Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
02.10.2025 11:13:50
|
|
|
Tuttava soomlase Model S LR viidi garantiisse, sai asenduseks Model S Plaidi lausa nädalaks
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
02.10.2025 11:14:03
|
|
|
No küll see Eesti esindus ka tuleb, kus ta pääseb. Mingid sahinad juba käivad, et aetakse asja selles suunas. Sama nagu laadijatega, aega läks aga nüüd esimesed olemas.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
02.10.2025 11:23:05
|
|
|
Markos kirjutas: |
Equinox kirjutas: |
Tesla annab ka asendusauto. Facebooki Tesla grupis on seda korduvalt mainitud. Aga mis tingimustel, seda ei tea ma öelda. |
Ehk siis sisuliselt ei saa. Enivei, minna katkise autoga kuhugile üle mere või sadade kilomeetrite kaugusele on jabur ajaraisk ja hassle. Selleasemel 6km esindusse lattet jooma minna on ikka vaks vahet ja asendusautot saab 100% kindlusega, kui küsida. |
No eks tuleb sõita margiga mille tulevik pole nõnda tume, siis saadki esinduses kohvi juua ja masina samal päeval tagasi.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
02.10.2025 11:27:40
|
|
|
tsitaat: |
No eks tuleb sõita margiga mille tulevik pole nõnda tume, siis saadki esinduses kohvi juua ja masina samal päeval tagasi. |
Tea, kas ta nüüd tume on või tumedam nagu igal teisel rahvaautol. Juppe näikse juba kilohinnaga saadaval olevat ja, kui ei ole, siis tuleb lihtsalt ühe samasuguse taga natuke aega sõita, kukub ise küljest ära ja saad üles korjata.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
02.10.2025 11:28:54
|
|
|
CnZ kirjutas: |
Tuttava soomlase Model S LR viidi garantiisse, sai asenduseks Model S Plaidi lausa nädalaks |
Viidi? Et nagu esindusest tuldi ja viidi garantiisse? See on täitsa viis pluss teenindus.
|
|
Kommentaarid: 739 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
02.10.2025 12:19:50
|
|
|
Betamax kirjutas: |
CnZ kirjutas: |
Tuttava soomlase Model S LR viidi garantiisse, sai asenduseks Model S Plaidi lausa nädalaks |
Viidi? Et nagu esindusest tuldi ja viidi garantiisse? See on täitsa viis pluss teenindus. |
Ei seda mitte, ikka ise kärutas esindusse. Seal andi asendus
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
02.10.2025 12:32:16
|
|
|
Asi seegi.
|
|
Kommentaarid: 739 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
02.10.2025 12:45:57
|
|
|
Markos kirjutas: |
Selleasemel 6km esindusse lattet jooma minna on ikka vaks vahet ja asendusautot saab 100% kindlusega, kui küsida. |
No kuskil Põlvas elades vist pole väga vahet mis marki autoga sõidad. 6km kaugusel pole ühtegi esindust kuhu lattet minna jooma
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
02.10.2025 12:49:25
|
|
|
Põlvas on lausa mitu remonditöökoda. Võib-olla on ühes neist ka kohvimasin.
_________________ Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.10.2025 12:50:18
|
|
|
Põlvas võib peale passati midagi muud omada?
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
02.10.2025 14:27:56
|
|
|
bemm ja audi
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
02.10.2025 15:37:56
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Põlvas on lausa mitu remonditöökoda. Võib-olla on ühes neist ka kohvimasin. |
Need entusiastide garaažiboksid?
|
|
Kommentaarid: 739 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
02.10.2025 17:34:05
|
|
|
Nüüd saate ka Kuusalu Grossi parklas oma tolmuimejaid laadida.. Eeldusel, et mõni oss seal ees ei pargi.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
12.10.2025 21:31:24
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Põlvas on lausa mitu remonditöökoda. Võib-olla on ühes neist ka kohvimasin. |
Põlvas saad vaid 10a vanuseid autolehti lugeda
Winterwind kirjutas: |
Nüüd saate ka Kuusalu Grossi parklas oma tolmuimejaid laadida.. Eeldusel, et mõni oss seal ees ei pargi. |
Ei saa, pole veel äpis seda pistikut (eeldusel, et on ikka ignitis - nemad grossi ja maximat üldjuhul teevad)
E: käisin tolmuimejaga siis Saaremaal. Tartu - Kuressaare 81% akust läks (kuni Pärnuni sadas vihma ka veel). Laadimisi "planeerisin" ka julmalt. Kohale jõudes pistsin laadima ja käisin otsisin ralliga seotud mandi ära (nii või naa tuli eemale parkida kuna maja juurde ei saa) + poest natukene sööki. Kokkuvõttes läks selle majandamisega seal mingi 40 minutit ja selle ajaga oli juba enam kui küll laadinud, et jõuaks metsa katsele ja tagasi linna. Õhtul läksin võtsin olerexist süüa, niikaua kuni sööki ootasin ja sõin seisis seal juhtme otsas ja minema sõites vahtis 85% vastu. Siis Undvasse, magasin autos nagu metslane. Kohapeal mitu tundi lihtsalt soojendas salongi ja laadis fotoka akusi, järgmine päev ka fotoka akude laadimist. Algselt oli plaan minna poodiumiks linna ja siis pista selleks ajaks kuhugi juhtme otsa aga plaan muutus käigupealt. Jõudsin hoopis Kaugatoma kadakate vahele. Kui seal said asjad tehtud siis peale seda otse praamile ja Pärnusse. Enne laadima ei viitsinud hakata kuna teadsin, et nagunii oleks vaja vahepeal midagi söödavat võtta ja Kuressaare toidujärtsudes ei viitsinud ka passida seega vedas lõdvalt Pärnuni välja. Seal niikaua laadis kuni macis sõin (kohutav, pidin auto üle tee selveri parklasse jätma) ja seejärel Tartusse. Mingi 930km ja "kütusele" 32€ (kõik olid enefiti juhtmed, niipalju "planeerisin" et mingi über kirve 150+kw laadija asemel kasutasin odavamat 50kw juhet - aga need anyways kõrvuti). Kuluks teatas auto 15.5kWh. Eelmine aasta ICEga läks 93€ kütusele. Ei tea, endiselt suht meh.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
13.10.2025 09:01:12
|
|
|
Et, mis siis täpsemalt meh on ? Elektrikulu vs bensukulu vahe või ?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
13.10.2025 09:04:12
|
|
|
meh on see, et ei ole mingit ulme planeerimist ja protsentide vahtimist vaja teha
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
13.10.2025 10:00:44
|
|
|
Viimati Saaremaa ots tuli midagi 1040km , 0 tankimist... samal ajal oli see toiduteema/festival ka, nii et vaatasin mujal ringi kui töö ennast testis.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 471 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
13.10.2025 15:31:24
|
|
|
Ma võtaks seda selles mõttes tera soolaga, et kui me räägime überkallitest luks ja sportmasinatest siis nendepuhul ongi ju savi - potentsiaalne klient ostaks ka siis kui kütuseliiter 10 euri maksaks ja auto eest 10 tonni aastas maksu peaks maksma.
|
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
13.10.2025 16:02:02
|
|
|
Lambod, Ferrarid ja igasugu muud hyper-supercarid, ning musklid on segment mida inimesed ostavad hoopis teistel alustel ja elektriline superauto on paraku jama. Sa võid osta alla 100k sellise, mingi Plaidi või, kui tahad automat, siis E-Tron GT RS'i näiteks, perf on maxed out seal, aga sõita sellega on igav. Igapäevakommuuter võib ka elektriline olla.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
13.10.2025 16:02:10
|
|
|
On ikka clickbait pealkiri. Kõne all olev autotootja on Lamborghini. Oleks vähe teine uudis, kui see oleks VW või MB või BMW kes midagi sellist väidab.
Lambo kliendid tahavadki V12 ja 6 liitrine mootor.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
13.10.2025 16:11:11
|
|
|
VW-l hea öelda et nende nišitoodang lambo hülgab elektriautod.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
15.10.2025 10:40:19
|
|
|
Proovisin BZ4X'i, nelikvariant, täismaja. Võrreldes RZ450e'ga on lihtsam rääkida sarnasustest, ja need on aku, ning tagateljel asuv mootor ja ilmselt ka energiakulu 100km kohta, vähemasti sinnakanti asi kiskus, kuigi selleks on vaja pikemat sõitmist, et päris kindel olla. Muus osas täiesti teine auto. Ok, tinglikult võib öelda, et ka keskekraani tarkvara on sarnase ülesehitusega, aga palju asju on sealt puudu, eks siis märksa nuditum. Toyota sisedisain ei ole mulle viimasel ajal mokka mööda olnud, seegi pole erand, instrumendiklaster on veider ja veidras asendis nii, et ma ei näe seda oma pikkuse juures muul moel, kui rooli kõige alumises asendis. Lisaks muudab selle kaugele ette viimine ka roolisamba häirivalt massiivseks. Keskekraan pole nurga alla, nagu Lexuses, see jäi kohe silma ja hetkeks häiris, kuid nagu ikka harjub. Regeneratiivgaas pole seadistatav, vaid on mingis keskmises asendis, mis toimetab täpselt minu häirivuse piiril, oma autol olen seadnud ühe astme võrra madalamaks. Toyotal on vist kaks varianti, kas nii või üldse mitte, kohta, kust seda täiesti välja lülitada, ma kohe ei leidnud. Nelikvedu on totaalselt teine, X-Mode ja Direct4 pole võrreldavad. BZ kippus ikka ketsi vilistama ja sõitmine oli isegi kuivapoolsel aslfaldil üsna "libe". Direct4'ga sa naljalt sellist asja ei kohta. Edasi astub ka päris kenasti, kuigi on RZ'st märksa nõrgem. Muidu nagu Toyota ikka, ukselingid on päris (mehaanilised) nii sees, kui väljas, seega sissepõlemise ohtu selle autoga kohe ülde ei ole. Minu hinnangu kohaselt sobitub hästi omasse klassi koos enyaqite, elroqite ja muude pudullojustega, ei ole halvem ja vist ei ole ka parem, kui 10a garantii välja jättta. Vastupidavuse hindamiseks on vaja rohkem aega anda talle. Facelift võib päris hea tulla, seal on juba märksa rohkem Lexuse elemente sisse toodud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|