Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
08.11.2004 15:45:55
|
|
|
lasin jooksma ning mingi 3 faili ei saanud ära tõmmata! ei tea kas hakkab tööle praegu pole aega proovida ka!
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
10.11.2004 00:26:40
|
|
|
Oi fakk, klge , kas te seda AA- kodulehte ka vahel uurite, sry, kui see link juba varem labi kainud, arvatavasti on ka, kuid see lihtsalt nii hea uudis(mulle vahemalt), et töötatakse ikka liikuvate objektide kallal ka siis! nimelt siis sõjaväe sõidukite kallal !
America's Army Stryker Video
http://www.americasarmy.com/gallery/videos.php
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
.leraak
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2003
|
10.11.2004 11:39:39
|
|
|
Ummm...
See on minu arust liiga vana uudis juba...
_________________ Parim enne: 07.06.2006 |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
10.11.2004 11:57:18
|
|
|
Tema jaoks mitte.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
10.11.2004 19:58:41
|
|
|
Paistab, et keegi oli mu AA parooli välja nuhkinud ja viskas dublicate login pildi ette (nii rahvas rääkis). Kähku muutsin parooli login.americasarmy.com ära, kuhu pahalane polnud veel jõudnud sigatsema minna.
Muidu pelasin ametlikes servudes, aga korraks enne EU 41 sukeldumist (täna), olin mingis hong-kong servus (see kus Vilkur möllab). Ilmselt seal see parooli varastamine siis toimus.
Samas oli ka imelik värk ametlikus EU serveris, kus korraga "keegi" lõi minema terve East meeskonna (ca. 10 mängijat). Ka sealt võis see parool olla varastatud .. krt seda teab.
Igatahes - napikas ...
viimati muutis Le Inc 10.11.2004 20:36:04, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
10.11.2004 20:34:40
|
|
|
huvitav, ma olen ka seal pelanud ja vilx pelab kogu aeg seal.. ja meil pole küll neid probleeme esinenud
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Troll
HV Guru

liitunud: 01.06.2002
|
10.11.2004 21:29:10
|
|
|
Gemini kirjutas: |
huvitav, ma olen ka seal pelanud ja vilx pelab kogu aeg seal.. ja meil pole küll neid probleeme esinenud |
Vaevalt see probleem serveriga seotud oli, tõenäoliselt oli seal mõni neist "superhäkkeritest" sees, kes selle parooli pihta pani.
_________________ TÜMPA, TÜMPA...EEST ÄRA, TROLL TULEB!!! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
vilkuur
HV kasutaja

liitunud: 20.02.2004
|
11.11.2004 00:15:57
|
|
|
See asia hong- kong X team servu on kõige etem Hospidali servu ja miskeid jamasid pole seal ennemalt täheldanud , olen vast mõnisada tundi seal mänginud , tol hetkel olin ju ka mina seal ja enamuses olid serveri peremehed kah kohal( =X= team), ning ka muu rahvas ennem nähtud. Ju se jama sul seal 41-s ikka juhtus . Selle X serveriga on siuke pull, et ka 2.1 ajal polnud seal praktiliselt üldse laagi , nüüd seda enam . Server muide usas mitte hong-kongis.
Kõik igtahes sinna teretulnud HOOAH
_________________ The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
11.11.2004 09:29:06
|
|
|
Jah täitsa võimalik .. see terve tiimi kick'imine tundus tõesti kahtlane. Ju sealt saadi need paroolid kätte. Hiljem oli EU 47 ka mitu duplicate login vea teadet, nii et korraga pandi suuremale portsule account' käpp peale.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
11.11.2004 23:05:22
|
|
|
No krt, see ikka tasuta unelm rsk! See AA !
Vennad ikka teevad kõvasti koostööd sõjaliste üksustega, et meieni tuua maksimaalne sõjasündmuste kogemine virtuaalsel tasandil! Ning maksimaalne reaalsus mis võimalik!
Mai tea kui see jälle vana info on, kuid mulle jällgi uus, võibolla kellelegi veel ! :
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=79389
Igaljuhul tegijad tahavad selle teksti järgi( mina sain vähemalt asjast nõnda aru) AA viia undreal engine 2.5 peale, mida kasutati Unreal tournament 2004-s ning tulevikus ka järgmise generatsiooni mootorile ehk siis unreal engine 3ele !
Peale selle teevad pidvalt koostööd ja uuendavad mängu detaile jne!
Ütelge kui ma segast peksan!
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
12.11.2004 00:23:08
|
|
|
Ma vaatan ,et sa sellest mängust lasku all
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
vastrik
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2002
|
12.11.2004 00:55:00
|
|
|
See, et duplicate login tuleb, ei tähenda veel, et parool varastatud on. Sama asi juhtub näiteks siis, kui tuleb critical error ja AA läheb kinni aga ühendus serveriga võib jääda rippuma. Nüüd tagasi minnes uuesti tulebki duplicate login, kuna server arvab, et sa pole välja läinudki.
|
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
12.11.2004 01:35:08
|
|
|
Kommenteerides neid tulevasi muudatusi:
Patch 2.3 AA:SF Q-Course (lubatakse kas selle aasta lõpus või järgmise alguses) toob juba tuntavaid muudatusi gameplaysse. Uued klassid toovad minu arvates head vaheldust juba rutiinseks muutunud klassidesse.
18D Medical Sergeant, 18B - Weapons Sergeant, 18C Engineer Sergeant, 18E - Communications Sergeant, and 18F Intelligence Sergeant |
Kannatamatult ootan muudatusi mapide juures. Lubatud on natuke linnalikuimaid mappe, st rohkesti asulamappe, mis on mõeldud SF-i jaoks. Relvastusest ootan põnevusega seda "maamiini", mis peale signaali viskab ennast pisilaengu mõjul ca. 1,5m kõrgusele ja siis plahvatab täie jõuga. Teine oluline lisavahend on siis "ukselõhkaja", mis koosneb kinnitusteibist, lõhkelaengust ja detonaatorist.
Väga oluliseks tuleb lugeda ka muutuvat ilmastikku, mida lubab luua UT mootor. Loomulikult tulevad uute klassidega ka uued treeningud.
Patch 2.4 AA:SF Overmatch (eeldatavalt kevad 2005) toob kaasa suurima muutuse AA ajaloos - sõidetavad masinad. Seega,
Strykerid, Hummerid ja muud tulevased sõidukid hakkavad mööda mappe liikuma. Jutud käivad ka mingist kerge-tankist. Selline muudatus lööb sassi praegused mapid. Juba pähe kulunud strateegiad tuleb unustada ja välja nuputada uued ja paremad mänguskeemid.
Since Overmatch will offer a new mode of play, it's safe to assume that there will be new scenarios for you. What they will be, or how many, I'll leave it up to you to wonder about. :-) |
Seoses sõidukitega lisatakse raskerelvastus. Tähtsamaks saab olema raskekuulipilduja, mis lisatakse Hummeritele ja vist ka Strykeritele.
Veel üldist juttu AA tulevikust.
Üheks huvitavamaks asjaks saab kindlalt olema juhuslikud spawn-kohad. Esialgu väidetakse neid saavad Hospital ja Sandstorm kaardid. Uuteks nimedeks saaks esialgsetel andmetel Hospital XE ja Sandstorm XE. Täiesti uutest kaartidest on läbi käinud sellised nimed: SF Blizzard, SF Extraction, SF Compound, SF SnG, Hanklin Live Fire Range ja SF Water Treatment. Nimed ajavad igastahes minu fantaasia kihevile
Eelpool sai juba mainutud paari uut relva. Väga populaarne SOPMOD saab uued lisatarvikud: lasersihik, taskulamp, soojustundlik sihik ja võib-olla ka tääk. Uuutest kergerelvadest lisanduvad Remington 870 pumppüss, MP5SD6 ja CZ-61 "Scorpion".
Sõidukitest oli natuke juba juttu. Kaugemas tulevikus peaks tulema veel Apache helikopter, mingi kergem Jeep, M2/M3 Bradley IFV/AFV kergetank ja UH-60, FMTV and HMMT veokid.
Väga tervitava uuendus on seotud tugijalga asetamise võimalus püsti seistes või kükitades.
Versioon 2.3-e loodetaksesisse tuua VoIP põhine mängusisene suhtlemine. Aga suht tõenäoliselt lükkub see Dev-ide sõnul natuke edasi.
Reaaleluga rohkem sarnasust tõotab tuua jalajälgede lisamine
Loodetakse luua ametlik tracking-süsteem. Ehk siis ülipopulaarne http://aaotracker.4players.de võib tugeva konkurendi saada.
Seoses AA populaarsusega kavatsetakse mängu konvertimist ka konsoolidele .
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
.leraak
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2003
|
12.11.2004 01:44:57
|
|
|
Tulevik...njaa.
Paistab helge, eks näis, mis karm reaalsus näitab.
Sõidukid on IMO halb idee, kuna mapid on liiga väikesed ja avalikes tekib kindlasti võitlus, kes neid kasutada saab...
_________________ Parim enne: 07.06.2006 |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Troll
HV Guru

liitunud: 01.06.2002
|
12.11.2004 03:22:52
|
|
|
.leraak kirjutas: |
Tulevik...njaa.
Paistab helge, eks näis, mis karm reaalsus näitab.
Sõidukid on IMO halb idee, kuna mapid on liiga väikesed ja avalikes tekib kindlasti võitlus, kes neid kasutada saab...  |
Aga äkki on need sõidukid seda, mida enamik soomusmasinaid tänapäeva lahinguväljal, nimelt liikuvad kirstud!? Kui mängijad saavad kasutusse korralikud bazookad, pole eriline kunst sellseid "kirste" sodiks lasta.
_________________ TÜMPA, TÜMPA...EEST ÄRA, TROLL TULEB!!! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
12.11.2004 09:24:50
|
|
|
.leraak kirjutas: |
Tulevik...njaa.
Paistab helge, eks näis, mis karm reaalsus näitab.
Sõidukid on IMO halb idee, kuna mapid on liiga väikesed ja avalikes tekib kindlasti võitlus, kes neid kasutada saab...  |
sa pole siis uurinud strykeri videosid ?????
2 videot nähtud kus kaart on vapse teistlaadi kui need praegused, ikka kuskil avamaa peal nagu päris
ning kaardid sõidukite jaoks tulevad ikka vastavalt suured!
Alates Patch 2.4-st võiks nende treeningutega kõigi honor täitsa nulli minna
Siis oleks küll huvitav hakata uuesti peale niiöelda uue mänguga!
@ Gemini : räägi nendest linkidest ka veidi lähemalt! kas aa kodukalt läksid edasi või oli seal see inf ? ise pole uurinud üldse!
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
12.11.2004 10:30:40
|
|
|
Linna mapid võiksid jah tula,ikka korralikud linna mapid ,mitte mingid afgaani kylad.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
12.11.2004 10:42:37
|
|
|
Jah, isegi need kergetangid (BMP, M2A1 Bradley jne.) on kerge saak tavalisele RPG raketile, rääkimata hummerist või strykerist. Muidugi teine küsimus on see kuidas nad mängu integreeritakse. Ma ei usu et nad teevad mängu nii, et üks rpg rakett võiks soomuki maha võtta ... siis muutuks ta tõesti mõttetuks. Rääkimata veel kaasas kantavatest raketisüsteemidest, mis löövad T80, M1A1 Abrams vms. rasketehnika ribadeks (kallid mänguasjad ). Nad võiks mängu programmeerida ka (a la Op. Flashpoint) jooksmisest tulevneva väsimise ja sealt omakorda laskmise ebatäpsuse, mis peaks "hästi" mõjuma nooretel AA sprinetritele. Igati hea oleks see kui haavatul hakkaks ka käsi värisema ja pikemat aega ilma arstita vend lihstalt jookseks verest tühjaks. Samas võiks igale sõdurile anda kaasa ka arstipaki, millega saaks ta ennast lappida.
Huvitav idee on soojustundlikud sihikud .. camperite paradiis. Kui tiimi raporteerimissüsteem on korras, siis pole muud kui laskmisrõõm. Imestan miks AA arvutil suhteliselt halvasti jookseb, kuigi kasutatakse UT mootor, mis muidu originaalis (UT 2003, UT 2004 jne.) liigub nagu siid. Pealegi pidavat AA's olema igatsugu ilu tilu-lilu maha keeratud!?
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
12.11.2004 11:08:17
|
|
|
Erksxx kirjutas: |
@ Gemini : räägi nendest linkidest ka veidi lähemalt! kas aa kodukalt läksid edasi või oli seal see inf ? ise pole uurinud üldse! |
Mida sa täpsemalt silmas pead?
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
vilkuur
HV kasutaja

liitunud: 20.02.2004
|
12.11.2004 12:19:39
|
|
|
Noh verest tühjaks jooksmist tuleb ju praegugi ette ja kui oled ikka nii punane "like tampax after 3 days" , siis ka tabamistäpsus väheke kehvem.
_________________ The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
12.11.2004 12:39:15
|
|
|
Võib-olla on ka aga mitte märkimisväärselt .. kui sul ikka paar kuuli kintsus ja käes siis vaevalt sa suudaks oüssigi käes hoida. Ega me ei saa rääkida 100% reaalsest elus, kuid tabavus peaks ikka mitmeid kordi vähenema. Arvatavasti kui su käevarrest on 7,62 mm AK kuul läbi end puurinud siis sa ei tunnegi oma kätt (pluss rääkima
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
coolmode
HV kasutaja

liitunud: 24.12.2003
|
12.11.2004 12:41:28
|
|
|
Battlefield jääb siis AA-le kõvasti alla ja AA on veel tasuta kah ,kuid ta sarnaneb küll siis Battlefieldiga seal saab kah lennukiga ja tankiga ja helikopteriga sõita jne.Igati toredad asjad tulevad sinna juurde.Nii ,et super osa tuleb
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
12.11.2004 12:44:40
|
|
|
Võib-olla on ka aga mitte märkimisväärselt .. kui sul ikka paar kuuli kintsus ja käes siis vaevalt sa suudaks püssigi käes hoida. Ega me ei saa rääkida 100% reaalsest elus, kuid tabavus peaks ikka mitmeid kordi vähenema. Arvatavasti kui su käevarrest on 7,62 mm AK kuul läbi end puurinud siis on su jäsemest alles jäänud vaid üks suur põrgulikult valutav käkk (pluss s[katusega "s"]okk).
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
12.11.2004 13:01:38
|
|
|
Le Inc kirjutas: |
Võib-olla on ka aga mitte märkimisväärselt .. kui sul ikka paar kuuli kintsus ja käes siis vaevalt sa suudaks püssigi käes hoida. Ega me ei saa rääkida 100% reaalsest elus, kuid tabavus peaks ikka mitmeid kordi vähenema. Arvatavasti kui su käevarrest on 7,62 mm AK kuul läbi end puurinud siis on su jäsemest alles jäänud vaid üks suur põrgulikult valutav käkk (pluss s[katusega "s"]okk). |
kle mida sa seletad! kõik need on AA-s olemas! Kui oled näiteks sniper ning sinu tiimi kaaslane ehk sind m-16 ei toeta ning vanlase kuulid mööda vihisevad on su sihtimine kohe nii paigast ära et vapse ei saa pihta kellelegi! Kui kuulid aint mööda vihisevad(vaenalse omad) siis tuleb vist mingi hirmu moment, et sihtida ei saa! ! Peale selle kui juba pihta oled saanud siis saad koralikult sihtida aint lamades ning, või siis kui oled ära puhanud, kuid see pole enam sama mis tervena, kuna sihtimise täpsus läheb märgatavalt alla sellega(mingi sinine kriips langeb vasakul nurgas allapoole)! Peale selle ei saa enam korralikult joostagi ning verest nõrised tühjaks nagu koer, kui arstiabi pole saanud, oleneb kuhu pihta oled saanud!
Kui tervena jooksed ning kohe üritad lasta on ka sihtimine paigast ära, täielikult, isegi ironsight ei aita suurt, kui pole ära puhanud!
Kõik need elemendid on mängus olemas ning palju muudki!
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|