Arvestades, et mootorid ka juba kohalike nupumeeste käes, siis eks see garantii väline teema päris kallis jättes akuteema isegi kõrvale. Aga no arvestades, et tööstusklient vaikselt hääbub on ju neile mootori remontijatele ka uut tööd vaja
ICE autodel ei vaata ka keegi tehase hinda sellistel asjadel, esimese asjana kaevatakse sellistest kohtadest. Elektrika mootor on ilmselt tehasehinnana odavam kui uus bensumootor autole.
Ja seal pole midagi võib-olla töötab, kui autosid suures koguses muul põhjusel maha kantakse, siis peabki odava hinnaga müüma.
2022 Tesla Model 3 õhksoojuspump vahetus oli ~2000€ arve järgi. Muidugi garantii korras 0€. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kial maksis esinduses tagumiste ketaste ja klotside vahetus 500€. Esinduse hinnad ongi sellised. Soome Teslas on töötund vist juba 150+€/h. See ei tähenda, et pärast garantii lõppu peaks sellise hinnaga töid ette võtma. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Alustame üldse sellest, et autoga peab kusagil teises riigis garantiiteeninduses käima. Tavaline garantiiväline remont? OK, mõistetav. Aga garantii puhul? Uberi krediit ei korva seda ajakulu, mis läheb kogu reisi organiseerimiseks ja läbitegemiseks. Lisaks veel fakt, et see niiöelda roheline jalajälg pole enam eriti roheline.
Osad uued autod laevad juba üsna kiirelt. Bjorn-i testist laadmisajad 80%-ni:
- Zeekr 7X 100kwh 15 minutit
- MG IM6 100kwh 19 minutit
- Mercedes CLA 90kwh 21 minutit
- Tesla Model 3 78kwh 33 minutit
Laadisin auto esmasp öösel täis, aga polegi sõitma saanud vahepeal, aku ikka 100% peal, vist läheb p'se nii :p Tesla oleks ammu tühjaks jooksnud vist juba :p
Alustame üldse sellest, et autoga peab kusagil teises riigis garantiiteeninduses käima. Tavaline garantiiväline remont? OK, mõistetav. Aga garantii puhul? Uberi krediit ei korva seda ajakulu, mis läheb kogu reisi organiseerimiseks ja läbitegemiseks. Lisaks veel fakt, et see niiöelda roheline jalajälg pole enam eriti roheline.
See on ju oma valik, ei tohiks kellelegi üllatusena tulla, et Teslal Eestis esindus puudub. On kas Vilniuses või Helsingis. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Ai ai, nüüd järelturul väärtus kohe langes. Üle 80% ei tohi laadida räägitakse
Teslat ja hyundai'd ei tohi jah. Auto on järelturul tõenäoliselt niiehknaa "väärtusetu", seega kahjumi minimeerimiseks üritab ikka sõita nii kaua kui võimalik. Õnneks tootja garanteerib 1M km ja 10a, et aku ei lange alla 70%, sellega kannatab elada küll.
Ai ai, nüüd järelturul väärtus kohe langes. Üle 80% ei tohi laadida räägitakse
Teslat ja hyundai'd ei tohi jah. Auto on järelturul tõenäoliselt niiehknaa "väärtusetu", seega kahjumi minimeerimiseks üritab ikka sõita nii kaua kuni võimalik.
Sõltub akukeemiast. LFP aku puhul ei ole 100% probleem. St LFP-d tulebki 100%ni laadida. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Alustame üldse sellest, et autoga peab kusagil teises riigis garantiiteeninduses käima. Tavaline garantiiväline remont? OK, mõistetav. Aga garantii puhul? Uberi krediit ei korva seda ajakulu, mis läheb kogu reisi organiseerimiseks ja läbitegemiseks. Lisaks veel fakt, et see niiöelda roheline jalajälg pole enam eriti roheline.
See on ju oma valik, ei tohiks kellelegi üllatusena tulla, et Teslal Eestis esindus puudub. On kas Vilniuses või Helsingis.
Usun. Aga mida sa selle Uberi krediidiga väljaspool linna maapiirkonnas teed? Liigelda vaja. Normaalsed esindused annavad garantii ajaks mingi asendusauto vähemalt.
Alustame üldse sellest, et autoga peab kusagil teises riigis garantiiteeninduses käima. Tavaline garantiiväline remont? OK, mõistetav. Aga garantii puhul? Uberi krediit ei korva seda ajakulu, mis läheb kogu reisi organiseerimiseks ja läbitegemiseks. Lisaks veel fakt, et see niiöelda roheline jalajälg pole enam eriti roheline.
See on ju oma valik, ei tohiks kellelegi üllatusena tulla, et Teslal Eestis esindus puudub. On kas Vilniuses või Helsingis.
Usun. Aga mida sa selle Uberi krediidiga väljaspool linna maapiirkonnas teed? Liigelda vaja. Normaalsed esindused annavad garantii ajaks mingi asendusauto vähemalt.
Ma ei uurinud, kas asendusauto on ka võimalik, ei saa välistada, et on. Minu puhul Uberi krediit toimib hästi, 80€ eest saab Eestis maailma lõppu ja tagasi sõita, Soomes kulub krediit tunduvalt kiiremini. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Tesla annab ka asendusauto. Facebooki Tesla grupis on seda korduvalt mainitud. Aga mis tingimustel, seda ei tea ma öelda. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Tesla annab ka asendusauto. Facebooki Tesla grupis on seda korduvalt mainitud. Aga mis tingimustel, seda ei tea ma öelda.
Ehk siis sisuliselt ei saa. Enivei, minna katkise autoga kuhugile üle mere või sadade kilomeetrite kaugusele on jabur ajaraisk ja hassle. Selleasemel 6km esindusse lattet jooma minna on ikka vaks vahet ja asendusautot saab 100% kindlusega, kui küsida.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.