Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Desmond5
HV kasutaja
liitunud: 14.09.2002
|
13.04.2005 13:29:29
Millal tuleb Dual Athlon 64 ? |
|
|
Millal Dual Athlon 64 masstootmisesse ja Eestisse jõuab ? Ei leia nagu kusagilt selle kohta infot ...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
13.04.2005 13:50:47
|
|
|
ma arvan et päris kindel info selle eestisse jõudmise kohta puudubki. aga samas julgen loota et selle aasta jooksul ikka
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
13.04.2005 13:51:58
|
|
|
suve alguses
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
13.04.2005 15:05:10
|
|
|
K'st võid neid leida ehk sügisel, siis kui kartulivõtt on täies hoos
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
13.04.2005 15:30:02
|
|
|
opetronid on nii kallid ja ega nad mängudes vist selle raha eest ei hiilga ka
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
13.04.2005 15:56:06
|
|
|
riivo21 kirjutas: |
opetronid on nii kallid ja ega nad mängudes vist selle raha eest ei hiilga ka |
kui vaadata et kõigepealt tulevad 4 ja 8-way opetronid ning veel dualcore, siis ilmselt peab juba nende ostmiseks
koolipoiss midagi enamat ebaysse myyki panema kui neeru
aga nagu oled juba inteli dualcore teste vaadates järeldanud - siis mängudes on dualcore kasutegur null.
kui just samal ajal ei capture tv kaardist, kodeeri videot ega ei tee viiruseskänni
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
13.04.2005 16:05:32
|
|
|
aga kui mängude tegijad natuke vaeva näeksid ja oma mänge dualcorele optimeeriksid? praegu ei tundu neil selleks eriti mõtet olevat kuna dualcore prosesi on mängijate käes vähe liikvel
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
13.04.2005 18:42:46
|
|
|
riivo21 kirjutas: |
aga kui mängude tegijad natuke vaeva näeksid ja oma mänge dualcorele optimeeriksid? praegu ei tundu neil selleks eriti mõtet olevat kuna dualcore prosesi on mängijate käes vähe liikvel |
ega see kerge pole.. u3 engine pidi olema mingil määral multithreaded ja stalker ka..
aga see pole vabandus, et dualcore prosesi vähe on, multiprosesysteemid on meie seas kaua olnud.
ja HT ka suht kaua eksisteerinud..
lihtsalt asja suht raske teha, võta anandtech ette, seal jutt sellest
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
alec
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2003
|
14.04.2005 00:58:11
|
|
|
overcloskers.ru ütleb, et DC Opteron aprillis ja DC Athlon64 juunis.
Unreal meestel on kõige tõenäolisem oodata DC optimisatsiooni, seal tavaliselt progressiivne mõte
Pisut offtopis: kui multiprotsessor arvutis nt WinXP panna mingi ülesande realtime priorty, kas see võtab ainult ühe protsessori enda kasutusse?
_________________ You win again, gravity!
C-4 can make a dull day fun
there are very few problems that can't be remedied with the proper application of explosives |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Denke
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2002
|
14.04.2005 05:13:01
|
|
|
Leian et DC ikka vajalik, mis siis et mängudes midagi ei anna. Ajab ikka närvi küll kui kopeerid midagi või teed viiruseskänni ja pead ootama , passima nii kaua , kuna see võtab arvuti ikka parajalt kooma. Mugavus üle kõige.
_________________ a.k.a Ummikummi |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
14.04.2005 06:52:04
|
|
|
tsitaat: |
Mugavus üle kõige. |
minu moto: hind üle kõige
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
14.04.2005 09:26:22
|
|
|
alec kirjutas: |
Pisut offtopis: kui multiprotsessor arvutis nt WinXP panna mingi ülesande realtime priorty, kas see võtab ainult ühe protsessori enda kasutusse? |
ainult siis kui ta on yhe threadiga. muudel juhtudel võtab ta terve masina enda alla.
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
alec
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2003
|
14.04.2005 12:17:28
|
|
|
no kõik DC testijad just kurdavad, et enamus bench programme ja mänge on ühe threadiga
Minu mõte oli, kas realtime tõmbab umbe protsessori või hoopis WINXP task switch misiganesasja. Äkki see ei lase muudele programmidele teist protsessorit kasutada ka. Igal juhul annaks realtime olulise tulemuste paranemise.
_________________ You win again, gravity!
C-4 can make a dull day fun
there are very few problems that can't be remedied with the proper application of explosives |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
|