|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
| Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
| 2-3 |
|
30% |
[ 45 ] |
| 4-6 |
|
30% |
[ 44 ] |
| 7-10 |
|
17% |
[ 25 ] |
| 11-15 |
|
4% |
[ 7 ] |
| 16-20 |
|
5% |
[ 8 ] |
| 21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
| 31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
| 41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
| Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
| hääli kokku : 146 |
|
| autor |
|
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
|
| Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
128 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
04.12.2025 09:34:36
|
|
|
tegelikku vastutamist miskipärast ei paista
üks põhjusi vist selles, et siis võib ka mõni ametnik olla sunnitud uut sooja kohta endale otsima
|
|
| Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
04.12.2025 09:44:14
|
|
|
| tsitaat: |
tegelikku vastutamist miskipärast ei paista
|
poliitikute tegemistele antakse hinnang iga 4 aasta tagant.
Kui arenenud riikides taandab valitsus end ise, kui populaarsus kriitilise tasemeni kukub, siin Eestis hoitakse kümne küünega soojast kohast kinni.
Aga läheb juba ot.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
|
| Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
04.12.2025 09:56:24
|
|
|
| Janis kirjutas: |
| Üks siin ostis paar aastat vana skoda pea poole odavamalt kui see uuena maksis, ütles ka et pole nii loll et skodat uuena osta |
Minu skoda ostetud uuena, kümnes aasta jookseb, kõik hooldused õigeaegselt, remondid&jutud tehase volitatud esinduses - viimase 2 aasta hooldus&remondikulud nõks alla 9000€. Sõiduki turuhinnad seal 12-15k kandis - plaanitud skeem, et ostan uuena, ontlik&eeskujulikult kõige-kõigemas hooldan&remondin, kuidagi valusalt-kulukas tundub
Kogemuse pinnalt kaldun ka juba nende leeri, et liisi, kasuta garantiiaaja lõpuni ja vaata uus, sest kui jätad pikemaks oled nagu kergelt hasartmängur, kus "maja" kipub võitma..
Aga kuna olen loomult laisk ja tööga hõivatud ja uue sõiduki valik on ka vaev, siis kipub kuidagi nii minema kui sõidab, siis sõidan, kuni midagi katki läheb, remondiarved sisse võtan, ära neelan ja siis ju jälle sõidab ja ei viitsi autovahetusega tegeleda
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.12.2025 10:03:49
|
|
|
Ei pea ju 10 aastasega käima seal majas kes alati võitma peab. Ja arusaamatu on see kulude seostamine turuväärtusega, see on asja loogiline kulg, et midagi suuremat laguneb ära ja tuleb maksta, tõenäoliselt lased sellega ka järgmised 10a, seega see pole 2a kulu.
Aga eks see kõige valusam laks tuleb neile, kes lisasid täis laovad auto ja maksavad uuena ulmehinda nende eest, ükski järgmine ostja ei väärtusta seda, eriti mingite budgetautode puhul. Plangumatel veits parem see väärtuse langemise seis.
Näiteks kui vaadata seda enyaqi, 2 aastaga praktiliselt 20k kadunud väärtusest osadel. Päris kallis värk kui müüa tahta ja uut asemele osta.
viimati muutis Janis 04.12.2025 10:06:53, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008

|
04.12.2025 10:23:14
|
|
|
Vaatasin ka endal seda registreerimismaksu
Golf6 gti 475.8€
Tourneo Custom 1813.15€
21063 510.75€
|
|
| Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
04.12.2025 10:28:03
|
|
|
| laurx kirjutas: |
| ohsanummikeneküll. kunagi 700 euro eest ostetud fordikusel saab minu käes 11 aastat.. |
Täna oleks nende € hunnik äkki 2000? See ümbriku sisu põleb ikka rämeda leegiga
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
04.12.2025 10:28:19
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
Tänud pakkumast, aga praegusest sama mootoriga pereautost täiesti piisab
Kui üldse kaaluda, midagi samast ajastust siis uuema H1/2 tüüpi 390kW mootoriga ja E64 kabriolett versiooni  |
Miks sa BMW elektrikat ei taha? Siin just tehti sellega sõiduulatuse rekord.
viimati muutis Betamax 04.12.2025 10:28:42, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 744 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
560 |
|
| tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
04.12.2025 10:28:26
|
|
|
Veidi usa kohta
https://majandus.postimees.ee/8373317/trump-lubab-jankide-autodel-taas-uljamalt-kutust-kulistada
| tsitaat: |
| Muudatuste järgi hakkab föderaalvalitsus nõudma mudeliaastaks 2031 uutelt sõidukitelt keskmiseks kütusekuluks 6,8 liitrit 100 kilomeetri kohta, mis on märkimisväärselt leebem kui Bideni administratsiooni nõutud 5,6 liitrit. |
| tsitaat: |
Muudatused on määratud puudutama kõiki sõiduautosid ja kergemaid kastikaid (ingl light trucks), mille mudeliaasta on 2022 kuni 2031. Väiksemad maasturid ja niinimetatud linnamaasturid (crossover), mis on ehitatud sõiduautode raamile, liigitatakse ümber sõiduautodeks.
Autotootjad ütlevad, et leebemad nõuded lähevad rohkem kokku tarbijanõudlusega ning aitavad neil ehitada taskukohasemaid sõidukeid.
Nad ütlevad, et senised rohereeglid sundisid neid investeerima elektriautodesse ja kallitesse tehnoloogiatesse, mille eest kliendid ei tahtnud maksta. |
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.12.2025 10:30:26
|
|
|
| Makstakse vägagi rõõmuga nende kallite uute tehnoloogiate eest. Erinevad moodsad lisad lähevad ka selle alla.
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.12.2025 10:35:59
|
|
|
Millised need kaua ei kesta? Ja mis on kaua?
Samal ajal BMW suure mootori regulaarne hooldus:
Spoiler 
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
04.12.2025 10:50:55
|
|
|
| tsitaat: |
| Muudatuste järgi hakkab föderaalvalitsus nõudma mudeliaastaks 2031 uutelt sõidukitelt keskmiseks kütusekuluks 6,8 liitrit 100 kilomeetri kohta, mis on märkimisväärselt leebem kui Bideni administratsiooni nõutud 5,6 liitrit. |
Autopargi 5.6l keskmine on ulme. Saavutatav ainult VW dieselgate tarkvaraga
| Tanel kirjutas: |
| Pigem see sarnane teema mis Euroopaski, forseeritud mikromootorid, millele sunnitakse järjest karmimaid heitmenorme peale ja mis kaua ei kesta. |
Sellegipoolest mädaneb enne kere ümbert ära. Viimane ämber "wetbelt" pole ka mootori suurusega väga seotud ja õnneks seda enam ei kasutata.
|
|
| Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
04.12.2025 10:52:43
|
|
|
| Janis kirjutas: |
Ei pea ju 10 aastasega käima seal majas kes alati võitma peab. Ja arusaamatu on see kulude seostamine turuväärtusega, see on asja loogiline kulg, et midagi suuremat laguneb ära ja tuleb maksta, tõenäoliselt lased sellega ka järgmised 10a, seega see pole 2a kulu.
Aga eks see kõige valusam laks tuleb neile, kes lisasid täis laovad auto ja maksavad uuena ulmehinda nende eest, ükski järgmine ostja ei väärtusta seda, eriti mingite budgetautode puhul. Plangumatel veits parem see väärtuse langemise seis. |
Kulude turuväärtusega võrdlemine on igalpool läbiv teema, pesumasinast, kinnisvarani, kui 5 aastat vana pesumasina remont läheb maksma 350€ aga poest saab uue 450€, kasutatud vana 100€ eest, peavad paljud remondikulu seostamist turuväärtusega&uue masina hinnaga põhjendatuks. Samamoodi võid kuskil kõrvalises võsas osmiku remonti 200k sisse laduda aga kui turuhind on sealkandis max 150k, ei maksa keegi sulle üle turuhinna.
Ehk mingist piirist remondikulude ja turuhinna suhet on mõistlik jälgida..
Lisavarustuse järelturuväärtust ei oska hinnata aga niipalju kui automüüjate jutust ja videoblogide arvamusest silma jäänud, pidavat parem varustus ka järelturul olema endiselt argument, kus tihti portaalid täis plank järelturumasinaid ja kui ilmub miski edevama a'la püsika ja varustusega isend, pidavat see kiiremini ära minema. Ehk juba loogika kus kuivand pätsid reas ei liigu aga tuleb rosinatega variant liigub ära.
Lisaks võib ka järelturul olla mugavusvarustuse hindajaid, kelle rahakott uut ei küüni soetama aga tahab vähema raha eest saada lisadega rattaid alla, automaatkast-kliima-adaptiivne püsikas ei tundu enam väga eksootika olema mida ainult mugavad-veidrikud hindavad.
Kus soodsam ja õigem remontida on, on ka minu jaoks ehk ka paljude jaoks küsimus. Et mille pinnalt seda hinnata, üks tuttav sõitis Viljandist eraldi Tartusse, et väisata üht mitteesindus remondikohta, mida mina eelmise sõidukiga läbivalt kasutasin, rahul olin ja soovitasin. Tema sai tagasi veel kehvemalt sõitva sõiduki ja kuna juba kaks remondikohta ei olnud suutnud vigasid kõrvaldada, esimeses kohas vahetati hooratas ja teises suurem diagnostika ja hooldus, võttis nõuks Viljandis sõiduk esindusse viia, kus arvatavalt vahetatud hooratta viga ei tarvitsenud olla, vaid generaatorisiduri vahetus aitas, ja lisaks Tartus (selles minu soovitatud kohas) oli hoolduse käigus valed küünlad kruvitud mis mootoritööd pärssisid - ehk jällegi näide elust enesest, ei ole lihtinimesel seda tõde võtta, et tee nii siis on hea või teed naa, teed valesti&maksad üle.
Viibki olukorrani kus liisingumaksed on ette teada kulu ja kehtiv garantii tagab rahuliku une aga ootamatult hüppavad 4-5k remondid ei ole prognoositavad ja garantiita sõidukiga järgmist vopsu rahakotile oodata rikub und
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.12.2025 10:57:19
|
|
|
| tsitaat: |
Lisavarustuse järelturuväärtust ei oska hinnata aga niipalju kui automüüjate jutust ja videoblogide arvamusest silma jäänud, pidavat parem varustus ka järelturul olema endiselt argument, kus tihti portaalid täis plank järelturumasinaid ja kui ilmub miski edevama a'la püsika ja varustusega isend, pidavat see kiiremini ära minema. |
Ilmselt läheb küll paremini aga see kes esimesena seda kasutatuna müüb saab suurema kahju. Umbes nagu kulutad 30k rohkem alguses et pärast 10k rohkem saada vms. Seda kasutusmugavust muidugi ei saa nii rahasse panna, mõne jaoks äkki ongi eriline nahkiste jne seda 5k aastas väärt. Isiklikult oleksin pigem see järgmine ostja.
| tsitaat: |
| Viibki olukorrani kus liisingumaksed on ette teada kulu ja kehtiv garantii tagab rahuliku une aga ootamatult hüppavad 4-5k remondid ei ole prognoositavad ja garantiita sõidukiga järgmist vopsu rahakotile oodata rikub und |
Liisingu lõppedes peaks nagu need maksed ka lõppema Ja no palju sul ikka neid 4-5k remonte tuleb, ega siis iga aasta seda ette ei hakka tulema, midagi peaks ikka autoga väga valesti olema siis.
viimati muutis Janis 04.12.2025 11:01:13, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
|
| Kommentaarid: 1146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.12.2025 11:04:31
|
|
|
| Selle välja arvutamine tõstaks selle kindlasti liiga kõrgeks. Targmat tehagi oma ajaga
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
04.12.2025 11:12:07
|
|
|
| Janis kirjutas: |
| Makstakse vägagi rõõmuga nende kallite uute tehnoloogiate eest. Erinevad moodsad lisad lähevad ka selle alla. |
oot, aga minu meelest oranž kriminaal plaanis usa autod tagasi viia n.ö. 70-80 aastate masinateks. et hiljem neile arendatud lisad olevat kurjast ja puhas tarbijate raha röövimine
|
|
| Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
04.12.2025 11:34:24
|
|
|
| tsitaat: |
| Iizingubossid elavadki üldiselt peost-suhu. Regulaarne sissetulek ära kaob, siis ongi kohe kööga. |
Ei maksa üldistada ja liising on mõistlik ka siis, kui sul raha olemas on, sest see raha suudab tööd teha nii, et sellest saab maksta ära liisingu intressi ja jääb ülegi. Autosse paigutades hakkab raha juurdetekkimise asemel kohe põlema, vääramatult. Autoga on ka nii, et mida pikem on pidamise horisont, seda odavamaks ta sinu jaoks muutub, kuni hetkeni, mil hakkab liiga palju aega remonti nõudma, siis on aeg.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
04.12.2025 11:38:30
|
|
|
| tsitaat: |
Autoga on ka nii, et mida pikem on pidamise horisont, seda odavamaks ta sinu jaoks muutub, kuni hetkeni, mil hakkab liiga palju aega remonti nõudma, siis on aeg.
|
nii on, aga kas 3.4a vana auto vajab juba mingit remonti>?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
| Kommentaarid: 659 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
510 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.12.2025 11:40:30
|
|
|
| Eks ikka vajab kui 200k ees selle ajaga näiteks. Kui sul 30k selle ajaga ees, siis tõenäoliselt pääsed vaid hooldustega. Eks auto mark määrab ka väga palju
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|