Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 958, 959, 960  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
31%
 31%  [ 45 ]
4-6
30%
 30%  [ 44 ]
7-10
17%
 17%  [ 25 ]
11-15
4%
 4%  [ 7 ]
16-20
4%
 4%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 145

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 10.11.2025 10:06:19 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Tasemeandur külmus ära või milles see probleem oli?

Vahetati välja ja korras. Enne oli limp mode.


Tegelikult on üldse päris palju igasugu heitgaasidega süsteemidega seotud probleeme. EGR-e, DPF (100k km sõitnud masin, mis oli muu probleemi tagajärg) jne Kui miski asi koliseb, siis saab saab üldjuhul aega planeerida.
Kui aga masina tippkiirus piiratakse ~50km/h peale erinevate heitgaasidega seotud probleemide tõttu ära, siis nendega vaja asap tegeleda.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 10.11.2025 10:08:05 vasta tsitaadiga

AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 10.11.2025 10:11:11 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 10.11.2025 10:35:37 vasta tsitaadiga

Ma ei pea kasutama valesti.
Kas näiteks välis temperatuuri muutumine - 15 ja siis paariks minutiks + 2 on valesti kasutamine?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 10:38:38 vasta tsitaadiga

https://auto.geenius.ee/eksklusiiv/suur-lugu-adblue-jamad-suvenevad-ja-leevendust-ei-paista/

Tähtsamad lõigud:
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 10.11.2025 11:17:43 vasta tsitaadiga

tsitaat:
„Võib ju ilusat juttu rääkida, et AdBlue on hea ja töökindel ning rikked tekivad kasutaja süül, aga reaalsus on midagi muud,” väidab Mati. Meil hoitakse busse – peamiselt Mercedesed, aga ka paar Citroëni – hästi. Sõidetakse palju ja hooldatakse isegi sagedamini, kui ette nähtud, aga ikkagi on alalõpmata üks ikaldus. Ostame AdBlued isegi ainult kanistriga, sest tanklas oleme sattunud niiskust saanud vedeliku otsa, mis paagis kristalliseerus ja ühe bussi seisma jättis. Eriti palju on jamasid talviti krõbedama külmaga.”
Vett lisatud?
icon_rolleyes.gif
Sama nagu kütuse solkimisega icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 10.11.2025 11:45:19 vasta tsitaadiga

Naljamehed, AdBlue on uurea vesilahus. Sinna natuke kondensvett juurde läheb, ei tohiks midagi mõjutada. icon_lol.gif
See on umbes nagu, et soolvette sattus kogemata natuke vett juurde ja kohe on hukas. icon_biggrin.gif

Et soolalahuses kristallid tekivad, ei ole aga midagi üllatavat. Täiesti looduslik kontsentreeritud lahusest välja kristalliseerumise protsess, mida saab põhimõtteliselt vähendada ainult lahuse lahjendamisega.
Lisavee sattumine sinna peaks kristalliseerumist vähendama.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.


viimati muutis Dogbert 10.11.2025 11:51:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 11:46:48 vasta tsitaadiga

Kas pmst võib siis sinna AdBlue paaki kuseda kah, kui tanklat lähedal pole?
Kommentaarid: 741 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 559
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 10.11.2025 11:52:24 vasta tsitaadiga

Kuses on muid aineid ka, ma ei tea icon_lol.gif Järsku ajab umbe midagi.

Vabandust, parandus:

Lisavee sattumine Adblue sisse tõstab tema külmumistemperatuuri. Algse 32.5% lahusena on tema külmumistemperatuur madalaim, st -11 C.
Ja läbikülmumine on üks põhjus, miks kristallid tekivad. Vesi muutub jääks ja ülejäänud osa lahusest kontsentreeritud lahuseks, millest uurea välja kristalliseerub.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.


viimati muutis Dogbert 10.11.2025 12:02:30, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 11:53:19 vasta tsitaadiga

ühendad neeru otse paaki
_________________
!!
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 251
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 11.10.2007




sõnum 10.11.2025 11:56:18 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
Kuses on muid aineid ka, ma ei tea icon_lol.gif Järsku ajab umbe midagi.


Olenevalt joodavast veest võib päris palju lupja olla.

_________________
Osta auto ära
Müüa naastrehvid
Kommentaarid: 890 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 669
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 10.11.2025 12:07:24 vasta tsitaadiga

Vabandust, parandus:

Lisavee sattumine Adblue sisse tõstab tema külmumistemperatuuri. Algse 32.5% lahusena on tema külmumistemperatuur madalaim, st -11 C.
Ja läbikülmumine on üks põhjus, miks kristallid tekivad. Vesi muutub jääks ja ülejäänud osa lahusest kontsentreeritud lahuseks, millest uurea välja kristalliseerub.

Väidetakse küll, et 32,5% puhul uurea vesilahuse kontsentratsioon külmumisel ei muutu, aga IMHO ma pean seda veidi väheusutavaks. 32,5% on ilmselt nii lähedal maksimaalsele võimalikule kontsentratsioonile kui saab kristalliseerumist põhjustamata. Ja seejuures on külmumistemperatuur -11. Kangemaks ei saa teha, sest siis hakkab juba soojemas kristalliseeruma.

Ma ei tea, miks peaks uurea olema mingi teistsugune sool kui teised ja külmumisel teisiti käituma kui näiteks söögisool. Tavaliselt soolalahuste külmumisel soolade välja kristalliseerumine toimub.

Ühesõnaga, allpool -11 kraadi võib olla kristalliseerumist suht võimatu vältida, sest siis lahus külmub ja lahjema lahuse puhul külmub see lihtsalt veidi enne kui nii külmaks läheb.
Külmumisel enamus soolalahuseid muutub kontsentreeritumaks, sest külmumisel tekkiv jää on magevee jää, soolad tõrjutakse välja. Kontsentreeritud soolalahuses aga tekivad soolakristallid.

Ma ei tea, miks uurea teisiti peaks käituma.

_______________________

uitmõte:
Huvitav, miks sinna alkoholi ei lisata külmumise vältimiseks? eusa_think.gif
Rikub põlemisrežiimi? Kas siis nii hullusti kohe, et ei ole kuidagi võimalik külmakindlat Adblue'd toota?

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.


viimati muutis Dogbert 10.11.2025 12:27:00, muudetud 6 korda
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 12:13:28 vasta tsitaadiga

Neerud ei kannata välja.
Kommentaarid: 741 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 559
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 10.11.2025 12:37:40 vasta tsitaadiga

tsitaat:
DEF Quality under Cold Conditions


What happens when DEF freezes, either in a container or in equipment, while in use?



To account for this potential issue, the concentration of 32.5% urea in DEF was chosen because it is the eutectic point for urea/water solutions and has the lowest freezing point of any urea/water mixtures, 12º F. The eutectic point is a critical parameter. It is the point at which the mixture will freeze and thaw just like water and ice. When frozen 32.5% urea DEF thaws, it will be entirely liquefied with no residual solid. This is key for safe winter operations of equipment that might experience DEF freezing in tanks.




What happens when the urea concentration exceeds 32.5%?



When the DEF begins to cool, urea will “salt out,” or crystalize out of solution and sink to the bottom of the tank or vessel. As the temperature continues to drop, the urea with continue to salt out until the urea concentration reaches the eutectic point, 32.5%, and then freeze as noted above. If the temperature stays cold long enough, the DEF will freeze solid and become a mixture of pure salted out urea and frozen DEF. Table 2 shows the temperature at which urea/water solutions of varying concentrations will begin salting out.


https://www.owi.com/commercial/resources/knowledge-center/white-papers/def-heating-and-cooling-effect-on-product-quality-and-shelf-life

Probleem paistab tekkivat just juhul kui veidi vett on lahusest välja aurustunud ja kontsentratsioon suurem kui 32,5%.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 10.11.2025 13:16:22 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 29.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 13:17:48 vasta tsitaadiga

Vahetad profülaktika mõttes iga aasta tagant kogu süsteemi.

Mul Ford imes 3000 kilomeetriga paagi tühjaks, õnneks selgus, et turboradika leke ja sellepärast koguaeg põletaski dpfi, aga no see oli ford. iga 3 kuu tagant oli mingi ulme viga küljes icon_lol.gif

_________________
Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist.


viimati muutis Sold OUT 10.11.2025 13:18:51, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 13:18:17 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?

Parim hooldus on diislile ja adblu kui teed pikki otsi. 100-200km. Nii kui töristad linna vahel uksest ukseni. Tekivad probleemid.
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 10.11.2025 13:18:48 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?

Auto korras hoida, mis siin arusaamatu on icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 10.11.2025 13:35:23 vasta tsitaadiga

Miks te lihtsalt hübriide ei osta ja nene k'sekristallidega jamate ? Diizl on surnud juba ammu (sõiduautode kontekstis).
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 29.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 13:54:21 vasta tsitaadiga

Me ei sõida sõiduautodega, Hiluxi hübriid on ju jama
_________________
Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 10.11.2025 15:22:10 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?

Auto korras hoida, mis siin arusaamatu on icon_biggrin.gif



Täiesti sisutühi vastus ju. Too konkreetselt punkt punkti haaval välja, mida peab tegema, et AdBlue süsteemiga oleks 0 probleemi. Hetkel vastused on nagu Jüri Ratas oleks selle vastuse mulle kirjutanud. Kuidas kasutaja saab ennetada, et näiteks mõni andur saba ei annaks?


pois11, tõi näiteks midagi konkreetsemat välja, mida kasutaja ära saaks teha, et vigu ennetada.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 10.11.2025 15:28:11 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
Nupumehed panid kütusepaaki elektripirni põlema. See siis soojendas thumbs_up.gif

Ja et ökom oleks, siis LED-pirni!

Janis kirjutas:
Sealset küttelementi näiteks ja sellega seonduvat süsteemi? Ega siis auto hooldus pole ainult õlide filtrite vahetus.
Aga kui ükskord ähvardatakse selle süsteemi tööshoidmise eest ala neljakohalise summaga, siis tõenäoliselt 10a vana bemmi või audi omanik jätab selle esialgu vahele ja lõpuks on rohelised süüdi, et sellise sita auto peale toppisid icon_biggrin.gif

Point pigem seal, et isegi kui raha on, ei kipu seda lihtsalt raiskama süsteemi peale, millest enamvähem autoinimene teab, et see teoorias natuke DPF-i efektiivsust parandab, kuid mitte nii suurel määral, kui palju temast tüli ja lisakulu on /võib tulla. Ilma DPF-ita on mingites oludes selgelt must lont taga, isegi kui pihustid korras, töökorras DPF-iga on supiaur, mida võib ju järjest karmistuvate EURO-klassidega üha "peenhäälestada" ja noxe välja kammida, aga sellest ei tule kaugeltki nii silmatorkavat erinevust, nagu filtriga või ilma. Linnas näed-tunned ju kohe ära, kui ees on kas vana või DPF-offitud diisel ja ega tänapäeval sellise sabas tõesti pikalt sõita taha. Sõrm läheb ohtu tajudes kohe siseringluse nupule.

Dogbert kirjutas:
Ja läbikülmumine on üks põhjus, miks kristallid tekivad. Vesi muutub jääks ja ülejäänud osa lahusest kontsentreeritud lahuseks, millest uurea välja kristalliseerub.

Ehk auto saab neerukivid.

Markos kirjutas:
Miks te lihtsalt hübriide ei osta ja nene k'sekristallidega jamate ? Diizl on surnud juba ammu (sõiduautode kontekstis).

Sul on peaaegu õigus - olevik-tulevik on diisel-hübriidid.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 10.11.2025 15:44:44 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?

Auto korras hoida, mis siin arusaamatu on icon_biggrin.gif



Täiesti sisutühi vastus ju. Too konkreetselt punkt punkti haaval välja, mida peab tegema, et AdBlue süsteemiga oleks 0 probleemi. Hetkel vastused on nagu Jüri Ratas oleks selle vastuse mulle kirjutanud. Kuidas kasutaja saab ennetada, et näiteks mõni andur saba ei annaks?


pois11, tõi näiteks midagi konkreetsemat välja, mida kasutaja ära saaks teha, et vigu ennetada.


No trollivale küsimusele ei saagi ju muudmoodi vastata. Või tõesti küsid päriselt? icon_eek.gif
tsitaat:
Kuidas kasutaja saab ennetada, et näiteks mõni andur saba ei annaks?

Purjus oled või? Seda ei saagi ennetada, tuleb lihtsalt see andur ära vahetada kui katki läheb. Mis saaks veel lihtsam viga seal süsteemi juures olla? Jamad hakkavadki siis kui säästumehed seda ei vaheta ja hakkab mingi offimise jutt peale. Tahmafiltritega oli samasugune kino.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 10.11.2025 15:50:11 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?


Viide konkreetsele tootele poes: https://www.autokaubad24.ee/et/kood/forte-j03080
Alternatiive saab samuti.


Link
Kommentaarid: 143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 128
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 10.11.2025 16:09:03 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
ranel kirjutas:
Janis kirjutas:
Oisu. kirjutas:
AdBlue elektroonika komponendid on nii pudedad, et lagunevad iga ebakõla peale icon_idea.gif

Ehk siis tunnistad et kasutad valesti?



Janis, küsin juba kolmandat korda. Mis hooldust saab kasutaja teha, et vältida AdBluega seotud probleeme?

Auto korras hoida, mis siin arusaamatu on icon_biggrin.gif



Täiesti sisutühi vastus ju. Too konkreetselt punkt punkti haaval välja, mida peab tegema, et AdBlue süsteemiga oleks 0 probleemi. Hetkel vastused on nagu Jüri Ratas oleks selle vastuse mulle kirjutanud. Kuidas kasutaja saab ennetada, et näiteks mõni andur saba ei annaks?


pois11, tõi näiteks midagi konkreetsemat välja, mida kasutaja ära saaks teha, et vigu ennetada.


No trollivale küsimusele ei saagi ju muudmoodi vastata. Või tõesti küsid päriselt? icon_eek.gif
tsitaat:
Kuidas kasutaja saab ennetada, et näiteks mõni andur saba ei annaks?

Purjus oled või? Seda ei saagi ennetada, tuleb lihtsalt see andur ära vahetada kui katki läheb. Mis saaks veel lihtsam viga seal süsteemi juures olla? Jamad hakkavadki siis kui säästumehed seda ei vaheta ja hakkab mingi offimise jutt peale. Tahmafiltritega oli samasugune kino.



See on lihtsalt nii rumal väide, et hooldage oma masinat ja AdBlue töötab. Remont ei ole korraline hooldustegevus, mis on ette planeeritav. Kui mis iganes AdBlue osa saba annab, siis masin tuleb seisma panna ja tuleb tegeleda remondiga. Seni peab aitama kas asendusauto vms välja. Jube tüütu selline olukord ju.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 958, 959, 960  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.