Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
26.08.2004 13:36:57
|
|
|
Le Inc kirjutas: |
Mis te arvate palju siinsetest kommentaator-mängijatest suurendasid Doom 3 läbimüüki maailmas? |
noh, kommijaid on nii 10-15, 60 taala tykist, 600 taala.... mnjaa, ma arvan, et ID kaotas ropult raha, Carmack peab vist yhe oma Ferraridest maha myyma, et söögiraha saada.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
26.08.2004 14:00:26
|
|
|
Scart kirjutas: |
Le Inc kirjutas: |
Mis te arvate palju siinsetest kommentaator-mängijatest suurendasid Doom 3 läbimüüki maailmas? |
noh, kommijaid on nii 10-15, 60 taala tykist, 600 taala.... mnjaa, ma arvan, et ID kaotas ropult raha, Carmack peab vist yhe oma Ferraridest maha myyma, et söögiraha saada. |
Kui nii suhtuks terve maailm tarkvara "vaba jaotusega" siis me modernseid piraate ei tunneks ega teaks. Kommijatel on sõbrad, sõpradel omakorda sõbrad ... 8)
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
razor
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
26.08.2004 14:33:15
|
|
|
mulle näiteks meeldib too mäng väga. ei peagi olema õudne, selline mõnus puhas shooter. algsuse kohta - sarnasus HL1'ega on olemas, aga kuidas sa muud moodi stoorit avad? algus oli kenasti tehtud, tutoriali tegi ära. ja nii ju ei saa ka lugu alustada, et sa oled ruumis ja avastad et "nüüd on õige aeg tapma hakata". eriti meeldis too "transmitioni" koht, kus sul on valik. pani ikka mõtlema kas tegin õige valiku jne, tekitas kohe huvi selle vastu, kes tegelastest on head, kes pahad
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
26.08.2004 18:10:33
|
|
|
aga kas oleneb ka sellest valikust midagi?
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
razor
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
26.08.2004 21:38:55
|
|
|
eks varsti selgub
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marek Säde
HV veteran
liitunud: 19.05.2004
|
26.08.2004 22:04:38
|
|
|
ei olene sittagi sellest valikust. Panin alguses, et ei võta ühendust siis sain kindrali käest pea pesu ja ta käskis seejärel ikkagi ühendust võtta siis läks see masin nässu. Oleks kohe ühendust võtnud oleks masin ikkagi katki läinud
_________________ Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanel112
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2003
|
29.08.2004 18:44:01
|
|
|
tsitaat: |
Nu mulle tundub D3'es,et ainuke asi mis selle krdi sys req'u nii kõrgeks lükkab on see, et kuna enamjaolt on pime kui karuper*es,siis iga valguse ilmudes(kas siis koll laseb,ise lased,sädemed lendavd) toimub meeletu varjude siuke real like wannabe renderdamine ja see sööb performancit meeletult.Oleks asi valge ,siis jookseks poole paremini.Kusjuures väga tore oleks kui D3'es oleks ka miski siuke chiit nagu oli tavalises doomis "light",et kõik on ilusti valge.Näeks vist poole rohke detailsust ja saaks ka palju parema üldise pildi ruumidest. |
Äkki aitab http://distro4.download.filefront.com/wwcmcgxady+/pub2/Doom_3/Modifications/Weapon/pistolflashlight.zip
Mul ei ole doom 3 ja ma ei tea kas see üldse midagi teeb. Olge head ja pange peale ja ja öelge kas lälks ka midagi valgemaks.Pange pilt ka kui viitsite
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
bastard
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
07.09.2004 13:37:06
|
|
|
toksin ka seda siin õhtuti
ei leia küll põhjust virisemiseks
midagi muud sealt ju oodata ei olnud kui katakombe ja igalt poolt välja kargavaid kolle
Doom on ju Doom või mis
aga pimedas 5.1 saundi ja suure telekaga mängida on küll päris karm, loodan et infarkti ei saa
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
07.09.2004 15:28:03
|
|
|
Päris äge oli mäng tegelt jah. Algus oleks eriti äge, kui ei teaks mis mängus tuleb. Ise arvasin, et on jamam mäng..
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
07.09.2004 18:27:29
|
|
|
Nonii bljah,sai nüüd ise ka asi läbi tehtud ja kui ausalt öelda,siis tekkis sisse sarnane tunne kui oli unreal 2'te mängides.Siuke kõige olulisem osa sellest oli siuke,et hea mäng,tore ,et mängisin ja oli ka läbitegemist väärt aga eriti rohkem nagu ei tõmba kah.Siuke one-time adventure.Alguses oli kõik vägev aga ütleme seal kus sai jõutud delta labidesse hakkas mäng vaikselt tüütama,sest nagu midagi ei muutund ja sai nagu vaikselt loodetud ,et varsti hakkab lõppema.Hell oli minu meelest väga tehtud.Nii nüüd veel asjadest mis häirisid.Üheks peamiseks oli see,et algul sai loodetud ,et on kohad ja on kollid,mitte,et neid lambist teleporditakse ümberringi Kindlasti kes mängind teavad seda rõõmu kui satud peale seljaga sinu poole oleva ja ringi tuigerdavale zombile või muule kollile ja kui tore on talle pumbaga selga lasta.Siin oleks ka võinud olla,et osad kollid on paigas(mis ka olid)aga teised lihtsalt vajuvad kuskilt pulti,mitte ei lähe ruum pimedaks ja ei teki miskit teleporti.Hiljem läks kuidagi liiga überactioniks kätte ära ja hakkas tüütama see,et kas mingi tohutu madin või tükk aega niisama töllerdamist.Graafika meeldis väga ja kollide sujuv ning ilusti tehtud liikumine oli ka suur pluss.Samas iriseks füüsikamootori kallal kus lastes rocket launcheriga tünnide vahele need kõigest värisesid ja liikusid natsa.Üldse kuidagi vähe purunes ja lendas asju.Tunne on siuke,et jäin väga rahule mingil põhjusel,samas peaga mõeldes on ikka sitta kanti asju mille kallal iriseks,eriti veel nii üles haibitud mängu puhul.
PS:BFG oli pettumus
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
07.09.2004 19:17:46
|
|
|
Kõige rohkem mis mind segas on see et levelid liiga ühesugused ja fantaasia vaesed.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
project
HV Guru

liitunud: 18.02.2004
|
07.09.2004 20:01:33
|
|
|
ma ei mänginud mängu lõpunigi... lendas kuskil poolepeal välja.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimo005
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2003
|
07.09.2004 20:16:37
|
|
|
Mulle meeldib. Aega on teen tasapisi edasi. Eriti lahe on vahest sõpradega LAN-is teha. Mängu kohta niipalju et ta ei ole nii kaasahaarav kui seda on olnud flashpoint või desperados. Sisu puudub ja nagu Auron juba ütles et liigset ühesugust killimist ja datsamist on nii palju et tüütama hakkab. Tõesti ootad kuni juhtub midagi uut või lõpp tuleb. Videosi võiks vahel rohkem olla ja jõuda võiks lõpuks kuskile. Mitte et järgmine koht on see kus sa pääsed aga hoopis seal veel hullem kui eelmine ning nii edasi. See ka et kuule napib pidevalt. Niisama kõmmutamist teha ei saa.
Midagi rasket pole lihtsalt jookse ja kõmmuta mäng. Kui ikka stoori puudub siis ei ole asi ikka suurem asi! Sisuvaene, oleks võinud ju midagi uut juurde mõelda.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
ojakula
Bännitud

liitunud: 01.07.2004
|
07.09.2004 21:57:30
|
|
|
minul ei läinud igatahes see arvuti peal tööle tegin mis tegin aga ikkagi ei läinud näitas ainult vöödilist
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
matux
HV kasutaja

liitunud: 07.04.2003
|
08.09.2004 19:33:40
|
|
|
Doom 3 ei taha käima minna..... OpenGL ei tunne mingisugust commandi nimega "vid_restart" ja siis shut-ib down-i.......
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
08.09.2004 19:40:22
|
|
|
Nonii hakkasin nüüd nightmare raskusastme peal mängima ja mida ma näen ,elud kukuvad ise 25 peale kui kiiresti ei tõmble ringi.Nüüd nagu matsu jagasin ära,et soulcube on kohe alguses olemas,et oskab keegi mainida,et kas on stooris midagi teisti mängimise ajal ja kas on miski special ending või värk kui nightmare peal läbi teha,sest muidu nagu küll eriti ei viitsiks
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
matux
HV kasutaja

liitunud: 07.04.2003
|
08.09.2004 21:00:21
|
|
|
Kas see mäng toetab ainult openGL-i?..... Voi ka Direct3D-d.......
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
08.09.2004 21:17:44
|
|
|
matux kirjutas: |
Kas see mäng toetab ainult openGL-i?..... Voi ka Direct3D-d.......
|
Siin ei ole midagi "toetamisest" vaid Doom3 on üdini kirjutatud OpenGL platvormile ja seda ta kasutab
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Alien
HV kasutaja

liitunud: 25.06.2003
|
08.09.2004 21:21:52
|
|
|
nii head graafikat võiks kasutada mingis muus mängus näiteks Mafia 2 oleks igati rõõmustavam kui D3 kus enamus ajast jõlgud mingites pool
pimedates koridorides ringi
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
LordVader
Lõuapoolik


liitunud: 19.07.2002
|
08.09.2004 21:32:20
|
|
|
Taielik pettumus. Sai just enne FarCry ara mangitud ja yleminek niivord vaimuvaesesse graafikasse-kujundusse-keskkonda tundus masendav. Isegi Tron2 oli parema graafikaga ja ilusam. Doom3'e graafika perspektiiv tundus ka kuidagi vale nurgaga - mootori viga nahtavasti.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
6 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
matux
HV kasutaja

liitunud: 07.04.2003
|
08.09.2004 21:40:09
|
|
|
Ei lihtsalt tuleb openGL aken ja teatud openGL "couldn't load default.cfg"..... Ja ütleb,et ei leia commandi "vid_restart" üles.......
Ükskõik mis nõu oleks hea.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
bastard
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
09.09.2004 11:22:26
|
|
|
ahh mida te mökitate et jama, see on iga mängu puhul et fantaseeritakse enda peas ma ei tea mida kokku ja siis kui mängu näete ei ole just see mida teie arvasite.
tahaks näha mängu mille puhul kõik on rahul.
igal mängul on oma idee ja lähenemine, pole mõtet võrrelda asju üksteisega sest tuntumad mängud on reeglina vägagi erinevad.
võin kihla vedada et samasugune nutt ja hala hakkab halflife ja stalkeri puhul ka pihta. ise ma ootan ka neid väga aga ei tee endale mingeid illusioone asjast, veidi kannatust ja siis kui katsuda saan eks siis vaatab.
seni aga madistan seal tunnelites edasi ja lahkan saega neid tõpraid kes ette jäävad.
muide
räägite et pime on ja midagi ei näe?
mul on taskulampi ainult loetud korrad vaja läinud, te monitori seadistamisest olete kuulnud?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
09.09.2004 12:47:20
|
|
|
bastard kirjutas: |
tahaks näha mängu mille puhul kõik on rahul. |
Farcry'ga näiteks ma olin rahul,seal oleks tõesti fantaasiat vaja olnud,et midagi juurde tahta.Sellist asja ,et suht kiirelt hakkad tunnetama mingit häirivat nüanssi ei olnud.
tsitaat: |
muide
räägite et pime on ja midagi ei näe?
mul on taskulampi ainult loetud korrad vaja läinud, te monitori seadistamisest olete kuulnud? |
No endal eriti palju midagi ei muutu kui monitori kruttida,samas r_gamma x.x commandiga annab jah asja muuta, aga sealmaal kus on piisavalt valhge on enamus värvid ka piisavalt paigast ära.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aquarius
HV vaatleja

liitunud: 04.10.2002
|
09.09.2004 13:57:01
|
|
|
Avaldaks siis oma tagasihoidliku arvamuse ka selle mängu kohta...
Esmamulje jääb küll väga hea. Graafika on tõesti tasemel ja kohe alguses seatakse sisse parajalt ängistav atmosfäär. Ja kui deemonid ründama hakkavad, tekib päris ehe paanika. Esimesed kokkupuuted vaenlasega, omade paanilised appihüüded läbi sidesüsteemi ja üldine pimedus annavad kokku väga mõjuva atmosfääri. Isegi see, et taskulambi kasutamiseks peab relva ära panema ei ole tegelikult väga hull. Vaenlaste disaini eest tuleks ka plusspunkte anda. Nende detailsus ja liikumine on tõesti hämmastavad. Kahju ainult, et mõningaid niivõrd tihti ette söödetakse, et nad kaotavad igasuguse "hirmufaktori".
Doom 3 põhiprobleemideks ongi see, et ta on liiga pikk ja repetatiivne. Esimene kolmandik edeneb päris normaalselt aga sealt edasi on lõpuni välja suhteliselt samasugune. Põrgulevelid on küll meeldiv vaheldus, aga kui need läbi, hakkab mäng jälle venima. Lihtsalt ei üllatata enam millegagi. Ja need meetodid, millega mängijat hirmutada püütakse, hakkavad tegelikult närvidele käima. Ei lähe kaua enne kui juba tead oodata, millal ja kuskohast vaenlane rünnata võib. See, et nad vajuvad mingitest salajastest kappidest äkki peale, transporteeruvad kohati mängijale otse lagipähe või tekivad pärast mingi power-upi üleskorjamist lihtsalt tühjast õhust otse näo ette, ei mõju lihtsalt veenvalt ega hirmutavalt. See muutub pigem tüütuks. Ka tüütasid ära need pidevad kitsad koridorid, kus suurem osa ajast ringi jooksma pidi. Ma saan aru, et see oli suuresti tingitud nõudlikust graafikamootorist, aga sellegipoolest oleks rohkem vaheldust vaja.
Aga sellest kõigest hoolimata mulle Doom 3 meeldis. Lausa kutsus edasi mängima. Arvan et asi on küllaltki kaasakiskuvas stooris ja üliheas atmosfääris, seda nii visuaalse kui helilise poole pealt. Heli juures oli võib-olla ainult see miinus, et relvad tundusid kuidagi jõuetud. Näiteks pumppüss ei teinud sugugi nii võimsat heli, nagu ühelt korralikult pumppüssilt ootaks. Ja püstol kõlas rohkem tongipüstoli moodi. Aga kui kõik kokku võtta, siis on tegu ikkagi väärt mänguga. 8/10.
_________________ I can't dance, I can't talk... |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
project
HV Guru

liitunud: 18.02.2004
|
09.09.2004 22:40:32
|
|
|
mida need koletised seal kapis üldse tegid?
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
|