiemal levikul siinmail võib asi minna üsna aktuaalseks..
|
Huvitav, proovisin nii nädal tagasi just sellise kooslusega mängida ja polnud mingeid probleeme!
_________________ TÜMPA, TÜMPA...EEST ÄRA, TROLL TULEB!!! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
15.05.2005 19:14:31
|
|
|
Kopeeritud aotrackerist, kust vennad olid ametliku release note filefront'ist pännanud:
What's New
New Multiplayer Missions
Included in this version of America's Army are four new
Special Forces multiplayer missions. Two of these new
missions contain both the Special Forces playable Soldier
class, as well as the Indigenous Forces playable class.
The other two new missions are 'SF Exclusive'containing
only the Special Forces playable Soldier class.
- SF Courtyard:
(SF & IF)
A daytime rural village mission where players must
question informants to find the location of a laptop
computer containing information about terrorist
operatives. Once secured, the Assault team must then
reach the extraction point with this laptop. The other
team is on Defense trying to prevent the other team from
securing and extracting with the laptop. This mission's
spawn points, NPC objectives, laptop objective, and
extraction points - are all randomly selected each round.
This mission includes the following new v2.4 features:
Random Spawn Points, Random Objectives, Inventory
Objectives, and Door Breachers.
- SF PCR (Precious Cargo Recovery):
(SF & IF)
A night urban mission where both teams must race to
retrieve a briefcase containing sensitive information
about terrorist operatives. Each team
must locate and
secure this one briefcase and then carry it to their
extraction point successfully. The team that successfully
extracts with the briefcase in-hand wins! This mission's
spawn points, briefcase objective, and extraction points
(1 per team) - are all randomly selected each round. This
mission includes the following new v2.4 features: Random
Spawn Points, Random Objectives, Inventory Objectives,
and Bunker Defeating Munitions (BDM).
- SF Blizzard:
(SF Exclusive)
A night mission set in a snowy Alpine forest environment
where soldiers must gain entry and assault a remote enemy
compound. This map has 2 different objective scenarios
which are randomly selected each round. In one scenario
the soldiers must either destroy or protect the electrical
power station. The alternate scenario requires the
soldiers to either deactivate or protect the radio
communications equipment. This mission includes the
following new v2.4 features: Random Spawn Points,
Random Objectives, Door Breachers, and Bunker
Defeating Munitions (BDM).
- SF WaterTreatment:
(SF Exclusive)
A night urban mission where players must either protect or
secure containers of radiological material stored in
various locations within an urban complex. The Assaulting
team must gain entry to the building, locate and secure
the radioactive material container, and then reach the
extraction point successfully with this container. The
Defending team must protect and prevent extraction of this
sensitive container. This mission includes the following
new v2.4 features: Random Spawn Points, Random
Objectives, and Inventory Objectives.
New Weapons
- M141 Bunker Defeat Munitions (BDM):
The M141 BDM, or Bunker Defeat Munitions, is a shoulder-
fired rocket designed to defeat fortified positions,
bunkers, and light armor. The BDM is given to the 18C SF
MOS Soldier (Engineering Sgt.) but can be used by any
member of the SF A-Team (ODA). The BDM can be used
anywhere, but will have specific targets designed as
objectives or obstacles. These specific targets will be
identified by a HUD message that will appear when the
player's crosshair moves over the object. The BDM in our
new v2.4 missions can be an advantageous tool to use in
order to tactically and efficiently gain entry into the
enemy's compound.
- AGP-DB14 Door Breacher:
The Door Breacher is an explosive device designed to make
entry on locked or un-operable doors. Another
MOS-specific weapon, the DB will be issued only to the
18C SF MOS Soldier (Engineering Sgt.). The Door Breacher
will be usable on designated locked doors in the new
missions. The player will be able to identify valid
targets by a 'Breachable' message that will appear on
the player's HUD. The Door Breaching in our new v2.4
missions can be an advantageous tool to use in order
to tactically and efficiently gain entry into enemy
restricted areas.
New Features
- Updated Game Engine:
The entire America's Army game is now running on an
updated version of the Unreal Engine - Unreal Engine 2.5.
This updated engine code base provides several
enhancements to the game engine in several areas,
including efficiency (optimizations), security,
stability, bug fixes, new gameplay feature
infrastructure, etc.
- Updated User Interface:
As part of the new engine code base update, many new
user interface specific enhancements were implemented.
The v2.4 User Interface has been overhauled 'under the
hood' to take advantage of these new engine optimizations
and functionality. The game's new UI will look very
similar, however it will run much more efficiently and
utilize some of the new features of the new engine.
- Random Player Starts:
In v2.4 players will start randomly between
predetermined locations on the new levels. This allows
for a more dynamic and realistic game experience,
increasing replayability and helping to limit the
predictability of enemy placement and routes. Random
Player Starts will also enhance the current game by
putting more emphasis on strategy rather than the
memorization of map geometry. It will also reduce the
negative impact of exploits such as grenade spamming.
- Random Objective Locations:
In v2.4 the location of objectives will change for
each round, and can move around between any number of
possible positions. With the addition of random
objectives, the locations change from one round to the
next, forcing the need for both Assault and Defense
teams to search for the objective. This new feature
promotes replayablilty, and helps to enhance strategy
over predictability in game play.
- Inventory Objective Type:
v2.4 features an all new objective type in which
objectives can be transportable in maps (via a player's
inventory), requiring their delivery to specified
locations. These 'inventory objectives' can be picked up,
dropped (upon death), and passed on to other teammates.
Inventory objectives provide a new style of objective-
based game play by adding another dimension to objective
completion. These objectives must be picked up and taken
to a specific location in order to be considered complete.
If a player dies while carrying one of these objectives,
it drops, and must be retrieved by another teammate to
continue the mission. Inventory Objectives can be passed
on to teammates by using the action key on a teammate
(just like healing a teammate). These objective types also
take advantage of random objectives, by moving the drop
point/pickup point of the inventory objective to different
locations from one round to another.
- NPC Conversation Objective Type:
This feature allows a qualified player to help their team
by speaking with the NPC (Non-Playable Characters) placed
randomly around the level to gain intelligence about the
whereabouts of the mission's main objectives. Talking with
the NPC's will help the team locate the randomly placed
objectives in the level. Once a qualified player speaks to
an NPC in the level, the mission's main objective location
will show up on their team's HUD compass as normal.
- Special Forces A-Team Videos:
Included with this release of America's Army are all new
Special Forces informational videos. These 7 videos
describe each SF MOS (Military Occupational Specialty) in
detail as well as show some exclusive footage of the
Special Forces A-Team members in action. There is one
video for each member in the standard Special Forces ODA
(Operational Detachment Alpha - or 'A-Team'). These 7 SF
MOS team members are as follows:
18A - Detachment Commander
18B - Weapons Sergeant
18C - Engineering Sergeant
18D - Medical Sergeant
18E - Communications Sergeant
18F - Intel Sergeant
18Z - Team Sergeant
These videos are included in the v2.4.0 Full Install and
can be accessed using the desktop shortcut created or by
navigating to the 'America's ArmySystemVideos' directory
and double clicking the 'SF_A-Team_Videos.exe' file.
=========================================================================Wh
at's fixed
=========================================================================
This v2.4 release of America's Army contains a substantial
number of other miscellaneous enhancements.
Included in these are enhancements to the following areas:
security, authentication, optimization, and much more.
v2.4 also contains a whole host of exploit fixes, bug fixes,
and other miscellaneous fixes.
|
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
15.05.2005 20:03:41
|
|
|
tsitaat: |
The entire America's Army game is now running on an
updated version of the Unreal Engine - Unreal Engine 2.5. |
Kahtlane värk. 2.5 pole siiski päris UE3. Miskipärast Unreal engine'i kodukat ka lahti ei võta seega ei saa vaadata mida see täpselt tähendab.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
15.05.2005 20:06:10
|
|
|
MIks ta kahtlane on ?
Arvatavasti avatakse kraanid täna kell 22.00 paiku.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
15.05.2005 20:09:38
|
|
|
Võibolla ajan ma siin kaks asja segamini. Ma arvasin et tegu on AA 2 changelog'iga kuid tundub et siiski lihtsalt praeguse versiooni uuendus
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
.leraak
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2003
|
15.05.2005 20:13:39
|
|
|
Kaivo, kas see on kidel informatsioon või saunas naised rääkisid?
Ai kurja, homme on ju keemia töö... :/
_________________ Parim enne: 07.06.2006 |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
15.05.2005 20:27:02
|
|
|
Praegune AA jookseb mootoril Unreal Engine 2, kuid see siis tuleb Unreal Engine 2.5 (Pariah on ka 2.5-el ju? ja paljud muud mangud) ning Unreal Engine 3-ega tööd alustatakse mõne kuu pärast. @HO HO , sellest oli ju eespool juttu.
anyway, kas uusi treeningmissioone ei tulegi , aint treeningvideod?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
16.05.2005 11:18:47
|
|
|
Found this on Xtreme Eagles website they are in the AAO Downloads section.
Quote:
I am proud to announce that we will be hosting the newest edition of AMERICAS ARMY SPECIAL FORCES (Q-Course) v 2.4. This new release is going to be made public at 1200 PST on Monday, May 16, 2005.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
16.05.2005 14:52:51
|
|
|
Tjah, see on ikka kll ull lugu: trackeri looja minek
Lugesin kõik selle teksti läbi ja lühidalt öeldes, vend algatas selle netiühiskonna(AAtracker community) ja tegi aastaid tasuta tööd ja reklaami[kuid reklaamide põhjal oli see ka tema sissetuleku allikas] ning pole kordagi saanud tegijate poolt voi AA ametlike poolt toetust. Nüüd võtavad AA ametlikud tegijad "trackeri" idee üle ja bye bye AAtracker community. - see oli väga lühidalt , soovitan soojalt kõik läbi lugeda tollelt lingilt, kel vähegi huvi on ühe inimese unistuse vastu, mida ta tahtis teha ja mis plaanid olid...
Natu oli ka abi pakkuvat feedbacki kasutajate poolt, kes tahtsid aidata öeldes, et kui on vaja kedagi asemele juhtivale kohale, siis kõik ressursid ja muu on olemas ning ka oli neid, kes ütlesid, et jätavad AA mängimise maha, pärast selle suurepärase netiühiskonna looja lahkumist ja nõnda edasi... lugege
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Swarza
HV vaatleja
liitunud: 30.12.2004
|
16.05.2005 20:12:50
|
|
|
trackeris on juba uued mäpid ka kirjas
kell võiks kiiremini tiksuda
_________________ S.W.A.R.Z.A |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
16.05.2005 20:18:26
|
|
|
Keegi neid leaked 2.4 linke oskab anda?
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
16.05.2005 20:22:45
|
|
|
Ma panen täna öösel torru uppima pela.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
vaits (est
HV vaatleja
liitunud: 27.02.2004
|
16.05.2005 20:56:42
|
|
|
kust saab siis ruttu 2,4 tirida vennd räägivad et on juba olemas
|
|
tagasi üles |
|
 |
fgth
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.08.2004
|
16.05.2005 21:27:48
|
|
|
Endal torrent olemas , tirib, kuid aeglaselt : www.klaus.pri.ee/dl/AmericasArmy240_Download-1.exe.torrent (torrent sellepärast kuna muidu jookseks servud kokku , aga torrent ei jookse kuidagi kokku , kõik saavad mängu kätte ja on rahul).
viimati muutis fgth 16.05.2005 22:10:55, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
|