Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
04.09.2004 11:09:55
|
|
|
... kas mulle vaid tundus nii või ongi sellele mängule oodata 3 monitori toetust ?
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
04.09.2004 11:16:11
|
|
|
hmm... kui see tõeks saab siis päris huvitav
siis tulevat võrgus jutud, et a la sa ei saa seljataha näha... teine siis vastu et mul 3 paari silmi vast päris nii asi pole, et saad 360 kraadi ära katta, aga eks näis
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
kurupt
HV vaatleja
liitunud: 07.01.2004
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tint
HV veteran
liitunud: 26.01.2003
|
14.10.2004 17:05:59
|
|
|
see ON võimas pela võimsa fiilinguga. kahju et mul vastavat rauda pole, et seda pelada
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
14.10.2004 17:24:02
|
|
|
mnjaa, päris vägevad skriinid on
samas ma naudiks rohkem Wolf ET@valve hl2 engine
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
pokk
HV Guru
liitunud: 31.08.2003
|
14.10.2004 22:22:05
|
|
|
mis nõuded ka on?
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
4 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
15.10.2004 00:00:50
|
|
|
3.0 prose ja giga rammi vist oleks rahuldav.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Pihv
HV veteran
liitunud: 27.08.2002
|
15.10.2004 01:51:59
|
|
|
Kaivo kirjutas: |
3.0 prose ja giga rammi vist oleks rahuldav. |
1gb ram kindlasti aga miksi 2,4 ajab kindlasti asja ära. 3ghz on hetkel natuke utoopiline siiski veel eeldada et enamus mängijatel see olemas
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
A-Circus.
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.10.2002
|
27.10.2004 13:59:32
|
|
|
pakun et mingi 512mb ja 2ghz oleks normaalne. Ei usu et see D3'st üle kahe korra paremat masinat tahab. Samas GF 1 nõuded olid ju ka kõigest 128mb ja ~550mhz cpu
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
kurupt
HV vaatleja
liitunud: 07.01.2004
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
27.10.2004 16:22:32
|
|
|
Video oli , sellist lahingutandrit tahaks juba näha
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Paganarh
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.09.2004
|
27.10.2004 18:53:05
|
|
|
päris kompu video tõesti. tahaks nüüd sellsit möllu parema kvaliteediga näha
tõesti hajuvad plahvatused imekähku ära. kui soomustatud masinas ikka pauk ära käib siis kõik see küte ja laskemoon tekitavad tegelikult päris pika lõõmava lõkke.
aganoh, plahvatus plahvatuseks, tossama oleks need vrakid pidanud ikkagi jääma pikemaks ajaks.
a mis ma siin vingun, mäng pole veel valmiski
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
|
lighT
HV veteran
liitunud: 14.06.2004
|
27.10.2004 19:10:55
|
|
|
traks kirjutas: |
mõtle nüüd natuke gameplay peale ka. kui iga plahvatus oleks raskelt hästi ja reaalselt viimistletud, siis mis saaks mängimisest ? plahvatus plahvatuse otsa, mängimisest ei tuleks midagi välja... |
rääkimata FPSist, mis peab korralikuks aimimiseks vähemalt 60 olema.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
28.10.2004 09:19:25
|
|
|
mnjaa, aga mõtle, kui laseks terve pataljoni täie masinaid õhku, siis seikled seal tossu sees ja otsid väljapääsau...lahe!!!
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
28.10.2004 09:49:59
|
|
|
... see oleks muidugi lahe, kuid kahjuks tuleb väga tähelepanelikult balansis hoida silmailu ja arvuti jõudluse potentsiaal. High-end masinate omanikud ehk jah, turtsuvad selle peale, kuid tuleb arvestada, et põhiline kontingent omab reeglina vaevalt mängu jaoks soovituslikku riistvara, seega peab olema mäng üles ehitatud niimoodi, et põhilised omadused, mis mängu progressi oluliselt mõjutavad, oleksid nii min. kui ka max. konfi puhul samased. Näiteks, et ei tekiks olukorda, kus max. konfi peal piirab udu/toss nähtavust, aga kuna min. konf ei võimalda udu/tossu samavõrdselt edastada, siis saaks see konf teenimatu eelise ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
28.10.2004 10:46:14
|
|
|
Seda küll jah, multiplayeris vist pelaksid siis kõik min. configa, et tossu ees ei oleks
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
kurupt
HV vaatleja
liitunud: 07.01.2004
|
28.10.2004 12:22:02
|
|
|
Just vaatasin uut chopper videot mis on selle videoga koos tehtud mis postitasin ja asi on ikka julm, meestel lausa kiivrid kukuvad peast kui surma saavad näiteks.
Üks uus interview ka:
tsitaat: |
Battlefield 2 Producer Interview
This months Battlefield 2 interview is with Executive Producer, Scott Evans. Scott talks to us exclusively about the highly anticipated Battlefield 2.
Question sent in by: MaSaKaRi
It's been mentioned that a player can select different looks for his character, as well as weapons. What does this mean exactly? Will we have a kit system like Battlefield Vietnam, but expanded? Or will a player class be able to fully outfit himself from a list of weapons and clothes (like, choosing from 5 pistols, 6 machine guns, etc, a real list of items)?
Scott Evans: Players will go up in rank from Private through the various military officer ranks. As players do so they will unlock new weapons and equipment which they can outfit their soldier with. Better players will naturally progress more quickly. However, we are changing the scoring system to reward those previously thankless people who role played within their kit. Rewarding engineers who repair vehicles and medics who heal teammates fosters a greater sense of teamwork.
Question sent in by: Flakpanzer
What game engine will Battlefield 2 use and will it allow for ragdoll physics and per pixel damage?
Scott Evans: The Battlefield 2 engine is original technology built by the team in Stockholm, Sweden. The game engine has a robust character ragdoll system. This was important for us because pasting your enemy with a tank shot and watching him fly through the air and bounce around is always good for a laugh.
Question sent in by: Mike Martin
Could you explain how the new missile targeting system works on jets and helicopters and does it have something to do with laser targeting?
Scott Evans: Battlefield 2 has both heat seeking missiles and laser designation devices. The Special Forces kit gets the laser designator in Battlefield 2, which allows this soldier to "paint" an enemy target with a laser beam. Once this is done, a pilot can fire laser guided missiles into the target. It's very much a teamwork activity. Many vehicles in Battlefield 2 fire heat seeking missiles which are basically fire and forget they home in on a heat source. Pilots can defeat these missiles by dropping flares, which create a heat signature that can spoof missiles into missing... until they run out of flares.
Question sent in by Mike Charlie
What sort of map/mod/user tools will be shipping with Battlefield 2?
Scott Evans: We plan on shipping the same editor that DICE is using to build the game. It's called the "BF2 Editor". It contains a map editor, animation editor, object editor, and more...
Question sent in by: Unknown
Will the 3D map from Battlefield Vietnam be back in Battlefield 2? Personally I think it's one of the greatest features. If so, how are you planning on improving it? If not, what will replace it, something even better?
Scott Evans: To be honest, we aren't sure yet. We'd like to get some feedback at BFHQ on whether people liked this feature or not.
Question sent in by: short0murray0rush7
Do you plan on releasing a demo? If so, single or multiplayer and when can we expect to see one?
Scott Evans: We plan on releasing a multiplayer demo but the release date is unknown at this point.
Question sent in by: Gareth Williams
How will the 3 teams work, U.S., China and the Middle East. Will they play at the same time or will it be say U.S. vs. China on one map and U.S Vs the Middle East on another?
Scott Evans: Maps contain 2 armies fighting it out |
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
28.10.2004 12:30:49
|
|
|
Njah rootsi kunnid tegid mootori,siis ehk on ka hea :
Loodan ,et demo tuleb ennem kui Full ise.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
kurupt
HV vaatleja
liitunud: 07.01.2004
|
28.10.2004 12:47:20
|
|
|
demo tuleb enne fulli kindlalt, ise loodan et enne jõule aga ei tea, release date on mai 2005
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Null
HV kasutaja
liitunud: 05.10.2004
|
28.10.2004 15:48:34
|
|
|
Tundub, et tuleb, jah, mõnus mäng, kuid min. nõuded tunduvad liiga kõrgeks minevat. Videodest järeldan. Graafika on maybe isegi liiga võimas
Loodame, et tuleb parem kui BF Vietnam oli. Imo see oli kole igav võrreldes BF 1942-ga
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
vull
HV veteran
liitunud: 27.02.2004
|
28.10.2004 15:51:15
|
|
|
selle mängu ajaks on vast a64 3000+ ka olemas
_________________
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
kurupt
HV vaatleja
liitunud: 07.01.2004
|
28.10.2004 18:09:20
|
|
|
Null kirjutas: |
Loodame, et tuleb parem kui BF Vietnam oli. Imo see oli kole igav võrreldes BF 1942-ga |
BFV on selle pärast jama, et ühtegi uut modi pole, ikka ja see sama conquest. BF2-s tuleb uus mod nimega Supply line kui ma õigesti mäletan. siis see peaks toimima nagu DesertCombati push mapid, see tähendab, et ei saa lambist lippe ära võtta vaid peab neid järiekorras võtma.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
|
Paganarh
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.09.2004
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
|