| Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing | 
|  | 
| autor |  | 
| londiste HV Guru
 
  
 liitunud: 23.04.2003
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 19:08:45 |   |  
| 
 |  
| soome teslade ülevaatusel põrumise juures olid mitmes kohas kommentaare, et seal pole tesladel hooldust ette nähtud. aga kui ülevaatusel läbi kukkuda, on see hea argument minna garantiikorras korda tegemise küsimiseks   _________________
 - londiste
 ...aga mina ei saa kunagi suureks!
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 241 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  1 :: |  215 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| bugbrake HV kasutaja
 
 liitunud: 10.12.2006
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 19:33:31 |   |  
| 
 |  
| EV autod ei kao kuhugi, kuigi nii mõnedki seda väga sooviksid. Toyotal peaks kohe tulema esimesed SSB akudega autod, see peaks olema järgmine suurem hüpe selles vallas. _________________
 Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 6 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  6 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Tanel HV Guru
 
  
 liitunud: 01.10.2001
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 19:50:56 |   |  
| 
 |  
| 
	  | tsitaat: |  
	  | EV autod ei kao kuhugi, kuigi nii mõnedki seda väga sooviksid.
 
 |  kes seda soovivad?
   
 Ostke ja sõitke oma EV-dega palju süda lustib. Jutt on olnud sellest, et seda määritakse pähe teistele, kes sellest huvitatud pole.
 Kas siis ICE surnuksmaksustamisega või sellega, et rohebürokraadid tahavad ICE tootmise EL-is üldse keelustada.
 _________________
 Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
 HV valuutakalkulaator
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 471 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  12 :: |  7 :: |  359 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Sold OUT no credit
 
  
 liitunud: 30.07.2002
 
 
 
 
   
 | 
|  18.10.2025 19:53:17 |   |  
| 
 |  
| 
 Mul ka isa kukkus läbi Leafiga - peegli küljes olev suunatuld oli toimimise lõpetanud
 _________________
 Müüa korter, 3 tuba
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 92 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  5 :: |  1 :: |  79 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| bugbrake HV kasutaja
 
 liitunud: 10.12.2006
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 20:00:35 |   |  
| 
 |  
| Tanel ICE on vaid tehnoloogia arengu üks etapp. ICE üldiselt on üks äärmiselt ebaefektiivne viis liikumiseks, füüsikalises mõttes. Mina jällegi ei saa aru miks peaks selles ICE nii kinni olema.
 _________________
 Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 6 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  6 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| von Wu HV Guru
 
  
 liitunud: 12.10.2007
 
 
 
 
 
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 890 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  1 :: |  0 :: |  669 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| salatoimik HV Guru
 
  
 liitunud: 08.08.2006
 
 
 
 
   
 | 
|  18.10.2025 20:28:42 |   |  
| 
 |  
| 
Sest see teeb häält ja range on 1200km.
	  | bugbrake kirjutas: |  
	  | Mina jällegi ei saa aru miks peaks selles ICE nii kinni olema.
 |  
 Ülim mõnu on ju minna kell 2 öösel linnas fooritaha ja siis seal teha "tututututututu" ning terve kvartal üles äratada
   _________________
 LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
 
 viimati muutis salatoimik 18.10.2025 20:29:42, muudetud 1 kord
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 39 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  35 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Markos HV veteran
 
 liitunud: 10.04.2002
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 20:28:55 |   |  
| 
 |  
| 
 Oh jah, aastaid rääkinud, et EV suunaline retoorika on paljudes punktides väär, aga ei ikka vaieldakse vastu, nüüd siis tuleb tõestus viimaks ringiga ikkagi kohale. Mina pean oma EV'ga käima korra aastas või 15kkm takka hoolduses, nagu tavalise autoga, kommiks pakutakse 10a garantiid. Mõnel autotootjal on mõistus peas ja ausus hinnas, ei ürita odavate võtetega turgu võita. Aga, kui neid komme ei ole, siis pruugitud ja garantii alt väljas EV'ga täpselt nii juhtubki, et ei mingit hooldust ja siis ülevaatusel selgub, et sild kukub kohe küljest ära.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 14 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  2 :: |  12 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Prillpapa Aeg maha 1p
 
 liitunud: 04.06.2022
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 21:25:52 |   |  
| 
 |  
| 
	  | Tanel kirjutas: |  
	  | Ostke ja sõitke oma EV-dega palju süda lustib. Jutt on olnud sellest, et seda määritakse pähe teistele, kes sellest huvitatud pole. Kas siis ICE surnuksmaksustamisega või sellega, et rohebürokraadid tahavad ICE tootmise EL-is üldse keelustada.
 |  EV on tulnud ikkagi ICE heitmeprobleemi lahenduseks, kus endiselt autostuvas maailmas läbi ICE põletatud fossiilide ja sellega kaasnev heitmeprobleem kasvab.
 ICE puhul on lihtne - heitgaaside puhastus tuleb saada tasemel, kus neid kannatab läbi sõiduki salongi juhtida
   Selline ICE enam ei oleks odav aga saaks rahuliku südamega öelda - ostke ja sõitke oma ICE-dega palju süda lustib.
 Vähemalt ei saasta teiste õhku ja keskkonda.
 
 Miks just ICE saastamise jätkumist nõudlete ja peate pahaks sundi kasutada sõidukeid mis saastavad vähem. Enda roed-ja reovett ju ei viska aknast ja uksest rentslisse nii nagu keskajal tavaks oli. Samuti sunnitakse peale liituma kanalisatsioonitrassiga, kus ehitatud tänava alused kollektorid ja kõige lõpus veel napakas suur reoveepuhastusjaam - mis see kõik maksab ja keeruline. Inimene on läbi ajaloo oma s.ta sees elanud ja ikka kestnud..
   Ei tundu ju saastamise pooldamine kuigi tervemõistuslik, ent näe transpordis laiad massid nõuava - saastamine peab jätkuma, mittesaastavate tehnoloogiate pealesurumist ei tohi olla- Miks mujal lepime laia skaala normidega, alates prügiveost, puhtast joogiveest jne-jne, aga vot autod sinna alla käia ei tohi
   _________________
 ---
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 20 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  20 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| bladerunner HV Guru
 
 liitunud: 17.01.2002
 
 
 
 
   
 | 
|  18.10.2025 22:05:31 |   |  
| 
 |  
| Prillpapa, sa tõmba omale kilekott pähe 
	  | tsitaat: |  
	  | Vähemalt ei saasta teiste õhku ja keskkonda. |  _________________
 Experience is what you get when you don't get what you want.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 169 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  158 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| new1 HV kasutaja
 
 liitunud: 02.06.2007
 
 
 
 
 
 | 
|  18.10.2025 22:43:19 |   |  
| 
 |  
| Selles osas ära tõmba midagi kotti pähe  , ka mulle ei meeldi see ving, mida need kaarikud siin linnas eritavad,  samamoodi on ebameeldiv see linnas olevate eramajade kütmisest tulev lebra, isegi hullem kohati kui kärssavad fossiilid. Kui need linnades tossutajad nagunii 90+% siinsamas linnavahel oma enamuse sõitusid tiirutavad, siis jah miks mitte võimalusel ja teatud juhtudel kerget kasutamisel tekkivat ebamugavust eirates pigem vaadata masinate poole, mis seda lebra siin vähendaks. Aga selles vene loll propamöla levitamise osas, prill, tõmba kohe kümme kotti omale pähe   |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 8 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  8 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Janis HV Guru
 
 liitunud: 30.11.2005
 
 
 
 
 
 | 
|  19.10.2025 11:22:55 |   |  
| 
 |  
| Midagi positiivset volkari poolt. Ei peagi järgmisest aastast äpi kasutamise eest maksma, anti tasuta 8 aastat juurde |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 206 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  3 :: |  5 :: |  172 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Betamax HV Guru
 
  
 liitunud: 29.05.2003
 
 
 
 
   
 | 
|  19.10.2025 21:51:13 |   |  
| 
 |  
| 
	  | salatoimik kirjutas: |  
	  | 
Sest see teeb häält ja range on 1200km.
	  | bugbrake kirjutas: |  
	  | Mina jällegi ei saa aru miks peaks selles ICE nii kinni olema.
 |  
 Ülim mõnu on ju minna kell 2 öösel linnas fooritaha ja siis seal teha "tututututututu" ning terve kvartal üles äratada
  |  Selle järgi võiks pigem tsiklite poole vaadata. Vähemalt Tallinnas. Need on veel hullemad kui autod. Neid millegipärast väga ei elektristata.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 740 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  1 :: |  1 :: |  558 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| londiste HV Guru
 
  
 liitunud: 23.04.2003
 
 
 
 
 
 | 
|  19.10.2025 22:17:11 |   |  
| 
 |  
| kui autol on paar tonni kaalu osas mängida, siis tsiklil on paarsada. sinna mõistlikus suuruses aku mahutamine on veidi keerulisem ja kütuse hind või öko pole mootorratta juures mingi argument. tehakse küll muidu. isegi suuremad tootjad on viimasel paaril aastal asjadega välja tulnud aga need muidugi kõrgemas otsas ja väga kirves hinnaga. taskukohasemas otsas on jällegi tundmatud tootjad ja veidrad rattad.
 _________________
 - londiste
 ...aga mina ei saa kunagi suureks!
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 241 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  1 :: |  215 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Betamax HV Guru
 
  
 liitunud: 29.05.2003
 
 
 
 
   
 | 
|  19.10.2025 22:21:15 |   |  
| 
 |  
| 
	  | londiste kirjutas: |  
	  | kui autol on paar tonni kaalu osas mängida, siis tsiklil on paarsada. sinna mõistlikus suuruses aku mahutamine on veidi keerulisem ja kütuse hind või öko pole mootorratta juures mingi argument. |  Siin sa ju räägid endale vastu. Tsikkel kergem ja väiksem mass. Seega aku ei pea olema kolossaalne.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 740 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  1 :: |  1 :: |  558 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| londiste HV Guru
 
  
 liitunud: 23.04.2003
 
 
 
 
 
 | 
|  19.10.2025 23:43:41 |   |  
| 
 |  
| sihitakse ikka seda 200-300km kandis sõiduvahemikku täis akuga. vähegi "nagu päris" ratta puhul tähendab see ja reaalselt ka on suurusjärgus 15-20kwh aku. kui suure 2t kaaluva auto sisse 100kwh ja 500kg aku ära mahutamine ei ole kõige suurem probleem, siis mootorrataste puhul ka 20kw paremal juhul 100kg on päris korralik raskus. mingi hetk kui rattaid tudeerisin, siis need akude kaalud paistsid jääma pigem sinna 125-150kg kanti. isegi arvestades võimalikku kokkuhoidu mootori, paagi jne arvelt, kust tasandub omajagu, on seda ikkagi päris palju. _________________
 - londiste
 ...aga mina ei saa kunagi suureks!
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 241 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  1 :: |  215 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| napoleon Unknown virus
 
  
 liitunud: 08.12.2008
 
 
 
 
   
 | 
|  20.10.2025 16:26:24 |   |  
| 
 |  
| Kui tsiklile elektrimootor panna, siis lisaks akule peaks installima ühe tummisema kõlari. Mulle on mulje jäänud, et tsikli võimsuse puhul pole määrav mitte kW vaid dB ja elektrimootor ise ju väga lärmi ei tee.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 77 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  60 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Janis HV Guru
 
 liitunud: 30.11.2005
 
 
 
 
 
 | 
|  20.10.2025 16:33:21 |   |  
| 
 |  
| Lärm on mõnus aga ilma selleta sikliga liikumine on kummaliselt äge  Ma ei räägi niisama töristamisest |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 206 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  3 :: |  5 :: |  172 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| salatoimik HV Guru
 
  
 liitunud: 08.08.2006
 
 
 
 
   
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 39 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  35 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Tanel HV Guru
 
  
 liitunud: 01.10.2001
 
 
 
 
 
 | 
|  28.10.2025 12:43:05 |   |  
| 
 |  
| 
	  | tsitaat: |  
	  | Kia PV5 Cargo püstitas GUINNESSI MAAILMAREKORDI™: 693,38 kilomeetrit ühe laadimisega ja maksimaalse veosega 
 Kia on teinud ajalugu, seades uue ülemaailmse standardi täiselektriliste sõidukite sõiduulatuse (AER) kategoorias. Kia PV5 Cargo, margi esimene spetsiaalselt loodud elektriline tarbesõiduk (eLCV) ja osa uuenduslikust Platform Beyond Vehicle (PBV) tootesarjast, on ametlikult püstitanud GUINNESSI MAAILMAREKORDI™. Suurim vahemaa, mille on ühe laadimisega läbinud kerge akutoitel elektriline kaubik maksimaalse koormusega, on nüüd 693,38 km (430,84 miili).
 
 Rekordkatsel kasutati neljaukselist PV5 Cargo Long Range versiooni, millel on 71,2 kWh aku ja maksimaalne lubatud kandevõime 665 kg. Auto läbis ühe laadimisega 693,38 kilomeetrit, seades uue etaloni efektiivsuse ja vastupidavuse osas elektriliste kergete tarbesõidukite (eLCV) segmendis. Rekordsõit toimus 30. septembril 2025 reaalse elu tingimustes Saksamaal Frankfurti põhjaosas avalikel teedel.
 
 „Kuigi Kia on tarbesõidukite turul alles uus tegija, on see rekord tõestuseks meie esimese PBV-mudeli mitmekülgsusest ja uuenduslikkusest ning näitab, et oleme teistele tootjatele tõsised konkurendid,“ ütles Marc Hedrich, Kia Euroopa president ja tegevjuht. „On kõnekas fakt, et suur osa meie sihtrühmast saaks kaubiku selle versiooniga töötada peaaegu kaks täispikka tööpäeva ühe laadimisega. PV5 ühendab tervikuks efektiivsuse, paindlikkuse ja nutika ühenduvuse.“
 
 Rekord tõestab Kia PV5 praktilisust igapäevaelus
 
 Rekordsõidu marsruut kavandati hoolikalt, et see kajastaks logistika igapäevast reaalsust. 58,2 kilomeetrine ring kulges linnas ja linna lähistel ning PV5 Cargo pidi toime tulema valgusfooride, ristmike, ringristmike ja tüüpilise linnaliiklusega, ehk sõitma samades tingimustes, millega autojuhid iga päev kokku puutuvad.
 
 Lisaks pidi kaubik korduvalt sõitma ligikaudu 370 meetrist tõusu. Sama ringi läbiti 12 korda, kogu aeg täiskoormusega, kuni sõiduk lõpuks kaheteistkümnenda ringi lõpus seiskus. Sõitmine neis nõudlikes tingimustes rõhutab PV5 Cargo suurepärast tõhusust ja töökindlust.
 
 Insenerid on pööranud palju tähelepanu praktilise kasutusmugavuse maksimeerimiseks. PV5 on usaldusväärne lahendus kestlikuks linnaliikuvuseks, tegemata järeleandmisi jõudluses.
 
 Rekordipüstitajad
 
 Rekordsõidu ajal olid PV5 roolis George Barrow, tunnustatud autoajakirjanik, kes on spetsialiseerunud kaubikutele, ja Christopher Nigemeier, Hyundai Motor Europe Technical Centeri (HMETC) vaneminsener. Autojakirjanikul on üle 15 aasta kogemust kergete tarbesõidukite (LCV) kajastamisel. Alates 2016. aastast on ta rahvusvahelise aasta kaubiku konkursi (IVOTY) žüriiliige, esindades Ühendkuningriiki. Nigemeieril on mehaanikainseneri teaduskraad ja ta kuulus PV5 arendustiimi.
 
 „Mul on tõeliselt hea meel, et sain olla osa GUINNESSI MAAILMAREKORDI™ saavutamisest. See oli nõudlik, kuid unustamatu teekond,“ ütles Barrow. „Mind hämmastas tõsiselt, kui suur on Kia PV5 sõiduulatus: peaaegu 700 kilomeetrit ühe laadimisega ja täiskoormaga. See on suur saavutus ning mul on tunne, et seda rekordit pole lihtne ületada. PV5 ja Christopher olid suurepärased meeskonnakaaslased ning mul on uhke tunne olla osa rekordsõidust, mis nihutab elektriliste kaubikute piire.“
 
 „Insenerina oli see väljakutse minu jaoks nii tehniline kui ka isiklik,“ ütles Christopher Nigemeier, Hyundai Motor Europe Technical Centeri vaneminsener. „George’il on kaubikute testimistest saadud hindamatu sõidukogemus, minu eeliseks on põhjalik teadmistepagas PV5 jõuallikast. Meil kujunes omavahel sõbralik võistlus – kes suudab igast kilovatt-tunnist kõige rohkem välja pigistada. Lõpuks avaldas meile mõlemale suurimat muljet just sõiduk ise.“
 
 Rekordsõidu ettevalmistus
 
 Rekordsõit oli hoolikalt ette valmistatud. TÜV-i inspektorid jälgisid laadimisprotsessi ning kinnitasid, et sõiduk vastab kaalunõuetele. Sõit salvestati GPS-jälgimise ja kabiinis olnud kaamerate abil. Enne starti laaditi PV5 aku 100 protsendini, seejärel plommiti laadimisluuk ja kaubaruum kuni 22 tundi ja 30 minutit väldanud teekonna lõpuni.
 
 Esimene esindaja Kia PBV-perekonnas
 
 Esimese mudelina Kia PBV-perekonnas on PV5 ehitatud uuenduslikule E-GMP.S platvormile (Electric-Global Modular Platform for Service) ja loodud modulaarse nn ehitusklotsi kontseptsiooni alusel. Selline paindlikkus võimaldab mitut erinevat konfiguratsiooni – Cargo, Passenger, Chassis Cab ja Wheelchair Accessible Vehicle – et rahuldada laia valikut ettevõtete ja eraisikute vajadusi.
 
 PV5 Cargo versioonil on kuni 4,4 kuupmeetrit kaubaruumi (L2H1 konfiguratsioonis; L2H2 versioonil, mis tuuakse turule järgmisel aastal, on veelgi suurem mahutavus) ja kuni 790 kilogrammi kandevõimet. Kliendid saavad valida mitme akuvariandi vahel: 51,5 kWh, 71,2 kWh ja tulevikus 43,3 kWh, mis on kohandatud vastavalt töövajadustele.
 
 GUINNESSI MAAILMAREKORDIGA™ rõhutab Kia oma püsivat pühendumust uuenduslike, tõhusate ja praktiliste lahenduste arendamisele. Rekordi püstitanud Kia PV5 Cargo on alates 18. novembrist väljas Solutransi messil Lyonis (EurExpo), 5. hallis, stendis C130.
 |  
 EDIT: lisatud pildid
 
  Spoiler _________________
 Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
 HV valuutakalkulaator
 
 viimati muutis Tanel 28.10.2025 13:28:02, muudetud 2 korda
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 471 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  12 :: |  7 :: |  359 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Betamax HV Guru
 
  
 liitunud: 29.05.2003
 
 
 
 
   
 | 
|  28.10.2025 12:53:00 |   |  
| 
 |  
| Nad võiksid talvel sama asja proovida. |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 740 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  1 :: |  1 :: |  558 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Janis HV Guru
 
 liitunud: 30.11.2005
 
 
 
 
 
 | 
|  28.10.2025 12:58:35 |   |  
| 
 |  
| Veelgi suurem mahutavus, 790kg. WOW   |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 206 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  3 :: |  5 :: |  172 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Markos HV veteran
 
 liitunud: 10.04.2002
 
 
 
 
 
 | 
|  28.10.2025 13:10:49 |   |  
| 
 |  
| See sõiduulatuste võrdlemine ja "rekordite" püstitamine on juba parajalt hüsteeriline ettevõtmine ja teenib enamasti teatud markide soovi pildil olla. See kaubik pidi võtma 10kwh 100km kohta ja seda ilma reservita. Kujutan ette, et ega see asi väga ei liikunud, koperdas kõigil jalus jne. Kaubikud ei ole aerodünaamiliselt kindlasti efektiivsed, efektiivsus tuleb sellest, et nad on maksimaalselt plangud, mis vähendab massi ja ilma igasuguse mugavusvarustuseta, mis vähendab energiakulu. Kui elektrimootorite efektiivsusnäitaja on 96%, siis siin ei ole väga ruumi enam selliseks tõusuks, mis annaks energiakulude vähenemise kordadades. |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 14 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  2 :: |  12 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| Betamax HV Guru
 
  
 liitunud: 29.05.2003
 
 
 
 
   
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 740 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  1 :: |  1 :: |  558 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
| -Koppel- Kreisi kasutaja
 
  
 liitunud: 01.04.2009
 
 
 
 
 
 | 
|  28.10.2025 13:47:19 |   |  
| 
 |  
| Huvitav, kas nad saavad sellise rekordsõidu jaoks lasta selle aku kasutuskõlbmatuks... laadides algselt niipalju üle, et veel põlema ei lähe ja lõpus nii tühjaks, et 100% mahtuvus enam ei taastugi. Ehk selline "special" engineering mode, kus need limiidid on käsitsi seatud ekstreemsed. 
 Ehk siis väike pettus käib ikka rekordiürituse juurde.
 Et kas poest ostetud autoga saab ka sama tempu korrata või jääb müstiliselt mingi 100km puudu. Lihtsalt hüpotees, arvestades mida kõike ei tehta, et meediatähelepanu saada.
 |  | 
	
		| 
			
				| Kommentaarid: 10 loe/lisa | Kasutajad arvavad: |    | :: |  0 :: |  0 :: |  10 |  | 
| tagasi üles |  | 
|  | 
|  |