Elektriga kogemust pole aga eeldaks, et on sama, mis 4.4L NA puhul.
Ei ole.
Jätame triikrauad vahele, võtame arvesse ülemise otsa elektrimootorid. Oli nii mõnigi I3, mis üritas vana 4.4L NA minekut katsetada... ja ebaõnnestumiseks see ka jäi. Samas Tesla S vastu polnud mingit lootust.
1.0 vist maanteel niivähe ei võta? 1.4 saab maanteel viiega hakkama. Saaks. Aga piin. Kas liitrine on kuuese või seitsmese kasti otsas? Mis pöörded 90 peal on? 1.4 saaks linnas ka 5.5 hakkama, aga jällegi, ebanormaalne on nii sõita, et pedaali puutud varbaotsaga...
Laps sõidab...hetkel ju riik hea õpilase toetust ei maksa. Ju siis katsetasid kui vähe saab (3 inimest autos)
Ma linnas tiirutasin, siis sain 5,6 (diisliga ikka harjunud üsna on-off sõitma)... 85kW nii et liigub küll. mõni Audi A4 sama mootoriga.
Sai ostetud puhtalt olematut läbisõitu. Vähemalt 20K on olnud rahulik. Kui mõni sõitis siin Lexusega 10 aastaga 60K, siis see 1.0 ka varsti 3X suurema läbisõiduga.
viimati muutis Magic 08.07.2025 08:06:26, muudetud 1 kord
Hea et on/off on kohe ekraanil...esimene asi mida offida _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Oli nii mõnigi I3, mis üritas vana 4.4L NA minekut katsetada... ja ebaõnnestumiseks see ka jäi. Samas Tesla S vastu polnud mingit lootust.
Ma saan aru, et ostukärudega on mugav võrrelda. Tagatulesid näed mul ja väga kiiresti. Tavalektrikad tuunitakse sinna kuhugile 6-8s vahele enamasti, aga dünaamika on ikka hoopis midagi muud.
Seepärast 6-8s võibki oravaid loopida. ChatGPT samas väidab, et mu mahlapakk võiks isegi tagatulesid näidata mu vanale V8'le. Selleks vaja launch controli proovida, mida ma pole üle aasta suutnud katsetada. Linnas sees ei ole ilus aga samas on linnaauto, seega sobilikku olukorda ei ole olnud
1993.a Audi 80 lasi Saksa/Poola kiirteedel gps-i järgi 130-ga, konditsioneer sees ja keskmine oli 5.5 sajale. Kõva areng jah tänapäevastel autodel
Vaevalt, et see oli 7. kohaline Euro6 nõuetele vastav auto.
Pealegi kuidas kogu reisi keskmist mõõtsid?
Paak täis meetod. Sel masinal polnud kompuutrit. Hetkel euro6 masin 1.6 diisel ja no ma ei saa kuidagi sel tehasekulu kätte. Ikka jääb sinna 5-6 sajale kanti. Mis sest, et passis on ulmeliselt ilusad numbrid kirjas.
Vanal Audil lubas lubas kiirtee kuluks 5.2 sajale. Mina sain 5.5 sajale.
ot:
Fuel Consumption - Economy - Combined: 5.3 L/100 km
53 MPG UK
44 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Open road: 3.8 L/100 km
74 MPG UK
62 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Highway: 5.2 L/100 km
54 MPG UK
45 MPG US
Fuel Consumption - Economy - City: 6.2 L/100 km
46 MPG UK
38 MPG US
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Ma ka ei saa tehases lubatut kätte tavaliselt. Pole muidugi proovinud kui kont ja makk välja ning sõita max 80-ga, siis vast saaks
Spoiler
Fuel Consumption - Economy - City NEDC : 4.6 L/100 km
61 MPG UK
51 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Open road NEDC : 3.8 L/100 km
74 MPG UK
62 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Combined NEDC : 4.1 L/100 km
69 MPG UK
57 MPG US
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Allamäge, taganttuulega ning kaubiku tuules ka veel kindluse mõttes _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Look Right, nii hull asi pole.Mu diisel civic saab maanteel 90 sõites enamvähem 4.5L hakkama nagu tehas lubab. _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
Seepärast 6-8s võibki oravaid loopida. ChatGPT samas väidab, et mu mahlapakk võiks isegi tagatulesid näidata mu vanale V8'le. Selleks vaja launch controli proovida, mida ma pole üle aasta suutnud katsetada. Linnas sees ei ole ilus aga samas on linnaauto, seega sobilikku olukorda ei ole olnud
Launch control on puhtalt ice rida, elektrikatel seda pole või noh, eks see direct4 konkreetsel masinal ole osaliselt ka "launch control", kuigi teeb kõike muud ka.
Rehvirõhud õigeks, liigne kola maha, on/off sõidustiil tagasihoidlikumaks ja juba annab tunda.
Midagi peab olema muutunud ka tänapäeva autode mõõtmismetoodikas. Tee, mis tahad, vanadel autol on tehasekulu/selle lähedast tulemust lihtsam saavutada, kui tänapäevastel. _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kulu oli ju arvestuslik ehk see varasem standard oli sügavalt uhuu.
WLTP on oluliselt reaalsem.
Päris vana ilmselt oli jälle ok kuna testiti reaalsuses mitte kuskil stendis.
Pigem võimaldavad arvutijuhitud sõidukid manipulatsioone a'la VW petutarkvara, kus selle sajandi mootoriarenduste pingutus on läinud heitgaaside ohjamiseks, aina karmistuvate normidele vastamiseks teha kompromisse nii, et saada nõutav tulemus. Erinevus võib sisse tulla sõiduki kasutamises, kus tehaseinsenerid on tarkvara jm lihvinud täpselt nii, et mahuks normatiividesse, läbiks vastavad standardiseeritud testid, saaks sertifikaadi, et antud masinat võib toota ja müüa.
Siis tulevad tavainimesed, foorumimölakad, kellel ei ole aimugi kui peen värk laboris on sadat parameetrit kokku ajada ja saavutada tulemus, ei mölakas tallab sõidab ja ei saa aru miks ei tule samad numbrid kui tehaseinseneridel kaustatäie metoodikale vastates sõidukit ekspluateerides.
Õige küsimus oleks, kui tahad samu kütusekulu numbreid saada, kas tarbisid sõidukt samas mõõtemetoodikas millega testides tehas oma andmed väljastas.
Vanasti ei olnud tootjatel huvi ega pinget heitmenorme järgida ja selle nimel võimelda, sai kütusekulu numbrid ka lõdvema randmega ja lahjema testmetoodikaga kirja pandud. _________________ ---
Elektriautodega on hullem, sul on vaja etalonpäeva, et tulemusi saada. Etalonpäev on midagi sellist, toatemperatuur, tuult pole, kallakuid pole, linnakiirus jne.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.