ARC Raiders is a multiplayer extraction adventure, set in a lethal future earth, ravaged by a mysterious mechanized threat known as ARC. Enlist as a Raider and scavenge the surface to thrive in a desolate world. But beware of the machines. Beware of Raiders preying on others.
In short, you’ll build a name for yourself in Speranza by taking on quests, improving your gear with treasures scavenged from the dangerous world above, and making it back alive. Come back with your pack full or pass out on the surface and return empty handed. Each trip above will weigh risk with reward, and every decision you make comes with a consequence. Let’s dive into some more detail: Everything you need to know about ARC Raiders
OLULINE
Reedel 17. oktoober algab avalik testimine:
From October 17th-19th, we’re running a three-day Server Slam Open Test. It’s one final opportunity to get your hands on ARC Raiders before launch. Get your Squad together and mark your calendars. The Rust Belt is calling!
viimati muutis euforia 15.10.2025 08:47:06, muudetud 3 korda
Ootan 2st päeva koodi... aga noh ise uimerdasin ka.
Ainult kõik extraction sholteri striimerid ja kõik teised ka kiidavad ja mängivad.
Big Fry, kes katsetab kõiki mänge, kaasa arvatud skämme, kiitis.
Phixate, samuti kiitis ta3vani.
UE5 mäng ja töötab... Embark on asja käppa saand mulle tundub(The Finals on neil ka viimased uuendused ja kaardid väga ilusad)
Ise olen nüüd kaks õhtut mänginud.
Tehniliselt on mäng väga hästi tehtud ja näeb ka väga ilus välja. Jookseb üsna hästi, aga veits on stabiilsusega probleeme. Nüüdseks on ikka mingi paar korda kokku jooksnud. Eriti tüütu kui just ekstractioni käigus on ekraan must. Aga selleks see tehniline test ongi, et need asjad korda saada.
Üks murekoht on mängu ülesehituses, kuna mäng on PvP siis on üsna lihtne seal kõnnumaal surma saada ja kui see juhtub oled ilma, mitte ainult oma lootist vaid ka kogu varustusest, sh. oma relvadest, millele oled hoole ja armastusega igasuguseid lisasid külge ehitanud. Pole kindel, milline see mängu lõplik struktuur olema saab, aga see, et surma saades oled varustusest ilma, läheb väga kiirelt frustreerivaks. Looti kaotus on üksi juba pauk, aga varustuse kaotus on demotiveeriv. Dust 514 oli suht sama loogikaga, ja see pikem plaan seal taga on, et mängijad hakkavad päris raha eest krediiti ostma, mille eest siis omale uut varustust soetavad, millest nad siis väga kergelt ilma võivad jääda. Ühesõnaga loodan, et see osa tehakse ümber enne välja laskmist.
Muidu igati hea mäng, sõbraga mängisime ja mäng andis kolmanda tiimikaaslase.
Ma pole PvP extraction shootereid ammu enam mänginud. The Division Dark Zone's surma saades spawnisid lähimas turvakorteris. Loot läinud, aga relvad olid alles.
See tundus hea lahendus olevat. Eks näis, kuidas lõplik mäng välja hakkab nägema. Täna veel viimane päev, mil saab mängida.
Ma pole PvP extraction shootereid ammu enam mänginud. The Division Dark Zone's surma saades spawnisid lähimas turvakorteris. Loot läinud, aga relvad olid alles.
See tundus hea lahendus olevat. Eks näis, kuidas lõplik mäng välja hakkab nägema. Täna veel viimane päev, mil saab mängida.
Jaa see oli rohkem pvp Dark Zone, mitte extraction shooter. Sai isegi sinna hüpatud, ainult et üksi 2ste katuselkükkajate vastu läks tüütuks kähku...
Arvestades kui poleeritud mäng tehnilises testist tundus, on päris huvitav, et Embark veel 5 kuud aega võttis. Tea, mida nad seal veel timmivad. Samas pigem tehku rahulikult kui tulemuseks on paremini jooksev mäng.
Embark postitas üsna põhjaliku vabanduse Discordi.
Spoiler
Hello Raiders--
In the lead-up to the ARC Raiders date reveal, we put out a countdown to June 6. This gave the false impression that we would be shadow dropping the game. Instead, you found out that ARC Raiders is coming on October 30, making it a countdown to a countdown.
The frustration and disappointment that followed is 100% our fault.
The teaser we posted came from a place of genuine excitement. We finally have an *actual* date! But it’s clear that what we saw as playful and hype-building came across as misleading and frustrating to many of you, and we get why.
**We mismanaged the hype, we misread the situation, and we're so sorry that this led to disappointment.**
We’re making this game for you and your reaction to ARC Raiders has been humbling and overwhelming and exciting.
**Next steps: **we’re putting our heads down and focusing on building the game. We know that games live and die by polish and quality, balance, and long-term fun. We need this additional time to ensure we can meet your expectations.
Look here and on our socials for updates on our progress and the road to launch.
Thank you for holding us to a high standard. We intend to meet it.
//Dusty
And the ARC Raiders Team
Mitte et seda väga vaja oleks olnud, aga kui see näitab, et nad võtavad oma fännibaasi tõsiselt, siis so be it.
EDIT
Mängu tulekuni veidi üle kuu jäänud.
Embark, on välja andnud omajagu concept art'i, lisan mõned väljavõtted Discordist alla poole.
Lisaks veel soundscape YT'st - helil on selles mängus väga oluline roll.
Nüüdseks on kümmekond tundi mängu pandud.
Mis ma oskan öelda - pettuma ei pidanud
Nii nagu The Finals on ka see mäng väga põhjalikult tehtud.
Embark on maailma loomise ikka korralikult käsile võtnud.
Tulemus on see, et juba lihtsalt maailmas ringi hulkumine ja lootimine on asi, mida teha tahaks.
Maailm on ilus, ma pole kõiki kaarte veel külastanud, aga need, mida näinud olen, on väga lahedad.
Maailma helitaust on üldse teema omaette, läbi mitme korruse võib kuulda kui samas majas keegi veel ringi jookseb. Või kui eemal mingi madin käib.
Droonid on pärast kevadel toimunud tehnilist testi märgatavalt tugevamaks tehtud. Enam ei ole nad mingid häirivad pinisevad putukad, vaid tõsised vastased, kellega tuleb arvestada. Lambist suva Hornet'i või Wasp'i pihta tina ikka ei anna, sest see võib kurvalt lõppeda. Rääkimata suuremate elukate ette võtmisest.
Just lõpetasin run'i, kus sõbraga otsutasime, et on aeg Leaper'iga rinda pista, saime raisa juba peaaegu maha, aga meie kolmas mees pani paanikas jooksu ja enne kui Leaper kutu oli lendas peale teine tiim ja võttis meid maha. Seekord läks nii...
Üldse on PvP see, mis mängule selle erilise vürtsi annab. Robotite eest saab kuidagi minema, kui selgub, et liiga suur suutäis sai võetud, aga teised mängijad on tükk tööd, kui nad on otsustanud sinu moona endale saada.
Reddit ja Discord on täis vaidlust, et kui eetiline on teisi mängijaid maha võtta, aga tegemist on PvP + PvE mänguga, nii et mis pole keelatud on lubatud. Ehk siis nii kaua kui mängu maailmas mõllad on pinge peal, iga madin võib tuua kas head looti või hoopis ligi meelitada tahtmatauid külalisi.
Asi, mida olen märganud - solo serverites on mängijad tihti sõbralikumad, kui sa neile just püssitoru näkku ei suru ja hüüad "Don't shoot!" või proovid nendega rääkida - "proximity chat" on geniaalne, saab tihti omale lambi kaasalased kõrvale. Samas triodega serverites ollakse pigem trigger happy ja teist raiderit märgates antakse üsna kergelt tina. Samas mitte alati, oleme nii mõnegi seltskonnaga kokku sattunud, viisakalt tervitanud ja siis laiali läinud. Ennist just sattusime peale tiimile, kes Bombardieri olid ette võtnud, lõime ka kampa ja aitasime. Sealt kukkus nii palju kraami, et jäi ka meile pärast.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.