Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
19.09.2025 08:26:47
|
|
|
Bolt väidab, et jälgib kõiki kiiruseületamisi. Tartu maanteel lastakse Bolt Drive kirjadega masinatega mööda nagu postist. Seda ei registreerita?
Või on sellega nagu tõuksidega, kus uhke süsteem, mis tuvastab mitmekesi sõitjaid, aga tänavapildis liiguvad ikka 2-3 tegelast korraga ühel tõuksil.
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
19.09.2025 08:50:37
|
|
|
Ta võib ju jälgida aga ega see ei keela kihutamast
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
19.09.2025 08:56:22
|
|
|
No lubavad ju konto blokki panna, kui kiirust ületad.
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
19.09.2025 09:19:23
|
|
|
Selle Bolti e-troniga tuli sms (või push teade), et kui ühe korra veel kiirust ületad, siis konto bänni. Sai mingi +40 üle Järvevanal
Beasti model3-ga sai ilusti proovitud 200ni, midagi ei juhtunud
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
23.09.2025 12:55:02
|
|
|
Sõber just Tallinas 50 alas möödasõidul kiirusega 74 sai hoiatuse koheselt.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
23.09.2025 13:14:38
|
|
|
Bolt võiks selliseid kiiruseületamisi raporteerida politseile.
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
23.09.2025 13:22:39
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Bolt võiks selliseid kiiruseületamisi raporteerida politseile. |
Võib-olla kui see tegevus ja muster kordub.
GPS paneb ühte puhku puusse ehk kui korraks side katkeb, siis võib peak-na mingi müstilise numbri näidata.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
23.09.2025 13:25:24
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Bolt võiks selliseid kiiruseületamisi raporteerida politseile. |
Aga mis politsei selle teadmisega peale hakkab? Trahvi bolti äpi alusel teha ei tohi ju.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
23.09.2025 13:47:43
|
|
|
Põlvas ju saatis see Bercmanni nutiülekäigurajasüsteem politseile andmeid.
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
23.09.2025 14:08:18
|
|
|
Ju siis ainult statistika kogumiseks et teada, millal kaamera välja tuua.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
06.10.2025 16:08:52
|
|
|
Sealmaal seda tingimust ei ole, et bussirajal sõitmiseks peab klient peal olema? Või ta iseendale pakubki teenust?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.10.2025 16:30:31
|
|
|
Sellise kaliibriga mehel ilmselt autojuht on nagunii palgatud ehk ongi "klient".
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.10.2025 22:26:59
|
|
|
Täna parkisin Selveri ette ja teisel pool teed kaks meest käsipagasi tüüpi kohvritega seismas. Bolti kirjadega universaalkerega Corolla veereb ette. Mingi noor kutt tuleb välja ja teeb pagasiluugi lahti. Sealt vaatab vastu roheline Bolti kulleri kott + muu pudi-padi. Pressiti siis need kohvrid suhteliselt brutaalselt kuidagimoodi sinna juurde. Ei kujuta ette, mis saanud oleks, kui tüüpidel oleks täismõõdus kohvrid olnud. Sõidad lennujaama või kusagile Bolti kott süles
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
|
Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 471 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
14.10.2025 21:30:21
|
|
|
Ma ei tea miks nad üldse sõidavad kui keegi rahul pole. Ideeliselt bolt nende pealt vaid elabki, kui kõik need taxijuhid ja toidukullerid nädal otsa tuima "streiki" paneks ja mitte üht tellimust ka ei teeks siis ilmselt oleks Boltil ka üsna suur "auk" ja peaks nagu liigutama. Kuniks aga töötegijaid on seni suva palju neil taksojuhtidel jne üldse kätte jääb või ei jää. Bolt saab enda raha kätte.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
15.10.2025 07:19:25
|
|
|
kjaups kirjutas: |
Mis need siis olid? |
Panin spoilerisse pika teksti:
Spoiler 
tsitaat: |
1) Hinnastus
„Majanduse üldist seisu ning inflatsiooni arvestades on Bolti sõiduteenuste hinnad jäänud aastateks stagnatsiooni. Miinimumhind ei ole enam ammu adekvaatne ning on ajale jalgu jäänud, Tallinna 3,8 € ning Tartu 3 € ei ole enam sellised hinnad, mis 4–5 aastat tagasi, sest rahal on hoopis teine väärtus. Miinimumhind peab tõusma baashinna tõstmise näol. Meie ettepanek on üleriigiliselt kehtestada miinimumhinnana 5 €. See vähendab märkimisväärselt sõitude tühistamisi, pakub klienditele lühemaid ooteaegu ning parendab teenuse kättesaadavust.“
2) Vahendustasu
„Moodustab 25% sõiduteenuse hinnast – juhtide hinnangul on see liiga kõrge ja demotiveeriv. Vahendustasu peab maksma kinni klient, mitte juht, seega on meie ettepanek tõsta teenuse hinda selliselt, et juhile jääb kätte vähemalt 85% sõidu maksumusest.“
3) Sõitude algoritmiline jagamine, sh omahinna kasutamine
„Kuigi Bolti teenus peaks lähtuma loogikast, et sõitu pakutakse esmajärjekorras juhile, kes asub kliendile kõige lähemal, on sageli reaalsus see, et sõitu pakutakse kõige odavamale juhile, kes aga ei pruugi olla kliendi lähedal.
Reeglina kehtib see siis kui lähim juht on määranud omahinna, kuid tihti esineb ka olukordi, kus tavalist dünaamilist hinnastust kasutav juht, kes on kliendile lähemal, ei saa tellimust, vaid see pakutakse kaugemal olevale juhile.
Võimalus kasutada omahinda annab nii juhile kui Boltile võimaluse rohkem teenida. Juhtide jaoks on mõistetamatu, miks Bolt seda teenimisvõimalust eirab ning eelistab dünaamilist hinnastust kasutavaid juhte. Sageli ei ole omahinda kasutavad juhid/autod isegi kliendiäpi kaardil nähtaval ning klient saab tellimusel vastuse „Hetkel pole ühtegi vaba autot saadaval“, kuigi omahinnaga juht võib olla täpselt kliendi kõrval. Eriti kehtib see väiksema autode arvuga kategooriate nagu XL-i või Assisti puhul.
Pikad asjatud ettesõidud tõstavad juhtide kulusid, raiskavad klientide väärtuslikku aega ning ei ole kooskõlas rohelise mõtteviisiga, sest ressursside kasutamine on ebaefektiivne. Kõik see suurendab otseselt ökoloogilist jalajälge.“
4) Hinnakordaja ebaloogilisus
„Lisaks liiga odavale miinimumhinnale pidurdab juhtide sissetulekut ka liiga suur ajutine hinnakordaja. Öiste tundide 2–2,5-kordne kordaja tekitab olukorra, kus päevasel ajal „võileivahinna eest“ sõitnud klient ei taha 2,5 korda rohkem maksta samaväärse sõidu eest ning pigem ootab hinnakordaja kadumist. See omakorda tingib nende pöördumise konkureerivate taksoäppide poole, mis säärast hinnakordajat ei kasuta.
Meie ettepanek – tavahind peab olema kõrgem ning maksimumhind peab olema mitte suurem kui 2 ×. Mõistliku hinnakordaja ajal sõitude tellimine näitab samas klientide valmidust teenuse eest rohkem maksta, mis annab hea tugipunkti baashinna tõstmiseks. Stabiilne kõrgem baashind ja madalam kordaja tagavad nii juhtide rahulolu kui ka Bolti enda suurema tulu, lisaks vähendab klientide pöördumist konkurendi poole.“
5) Teenuse osutamine linnadest väljaspool
„Praegu on sõiduteenuse jagamine valdavalt linnapõhine, mis tähendab, et enamik autosid ootavad oma järgmist tellimust linnas. Tänu Bolti hinnastusele on palju halvemas seisus need inimesed, kes vajavad transporti maakonnas. Bolti hinnastus ei kasuta selliste tellimustega hinnakompensatsiooni, mis oleks piisaval määral juhile motiveeriv.
Tartu kontekstis on nendeks näiteks Elva, Otepää või Põlva kliendid, kelle ainsaks optsiooniks on loota selle peale, et mõni Tartu Bolt on neile kogemata piisavalt lähedal, et järele sõit oleks kasumlik. Meie ettepanek: pikad ettesõidud peavad olema hinnakomponendi osas tasustatud. See lõpetab 6 € Elva-sisesed tellimused, millele peaks juht Tartust 30 km järele sõitma.“
6) Nn kiirete näppude voor
„Juhtide viimase poolaasta suurimaks murekohaks on Bolti-poolne muudatus pakkuda üht sõitu korraga mitmele juhile. See muudatus on tekitanud olukorra, kus tellimuse saanud juht pöörab tellimusele rohkem tähelepanu kui ümbritsevale liiklusele (sest tellimuse ülevaatamiseks on sul kõigest mõni sekund enne kui see n-ö ära varastatakse), seega on juhtide hinnangul tegemist liiklusohutust otseselt pärssiva muudatusega, mis tuleb koheselt kaotada.
Juhul kui muudatuse eesmärgiks oli vähendada klientide ooteaegu, siis seda ei ole saavutatud, sest kiired näpud võivad olla juhil, kes asub kliendist kaugemal ning lähemal olev juht jääb sõidust ilma. Klient peab ootama autot palju kaugemalt kui siis, kui päriselt lähemal olev juht oleks tellimuse endale saanud. Tellimusest ilma jäänud juht peab ootama jääma järgmist tellimust või siis tühjalt ära sõitma. Jällegi on tegu ressursside mõttetu kulutamisega, mis keskkonda ei hoia.“
7) Wait & Save kategooria
„Antud kategooria implementeerimine on äärmiselt ebatõhus, sest pikad ettesõidud raiskavad otseselt juhtide aega ning raha. Tekitada olukord, kus juht saab tellimusi kategooriast, mida isegi välja ei saa lülitada, on äärmiselt ebaeetiline ning tuleb kiiremas korras tühistada. Lisaks tulevad antud kategooria tellimused ainult juba aktiivset tellimust teostavatele juhtidele, mis taaskord eeldab liikluseeskirjade rikkumist ja on otsene oht nii juhtidele, klientidele kui teistele liiklejatele.“
8) Äpi informatsiooni kuvamine
„Uue kujundusega on tekkinud probleem, et kuvatava informatsiooni üleküllus ning liiga väike tekst on samuti liiklusohutust pärssiv. Eeskuju tuleks võtta konkureerivatest äppidest, mis on lahendanud juhile kuvatava esialgse informatsiooni võimalikult kompaktseks ning kontrastseks.
Hetkel Bolti äpi tellimuse kirbukirja lugemine võib pimedas päris ohtlikuks kujuneda. Lisaks soovitakse, et kujunduses jookseks taas vastuvõtmiseks jäänud aeg kinnitusnupul – praegust pisikest joont ei näe eriti hästi ning aega seda ekstra vaadata pole.“
9) Sõidu sihtkoha kuvamine kogu tellimuse vältel
„Peale sõidu vastuvõtmist ei näe juht enam äpist, kuhu sõit üldse läheb, ainus juhil olemasolev info on pealevõtmise asukoht ning hind. Juhul kui klient otsustab sel ajal tellimuse sihtkohta muuta, siis ka seda juht ei näe.
Sihtkoha muutmine peaks toimuma juhi ja kliendi kokkuleppel, sest esialgsed tingimused on juhi jaoks muutunud. Konkureerivate äppide saatelehel on pealevõtukoht, sihtkoht ning hind alati kuvatud, soovitame sellest eeskuju võtta.“
10) Sularahasõidud ning tühistamised
„Juhtidele on jäänud arusaamatuks, kas sularahasõitude tühistamisel on ette nähtud tühistamistasu või mitte. Ka Bolti klienditoelt on tulnud selle kohta vastukäivat informatsiooni, sest vahel sulasõitude tühistamine kompenseeritakse, vahel mitte. Soovime ühtlast joont ning soovitame kasutada sulasõitude tühistamisel konkureerivate äppidega sarnast lahendust: kui sularahaklient ei ilmu kohale või tühistab tellimuse teatud aja möödudes peale sõidu tellimist, siis see tühistamistasu makstakse juhile Bolti poolt välja, ent kliendi konto läheb sama summa ulatuses „miinusesse“ ning tühistamistasu lisatakse kliendil järgmise tellimuse hinnale juurde. See garanteeriks, et nii juht kui Bolt saaks oma töö eest tasu.
Lisaks soovime, et Bolt vaataks üle ka hinnapoliitika sularahasõitude maksmatajätmise kompenseerimise osas: hetke 50%, kuid mitte rohkem kui 10 € kompensatsioon on ajale jalgu jäänud. Enamasti jätavad kliendid juhtidele maksmata märksa suuremate summade eest. Lisaks ootame Boltilt heakskiitu sellele, et sularahasõitude puhul on juhil õigus summa ette küsida ning raha puudumise korral on võimalik ilma juhiskoori kukkumiseta sõit tühistada.“
11) Klienditugi ning AI
„Arusaadav, et Bolt käib ajaga kaasas ning on klienditoe AI-põhiseks reorganiseerinud. Paraku on see tinginud olukorra, kus juhid peavad lahenduse saamiseks ennast mitmeid kordi kordama, enne kui saavad ühendust inimteenindajaga ja ka siis ei pruugi klienditoe töötajad juhi muredest aru saada.
Eelkõige puudutab teema sõitude tühistamise järgselt tühistamistasu küsimist, kaardirakenduses teesulgude ning liikluspiirangute mittekajastamise järgselt sõidutasu muutmist ning ebaõiglaselt kukkunud juhiskoori taastamist. Lisaks on ilmnenud tõsiasi, et vastavalt Klienditoelt endalt saabunud infole teeb AI bot
Alfred sularahasõitude tühistamistasu määramisel vigu – sellised vead peavad olema olemata! Juhtide rahulolematus klienditoega on üleüldine ning selles osas soovime Bolti panust selle teema parendamiseks.“
12) Juhiskoori langemine kliendipoolsete eksimuste tõttu
„Liiga kergekäeliselt on antud klientidele suur võim juhiskoori langetada – klient tellib valesse asukohta, juht tuleb, või on juba teel – klient tühistab põhjendusega „Juht liigub vales suunas“ – ja juhiskoor kukub, ehkki juht oli teel temale teadaolevasse sihtpunkti. Lisaks tuleks ära kaotada selline tühistamise põhjus nagu „Klient palus sõidu tühistada“ – jääb arusaamatuks, miks sellise põhjendusega tühistamise võimalus on üldse olemas – juht ei pea vastutama kliendi vigade eest.
Vale kategooria tellinud kliendi teenindamata jätmine ei tohi samuti mingil juhul juhiskoori alandada, sest igal kategoorial on siiski laiem tähendus. See, kui kliendid oma laste turvalisusest ei hooli ning jätavad seetõttu Booster Seat kategooria tellimata, vaid loodavad mõnele muule kategooriale, ei tohiks mõjutada juhi skoori, kui ta kliendi lapse turvalisuse huvides sellest sõidust keeldub.
Loomadega muude kategooriate kui Pets kasutamine: juhid on inimesed, osad neist allergikud ning neil on teadlikult Pets kategooria välja lülitanud. Loomaga klient ohustab otseselt juhi tervist, seega taas, juht ei pea taluma juhiskoori langust, kui valesti käitub tegelikult klient.“
13) Sõidukikategooriate ebaloogilisus
„Bolti poolt koostatud aktsepteeritud sõidukite nimekiri ja loogika tekitab küsimus: näiteks 2015a nahksisuga Audi A6 sobis kuni eelmise aastani PREMIUM kategooriasse, ent aasta hiljem ei sobi antud masin isegi mitte COMFORT kategooriasse. Samas sõidab COMFORT kategoorias terve hulk tekstiilsisuga Škoda Octaviaid aastast 2018.
Mitmeid kordi on olnud situatsioon, kus juht ostab uue auto, kooskõlastades eelnevalt selle sobivuse Bolti klienditoe kaudu kõrgemasse kategooriasse, ent peale registreerida üritamist saab vastuse, et masin siiski sinna kategooriasse ei sobi. Ehk siis – nõuame selgust ja loogikat sõidukikategooriate osas.“ |
Enamus tunduvad täiesti loogilised soovid olema.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
15.10.2025 07:55:24
|
|
|
2015. aasta A6 peaks Premium olema, sest see on nahksisuga?
Ise te hakkasite Taxify > Bolti sõitma ja taksoturgu solkima. Ärge nüüd kurtke. Vaba maa, tehke oma firma, konkureerige, tehke paremini, makske paremat palka. See ei ole riigitöö ja see pole ka eluliselt tähtis töö, mille peale streikida.
|
|
Kommentaarid: 740 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
558 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
15.10.2025 12:23:59
|
|
|
See auto teema tundub küll kõva aju voodoo olevat. Lisaks kes keelas A6 asemel Superbi osta
Isegi see Octavia on uuema kere peal ja avaram
//
Loomulikult tahab äpp kasutada tarka hinnastamist, sest nemad ju teenivad sellega. Nii nagu toidukullerite puhul on pikemat aega see sama joone peal mitme tarne viimine, mis võib vabalt pizza külmaks jätta...
Ehk kui midagi sealt tellida, siis pigem suppi
Jõuan ise kiiremini järgi...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
15.10.2025 13:25:40
|
|
|
Betamax kirjutas: |
2015. aasta A6 peaks Premium olema, sest see on nahksisuga?
Ise te hakkasite Taxify > Bolti sõitma ja taksoturgu solkima. Ärge nüüd kurtke. Vaba maa, tehke oma firma, konkureerige, tehke paremini, makske paremat palka. See ei ole riigitöö ja see pole ka eluliselt tähtis töö, mille peale streikida. |
Juhte süüdistada on tobe. Taxify sai nad alustuseks ilusti konksu otsa ja hiljem hakkas turgu solkima.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
15.10.2025 14:33:24
|
|
|
Betamax kirjutas: |
2015. aasta A6 peaks Premium olema, sest see on nahksisuga?  |
Ma lugesin välja rõhu pigem selles, et see ei sobi lisaks Premiumile enam ka Comforti, kuigi ju võiks. Mina kliendina eelistaks 2015 A6 isegi riidesisuga samalaadsele 2017 Octaviale. Kui paneks rõhku mugavusele, mitte odavaimale A > B teekonnale.
Magic kirjutas: |
See auto teema tundub küll kõva aju voodoo olevat. Lisaks kes keelas A6 asemel Superbi osta
Isegi see Octavia on uuema kere peal ja avaram |
Premiumi puhul tuleb lisaks mängu ka margi maine, prestiiž, ütleme siis otse ka edevus. Seda tellitakse tihti ilmselt just siis, kui vaja näidata, millega saabuti. Eriti kui kaamerad ka peal, nagu nt Estonias toimuvad vastuvõtud vms. Uus Superb on hea auto, suur, mugav, kena välimusega, aga ta on ikkagi Škoda. Eelpool kirjeldatud kliendi ootus on Premiumit tellides pigem ikkagi 3 peamist Saksa premiummarki, Lexus ilmselt, Volvo, Jaguar ja siis ehk mõned suured USA SUV-id, mille ainult selle eesmärgiga pidamine teenuse pakkujale ilmselt kasumlik poleks (lisaks eksoodid nagu RR/Bentley tellitakse ilmselt mujalt kui Boldist).
Octavia on Golfi põhjal auto, st ta on ka sama aasta A4-st madalam klass - väiksem, odavam, ebamugavam, mürarikkam. A6 on selge aste ülespoole.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.10.2025 14:35:10
|
|
|
Skodameestele nüüd küll nii öelda ei tohi
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
|